עבודה בעגלות בחול – מה שאתם צריכים לדעת

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אז סיימתם את השירות הצבאי וכעת אתם רוצים קצת לראות עולם, להכיר חברים חדשים, להכיר תרבויות חדשות ולהרוויח קצת כסף, שיאפשר לכם להתחיל את חייכם הבוגרים ברגל ימין. אתם לגמרי לא לבד כמובן. אלפי ישראלים טסים בכל שנה למגוון רחב של עבודות בחו"ל ואחת הבולטות שבהן היא עבודה בעגלות בחול. מה זה בדיוק עבודה בעגלות? האם באמת מדובר בעגלות? מה מוכרים בעגלות האלה? מהי העבודה שאתם צפויים לבצע בעגלה כזאת? באילו מדינות אפשר לעבוד בעגלות? כמה מרוויחים בזה? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא ממש כאן במדריך המקיף על עבודה בעגלות בחול.

 

תוכן עניינים

אז קודם כל – מה זאת אומרת עבודה בעגלות בחול ?

המונח עבודה בעגלות בחול השתרש כל כך חזק, שעכשיו כבר יהיה קשה מאוד לעקור אותו, אבל כשמציעים לכם הזדמנויות עבודה בעגלות בחו"ל, החלק של ה"עגלות" הוא החלק הזניח. בפועל, מדובר בדוכני מכירה ממש כמו אותם דוכנים שאתם מכירים מהקניונים הגדולים פה בארץ. המונח עגלות השתרש מכיוון שמדובר בדוכנים שניתן לנייד ממקום למקום על גבי גלגלים, דוכנים מודולריים שאפשר להקים היום פה ומחר במקום אחר. חלק מהחוויה של עבודה בעגלות בחול הוא בדיוק החלק הזה של התניידות בכל פעם לאזור המכירה האטרקטיבי ביותר, שיכול להיות קניון אליו מגיעים תיירים ותושבים מקומיים, אתרי תיירות, חופי ים, מרכזים תיירותיים, מרכזי בילוי, מרכזים מסחריים וכן הלאה. בכל אחד מן המקומות הללו ניתן להציע את המרכולת הנמכרת דרך הדוכן והיכולת לנייד את הדוכן בקלות לכל יעד כזה, היא בהחלט חלק מרכזי בחוויית העבודה בעגלות. אולי זאת הסיבה שבגינה השתרש המונח עגלות, כל כך עמוק בסוג זה של עבודה.

עגלות באוסטרליה 

למה נועדו העגלות האלה ומה מוכרים באמצעותן?

כאמור, העגלות הללו הן למעשה דוכני מכירה, המוצבים בקניונים ובמרכזים תיירותיים. בהתאם לכך, אפשר לצפות שבדוכנים אלה יימכרו בדיוק אותם מוצרים שנמכרים בדוכנים אותם אנו מכירים פה בארץ. אחד התחומים השכיחים יותר בעולם המכירות בדוכנים הוא תחום הקוסמטיקה, שכולל מוצרי קוסמטיקה של מותג ספציפי, מוצרי קוסמטיקה גנריים ממבחר מותגים, מוצרי קוסמטיקה טבעיים בלבד, מוצרי קוסמטיקה בעלי אופי ייחודי כמו מוצרי ים המלח וכן הלאה. יחד עם זאת, במסגרת עבודה בחול תוכלו להשתלב בסוגים שונים של עגלות בהן נמכרים סוגים שונים של מוצרים ובכלל זה אקססוריז, מוצרי אופנה, משקפי שמש, תוספי תזונה, תכשיטים ועוד.

הרעיון הוא מאוד פשוט – דוכן מכירות שבו מוצעת המרכולת בדוכן לעוברים והשבים במרכז בו הוא מוצב. מן הסתם, דוכן שבו עובדי המכירות ממתינים לפניות יזומות מצד העוברים והשבים הוא דוכן שלא יצליח לייצר מכירות בהיקפים גדולים לעומת דוכן שבו העובדים מתנהלים יותר כאנשי מכירות יותר מאשר זבנים. מהסיבה הזאת, חשוב שיהיה לכם חיבור טוב עם המוצרים אותם אתם מוכרים ועל כך נדבר בהמשך.

 

 

מהי העבודה המבוצעת בעגלות ועל מה חשוב להקפיד כדי להצליח?

כפי שאמרנו קודם לכן, עבודה בעגלות בחול היא במהותה עבודת מכירות. המדובר בעבודה עם אנשים על בסיס קבוע במטרה ברורה למכור כמה שיותר מוצרים כשמכל מוצר שנמכר אנו מפיקים רווח בצורת עמלת מכירות. ככל שנמכור יותר, כך נוכל להרוויח יותר. העגלה האולטימטיבית היא מן הסתם עגלה שבה כל העובדים הם עובדים אקטיביים, שמתנהלים כאנשי מכירות יוזמים, תוכל לייצר דינמיקה תחרותית, שתאפשר לכל עובד למצות את המקסימום שבתוכו ובהתאם לכך גם להגדיל את הרווחים שלו במסגרת העבודה. במרבית המקרים מדובר בצוות של עובדים, שחלקם פעילים יותר וחלקם פחות ותמיד חשוב שאלו הפעילים יותר יתנו את הטון וימשכו אחריהם את העובדים הפחות פעילים. בסופו של דבר, כשאתם בוחרים את האופציה של עבודה בעגלות בחול, אתם עושים את זה גם בגלל החברה, גם בגלל החוויה אבל בראש ובראשונה בגלל הכסף ולכן חשוב שתסגלו את צורת החשיבה הנכונה בכדי למקסם את פוטנציאל הרווח שלכם בעבודה מהסוג הזה.

במסגרת עבודה בעגלות בחול, מידת העצמאות והאחריות שלכם יכולה להשתנות בהתאם לגורם שמפעיל את העגלות ולמעשה אחראי עליכם. ישנם מקרים בהם תוכלו להיות גמישים במיקום בו אתם מציבים את העגלה, לבחור מיקומים אטרקטיביים יותר או פחות ולנייד את העגלה בהתאם לתנועה בשטח. במקרים אחרים מדובר בדוכנים יותר קבועים, שמסיבות רגולטוריות לא ניתן לנייד אותם באופן חופשי. לא תמיד הפרמטרים האלה יהיו נתונים לבחירתכם, אם כי בשורה התחתונה, ההשפעה שלהם תישאר תמיד מינורית כל עוד אתם עצמכם מחויבים להגיע לעבודה עם המוטיבציה של אנשי מכירות ולייצר מכירות בהיקף כמה שיותר גדול, יום אחרי יום.

עגלות בקנדה 

באילו מדינות ניתן לעבוד בעגלות?

עבודה בעגלות בחול היא עבודה אופיינית במיוחד לארה"ב, אך עבודה זו קיימת גם במדינות נוספות באירופה, אוסטרליה והמזרח הרחוק. למעשה, עם כריתת הסכמי השלום עם דובאי והאמירויות, נפתחו הזדמנויות חדשות במדינות אלה, שנחשבות למדינות עתירות תיירות ויכולות בקלות להפוך ליעד אטרקטיבי מאוד עבור צעירים ישראלים המעוניינים לעבוד בחו"ל. בחירת המדינה בה אתם רוצים לעבוד צריכה להישען על שיקולים שונים ובכלל זה האפשרות לעבוד באותה מדינה, היכולת להוציא רישיון עבודה באותה מדינה, הרווח הממוצע לאותה מדינה וכן הלאה. פרמטרים אלה הם מן הסתם פרמטרים שלכם אין כל מידע לגביהם וזאת עוד סיבה טובה, כפי שנסביר בהמשך, להשתלב במסגרת עבודה בעגלות בחול דרך חברה ייעודית להשמת עובדים בחו"ל. חברה כזאת גם תוכל להציע לכם מבחר הרבה יותר גדול של עבודות, גם בעגלות וגם בתחומים אחרים, גם בארה"ב וגם במדינות אחרות.

כמה מרוויחים בעבודה כזאת?

מן הסתם, לפני שאתם טסים לחו"ל למטרות עבודה, הספקתם כבר לשמוע לא מעט סיפורים על ישראלים שטסו לחו"ל וחסכו מספיק כסף כדי לקנות בית. לעומתם, ישנם גם לא מעט סיפורים על ישראלים שטסו לעבוד בחו"ל, נהנו מאוד וגם הרוויחו יפה, אבל רווחיהם שימשו אותם בעיקר כדי ליהנות ולבלות ביעד אליו נסעו ולא הצליחו לחסוך סכומים ניכרים, שיסייעו להם להתחיל את חייהם הבוגרים ברגל ימין. השאלה היא האם יש לכם השפעה על הנתון הזה ולאילו רווחים תוכלו בכלל לצפות במסגרת עבודה בעגלות בחול. התשובה היא שטווח הרווחים משתנה בהתאם לכישורי המכירה של העובד, השעות שהוא מוכן להשקיע בעבודה, סוג המוצרים הנמכרים והמיקום בו מוצב הדוכן שלו.

