עבודה בקנדה לא במכירות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

על יופייה של קנדה לא צריך להרבות במילים. מדובר על מדינה שופעת במקומות מרהיבים ומחזות טבע בלתי נשכחים. קנדה היא מדינה הפותחת בשמחה את שעריה למהגרים. שכן, מרבית משטחה לא מאוכלס כלל וזו למעשה נהנית מאלו הרוצים לעזוב את מקום מגוריהם בכל רחבי העולם ולהפליג אל הארץ הקרה, מלאת היופי, קנדה. 

קנדה היא מדינה בה תוכלו ליהנות מאיכות חיים גבוהה במחירים נמוכים בהרבה מאלו שתמצאו בישראל. מעבר לכך שלקנדים אופי נעים, נוח ולבבי, רבים רואים בקנדה הזדמנות להרחיב את האופקים שלהם וליהנות מחיים בהם אין מתח ולחץ כל העת כנהוג בישראל. 

אם חשבתם שעבודה בחוץ לארץ יכולה להיות רק בעגלות, חישבו שנית. עבודה בקנדה יכולה להיות במקצועות רבים אחרים ואין שום סיבה לפסול את היעד רק משום שאינכם טובים או אוהבים לעבוד במכירות. 

אם אתם מעוניינים להכיר קצת את קנדה ואת הזדמנויות שלכם לתעסוקה משתלם במדינה רבת נוף ושקט כדאי שתמשיכו לקרוא. 

איך למצוא עבודה בקנדה לא במכירות

עבודה בקנדה במקצועות מבוקשים

קנדה מחפשת ידיים עובדות. לכן, בכל שנה היא מפרסמת את רשימת המקצועות הדרושים. כך שבמידה וניחנתם בידע ויכולות באחד מהמקצועות הללו, כנראה שלא תתקשו למצוא עבודה בקנדה. 

שני המקצועות המבוקשים במיוחד הם: 

סיעוד ורפואה: בעיקר בכל הנוגע לענפי הרפואה הדורשים כוח פיזי, קנדה תשמח לקבל אתכם לשירותיה. תחום הסיעוד והרפואה פשוט משוועים לידיים עובדות מה שבוודאי יכול לפתוח גם לכם דלת במידה ויש לכם הכשרה וניסיון בתחום. 

טכנאים ואנשי הייטק: היצירתיות הישראלית היא כמעט קסם שרבים מבקשים לקחת ממנו קצת בכל העולם. קנדה תשמח לקבל לשורותיה ישראלים בעלי ההכשרה הרלוונטית עם ידע במקצועות ההייטק על מנת לעבוד ולהמשיך לפתח טכנולוגיה חדשה לכל העולם. 

עבודה בקהילה היהודית

אם אתם אנשים צעירים המחפשים לעבוד בעבודה המשלבת בתוכה סיפוק ואתגר, אין מתאים מעבודה בחינוך. בקנדה מתקיימות קהילות יהודיות גדולות הכוללות קהילה יהודית מקומית לצד קהילה של ישראלים שהחליטו לרדת מהארץ. 

פעמים רבות מחפשים בקהילות היהודיות צעירים וצעירות ישראלים שיעבדו במרכזים בתור מדריכים ואנשי חינוך. המגורים הם בדרך כלל קרוב למתחמי הקהילה כך שהלוקיישן של הדירה שלכם ככל הנראה יהיה לא רע.  

זכרו כי תנאי העבודה בקנדה מצויינים כך שאנו מדברים בסך הכול על עבודה בשעות נוחות כאשר בדרך כלל סביב החגים היהודיים ומועדים מיוחדים יש תכונה משמעותית יותר כך שהעומס בעבודה גדל ויש לבצע מטלות נוספות. 

אבל במרבית חודשי השנה מדובר על עבודה נוחה במיוחד שמאפשרת לכם לחיות חיים מלאים בשעות אחר הצהריים. 

עבודה בתור מטפלות

משפחות יהודיות קנדיות מבוססות מחפשות לא פעם עובדות צעירות לטיפול ושמירה על הילדים. מכיוון שהמשפחות הללו מחפשות מטפלות דוברות עברית, זה לא יפתיע אף אחד אם בחורות ישראליות צעירות יהפכו לזן מבוקש בתחום. גם כאן אנו מדברים על שעות עבודה נוחות, משכורות גבוהות ופלוס משמעותי מעצם העובדה כי לא צריך למצוא מקום לגור בו ופשוט מתגוררים בבית המשפחה בה את עובדת. מכיוון ששוב, היהודים הקנדים מתגוררים בנקודות הכי שוות בערים הגדולות של קנדה, אנחנו בטוחים שיהיה לכן ממש כיף. 

