ויזת עבודה בקנדה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אתם מעוניינים לעבור לקנדה? נמאס לכם מסיר הלחץ הישראלי המונע מכם לחיות חיים רגועים ברווחה כלכלית? נמאס לכם ממוסדות החינוך הלא טובים מספיק של הילדים? רוצים להרגיש שיש לכם אופק? לאן להתקדם? הכירו את קנדה. 

קנדה היא אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור מהגרים מכל העולם. קנדה זו מדינה המבוססת על הגירה כך שאף אחד לא יכול להרגיש בה זר. קנדה היא בית חם ובטוח עבור רבים המעוניינים לעשות רילוקיישן לאזור. 

מלבד מקהילה יהודית גדולה וענפה, לא תתקשו למצוא בקנדה גם ישראלים רבים שהחליטו גם הם למצוא את עתידם מעבר לים. קנדה זו מדינה יפיפייה עם נוף עוצר נשימה המוכרת במדיניות רווחה מוצלחת ויעילה במיוחד. 

אלא, שלא משנה היכן תבחרו לעבוד, אסור לשכוח כי עבודה חוקית עדיפה בהרבה על זו שאינה חוקית. לעיתים נדמה לנו הישראלים כי הכל יהיה בסדר. אנו חושבים ששום דבר לא יכול לקרות לנו, אבל אנו כמובן טועים בגדול. מדיניות האכיפה בקנדה נוקשה ולא נוהגת סבלנות באלו המחליטים לעבוד במדינה בניגוד לחוק. 

אם אתם רוצים ליהנות מעבודה וחיים בקנדה בלי לפחד מרשויות האכיפה, אתם צריכים לעשות את כל מה שנדרש מכם על מנת שתוכלו לעבוד באופן חוקי על אדמת קנדה.

כל הפרטים על עבודה בעגלות בחוץ לארץ

בניגוד למדינות אחרות, בראשון ארצות הברית, המתנגדות להגירה, קנדה מעוניינת דווקא באימוץ של עוד ועוד ידיים צעירות לעבודה. אבל, כמו במדינות נוספות, גם כאן אין מין הנמנע כי יש על העובד החדש לעבור תהליך שבסופו ייקבע האם הוא רשאי לקבל וויזת עבודה בקנדה. כמובן שיש הבדל בין אלו המעוניינים לעבוד בקנדה באופן זמני, כדוגמת צעירים ישראלים המעוניינים לעבוד בקנדה כמה חודשים אחרי השחרור מהצבא. זאת לעומת אלו המעוניינים לעבור לקנדה ולעבוד באחד המקצועות הנדרשים עבורם נדרשת השכלה אקדמאית בנושא זה או אחר. 

אבל, בגדול, כולם נדרשים לעבור תהליך דומה שיפורט בהמשך. 

מה כולל הליך קבלת ויזת עבודה בקנדה

קודם כל כמובן חשוב לזכור כי לא מדובר על תהליך קצר. אנו מדברים על תהליך ארוך שיכול לקחת זמן וגם עולה לא מעט כסף. אתם יכולים לבחור לעשות את התהליך לבד או דרך גוף מקצועי המתמחה בהוצאה של אישורי עבודה לישראלים. 

ההמלצה היא, במידה ואתם יכולים להרשות לעצמכם, לא לוותר על ייעוץ מקצועי. בסופו של יום, אינכם בקיאים ברזי החוקה הקנדית מה שעלול למנוע מכם להבין לעומק מה נדרש מכם לאורך התהליך כך שאתם עלולים לא לקבל ויזה בגין טעויות אנוש מהן ניתן היה להימנע בקלות. 

הליך הוצאת ויזת עבודה בקנדה למעשה כולל את השלבים הללו: 