לעיתים, אותו עובד בדיוק עם אותם כישורי מכירה, יוכל להרוויח פי שתיים ממה שהיה מרוויח בדוכן אחר, אך ורק מכיוון שהדוכן שלו מוצב במיקום מאוד אטרקטיבי עם תנועה רבה ועם אוכלוסייה בעלת "כיסים עמוקים". במקרים רבים, הגורמים המפעילים את העגלות האלה מאפשרים לעובדים להתקדם מדוכן לדוכן בהתאם לרמת הכישורים שלהם. לבעלים של הדוכנים האלה יש אינטרס ברור למקסם את היקף המכירות בהם עד כמה שניתן. אם יש לכם כישורי מכירה, בין שאתם מודעים להם כרגע ובין שתיוודעו אליהם לאחר שתתחילו לעבוד במסגרת עבודה בעגלות בחול, אף אחד לא ירצה "לבזבז" את הכישרון שלכם על דוכן צדדי במיקום פחות אטרקטיבי. על כן, במידה רבה, התשובה לשאלה כמה מרוויחים במסגרת עבודה בעגלות בחול היא שאלה שהתשובה עליה תלויה בעיקר בכם. אם תראו את מידת הרצינות הראויה, את המוטיבציה הנדרשת ואת הכישורים הנדרשים, תוכלו להגיע לסכומים של 5 ספרות בחודש במטבע זר.עגלות ביפן 

בכל מקרה, חשוב לדעת שבמרבית המקרים, השכר ממנו תוכלו ליהנות במסגרת עבודה בחו"ל הוא שכר גבוה יותר מכל אופציה אחרת המוצעת לכם בארץ כחיילים משוחררים וכעובדים בלתי מקצועיים. מה שאתם רוצים להיזהר ממנו הוא ההתלהבות סביב סכומים גבוהים בדולרים, באופן שיכול לפגוע במוטיבציה שלכם להשקיע. כך למשל, אתם יכולים לגלות שבדוכן בו אתם עובדים תוכלו להרוויח סכום של 5,000 דולר בחודש. לכל הדעות מדובר בסכום מכובד שאין לכם בכלל מה לחשוב עליו פה בארץ. אבל אתם לא רוצים ליפול למלכודת השאננות, אלא דווקא לנצל את היכולת הזאת להרוויח סכומים יפים בכדי להשקיע יותר, להתקדם יותר ולקחת את העבודה ברצינות רבה יותר. אתם כעת במשימה להרוויח כסף שיאפשר לכם גם להתנהל בצורה חופשית ועם המון רווחה במדינה בה אתם עובדים, לצאת לבלות ולטייל עם החברים וליהנות מהזמן שלכם בחו"ל, אבל גם ובעיקר בכדי לחסוך סכום כסף משמעותי שאיתו תוכלו לחזור לארץ ולשם אתם צריכים לכוון את עצמכם בכל רגע ובכל בוקר בו אתם מתעוררים לעבודה.

 

חוויית העבודה בחו"ל

חשוב לזכור, שהמסגרת של עבודה בעגלות בחול היא מסגרת מאוד ייחודית שבמשלבת בין חיי חברה עשירים ובין עבודה. למעשה, רבים מהעובדים בעבודה מסוג זה כלל אינם מרגישים שהם עובדים. ההרגשה היא, פעמים רבות, הרגשה של חוויה חברתית מהנה, שבה אתם נמצאים כל היום עם החברים הקרובים לכם, צוחקים, מבלים, עובדים יחד, עוזרים ותומכים זה בזה ובאותה הזדמנות גם מרוויחים המון כסף וגם לומדים כישורים חשובים לחיים. אנו מזכירים את סוגיית החוויה של עבודה בחו"ל כדי לומר לכם שני דברים חשובים: מצד אחד, אל תוותרו על החוויה הזאת. המדובר בחוויה שהיא חלק אינטגרלי מכל עבודה בעגלות בחול. מצד שני, אל תתנו לחוויה הזאת למסמס את המטרה שלשמה הגעתם לשם. תמיד זכרו שעל אף החוויה הייחודית, המטרה שלכם היא עדיין להרוויח כמה שיותר כסף ולשם כך חשוב שתדעו לעשות את ההפרדה בין ביזנס לפלז'ר כשהפרדה כזאת נדרשת וזה קורה כמעט כל יום.

 

חברות השמה של צעירים ישראלים בחו"ל

לבסוף נזכיר, שהדרך הטובה והיעילה ביותר להשתלב במסגרת עבודה בעגלות בחול ולמעשה בכל סוג אחר של עבודה בחו"ל, היא באמצעות חברות המתמחות בהשמת צעירים ישראלים בחו"ל. חברות אלה מנהלות מאגרים גדולים של הזדמנויות עבודה בשורה ארוכה של תחומים ובשורה ארוכה של מדינות. בין שיש לכם העדפה למדינה מסוימת ולסוג עבודה ספציפי ובין שאין לכם העדפה כזאת, בחברה כזאת תוכלו למצוא את הזדמנות העבודה המתאימה לכם ביותר. מעבר לכך, חברות השמה אלה תסייענה לכם להסדיר את כל מה שצריך להסדיר לפני שעולים למטוס ובכלל זה סגירת תנאי העבודה מראש, הסדרת סוגיית המגורים והקהילה ועל פי הצורך גם הסדרת הנושא של רישיון עבודה. בעבר היה ניתן להתעלם מנושא רישיון העבודה, אך כיום אכיפת חוקי ההגירה, גם בארה"ב וגם במדינות רבות אחרות, היא משמעותית הרבה יותר ולכן כדאי בהחלט לצאת לדרך אך ורק כשיש לכם רישיון עבודה מסודר.

בדיוק בכך ובכל ההיבטים השונים של עבודה בעגלות בחול, יכולה חברת השמה לסייע לכם ולהבטיח שתוכלו להיחשף למקסימום אפשרויות לפני שאתם בוחרים באפשרות המתאימה לכם ביותר.

עבודה בעגלות בחוללעולם לא נמאס לשמוע על סיפורי הצלחה של יוצאי צבא שטסו לחו"ל על מנת לעבוד בעגלות ופשוט החליטו להשאר שם כמה וכמה שנים. הכל מתחיל בתוכנית פשוטה של עבודה בעגלות לחצי שנה עד שמונה חודשים, ומשם מוצאים את עצמם הצעירים עובדים כמה שנים ומרוויחים לא מעט כסף תוך כדי בילוי בחברתם של צעירים, מסיבות ומלא חוויות. האם באמת הכל ורוד כמו שמספרים לכם?

 

עגלות בחול – מה זה בכלל?

עבודה בעגלות בחול אמנם מצוירת באופן די ורוד, אך לא הכל ורוד אם נאמר את האמת. עבודה בחו"ל בעגלות היא עבודה מאוד מבוקשת בקרב צעירים רבים ולכן לא כל מי שמגיש בקשה מתקבל, ישנו שלב סינון שהוא מכתיב מי ממשיך הלאה ומי נשאר בארץ, אך ניתן לגשת כמה פעמים שרוצים למעט מקרים חריגים.

עבודות בעגלות יכולות להיות מאוד מפחידות בתחילת הדרך כאשר אתם לא מכירים אף אחד מסביב, ואתם נמצאים למעשה בארץ זרה (אולי בפעם הראשונה). אמנם תרחיש כזה יכול להישמע די מלחיץ, אך החברות שמעסיקות אתכם מתמחות בניהול מסוג זה ועברו מספיק עובדים בכדי לדעת איך להתנהל ברגעי לחץ.

לא כל אחד טוב במכירות או מכיר את הפוטנציאל שלו, כמובן שאם אתם טובים זה ישרת אתכם בסוף החודש בקבלת המשכורת. המשכורות של עבודה בעגלות בחול מתבססות על אחוזי מכירה, ככל שתמכרו יותר מוצרים ככה תרוויחו יותר כסף. עגלות בחול הן למעשה דוכן המוכר מגוון עשיר של מוצרים, מוצרים ישראלים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי ים המלח ועוד. המטרה שלכם היא למכור לעוברים והשבים את המוצרים, הדרך בה אתם מוכרים תלויה בכם – מה שעובד לכם נכון, כמובן שתוך נימוס. לרוב המוכרים מנסים על עצמם את מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה בכדי להראות את טיב המוצר בזמן אמת מול הלקוח.

