עבודה בחקלאות באוסטרליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"לעבודה בחקלאות באוסטרליה היא אפשרות נהדרת עבור אלו הרוצים ליהנות משכר נאה בפרק זמן קצר. לא רק זה אלא שעבודה באוסטרליה יכולה לתת לכם הזדמנות להיפגש עם צעירים רבים מכל רחבי העולם, לתת לכם את המקפצה הכלכלית שאתם צריכים כדי להתחיל בטיול בלתי נשכח ובעיקר- ליהנות מחוויה של פעם בחיים.

אמנם אנחנו מדברים על עבודה הדורשת מוסר עבודה, כוח פיזי ועוד. אבל, זכרו כי האוסטרלים ידועים בעולם בתור אנשים שאוהבים 'לעשות כיף'. האמינו לנו, אם תבחרו לבצע עבודות באוסטרליה, ותצטרכו לחפש עבודה באוסטרליה הדבר האחרון שתזכרו מהחוויה זה שעות עבודה ארוכות. אז אם אתם רוצים לשמוע עוד על אחד הענפים הפופולאריים ביותר עבור צעירים באוסטרליה, לשמוע מה אתם צריכים שיהיה ברשותכם על מנת שתוכלו לעבוד בחקלאות באוסטרליה, איפה גרים כמה עולה שכר דירה באוסטרליה, וכמובן- כמה אפשר להרוויח, את כל אלו ועוד, תמצאו במאמר שלפניכם!

אי אפשר לדבר על עבודה בחקלאות באוסטרליה בלי להזכיר קודם את התנאים

אנחנו בטוחים שאתם רוצים לשמוע עוד על הוצאה של וויזת עבודה חוקית באוסטרליה, על איך מוצאים עבודה ועוד. אבל כמו כל הישראלים, אתם רוצים לדעת קודם על מה תנאי ההעסקה בתחום החקלאות באוסטרליה. אנחנו נמצאים כאן כדי לספר לכם בדיוק על זה.

שכר: השכר נע בין 150-180 דולר אוסטרלי ביום. שזה, במונחים ישראליים יוצא קצת מעל 500 שקלים ביום. כך, שאם אתם גרים בשדה חקלאי ולא באחת הערים הגדולות של אוסטרליה, אין ספק שתוכלו לחסוך לא מעט כסף לכל דבר שתרצו.

שעות עבודה: העבודה מתרחשת בדרך כלל משהו כמו חמישה ימים בשבוע. כאשר כל יום עבודה נמשך משהו כמו 6-7 שעות עבודה ביום. היום מתחיל מוקדם בדרך כלל ומסתיים מוקדם. כי, כאמור, האוסטרלים לא אוהבים לעבוד כשאפשר ליהנות בזמן הזה.

מגורים: המגורים הם בדרך כלל על חשבונו של המעסיק או בעבור תשלום סמלי מהעובדים. בדרך כלל אנחנו מדברים על מגורים מרווחים יחסית שכן, המגורים באזורים החקלאיים של אוסטרליה גדולים ובעיקר- זולים. אל תשכחו כי מדובר במדינה עם חבלי ארץ יפיפיים כך שנוף לא יחסר. בדרך כלל עבודה בחקלאות מביאה עימה מפגשים עם צעירים בכל רחבי העולם. כך שאולי תרגישו כאילו חזרתם לקיבוץ, אבל כשתשמעו את הגרמנית, הצרפתית והאנגלית מכל עבר, החוויה תהפוך שונה לחלוטין.

מה עושים אחרי שעות העבודה: עם כל הכבוד לעבודה, אתם ממש לא מגיעים רק לעבוד. עבודה בחקלאות באוסטרליה נמשכת עד שעות הצהריים המוקדמות ואז- אתם רשאים ליהנות מחייכם באיזה אופן שתבחרו. בין אם אתם מחפשים בילויים בעיר הגדולה ובין אם אתם רוצים לנצל את הטבע עוצר הנשימה בה התברכה אוסטרליה. בדרך כלל, צעירים רבים בוחרים לשכור רכב וליהנות מהאפשרויות הגלומות בנסיעה נהדרת במדינה רחבת הידיים. לא פעם, המעסיקים הם אלו שנותנים רכב לעובדים, כך שתוכלו ליהנות מהאפשרויות הגלומות בכך גם עם חבריכם החדשים למקצוע.

איך מוצאים עבודה בחקלאות באוסטרליה?

האמת היא שזה ממש לא מסובך. אוסטרליה היא מדינה שברוב שטחה מתנהלות עבודות חקלאות שונות. חשוב לזכור כי עבודה בחקלאות היא ממש לא רק קטיף או גיזום צמחים. אנחנו מדברים על עבודות בבית אריזה ובמפעלים החיוניים גם הם לתפוקה ולייצוא של החלאות האוסטרלית. כך שלא תמיד המעסיקים מחפשים רק בחורים בעלי כוח פיזי רב

את העבודה מפרסמים בעלי השדות בערים הגדולות ובאתרי אינטרנט בהם צעירים מכל העולם מחפשים עבודה בחקלאות באוסטרליה. חשוב לזכור, כי לא פעם צעירים רבים נופלים למלכודת. האתרים השונים מלאים באינספור אפשרויות תעסוקה לא תמיד אמינות.