עבודות לצעירים בקנדה לא במכירות

עבודה לצעירים בקנדה שהיא לא במכירות זה לא דבר נדיר. תוכלו למצוא במדינה עבודות שונות שאינן כוללות מכירה ושיווק של מוצרים, כגון: 

עבודה במנעולנות 

תחום המנעולנות הוא מכרה זהב עבור כל מי שיש לו קצת יכולות וראש טכני. עבודה במנעולנות מתחילה בכמה חודשי היכרות עם המעסיק והכשרה קצרה במהלכה תלמדו את העבודה. העבודה במנעולנות כוללת פריצה לרכבים או לבתים שהמפתח נתקע בהם או כאשר הבעלים של הדירה או הבית פשוט שכחו לקחת מפתח. 

עבודה במנעולנות מתרחשת בעוד אתם מקבלים רכב מהעבודה איתו תוכלו לנסוע ממקום למקום ולבצע את העבודה. עבודה במנעולנות מתרחשת לרוב על פני כמה שעות ביום כאשר אתם יכולים, על פי שיקול דעתכם לעבוד עוד קצת וכך לעשות שעות נוספות שיכניסו לכם כסף נוסף. 

רק קחו בחשבון כי לא פעם לקוחות נתקלים בתקלות דווקא שעות הכי לא נוחות לכך. כך אין מין הנמנע שתמצאו את עצמכם מעת לעת נותנים ענה גם בשעות הלילה המאוחרות.

עבודה בשיפוצים 

בדומה לתחום המנעולנות גם כאן לידע טכני יש יתרון. אלא, שתחום השיפוצים יכול לתת לכם הרבה יותר חופש והזדמנות להעז ולחשוב בגדול. עבודה בשיפוצים היא עבודה נהדרת עבור אלו שרק השתחררו מהצבא, רוצים להרוויח טוב ולא להשתגע מלקוחות שכל הזמן ירצו מהם משהו. 

עבודה בשיפוצים נעשית לעיתים בקבוצה ולעיתים כפרטים, תלוי במעסיק שלכם. 

עבודה בהובלות 

עבודה בהובלות היא הזדמנות עבור אלו המכורים לנופים ומראות יפים, לטייל ולהרוויח על זה כסף. זה נכון שרגע ההובלה עצמה עלול להיות לא קל. אבל, הובלות בקנדה פירושן, נסיעה ברכב על חשבון המעסיק במדינה יפיפייה ורחבת ידיים כאשר אתם נדרשים להעביר ציוד מקצה אחד לקצה השני של המדינה, מסע שיכול להימשך אפילו כמה ימים. השכר הוא גבוה והמגורים הם בדרך כלל לצד הדרך ומשולמים על חשבונו של המעסיק. 

בכל אופן, שווה תמיד לבדוק

מכיוון שקנדה היא מדינה גדולה בה מחפשים כל הזמן עובדים חדשים במקצועות מבוקשים, יכול מאוד להיות שישנן הזדמנויות נוספות שנפתחות ממש עכשיו עודכם קוראים שורות אלו. אם יש משהו שלמדנו בשנת 2020 היא ששום דבר הוא לא גבול אמיתי שלא יאפשר לנו להגשים את החלום שלנו ולעבוד מעבר לים. האמצעים הטכנולוגיים בהם אנו נעזרים היום מאפשרים לנו למעשה לעבור ראיונות עבודה היכן שנבחר על מנת להגיע בדיוק לאן שאנחנו רוצים ללא שום מגבלה. 

כך שלא משנה במה תרצו לעבוד דעו כי אנחנו בטרמינל 3 עומדים אחריכם תמיד. אנחנו נמצאים כאן כדי שתוכלו ליהנות מעבודה משתלמת בתנאים נוחים ומשתלמים במיוחד. 

אל תשכחו כמובן לוודא שיש לכם את כל האישורים הנדרשים לעבודה בקנדה

קרוב לוודאי שתמצאו אזכור לחשיבות שיש לעבודה חוקית. עבודה חוקית בכל מדינה היא המפתח שיאפשר לכם ליהנות באמת מעבודה נוחה בלי להיות מוטרדים מגורמי אכיפה כאלו ואחרים. אל תשכחו כי מדובר על מדינה אחרת בה לא חלים החוקים הישראליים.

בדרך כלל הוצאת אישור עבודה לקנדה זה תהליך יחסית פשוט. כל שעליכם יהיה לעשות זה לגשת לשגרירו הקנדית. להצהיר על בריאותכם ועל כך שיש לכם מספיק כסף על מנת להתחיל את החודשים הראשונים בקנדה גם ללא הכנסה. אל תשכחו כי המעסיק שלכם צריך להצהיר על כך שהוא מתכוון להעסיק אתכם. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה ולא לקבל אישור עבודה רלוונטי בקנדה. 

אנחנו ב- טרמינל 3 עוסקים כבר קרוב לעשר שנים בחיבור בין ישראלים צעירים למקומות עבודה אטרקטיביים בכל העולם. האמינו לנו כי אנו נעשה הכל על מנת למצוא לכם את מקום העבודה הטוב והמשתלם ביותר עבורכם. כזה שיאפשר לכם ליהנות מהחיים הטובים שיש לקנדה להציע תוך קבלת משכורת גבוהה ומשתלמת שתעזור לכם להתחיל בחיים חדשים.    

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!