עגלות בחול יכול להניב לכם משכורת שמגיע ל 3,500$ גם אם אתם לא מומחים במכירות ונמצאים בתחילת הדרך. אם אתם כבר בעלי ניסיון או שאתם כבר זמן מה מוכרים בעגלות תוכלו להגיע גם למשכורת של 7,000$ במיוחד בתקופת החגים הנוצריים בו הקניון מלא באנשים.

עבודה בעגלות בחול – איפה ישנים?

חשבתם שלא ידאגו לכם ללינה? אז לפני שניגע בלינה נסביר לכם איך הנהלים עובדים מרגע בו אתם מקבלים אישור לעבוד בעגלות. רוב החברות ירכשו לכם כרטיס טיסה על חשבונן וכאשר תגיעו לשדה התעופה אף יחכה לכם רכב שייקח אתכם ישר לבית בו אתם תתגוררו בתקופה הקרובה.

אם ציפיתם לכך שתהיה לכם דירה אישית, אז צר לנו לאכזב אתכם, אבל כן תקבלו אחלה חדר ואחלה שותפים. החוויה העוצמתית ביותר שתחוו בעת עבודה בעגלות בחול הינה החוויה החברתית, כן מדובר על כסף מעולה ואתם נמצאים במקום זר. אבל מלבד לכך אתם תגורו עם ישראלים נוספים גם להם יש עבודה בעגלות בחול, לכל דירה יש בדרך כלל רכב אישי איתו תוכלו לנוע בחופשיות ביום החופש שלכם. כל עובד לרוב יהיה זכאי ליום חופש אחד בשבוע, יום מרוכז בו תוכלו לנסוע לטייל, לבלות בחוץ ולעשות כרצונכם (אל תעברו על החוקים…).

האם משתלם לעבוד בעגלות? עגלות בחול עבודה קשה אך משתלמת, אל תהססו לוודא את כל הפרטים הקטנים עם החברה המעסיקה אתכם. כיום יש עשרות אלפי ישראלים צעירים ברחבי העולם שעובדים מספר שעות ביום ומרוויחים כמו הייטקיסט במשרד מובחר. כן, הכסף משתלם אך יש גם תקופות לא פשוטות של געגועים למשפחה ולארץ, תמיד יש אפשרות לחזור, אבל איזה מזל שאתם מוקפים בישראלים בגילכם שעברו בדיוק את מה שאתם עוברים?


עגלות בחול עבודה לכל החיים

עבודה בעגלות בחול ביעדים הכי מבוקשיםלרוב ישראלים צעירים רבים מגיעים לעבוד בעגלות בחול לתקופת זמן מוגבלת בכדי לעשות קצת כסף ולהתחיל בחיים בארץ, לגיטימי ומובן. אבל אף אחד לא אמר שעבודה בעגלות הינה עבודה זמנית בלבד, תוכלו לעשות מעבודה בעגלות קריירה (לעיתים גם בארץ).

כל חברת עגלות מעסיקה מספר עובדים, ולכל מספר עובדים יש אחראים, וגם לאחראים שלהם יש אחראים. אם תראו נכונות, רצינות ומקצועיות תוכלו להתקדם בהיררכיה לאט לאט ולמצוא את עצמכם מפתחים קריירה מתוך משהו שראיתם בתור חוויה בלבד. גם אחראי משמרת יכולים תוך כדי משמרת להנות ממכירות שנכנסות למשכורות שלהם ועדיין לקבל תשלום עבור האחריות שהוטלה עליהם.

 

איך נדע איזו חברת עגלות לבחור?

יש חשיבות רבה לחברה איתה אתם רוצים ללכת כל הדרך, קחו בחשבון שלא רק החברה בוחרת אתכם אלא גם אתם בוחרים בה. שימו לב מה יש לחברה להציע לכם ובדקו מה יש לחברות אחרות להציע גם כן. השוואה בין החברות אינה דבר פסול ואף חשוב מאוד בכדי לדעת למה אתם נכנסים. כמו בכל תחום גם בשוק העגלות יש חברות טובות וטובות פחות, שימו לב ובחנו את רמת האמינות של החברה אליה אתם פונים, מה היא דורשת ממכם, קראו חוות דעת אודות החברה ובחנו מכל הכיוונים באיזו חברה אתם בוטחים גם בזמן השהות שלכם בחו"ל.

כמובן שעליכם לערוך מפגש היכרות גם בשלבים בהם אתם נמצאים רק בתור מתמודדים ולא בתור עובדים מן המניין. ברגע בו בחרו בכם חברה מקצועית תעניק לכם מפגשי היכרות בכדי להכיר את החברה יותר לעומק, מה היא עושה ומהם הדגשים שלה. לעיתים במפגשים אלה גם תוכלו להכיר עובדים שיטוסו אתכם ותעבדו יחד.

כמו כן, לכל חברת עגלות יש חוזה עבודה שעליכם למלא, בדקו את הפרטים לעומק, התייעצו עם מכרים שכבר עברו תהליך דומה. כיום יש בפייסבוק הרבה קבוצות שמעניקות סיוע ומענה לכל שאלה שיש לכם שלא שאלתם את חברת העגלות. עגלות בחול היא עבודה שמוגדרת בתור חלום ולא סתם, וודאו את כל הפרטים הקטנים לפני שאתם מגשימים את החלום שלכם.

 

עבודה בעגלות בחול – מחייה

יתרונות העבודה בעגלות בחו"לדיברנו הרבה על ההכנסות שעומדות להיות לכם, ואנו בטוחים שנהנתם לשמוע את הפרטים האלה, אך קיימות גם הוצאות, אלו החיים. כאשר אתם שוהים בחו"ל עליכם יהיה לשלם עבור המחייה שלכם, דמי השכירות יהיו מסובסדים לרוב באופן משמעותי, וביום החופשי שלכם עליכם לדאוג לעצמכם, כל בילוי הוא מכספכם האישי. החברה דואגת לכלול במשכורת הגבוהה גם את דמי המחייה שלכם, אמנם נסיעות לא יעלו לכם כסף אלא יהיו מטעם החברה, אך בכל הנוגע למגורים ופנאי זה עליכם.

 

עבודה בעגלות בחול – לסיכום

בין אם אתם רוצים לחיות את החלום האמריקאי או אפילו חלום אירופאי תדעו שהחלומות האלה הכי ישראלים – עבודה בעגלות בחול מאפשרות לנו לטעום את הטעם המתוק של חול עם נגיעות של ארץ ישראל ומשכורת בינלאומית. יש הרבה יתרונות לעבודה בעגלות בחו"ל, אך תמיד יש את החסרונות מצד שני – געגוע וארץ זרה. אין לנו ספק שבסופו של דבר תצעו מרוויחים. עגלות בחול עבודה קשה, אל תשכחו את זה, אך עם כל החברה שיש מסביב, הערבים ביחד, הסופשים שהם רק שלכם, אתם שוכחים כמה קשה לעבוד ומתרכזים בחוויה עצמה. מקווים שאתם כבר מוכנים עם תיק ארוז, כל מה שנותר הוא להיפרד מההורים.

עגלות בחו"ל- חוות דעת

עגלות היא אחת העבודות הנפוצות ביותר בחו"ל.  היא מתאימה עבור ישראלים רבים שמעוניינים לעבור לחו"ל לתקופה מוגבלת ולהרוויח כסף טוב. בעבודה זו אין צורך בהתחייבות ומקבלים תנאים מדהימים בנוסף לכך. מה היא עבודת העגלות? מה היתרונות של עבודה זו? 

אנחנו בחברת טרמינל, מתמחים בעבודות בחו"ל, וריכזנו לכם מגוון רחב של מידע עבור עגלות בחו"ל חוות דעת. 

עגלות בחו"ל- חוות דעת

עגלות בחו"ל חוות דעת- מה היא עבודת העגלות?

עבודת העגלות היא בעצם עבודה במכירות של מוצרים מתוך עגלה. העגלות הן דוכנים ניידים שמוצבים במרכזים מסחריים גדולים, ניתן למצוא עגלות בעיקר בקניונים השונים. בעגלות נמכרים מוצרים שונים כשהנפוצים ביותר הם מוצרי קוסמטיקה שונים. יש שני סוגי מוצרים נפוצים במיוחד- האחד הוא מוצרי ים המלח כמו קרמים, סבונים, מסכות ועוד, והשני הוא מכשירי שיער כמו פאנים, מסלסלי שיער, מחליקים ועוד.  ישראלים רבים מגיעים לעבוד בעגלות ויש לכך כמה סיבות. הראשונה היא שאין צורך בשום ניסיון תעסוקתי עבור עבודת העגלות. לכן, צעירים רבים בלי ניסיון כלל יכולים להצליח מאוד בעבודה הזו. הסיבה השנייה היא שמספיקה אנגלית ברמה בסיסית מאוד על מנת להצליח. הסיבה לכך היא שלפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה קצרה בה תלמדו על המוצר. בין היתר, תלמדו איך למכור אותו באנגלית ותקבלו ממש טקסט עם שאלות ותשובות שתאלצו ללמוד אותו. כך, תדעו אנגלית שתספיק עבור מכירת המוצר שלכם, ותוכלו להצליח למכור גם אם אינכם שולטים באנגלית ברמה גבוהה. 

