עבודה בקנדה עם מגורים – אין ספור אפשרויות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בקנדה עם מגוריםלאחר השחרור מהצבא, צעירים רבים "מחפשים את עצמם", ורוצים לצאת לטיול גדול, לימודים אקדמאיים, או כל מטרה אחרת. לצורך כך, יש לגייס סכומי כסף גבוהים, והשאיפה היא, להרוויח מקסימום כסף בזמן הקצר ביותר, וכמובן שאם אפשר על הדרך ליהנות, מה טוב. חברת טרמינל, מטיסה אתכם ליעדים הכי מיוחדים כמו ארצות הברית, גרמניה, אנגליה, הולנד, וכמובן – קנדה. בקנדה, תוכלו לעבוד בעבודה הכוללת תנאים מעולים כולל מגורים, כך שכל שנותר לכם לעשות, הוא להתרכז בלעבוד הכי קשה שאפשר. המדריך הבא מציע לכם את מגוון האופציות הקיימות של עבודה בקנדה עם מגורים. בחרו את האפשרות בה אופי העבודה מתאים לאופי שלכם, וכך תוכלו להפיק את המרב מהעבודה. 

 

קבלת ויזת עבודה בקנדה

בכדי לקבל ויזת עבודה, תצטרכו לעבור תהליך הכולל מספר שלבים. כמובן שיחד עם חברת טרמינל, תקבלו סיוע מלא ודאגה לכלל הפרטים. ראשית תזדקקו לאישור מעסיק. בקשת המעסיק מגיעה למשרד העבודה של קנדה, שנקרא "משרדי פיתוח כוח האדם והכישורים". המשרד בוחן את הבקשה של המעסיק, ומאשר אותה. השלב הבא, הוא בדיקה שאין לכם שום אישום פלילי. לשם כך, תצטרכו לפנות למשטרת ישראל שתנפיק לכם אישור מתאים. לאחר מכן, קנדה תשלול איום ביטחוני. השלב הבא, הוא הצגת העו"ש שלכם, בכדי לוודא שהמצב הכלכלי שלכם יציב. בנוסף, תצטרכו להציג את המצב הבריאותי שלכם, ולהראות כי לא תזדקקו לטיפול מיוחד. כאשר תעזבו את העבודה, תצטרכו להצהיר על עזיבת המדינה מול הרשויות בכדי לשיים את התהליך בהצלחה. 

עבודה כמטפלת אצל משפחה

עבודה זו נחשבת לרווחית, וכוללת כמובן מגורים בבית המשפחה, כך שלא ירד לכם שכר דירה מהשכר החודשי. העבודה כוללת טיפול בילדי המשפחה, בישול, קיפול כביסה וניקיון. בעבודה זו ההוצאות שלכם על מחייה הן אפסיות, ואופציית המגורים היא נוחה. כך תוכלו לחסוך המון כסף בתקופת העבודה.

עבודה בעגלות

אופציה נוספת, היא לעבוד בעגלות. אופי העבודה הוא אינטנסיבי, ותצטרכו לתפעל דוכן מכירות של מוצרי קוסמטיקה, איפור, מוצרי חשמל ועוד. כל מכירה תזכה אתכם באחוזי עמלה מסוימים, והמעסיק ידאג לכם לדירת שותפים בקרבת מקום. תקבלו תנאים מלאים הכוללים הסעות, דירה, ומזון, ותוכלו לטייל, לנוח ולצבור כוחות יחד עם החברים מהעבודה. לעבודה זו דרושים יחסי אנוש מעולים, רצינות והתמדה.

 

עבודה בקנדה עם מגורים – מה זה כולל

לרוב, כאשר יציעו לכם עבודה עם מגורים, הכוונה שדואגים לכם לדירה, ואתם לא תצטרכו לחפש במודעות בעיתון אחת כזו בעצמכם. לפעמים יהיה מדובר במגורי עובדים, ולפעמים הדירה תהיה במקום העבודה. זאת תלוי בהתאם לסוג העבודה. 

 

עבודה בקנדה עם מגורים – שכר ממוצע

השכר שלכם, יהיה מושפע בעיקר מסוג העבודה. בעבודה כמו עגלות קוסמטיקה, השכר מושפע ישירות מהיקף המכירה שתצליחו לבצע, ומשתנה בהתאם להשקעה שלכם ולאחוזי ההצלחה. בעבודת עגלות בקנדה השכר הממוצע עומד על 5000 דולר. לעומת זאת, עבודה כמטפלת, תזכה אתכם ב-3000 דולר לחודש בממוצע. עבודה בקהילה יהודית תזכה אתכם בשכר של 3200 דולר בממוצע. יש לקחת בחשבון, כי בעבודות מסוימות תצטרכו לשלם עבור הדירה שתקבלו סכום של כמה מאות דולרים, ודבר זה ישפיע על השכר וההכנסה החודשית שלכם. 

החוויה הקנדית 

קנדה ידועה בנופיה המרהיבים, מפלי הניאגרה, חוות הפרפרים, ועוד המון אטרקציות, חיי חברה וחיי לילה. יחד עם חברה צעירים ישראליים כמוכם, שנבחרים בקפידה למגוון העבודות, תוכלו גם לחוות וליהנות, בשעות הפנאי ובערבים לאחר העבודה. הפלוס העיקר בבחירה לעבוד בקנדה הוא גם ניצול של כל מה שיש לארץ היפיפייה להציע.

 

חברת טרמינל

חברת טרמינל, היא חברה בעלת ותק של שנים, ומתמחה בהטסת צעירים למגוון רחב של עבודות ברחבי העולם. עם טרמינל, תוכלו לטוס בראש שקט. בנוסף לעבודה מוסדרת וחוקית, שתזכה אתכם בשכר מתגמל, תקבלו תנאים שלא יביישו אף עבודה אחרת. מגורים נקיים כלולים, אשרות עבודה בקנדה, איסוף מהשדה וחזור, שירותי הסעה, טיולים, חוויות, וכמובן המון כסף היישר לכיס שלכם. בקנדה, תוכלו לעבוד במגוון רחב של עבודות כמו עגלות, קוסמטיקה, מטפלים, ושליחים. צרו קשר אתנו עוד היום, ואחד מהנציגים שלנו ישמח לעזור לכם לצאת לדרך לחוויה של פעם בחיים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!