לכן, אנחנו בטרמינל , בתור אנשי מקצוע העוסקים בנושא, ממליצים לא ללכת שולל אחר הודעות מאנשים שאתם לא מכירים. אנחנו נמצאים פה על מנת להבטיח כי אכן תמצאו עבודה בחקלאות באוסטרליה באופן חלק. אם אתם בוחרים להגיע לאוסטרליה קודם ורק אז למצוא עבודה, אל תשכחו כי המחייה בערים הגדולות עלולה להיות יקרה. כך שאם אתם לא מגיעים עם מספיק כסף מראש, יכול להיות שתהיו בבעיה. בכל מקרה, ההמלצה שלנו היא למצוא עבודה קודם כל בארץ, להיות בטוחים שיש לכם את כל מה שאתם צריכים על מנת לעבוד בחקלאות באוסטרליה ורק אז לצאת בראש שקט אל עבר ההרפתקה של חייכם.

לא משנה במה תעבדו, אל תוותרו על עבודה בצורה חוקית

עבודה בחקלאות באוסטרליהצעירים ישראלים רבים נמנעים לעיתים לחשוב על העתיד שלהם. הם חושבים שבכל מקרה הם 'יהיו בסדר' ולא נותנים את דעתם על האפשרויות מרחיקות הלכת של עבודה בלתי חוקית בארץ זרה.

רשויות האכיפה באוסטרליה מגיבות בחומרה לעובדים זרים שלא קיבלו אישורים מתאימים לעבודה באוסטרליה. כך שבכל מקרה, אנחנו ב- טרמינל 3 שמנו לעצמנו למטרה, לחבר בין עובדים צעירים למעסיקים ברחבי העולם, באופן חוקי בלבד.

הוצאת וויזה באוסטרליה היא דבר פשוט יותר מתהליך הוצאת אישורי עבודה באירופה ובארצות הברית. לא רק זה, אלא שחשוב לזכור כי מכיוון שאוסטרליה מחפשת ידיים צעירות לעבודות כפיים שונות ברחבי היבשת, שכן אין להם מספיק עובדים מקומיים על מנת שיוכלו לאייש את כל העבודות החקלאיות השונות. לכן, ממשלת אוסטרליה מאשרת בכל שנה ל- 2500 צעירים ישראלים וויזת עבודה חוקית לשנה באוסטרליה. זכרו כי תהליך הוצאת הוויזה דורש מילוי טפסים שונים ועמידה בקריטריונים מחמירים. כך שחשוב לא לזלזל ולא למלא אף טופס בתהליך הגשת הוויזה ללא מתן תשומת לב מלא. כמובן, שגם אנחנו ב- טרמינל  נותנים מענה מקצועי לאלו המבקשים להגיש וויזת עבודה לאוסטרליה בצורה חוקית.

במידה ויש לכם אזרחות אירופאית, אתם יכולים להיות רגועים. לאוסטרליה יש הסכמים עם האיחוד האירופי, קנדה וארצות הברית, על מעבר חופשי של צעירים למטרות עבודה זמנית וטיולים ברחבי היבשת.

כמה חודשים ואתם כבר בדרך לטיול הבא!

עבודה בחקלאות זו עבודה המתרכזת בכמה חודשים ספורים שכן היא תלויה בעונה. כך שבדרך כלל הצעירים העובדים בחקלאות יכולים לבחור, בין להמשיך לעבודות חקלאות במקומות חדשים ברחבי אוסטרליה, או להמשיך לטייל ברחבי המדינה.

אוסטרליה היא נקודת זינוק נהדרת עבור אלו הרוצים לבקר בניו זילנד. ליהנות מנוף עוצר נשימה, בעלי חיים ייחודיים וכל זה תמורת כסף שעשו בכמה חודשים ספורים. מכיוון שמדובר על יעד המרכז אליו צעירים מכל רחבי העולם, לא מין הנמנע כי תמצאו את הפרטנרים המושלמים למסע שלכם במהלך העבודה.

ההמלצה שלנו היא להגיע מוכנים לחוויה. שימו את כל הדעות הקדמות שלכם בצד, עזבו את כל מה שהכרתם עד עכשיו ובואו מוכנים לחוות עולם חדש.

אנחנו, בטרמינל  נעבור אתכם שלב אחרי שלב בתהליך. מהרגע בו אתם מתחילים לחשוב על נסיעה עבודה באוסטרליה ועד הרגע בו תתמקמו במדינה החדשה לכם. אנחנו מקפידים על העסקה חוקית ועל עבודה עם מעסיקים עליהם אנחנו יכולים לסמוך. כמו כן, אנחנו נמצאים כאן בשבילכם בכל שלבי ההוצאה של ויזת עבודה באוסטרליה שתאפשר לכם עבודה בצורה חוקית ביבשת אוסטרליה. אז אם אתם רוצים למצוא עבודה בחקלאות באוסטרליה, למה אתם מחכים? השאירו פרטים ונחזור אליכם עוד היום!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!