עגלות בחו"ל חוות דעת- מה היתרונות של עבודת העגלות?

לעבודת העגלות בחו"ל יש יתרונות רבים:

  • משכורת- בעגלות בחו"ל יש אפשרות להרוויח משכורות גבוהות מאוד, מאחר והמשכורת מתבססת על עמלת מכירות. לכן, ככל שתמכרו יותר כך תרוויחו יותר. כמובן שבאותה מידה זה יכול להיות חסרון כי אם לא תמכרו המשכורת יכולה להיות נמוכה. לכן, עליכם להשקיע במכירות ולהיות חדורי מטרה בזמן שאתם בעבודה, כי אם כן תוכלו להרוויח משכורות מדהימות. כמו כן, ישנן חברות של עגלות בחו"ל שמעניקות משכורת מינימום בסיסית בנוסף למכירות.
  • טיסות- בדרך כלל הטיסות כלולות כחלק מהדיל של העבודה בעגלות. יהיו מקרים בהם הטיסות יהיו על חשבון המעסיק ויהיו מקרים שבמחיר מסובסד, אך בכל מצב הדבר יחסוך לכם זמן רב של חיפושים עבור טיסה מתאימה.
  • הסעה משדה התעופה- בדרך כלל אתם תקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים שלכם כשתגיעו לחו"ל, וחזור לשדה התעופה כשתחזרו לארץ.
  • מקום מגורים- ברוב המקרים אתם תקבלו דירת מגורים משותפת עם שאר העובדים על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. קודם כל, אתם יכולים לנשום לרווחה- לא תצטרכו לשבור את הראש על למצוא מקום מגורים בחו"ל. אחד הדברים הקשים כשעוברים לתקופה בחו"ל היא מציאת דירה. רוב האנשים לא יודעים היכן לחפש, מה שכר הדירה המקובל, קשה לסגור חוזה ועוד. למצוא דירה זה לא עניין קל גם כשאתם נמצאים כבר במדינה המתאימה. בנוסף, תצטרכו למצוא הסדר ללינה לימים הראשונים שלכם וזה יכול לגרום לכך שתבזבזו כסף רב על מלונות. לכן, על ידי כך שתקבלו דירת מגורים, ייחסך לכם הרבה מכאב הראש שכרוך במציאת דירה. בנוסף, תוכלו לחסוך את מרבית המשכורת שלכם מהסיבה שלא תשלמו על דירה או שתשלמו מחיר מסובסד ונוח.
  • רכב- כחלק מתנאי ההעסקה שלכם, תקבלו רכב צמוד לשימושכם בזמן השהות בחו"ל. הרכב לא יהיה אישי ויהיה עבור השותפים שלכם לדירה ולעבודה. במידה ולא תקבלו רכב צמוד, ברוב המקרים תהיה לכם הסעה למקום העבודה וחזור.
  • סביבת עבודה צעירה- בנוסף לתנאים מדהימים, תזכו ליהנות גם מסביבת עבודה צעירה וכיפית. עבודת העגלות מתאימה לצעירים ללא ניסיון תעסוקתי שמחפשים עבודה זמנית בחו"ל, ולכן הרוב יהיו חיילים משוחררים, סטודנטים בחופשת סמסטר או סטודנטים שסיימו את הלימודים. כל אלה כנראה מחפשים דרך חווייתית להרוויח כסף וליהנות. כך תוכלו ליהנות מסביבת עבודה כיפית, תוכלו לבלות ביחד ולצאת לטייל במדינה בה אתם נמצאים, הרבה ממשיכים לטייל ביחד אחר כך גם במדינות אחרות. 

עגלות בחו"ל חוות דעת- היכן עובדים?

ניתן לעבוד בעגלות במדינות רבות ברחבי העולם. כך תוכלו לבחור את המדינה המועדפת עליכם. במידה ואין כזו חשבו מה המדינה שתספק לכם את ההנאה הטובה ביותר מבחינת מה שאתם מחפשים, מזג אוויר ועוד. אם אתם רוצים להמשיך לטייל אחר כך, חשבו מאיזו מדינה תוכלו להמשיך לטייל בכיף. נגיד ואתם מעוניינים לטייל בדרום אמריקה, תוכלו להחליט לעבוד בדרום ארצות הברית ומשם להמשיך בקלות לדרום אמריקה ולעשות מסלול מצפון לדרום. 

עגלות בחו"ל חוות דעת- מתי עובדים?

ניתן לעבוד בעגלות במשך כל השנה, מאחר ותמיד מחפשים עובדים שימכרו את המוצרים השונים. אך, חשוב לדעת שהתקופות הטובות ביותר בהן כדאי להגיע לעבוד הן תקופת חג המולד ותקופת הקיץ. בתקופות אלה יש מכירות רבות ולכן ניתן להרוויח כסף רב כמעט בלי להתאמץ.

עבודה בעגלותחולמים לעשות הרבה כסף וכמה שיותר מהר? כל יוצא צבא שמע אי פעם על עבודה בעגלות מעבר לים. אמנם לא תתעשרו מזה אבל בטוח תעשו הרבה יותר כסף מאשר אתם עושים בארץ בלי שום תואר אקדמי. אם כך, מה זה עבודה בעגלות? האם זה חוקי? ואיך מתחילים?

 

עבודה בעגלות

בכדי לעבוד בעגלות עליכם ליצור קשר עם חברה המתמחה בעולם הזה. בישראל קיימות מספר חברות מקצועיות המציעות לכם תנאי עבודה נוחים, אסיפה מהמטוס, מגורים מסובסדים ואפילו רכב צמוד לכל דיירי הבית. כמו בכל עבודה, עליכם יהיה להגיע בשעות הבוקר ולסיים את היום שלכם בערב, כל אחד והשעות שלו. העבודה היא בתוך הקניונים באזור בו אתם מתגוררים, מדובר על דוכן נייח אשר ממנו אתם פונים אל העוברים והשבים על מנת שינסו את המוצרים שיש לכם להציע. לרוב המוצרים הם מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, מוצרי ים המלח ועוד.

האם העבודה בעגלות משתלמת? ככל שאתם מוכרים יותר ככה אתם מרוויחים יותר. השכר החודשי בדרך כלל נע בין 4,000 דולר ועד 7,000 דולר, בתקופות החגים תוכלו אף להגיע למשכורת גבוהה יותר. אם יש לכם כושר מכירה מעולה יהיה לכם יתרון רב על אלו שאין להם אף ניסיון, אך אין ממה לחשוש. אין צורך להיות איש מכירות מקצועי בכדי להרוויח בעגלות, בהתחלה אתם צמודים לאחד המוכרים הוותיקים ולאחר מכן לאט לאט אתם תגלו את הכישורים שלכם, אילו מוצרים אתם מוכרים יותר ואילו קהלים הם הפוטנציאלים בשבילכם.

 

האם זה חוקי?

אף מדינה בעולם לא מאשרת לתיירים לעבוד ללא אישור עבודה, אז מהבחינה הזאת אנו נמצאים בבעיה קטנה, אבל איך אומרים? לכל בעיה יש פתרון. כיום הרבה חברות מציעות אישור עבודה לעגלות בחו"ל, זו הדרך הבטוחה ביותר. לא מדובר על תהליך פשוט, אבל אם זה מה שמרגיע אתכם, לכו על זה. רבים מאלו שעובדים בעגלות עובדים במקום שנים על גבי שנים, חלקם הפכו כבר לאזרחי קבע. אם יש לכם דרכון זר אין שום בעיה לעבוד בעגלות כיוון שזה חוקי לחלוטין.

 

איך מתחילים?

בכדי להתחיל בתהליך מומלץ להוציא ויזה או דרכון, תלוי אם אתם מיועדים לארה"ב או לאירופה. לאחר מכן, פנו לאחת החברות המעסיקות צעירים בעגלות ומשם תהליך הקליטה לוקח מעט זמן. יש לציין שמדובר על "מקצוע" מבוקש, כל יתרון שיש לכם יתקבל בברכה, אם אתם מוכרים נהדרים, אם אתם יודעים שפה זרה ברמה גבוהה.. לאחר תהליך הקליטה תדעו לאן אתם מיועדים, לרוב החברה מממנת את כרטיסי הטיסה ומהשדה מיד אוספים אתכם למגורים.