  1. אישור מעסיק: כאן אין הבדל בין מי שמגיע לעבוד בתור אקדמאי למי שמגיע לקנדה כדי לעבוד בעגלות. ההבדל נעוץ כמובן בין מעסיקים שונים. בין אלו שמנוסים בהוצאה של ויזות עבודה, כמו בתחום המנעולנות למשל, הנוהגים להשכיר ישראלים צעירים רבים, לעומת חברות הייטק גדולות שאולי עושות את זה בפעם הראשונה. שוב, במידה והמעסיק שלכם לא יודע את העבודה זו לא בושה למצוא גורם מקצועי שיוכל לעזור לכם לצלוח את התהליך בשלום. 
  2. אישור ממשרדי פיתוח כוח האדם והכישורים: זה למעשה השם הקנדי למה שאנחנו בישראל קוראים לו 'משרד העבודה'. במדרש זה בוחנים את הבקשה של המעסיק. במידה והיא נמצאת רלוונטית ומתאימה למכסות העבודה הקנדיות הבקשה מאושרת וניתן להמשיך בהליך. חשוב לציין כי בדרך כלל לא עושים בעיות בחלק הזה. 
  3. היעדר רישום פלילי: ממשלת קנדה רוצה להבטיח שאין למבקש העבודה כל אישום פלילי מה שידרוש מכם לעבור הליך קצר במשטרת ישראל והוצאה של האישור הרלוונטי. 
  4. שלילת איום ביטחוני: אלא אם יש משהו שאנחנו לא יודעים לגביכם, כנראה שאין לכם ולנו מה לחשוש מהשלב הזה. 
  5. הצגת המצב הכלכלי: ממשלת קנדה רוצה לראות שיש לכם מספיק כסף כדי לעבור את החודשים הראשונים במדינה במצב כלכלי יציב. כל שיהיה עליכם לעשות בשלב הזה יהיה להציג מסמך שיציג את המצב בעו"ש שלכם. שוב, לא מדובר בהליך מסובך. מה שכן, במידה ואתם מעוניינים להשיג את אישור העבודה הזה, כדאי שתוודאו כי אתם עומדים על מצב כלכלי יציב המאפשר לכם לעבור את השלב הזה ללא בעיות מיותרות. 
  6. הצגת המצב הבריאותי: המצב הבריאותי שלכם מעניין את השלטונות הקנדים שרוצים להיות בטוחים כי אתם לא סובלים ממחלה שתביא לכך שתידרשו לטיפול באחד מגופי הבריאות של המדינה הצפון אמריקאית. כך שאם אתם אנשים בריאים, כנראה שלא צפויה לכם בעיה מיוחדת לאורך ההליך. 
  7. הצהרה על עזיבת המדינה עם סיום העבודה: כאן כמובן נמצא עקב אכילס של הוצאת אישור עבודה בקנדה. אם אתם צעירים המעוניינים לעבוד במדינה רק כמה חודשים כנראה שאין לכם ממה לדאוג. אבל, במידה ואתם מעוניינים לשהות במדינה לאורך זמן ארוך יותר, תידרשו למלא טפסים נוספים ולעבור עוד פרוצדורה לא קלה על מנת לקבל תושבות ולמעשה אזרחות שלא תדרוש מכם הוצאה נוספת של ויזות עבודה. 

הוצאת אישור עבודה לקנדה לפרילאנסרים

אלו המעוניינים לעבור לעבוד בקנדה לא כשכירים יכולים לעשות זאת במידה והם בעלי השכלה אקדמית השייכת לאחד מהמקצועות ה- 'דרושים'. אותה רשימה מפורסמת שממשלת קנדה מוציאה בכל שנה ולמעשה אומרת מי אלו שממשלת קנדה מעוניינת בהם באותה שנה. 

ההמלצה היא כמובן לא לוותר על בחינה של המסמך. שווה לראות האם אתם יכולים לענות על מה מרשימת הקריטריונים על מנת שתוכלו לקבל אישור עבודה בתור פרילאנסרים. 

במהלך תהליך הוצאת אישור העבודה תצטרכו להראות שיש לכם מספיק כסף על מנת לעבור את החודשים הראשונים לאחר ההגירה אל המדינה. כמו כן תצטרכו להוכיח כי יש לכם ממה להתפרנס. אם אתם אומנים, תידרשו להראות שיש לכם מה למכור, אם אתם מסעדנים , תידרשו להוכיח שאתם כאלו וכן הלאה. 

קנדה היא גן עדן לאלו שרוצים להתחיל מחדש

לאחר הוצאת האישורים הנדרשים, תוכלו גם אתם ליהנות מהחיים במדינה היפה והמפותחת. אנחנו יודעים שמדובר על תהליך לא קל אבל זכרו כי בסופו של יום, לאחר כל העבודה הקשה והמאומצת, אתם עתידים למצוא את עצמכם מגשימים את החלום ואכן מצליחים לעבוד ולהתפרנס יפה מעבר לים. 

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

טרמינל 3 היא חברה מנוסה המתמחה בתיאום בין ישראלים צעירים למקומות עבודה משתלמים בחוץ לארץ. התפקיד שלנו הוא לתת לכם את הכלים על מנת שתוכלו לממש את הפוטנציאל הגלום בכם. אנו עובדים בצורה חוקית בלבד. כך שאנו כמובן נפנה אתכם לכל מקום עבודה בעזרת הכלים העומדים לרשותנו, אלו הכללים והחוקים הקנדיים.

שוב, מדובר על תהליך לא קל. לכן אנחנו רואים בעבודה שלנו שליחות. המטרה שלנו היא לא רק למצוא לכם מקום עבודה איכותי, אלא, ללוות אתכם צעד אחרי צעד עד שתגיעו לרגע ותשתקעו ותתחילו לעבוד ולהרוויח יפה בקנדה. בדיוק בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליכם בהקדם.  

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!