דרושים בקנדה –  אנחנו מחפשים אתכם

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

דרושים בקנדה

דרושים בקנדה

מי מאתנו לא השתחרר מצבא ההגנה לישראל, נכנס לאינטרנט לחפש עבודה, והקיש "דרושים". המסע אחרי עבודה יכול להיות מתיש, אך לפתוח לכם דלתות לעולמות שלא הכרתם. לאחר השחרור, צעירים רבים מחפשים מסגרת משוחררת, שתענה להם על צרכים עליהם הצבא לא ענה. האם אי פעם חשבתם להוסיף את המילה "'קנדה", אחרי המילה דרושים? לעבוד בחול נהיה בשנים האחרונות אחד הדברים היותר מסקרנים, וכמות הישראלים שנוסעים לעבוד בחול גדלה משנה לשנה. עבודה בקנדה היא דבר שובר שגרה, המביא אתו הזדמנות להגיע לשכר גבוה מאוד, ולהזדמנות בלתי נשכחת לצבור חוויות.

דרושים בקנדה – נא להקפיד על החוקים

קנדה, ידועה כמדינה שמקבלת מהגרים בברכה. עם זאת, רשויות האכיפה בקנדה הן קשוחות במיוחד, ואנחנו לא ממליצים לכם להסתבך איתן. אתם נמצאים במדינה זרה בה לא דוברים את שפת האם שלכם, והמנטליות היא זרה לכם. לפני הטיסה, תצטרכו לקבל אשרת עבודה בקנדה, ולמלא את הטפסים הנדרשים. כמובן שחברת טרמינל תשמח לסייע ולהפוך את כלל הטפסים הנדרשים, להרבה יותר נגישים. להוציא ויזת עבודה בקנדה נחשב לתהליך יחסית פשוט. התהליך מתנהל מול השגרירות הקנדית בישראל. חברת טרמינל תוכל לקשר אתכם למעסיק בקנדה, דבר שיאפשר לכם להוציא ויזה בקלות.

אפשרויות תעסוקה בקנדה

בקנדה, ישנו מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה. החל ממכירות בעגלות, ועד מנעולנות ושיפוצים. כדאי לבחור את העבודה שתבצעו על פי תכונות האופי, הכישורים האישיים שלכם, ותעודות רלוונטיות. אחת מן האופציות שיש לכם לתעסוקה בקנדה, היא להיות שליח בקהילה יהודית. בערים הגדולות בקנדה כמו מונטריאל, ואפילו טורונטו, ישנן קהילות יהודיות גדולות במיוחד, שמחפשות אנשים צעירים, אותנטיים, עם אנרגיות, שדוברים עברית. משרה זו מחפשת אנשים שיוכלו להוביל פרויקטים, טקסים, אירועי תרומה, ואירועי שיא בחגי ישראל. אופציה נוספת לתעסוקה בקנדה היא בתחום הטיפול. משפחות יהודיות רבות בעלות אמצעים, מחפשים מטפלת ישראלית שתוכל להיות עם הילדים ולהעביר להם קצת מן הערכים היהודיים. 

טווח המחירים בעבודות בקנדה 

טווח השכר בעבודה בקנדה, משתנה כמובן מעבודה לעבודה, ומאדם לאדם. במכירות לדוגמה, ככל שתשקיעו יותר ותלמדו את הנושא לעומקו, כך תשדרו יותר ביטחון ללקוח, ותרכשו את אמונו. דבר זה יגרום לכם למכור, והרבה. ככל שתמכרו יותר, כך הבונוסים שלכם יגדלו, דבר שמוביל להגדלת ההכנסה החודשית. נציג מכירות שיעבוד בקנדה, יכול להרוויח סכומים מטורפים בשנה שנעים בין 52,000 דולר, ל-64,000 דולר. 

בתחום השיפוצים לדוגמה, שכר ממוצע של עובד פשוט נע בין 30 דולר ל-40 דולר בעבור שעת עבודה אחת. אנשים מסוימים, בוחרים לעבוד בקנדה בתור נהגי משאית. השכר החודשי של נהג משאית נע בין 8000 דולר עד 15,000 דולר בעבור חודש עבודה. 

אז איך עושים את זה נכון

אחרי שהקשתם בגוגל "דרושים בקנדה", וקצת הסתבכתם, אנחנו ממליצים לכם לעשות את התהליך ביחד עם חברת טרמינל. חברת טרמינל היא בעלת ידע וניסיון של שנים, והיא תוכל להתאים לכם את העבודה שתתאים לכם ביותר. לא מומלץ לבצע את התהליך ללא ליווי, עצם העובדה הפשוטה, כי התהליך הבירוקרטי אינו פשוט כלל. חברת טרמינל תדאג לכם לחוויה אורבנית ולמעטפת מלאה, החל מהנחיתה בשדה התעופה, ועד להמראה חזרה ארצה. 

לסיכום, אם קנדה נשמעת לכם כמו מדינה מעניינת, ואתם רוצים לעבוד בה ולהתחיל בתהליך, פנו לחברת טרמינל. אתם תרוויחו שכר גבוה, חוויות בארץ רחבת ידיים עם נופים מדהימים, וחברת טרמינל תעזור לכם בשמירה על החוקים ותיווך מלא. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!