היופי של עבודה בעגלות היא גם חיי החברה, אתם מתגוררים עם בני ארצכם, בגילאים שלכם ומשם יש הנאה מובטחת. תמיד יהיה לכם במקום קשר עם אחד האחראים, האווירה מעולה ולא שם מקום עבודה מעיק. אם אתם יוצאי צבא וחושבים איך לעשות כסף ומהר, עבודה בעגלות היא האופציה המושלמת עבורכם.

האם משתלם לעבוד בעגלותכל יוצא צבא מכיר חבר או שניים שהחליטו להגשים את החלום ולעבוד בעגלות. השמועות אומרות שכל מי שעובד בעגלות יכול להגיע לסכומים שעליהם היה רק יכול לחלום אם היה בארץ. מדובר על תהליך הנמצא בעייתי על פי החוק, אך כיום יש דרכים לעשות זאת בדרך חוקית לחלוטין. לפני שאנו יוצאים למסע, האם זה באמת משתלם לעבוד בעגלות?

 

עגלות – מה זה בכלל?

מה הדבר הראשון שאתם מדמיינים כאשר אתם שומעים על עבודה בעגלות? סביר להניח שאתם רואים את עצמכם באיזה מקום נידח מוכרים משקאות קרים במדבר או משהו לא הגיוני אחר. אז צאו מהסרט, עגלות הן למעשה דוכני מכירה נייחים לחלוטין. רוב רובם של הדוכנים נמצאים בקניונים.

המוצרים שעליכם יהיה למכור יהיו לרוב מוצרי טיפוח, סיגריות וכל מיני גאדג'טים חדשים ופופולריים. המוצרים שיהיו לכם בדוכנים לרוב ישתנו בהתאם למקום בו אתם נמצאים ובהתאם לעונה, ובין אם מדובר על עונת החגים המתקרבת. הרוב חוששים להגיע למכירות בעגלות מכיוון שאם להם שום ניסיון בכל הנוגע למכירות. אז החלטנו להרגיע אתכם מעט, אין לכם צורך בניסיון במכירות, אף מקום לא ידרוש זאת. בהתחלה יהיה לכם קשה לעבוד בעגלות, אך לאחר זמן מה שתכירו את האוכלוסייה במקום שלכם תוכלו לדעת איך למשוך את תשומת ליבם ואיך למכור את המוצרים שלכם בדרך הטובה ביותר.

 

איך זה קורה בפועל?

רוב העובדים בעגלות הם אנשים צעירים לאחר צבא, תראו כאלה שהחליטו להישאר בעבודה הזו כמה שנים טובות ולחלק הספיק רק לממן את הטיול שלהם ולצאת לדרך. עליכם לעשות מה שתוכלו כדי למכור את המוצרים שלכם, עליכם לפנות לאנשים ולהסביר להם למה הם חייבים את המוצר שיש לכם ביד כרגע, להדגים איך עובד המוצר ולנסות למכור כמה שיותר בזמן הפחות ביותר. ככל שתמכרו יותר ככה תרוויחו יותר. כמו כן, תוכלו תמיד להתקדם בעבודה הזו, להפוך לאחראי משמרת או למנהל אזור, ככה שמי שמחפש עתיד במכירות יכול לעבוד בעגלות בקלות.

 

בואו ניגש לעניין – כמה אתם מרוויחים מזה?

המשכורת אותה תקבלו היא בדרך כלל מבוססת על פי המכירות שלהם, תמריצים ובונוסים. תצליחו למכור הרבה? תקבלו הרבה כסף. בדרך ככל הדרך הממוצע הוא 4,000$ אך מי שיודע למכור טוב יכול גם להגיע ל-7000$ ואפילו יותר.

זה שאתם בחו"ל לא אומר שאין לכם תנאים סוציאליים מעולים. ברוב החברות אתם תעבדו שישה ימים בשבוע וביום חופש שלכם אתם רשאים לעשות מה שעולה לכם בראש (בלי שטויות, אה?). בכדי שתוכלו גם למצוא מקום מגורים, אותן חברות דואגות לכם למגורים משותפים לרוב בעלות סמלית. הדירות יהיו לרוב ליד מקום העבודה שלכם, חלק מהדירות יהיו ברמה גבוהה, אפילו עם בריכות, תלוי בחברה בה בחרתם.

 

נו, ארזתם?

לפני שאתם מכינים את המזוודה עליכם לחפש את החברה המתאימה לכם ולהגיש בקשת עבודה. עליכם לעבור מבחנים מסוימים שכן הביקוש הוא די גדול. כמו כן, עליכם לכוון את החברה איפה אתם רוצים לעבוד, אפשר לעבוד בעגלות באירופה, ארה"ב ועוד… בימים הראשונים שלכם בעבודה תהיו צמודים לאחד הוותיקים שיעבור אתכם על כל הנושאים אותם אתם צריכים להכיר.

מבחינה חברתית, כולם בני אותו גיל כמעט, חברה תוססת ומהנה ככה שאין לכם מה לדאוג, לעבוד בעגלות היא הדרך הנכונה ביותר להתחיל את החיים שלכם על רגל ימין. סביר להניח שלא תמצאו עבודה כל כך חוויתית ומשתלמת מאשר עבודה בעגלות בחו"ל.

עגלות בחול חוות דעת של ישראלים

כאשר אנחנו מדברים על עבודה בחו"ל, לרוב, הנושא הראשון שיעלה לנו לראש יהיה עבודה בתחום העגלות. עבודה בתחום העגלות היא לא דבר שמתאים לכולם, אך למתאימים תהיה אופציה לשכר מתגמל וגבוה במיוחד. גובה השכר מושפע ממגוון גורמים כמו מיקומכם – אירופה, ארצות הברית, ואפילו אוסטרליה והמזרח הרחוק. ככל שתהיו באזור פופולארי יותר בתוך המדינה, כך השכר שלכם יוכל לעלות. בנוסף, השכר מושפע ממידת ההשקעה שלכם בעבודה. ככל שתשקיעו, תיגשו לאנשים, תשכנעו ולא תוותרו, כך תצליחו למכור יותר ולקבל בונוסים גבוהים יותר. בתחום העגלות השכר מתבסס על מכירות, ועליכם להיות אקטיביים ולא לנוח לרגע. מתיש ככל שיהיה יום עבודה, לאחר מספר שעות תוכלו לנוח בדירה עם החברים הישראלים, או לצאת לבלות במדינה בה תהיו. חוות הדעת על עגלות בחול משתנה בהתאם לאדם אתו אנחנו מדברים. דיברנו עם כמה ישראלים שעבדו בעגלות, וביקשנו מהם לשמוע את חוות הדעת שלהם.

עגלות בחול חוות דעת של ישראלים

עגלות בחול – חוויה אוסטרלית

שירה, טסה יחד עם בן זוגה לאוסטרליה, ועבדה בתחום העגלות. שירה מספרת את החוויה האישית שלה מהשנה בה גרה באוסטרליה, ומתמקדת דווקא במגורים עצמם בחול. שירה מספרת, כי להיות בארץ זרה לאורך תקופה ארוכה היא משימה לא פשוטה כלל. זו ללא ספק הייתה ההחלטה הכי נכונה שעשיתי בחיים שלי, אומרת שירה, ומוסיפה, שמלבד העבודה המתגמלת, זכורות לה בעיקר החוויות כמו ערב השנה החדשה בסידני, יום חופש שבועי שהפך ליום כיף זוגי ברחבי בעיר, וכמובן חברים שיישארו לכל החיים. "האווירה בדירה הייתה מאוד נעימה. תוך שעות ספורות הפכנו להיות החברים הכי טובים, יצאנו למסיבות, בילויים, ובישלנו יחד ארוחות". אני ממליצה לכל אחד מכם, לעבוד בתחום העגלות, ואם כבר, אז רק דרך חברת טרמינל שנתנה לי יחס אישי לאורך כל הדרך. 

 

עגלות בחול חוות דעת מבחינת שכר

נטלי, מתמקדת דווקא בשכר שיצא לה להרוויח בתקופה בה עבדה בעגלות בקליפורניה. בהתחלה הגעתי לבד, לדירה עם עוד כמה ישראלים שכבר גרו בקליפורניה כמה חודשים טובים. בהתחלה חששתי אך תוך רגע אחת הבנות לקחה אותי תחת חסותה והסבירה לי את מהות העבודה, נתנה לי טיפים וביטחון. תוך שבועות קצרים, התחלתי למכור בעצמי והמשכורות שלי היו גבוהות במיוחד. בימים שהם באתי חדורת מטרה, הייתי מופתעת מעצמי ומכמות הכסף שהצלחתי לעשות. עגלות זה אחלה מקצוע למי שמעוניין להשיג כסף רב בזמן קצר, אך בעבודה קשה מאוד. בהתחלה המשכורת של נטלי נעה בין 1000 דולר ל1500 דולר לחודש. לאחר שצברה ביטחון, המשכורות יכולות להגיע גם ל 5000 דולר לחודש. 

עבודה בעגלות – איך זה פיתח אותי כבן אדם

עבודה בתחום העגלות, נותנת כלים להמשך, ומפתחת אופי של בן אדם. כך מספר שמעון, צעיר בן 22 שטס לספרד לעבוד בעגלות. שמעון רכש כלים רבים כמו ביטחון עצמי, שיפור האנגלית והספרדית כאחד, וניסיון בתחום המכירות. במכירות, כל שנת ניסיון היא יקרת ערך, וצבירת ביטחון מול הלקוחות הוא משהו שלוקח זמן. עבודה בעגלות מפתחת יכולת דיבור מול קהל, יכולת שכנוע, וכמובן, מפתחת את מוסר העבודה והעצמאות. שמעון מספר, כי גם בימים בהם התגעגע הביתה למשפחה ולחברים, היה חייב לשים את הרגש בצד, ולא לתת לזה להשפיע על המכירה שלו. עבודה בחול רחוק מהבית, מפתחת את העצמאות ובהחלט בנתה אותי כאדם בוגר ואחראי, חותם שמעון בחיוך. 

לסיכום, אם אתם מחפשים עגלות בחול חוות דעת של ישראלים היא האמינה ביותר, וחברת טרמינל הישראלית תוכל לעזור לכם לצאת לדרך. 

יש לכם אופציה נהדרת להרוויח כסף בזמן קצר ובדרך הכי כיפית. בנוסף, כמעט כל ענייני המחייה מסובסדים על ידי החברה, כל מה שנותר לכם הוא יום בילוי בשבוע בו תוכלו לבזבז את הכסף שלכם כרצונכם. חשוב שתדעו, לא מדובר רק בכיף, יש גם ימים קשים, ימים בהם אנו לא מוכרים מספיק או מותשים ואפילו מתגעגעים, אבל כאשר אנו מוקפים בכל כך הרבה אנשים חמים מהארץ שלנו נדע למצוא את נקודת האור בכל מצב נתון.

 

חושבים על דרך מהירה להרוויח הרבה כסף לטיול הגדול? המון חבר'ה צעירים מוצאים את עצמם עובדים בעגלות לאחר השירות הצבאי, בעבר נחשבה עבודה בעגלות כמשהו לא חוקי ומסוכן, כיום התהפכו היוצרות. נדגיש כי עבודה בעגלות הינה עבודה חוקית המוכרת על ידי הרשויות, המשכורות עדיין נשארו כמו שהן והתנאים רק השתדרגו.

עבודה בעגלות – האם זה משתלם?

עבודה בעגלות נחשבת להכנסה כפולה ממה שאתם יכולים להרוויח בארץ בעבור משכורת גבוהה. אם בארץ משוחררים טריים מרוויחיםכל הפרטים על עבודה בעגלות כ-8 אלף שקל בחודש, עבודה בעגלות יכולה להניב לכם 8,000 דולר בחודש, ולא זה לא חלום. כמובן שאתם לא תנוחו על זרי דפנה והכסף פשוט יגיע אליכם. השכר הממוצע בעגלות נע בין 4,000 דולר ועד 8,000 דולר, הפער גדול אבל הוא תלוי אך ורק בכם. על כל מכירה שאתם מבצעים, אתם מקבלים בונוס למשכורת, מי שמוכר הרבה מקבל עוד בונוס, למעשה ישנם צ'ופרים מצד החברה בכדי לעודד אתכם למכור כמה שיותר. אז כן, עבודה בעגלות בהחלט משתלמת, אבל היא דורשת הרבה כוח התמדה ורעב מציידכם.

עבודה בעגלות – פחד הסתגלות

אנו מודעים לכך שלא פשוט להגיע למקום חדש, עשרות אלפי קילומטרים מהבית, תרבות שאתם לא מכירים עם שפה שונה. בגלל זה אנו דואגים לכך שתהיה לכם נחיתה רכה, לכל דירת מגורים יש אחראי, הוא יהיה המלווה שלכם בימים הקרובים והוא יסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת, יהיה לכם אוזן קשבת וגם חבר טוב. מלבד לכך, האווירה בדירה היא אווירה הכי ישראלית שיש, אתם מתגוררים עם חבר'ה צעירים שעושים בדיוק מה שאתם עושים, שהיו בדיוק איפה שאתם עכשיו, אתם תראו איך תוך שבוע תרגישו כאילו אתם מכירים שנים.

עבודה בעגלות – האם זה חוקי?

בניגוד למה שהיה בעבר, עבודה בעגלות הינה עבודה חוקית, אנו דואגים לוויזת עבודה עבור אלו שהתקבלו לעבודה. נציין כי עדיין ישנןעבודות בעגלות ברחבי העולם חברות אשר עובדות באופן לא חוקי, הבחירה תלויה אך ורק בידיים שלכם. כדי להבטיח שהות בטוחה, בכדי להבטיח שתוכלו לנוע באופן חופשי בזמן הפנוי שלכם ללא חשש אנו פשוט דואגים לכם לעבודה חוקית ורווחית.

עבודה בעגלות – תקופת זמן מינימלית

למעשה אין תקופת זמן מינימלית שאתם חייבים לעבוד בה, אנו לא משאירים אף עובד בכוח. הדבר היפה הוא שלרוב אנשים מודיעים שהם מתכוונים להישאר גג שלושה חודשים בעבודה ובסוף מוצאים את עצמם עובדים כמה שנים בעגלות. העבודה משתלמת, חיי החברה מושלמים ויש לכם אפשרויות קידום בחברה. כמובן, כל מי שמרגיש לא בנוח ובוחר לחזור הביתה, זאת הבחירה שלו ואנו רק רוצים שיהיה לכם טוב.

עבודה בעגלות – חיי חברה

הסיבה לשמה אנו בוחרים רק חבר'ה צעירים שיעבדו בסביבה היא בכדי לייצר אווירה רעננה, אווירה של צעירים שרק מוכנים לטרוף אתחיי החברה של העבדים בעגלות ברחבי העולם העולם. יש לכם זמן פנוי בערבים ובימי החופש שלכם במשך השבוע, בזמן הפנוי אתם רשאים לעשות מה שאתם רוצים, לרוב יהיה רכב חברה לכל אזור מגורים ותוכלו לנוע עם הרכב בחופשיות, לטייל, לאכול, לשתות ולבלות.

עבודה בעגלות – אזורי עבודה

כאשר אתם נמצאים בשלבי הקבלה עומדת בפניכם הבחירה בה אתם מציינים את שלושת המקומות העיקריים בהם תרצו לעבוד בעגלות. אנו ממליצים לבחון מקרוב את היתרונות שיש בכל מקום, אתם יכולים לעבוד בעגלות בכל אזורי ארה"ב או עבודה בקנדה, בפיליפינים, בסין, אפילו בקפריסין. בחנו את היתרונות והחסרונות, האם אתם מתכוונים להמשיך לטיול הגדול משם ומה מגרה אתכם במקום הספיציפי הזה.

תמיד שמעתם על חבר של חבר שהרוויח מלא כסף "בעגלות", אבל מה זה בכלל עגלות? על מה כולם מדברים? ולמה אני לא מכיר את זה? עבודה בעגלות היא כרטיס היציאה שלכם מהצבא למעשה, כמעט כל חייל משוחרר טרי מתעניין בתחום הזה. עבודה בעגלות בחול לא חייבת להיות דווקא בארה"ב, יש עוד מקומות אליהם תוכלו לפנות הבחירה בידיים שלכם. יש לציין, שלא כולם מתקבלים לעבודה בעגלות, מדובר על עבודה מבוקשת, ככל שתתחילו בתהליך יותר מהר ככה הסיכוי שלכם להתקבל גובר.

עבודה בעגלות בחול – מה זה בדיוק?

עבודה בעגלות בחול היא עבודה תחת חברה ישראלית במקומות שונים בעולם, ניתן לעבוד בעגלות בסין, בארה"ב בקנדה, ואם בא לכם

כל הפרטים על עבודה בעגלות בחוץ לארץ

קל"ב, אפשר גם קפריסין. אתם מגיעים לדירת מגורים של חבר'ה צעירים ישראלים, הדירות ברובן ברמה גבוה, עם בריכות וחדר כושר, ממש בית מלון קטן. מדי חודש אתם מפרישים מהמשכורת שלכם סכום סמלי לתשלום שכר הדירה (בסבסוד), ועבור נסיעות כל בוקר למקום העבודה, בדרך כלל הסכום הוא כ-100 דולר בחודש. ברוב המקרים אתם תמוקמו באזור מסחרי הומה אדם, יש דוכן או חנות של מוצרי קוסמטיקה, מוצרי טיפוח תוצרת הארץ, מיישרי שיער וכד'. את המוצרים האלו עליכם להכיר ולמכור לעוברים והשבים, על כל מכירה תקבלו בונוס למשכורת, מוכר מצטיין גם הוא מקבל בונוס, ישנן אפשרויות קידום והמון הטבות. הכי חשוב, זה חוקי.

איך הרווחתי 30 אלף שקל בחודש מעבודה בעגלות

שירן הגיעה ישר אחרי הצבא, התחילה את התהליך בעודה בצבא והגיעה לניו יורק, לדירה הממוקמת כחצי שעה ממנהטן בשכונה יהודית.עבודות בעגלות ברחבי העולם ההסתגלות שלה לא הייתה פשוטה, אפשר לומר שהיא קצת ילדה של אמא, הנה הסיפור שלה: "בפעם הראשונה שנחתי בניו יורק אבי, האחראי של הדירה חיכה לי בחוץ עם הרכב של החברה, לא הצלחתי להוציא מילה כל הנסיעה, פשוט הסתכלתי על הנופים ולא הבנתי איפה אני נמצאת. כשהגעתי לדירה כולם קיבלו אותי בצורה מדהימה, אבל עדיין היה לי קשה כי הרגשתי לבד, אחרי שעות של מחשבות בחדר הגיעה נועה וסיפרה לי על ההתחלה שלה, סיפור הרבה יותר קשה משלי… מאז התחברנו ואז גם בעבודה נועה הסבירה לי בדיוק מה עושים. בחודש הראשון אני זוכר שהרווחתי הרבה ביחס למה שיכולתי להרוויח בארץ, הרווחתי 14 אלף שקל, בערך 4,000 דולר. בהתחלה התלהבתי אבל אז ראיתי כמה שאר החבר'ה הרוויחו. נועה הסבירה לי איך היא מוכרת, מה היא אומרת, איך היא יודעת לזהות לקוח פוטנציאלי ושהכי חשוב להכיר ולנסות בעצמי את מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה, היא אמרה לי שאני לא יכולה למכור משהו שאני לא מכירה בכלל. אחרי זה הגיעה החודש של החגים, החלטתי שאין לי בושה יותר ואני מדברת בנימוס ומנסה למכור מוצרים שאני הייתי רוצה לקנות, סוף החודש מצאתי את עצמי בחודש השני שלי עם משכורת של 8,000 דולר!"

עבודה בעגלות בחול – חוויות

המטרה הראשית שלכם היא לאו דווקא חייבת להיות להרוויח כסף והרבה, אלא לאסוף הרבה חוויות. אל תשכחו, אתם אמנם נמצאים במקום עבודה מדהים, המשכורת גבוה והדירה שלכם ממש יוקרתית, אבל אתם באתם גם לאסוף חוויות. כל זמן פנוי שיש לכם תנצלו אותו, צאו לטיולים, לכו למסעדות, סעו לבלות בעיר, הכירו אנשים חדשים ותרבויות חדשות. אתם אמנם חוסכים כסף לטיול הגדול בשביל החוויות, אבל למעשה החוויות שלכם מתחילות ברגע שאוספים אתכם משדה התעופה.

עגלות עבודה

הדרך הטובה ביותר לעשות כסף טוב בצורה מהירה וחוקית היא דרך עבודה בעגלות. אנו לא יודעים מה סיפרו לכם, או מה אתם חושבים, אבל עבודה בעגלות הינה עבודה משתלמת, מסודרת ובעלת אפשרויות קידום שונות ומגוונות. כיום יש מספר חברות אשר מתמחות בתחום העגלות, חלקן מוכרות וחלקן פחות – איך בוחרים את החברה הנכונה?

עגלות עבודה

עגלות עבודה – בחירת חברה מקצועית

נציין כי קיים היצע רחב של חברות אשר מציעות לעבוד בעגלות אצלן, חלק מהחברות מוכרות, חלקן פחות. בחירת חברה מקצועית היא השלב הראשון שלכם לפני שאתם חושבים בכלל להתחיל לעבוד בעגלות. הסיבה לכך היא שחברה מקצועית תדאג לכם באופן מקיף, כמעט בכל המקרים היא גם חברה אשר עובדת באופן חוקי ומעניקה לעובדים שלה ויזת עבודה. כמו כן, ניתן להכיר חברה מקצועית בפעילויות שלה, חברות אשר דואגות לכל עובדיה, הרי זה לא פשוט לנחות במקום זר כאשר אתם לא מכירים אף אחד. חברה מקצועית תדאג לאסוף אתכם ישר משדה התעופה, יהיה לכם תמיד איש קשר אליו תוכלו לפנות, המגורים יהיה מטופחים ורמת המחייה תהיה גבוהה. אל תתפשרו על חברה לא מקצועית בגלל הבטחות שווא. 

האם עגלות עבודה משתלמת?

עבודה בעגלות תמיד הייתה משתלמת, הבעיה הייתה בחוק, חברות רבות עבדו באופן לא חוקי ככה שהעובדים תמיד היו נמצאים בפחד שיתפסו אותם ויגרשו אותם, יקנסו אותם וכן הלאה. שימו לב, כאשר אתם עובדים באופן חוקי אתם כמובן צריכים לשלם מיסים, אבל זה לא משהו שאמור להשפיע עליכם באופן רציני. כיום, עובד מתחיל בעגלות יכול להרוויח לפחות 4,000 דולר בחודש, כאשר הוא מתקדם ומכיר את העבודה ניתן גם להכפיל את השכר הזה, השמיים הם הגבול. המשכורת נקבעת בהתאם למספר המכירות שלכם, כל מכירה מקנה לכם עוד בונוס למשכורת. בנוסף, ישנן עוד הטבות אשר יתרמו לכם מבחינה כספית למשכורת, עובד מצטיין, שיא מכירות ועוד תמריצים רבים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכיר את המוצרים שאתם מוכרים, מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בעיקר, להבין מה אתם מציעים ללקוח ולפנות אליו באופן בו הוא לא יהיה מסוגל להגיד לו, בנימוס כמובן.

עגלות עבודה – עבודה לכל החיים

מי אמר שעגלות היא עבודה זמנית? אחד הדברים שפחות מוכרים למי שחושב לעבוד בעגלות הוא אפשרויות הקידום הרבות שעומדות לרשותכם. כאשר אתם מגיעים לעבודה בעגלות אתם בוודאי חושבים על תקופה קצרה שתחסכו ומשם תטוסו לטיול הגדול שלכם. מה שמפתיע לרוב הוא שלפחות מחצית ממי שבוחר לעבוד בעגלות ממשיך להרבה יותר זמן, לעיתים גם לצמיתות. התנאים הטובים, הבונוסים וימי החופש שמאפשרים לכם לנפוש באופן קבוע מפתים רבים מהעובדים הצעירים והם פשוט ממשיכים הלאה.

עגלות עבודה – לוקיישנים

עוד יתרון גדול של עבודה בעגלות הוא שאתם יכולים לבחור את היעד בו תעבדו. מגוון האפשרויות שעומדות לרשותכם רחב, אם אתם חושבים לנפוש במזרח תוכלו לטוס לסין, אם אתם רוצים דרום אמריקה, ארה"ב ואפילו קפריסין, כל מה שעליכם לעשות הוא לציין את סדר העדיפויות שלכם בשאלון. מלבד לכך, תמיד ישנה אפשרות לשינוי לוקיישן לאחר שהתחלתם לעבוד.

חשוב להדגיש, הביקוש לעבודה בעגלות גבוה, לכן לא בטוח שדווקא תקבלו את הלוקיישן שתרצו, אבל לרוב הדברים גם מסתדרים לפי רצון העובד. אנו לא מחפשים אנשי מכירות דגולים, אנו מחפשים אנשים שרוצים ומוכנים להשקיע ככל הניתן בשביל ללמוד ולמכור, אנו מחפשים בני אדם לפני הכל, את כל היתר תלמדו תוך כדי עבודה.

 

עגלות בחול

כבר הרבה מאוד שנים כולנו שומעים על עגלות בחול, וחלק מאתנו אפילו מכירים אנשים צעירים שעשו זאת. אם גם אתם נמצאים עכשיו בנקודה בחיים שבה אתם חושבים על שינוי ואם אין לכם מחויבות שקושרת אתכם יותר מידי לארץ, בהחלט ייתכן שעכשיו זה הזמן המושלם עבורכם לנסוע, לטעום ולראות עולם. זה לא משנה אם כאשר אתם עוצמים עיניים וחושבים על עגלות בחול אתם חושבים על איטליה היפה, על ברזיל או על כל יעד אחר. מה שמדהים לראות זה שהיום העגלות של הישראלים בחול כבר נמצאות בכל פינה! לכן כל מה שנותר לכם לעשות הוא להכין את הסביבה שלכם לכך שאתם עוזבים לכמה חודשים, לבחור את היעד הנכון עבורכם ולהתחיל לראות איך אתם "תופרים" את העניין הזה. 

עגלות בחול

איך תלמדו להיות המוכרים הכי טובים שיש בפרק הזמן הכי קצר שאפשר? 

עם יד על הלב, מה שבאמת מטריד אתכם זה לא המרחק מהארץ ולא החשש להיות לבד, אלא העבודה עצמה? אתם אומנם יודעים שבעבודות כמו עגלות בחול אפשר לעשות לא מעט כסף, אבל אתם לא לגמרי יודעים אם זה מתאים לכם? ראשית, אתם יכולים להתנחם בעובדה שכמעט כולם מרגישים כך בהתחלה. שנית, מהר מכפי שאתם חושבים תוכלו לגלות את רזי המקצוע ואתם לא תאמינו כמה מוצרי קוסמטיקה תצליחו למכור ביום! אתם לא תאמינו כמה מישרי שיער תמכרו לכל הנשים ובסופו של כל יום עבודה, הסכום שתעשו יהיה עצום. כדאי לדעת שהכסף הגדול של עגלות בחול מחכה במוצרי הקוסמטיקה השונים שמכילים את המלחים ואת המינרלים הכי טובים של ים המלח, כך שאתם מוכרים לאנשים מוצרים טובים במיוחד ואיכותיים. בנוסף, בדרך כלל עגלות בחול כוללות שכר בסיס שעליו מוסיפים את העמלות על כל המכירות שאתם מבצעים. לכן בהחלט ניתן לומר שמי שמגלה את המוכר שבו, עושה כסף נהדר תוך זמן יחסית קצר. משמעות הדברים היא שבין אם אתם רוצים לחסוך כסף כדי לממן את הלימודים הגבוהים שלכם ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם כסף לראות עולם ולטייל, עגלות בחול הן אופציה שכדאי לקחת בחשבון. 

חיי חברה שלא יהיו לכם בשום מקום אחר 

עוד דבר שהרבה פעמים מאפיין אנשים צעירים, זה שהם רוצים להיות עם אנשים צעירים אחרים. כולנו רוצים להכיר עוד אנשים, לפתוח לעצמנו עוד דלתות ועוד אפשרויות ובצורה כזאת להרגיש שאנחנו מעשירים את עולמנו. לכן כדאי לדעת שגם מהבחינה הזאת עגלות בחול הן בחירה מיוחדת במינה. נסו לדמיין דירה שבה גרים כמה חבר'ה צעירים כמותכם, ביחד, ומבלים ביחד אפילו בחיי ישראל החשובים והמרגשים. זה משהו שמקרב בין האנשים, יוצר חוויות חדשות שאי אפשר לשכוח ולמעשה, זה לא מפליא שהחברויות האלה מלוות אותנו אחר כך לכל החיים. למעשה, יש גם לא מעט צעירים שבמסגרת עבודות של עגלות בחול מצאו את החצי השני שלהם, ולכן אתם בהחלט יכולים לצפות רק לטוב מבחירה כזאת. חששתם לרגע שתצטרכו לארגן לעצמכם לבד את העבודה החדשה שלכם בעגלה בחול? הסירו דאגה מלבכם, כי זה לא כך. בפועל אנחנו רואים שיש היום חברות מקצועיות ומובילות, כמו חברת טרמינל, שמהן תוכלו לקבל שירות מצוין לכל אורך הדרך. החברה דואגת לעבודה עצמה, להסעות משדה התעופה ואפילו להשכרת הדירות ביעד. לכן אתם יכולים להיות בטוחים שתרגישו עטופים ורצויים כבר מהרגע הראשון, כי זה לא שאתם נוסעים ככה סתם לבדכם לעבוד בעגלה כלשהי בחול. 

 

עבודה בחול עגלותמה יקרה אם נשלב את החלום האמריקאי עם קצת מבטא ישראלי? עבודה בחול בעגלות היא השילוב המושלם, תוכלו לחיות בחול ולהתנהל כאזרח מן המניין, בעוד תרוויחו משכורת שרבים בישראל חולמים להגיע למחציתם. האם הכל דבש? תשאלו כל אדם שעובד או שעבד בעגלות בעברו, הזיכרונות שיעלו לו מיד יגרמו לכם לרצות לארוז מזוודה ולטוס.

 

עבודה בחול עגלות – כמה מרוויחים?

האם העבודה בעגלות משתלמת? אם ניגש ישר לעניין, אתם יכולים לעשות הרבה כסף בעגלות. אם בארץ משוחרר טרי עובד בעבודות מזדמנות ומשתכר בכ-8,000 $$ ממוצע בחודש, בעגלות אתם יכולים להגיע לסכום כפול עם אותו מאמץ. המשכורת של עבודה בעגלות משתנה בהתאם למכירות שלכם, ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר. אין צורך להיות איש מכירות מוצלח כדי להצליח למכור לעוברים והשבים בקניון מוצרים איכותיים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להפגין חן ונחמדות וכבר תראו שיפנו אליכם.

עובד מתחיל בעגלות יכול להשתכר בכ4,000 עד 5,000 דולר בחודש, תמירו לשקלים ותנסו לשמור על קור רוח… אבל זה לא הסוף, כאשר אתם כבר מכירים את העבודה ויודעים איך להתנהל אל מול אזרחי המדינה תראו שאתם מרוויחים הרבה יותר. תקופות החגים הנוצריים הוא תקופות חגים גם עבור המוכרים שכן הם מרוויחים הרבה יותר מאשר בדרך כלל. בחודשי החגים כאשר עבדתי בעגלות בארה"ב הגעתי למשכורת של 30,000 ש"ח בחודש! לאט אתם מגלים את הלקוחות שכדאי לפנות אליהם ואת אלו שלא קונים, אתם יודעים להתנהל אל מול משפחות ואל מול זוגות.

 

אתם לא לבד!

החשש העיקרי של אותם צעירים שרוצים לעבוד בעגלות הוא תחושת הבדידות. נרגיע ונאמר שעבודה בעגלות מעניקה לנו את התחושה הביתית המושלמת. רבים מגיעים לעבוד בעגלות ומצפים שיישארו כחצי שנה לכל היותר, ובסוף מוצאים את עצמם שנתיים ושלוש באותו המקום.

חיי החברה תוססים כאשר אתם עובדים בעגלות. החברה ששוכרת את שירותכם מעניקה לכם מגורים מסובסדים עם צעירים ישראלים שעובדים אתכם ביום יום ככה שאתם אף פעם לא לבד. כמו כן, תמיד יש אחראי באזור לכל טענה, מענה, סיוע וגם שיחת נפש. האחראים נבחרים בקפידה בכדי להבטיח את ההסתגלות שלכם בצורה החלקה ביותר.

 

עבודה בחול עגלות – איך מתחילים?

נתחיל בכך שהביקוש לעבודה בעגלות הינו גבוה מאוד בקרב ישראלים צעירים, ישנם הרבה מתמודדים ולא תמיד כולם נבחרים. ישנו מפגש היכרות עם החברה בו ישאלו אתכם שאלות ותצטרכו למלא טפסים שונים כדי שהחברה תכיר את האיכויות שלכם יותר לעומק ותדע היכן כדאי לשבץ אתכם, כמובן שאתם רושמים העדפות.

יש לכם איכויות ייחודיות? ציינו אותם! כמו בראיון עבודה, אם אתם רוצים להתקבל לעבודה עליכם להביא משהו שונה משאר המתמודדים. איך זה עובד בעגלות? יש לכם אנגלית שוטפת? אתם דוברי שפה זרה? עבדתם בעבר במכירות? יש לכם אזרחות אמריקאית? ציינו הכל!

 

מה לגבי נסיעות וטיסות?

בדרך כלל חברת העגלות היא זו שממנת לכם את הטיסות הלוך חזור מהארץ למקום בו אתם מתגוררים. מלבד לכך, ידאגו לאסוף אתכם משדה התעופה ישר לבית בצורה החמה ביותר. רוב חברות העגלות מעניקות לכל בית מגורים רכב איתו הם יכולים להתנייד מהעבודה לבית, וביום החופשי לאן שהם רוצים.

חברת העגלות מודעת לכך שזו אינה עבודה רגילה, אתם רחוקים מהבית ומהמשפחה ולכן התנאים נוחים וגמישים מאוד. בסופו של דבר בכדי לראות כסף טוב עליכם להגיע לתוצאות, אבל כל אחד עובר את התהליך שלו, ואין שום סיבה להיכנס לפאניקה אם לא מכרתם הרבה באותו היום.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!