ויזת עבודה אוסטרליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ויזת עבודה אוסטרליהאוסטרליה, היבשת הענקית, היא יעד מבוקש בקרב הישראלים, הן לטיול והן לעבודה, ברוב המקרים בוחרים מי שנוסעים לאוסטרליה לשלב בין שתי המטרות, ניתן לעשות זאת באופנים שונים –

  • קודם כל לעבוד ורק לאחר מכן לטייל.
  • קודם כל לטייל וכאשר נגמר התקציב לעבוד.
  • לטייל, לעבוד קצת על מנת לחסוך ושוב מכן לטייל.

כל אחד יכול לבחור בהתאמה לרצון, ליכולת ולצורך, אך אם אתם חושבים לנסוע לטיול המשולב עם עבודה כדאי שתוודאו שאתם יודעים כל מה שצריך לדעת על עבודה באוסטרליה ועל ויזת עבודה אוסטרליה, חשוב לערוך סקירה נאותה, לבחון את האופציות, לברר, לשאול ולהיוועץ.

ויזת עבודה אוסטרליה.

לאוסטרליה יש אומנם הסכם ויזת working holiday המאפשרת לצעירים (מגיל 18 ועד 30) ללא ילדים לטייל ולעבוד באוסטרליה במשך שנה, אך ההסכם הוא עם שמונה עשרה מדינות בלבד ולצערנו ישראל אינה אחת מהן.

אזרחים ישראלים שברשותם אך ורק דרכון ישראלי/אזרחות ישראלית אינם יכולים לקבל ויזת עבודה אוסטרליה אלא רק אשרות (אשרת תייר, אשרת שהות ממושכת, אשרת מגזר ההשכלה הגבוהה) וגם הן בכפוף לחוקים ותנאים מסוימים.

עם זאת ידוע שישנם לא מעט ישראלים שמבקרים, שוהים, מטיילים וגם עובדים באוסטרליה, יש שעושים זאת בדרכים שאינן חוקיות ואילו אחרים מקבלים אישור לעבוד באוסטרליה על ידי השגת חסות ממעסיקים שהותר להם להעסיק עובדים זרים על בסיס זמני, אך גם פה יש קריטריונים ותנאים מוגדרים וברורים שעל העובד ועל המעסיק לעמוד בהם.

מה שחשוב אם כן במידה ואתם מעוניינים לעבוד באוסטרליה זה שתבחנו את הנושא מקרוב, תעשו את השיקולים שלכם ותחליטו החלטה נבונה, סיור באתר טרמינל יסייע לכם לקבל את התשובות הנחוצות, תוכלו לערוך סקירה ראויה, לקבל עצות והמלצות ממוחים ומגולשים כמוכם ולבחור בהצלחה.

פורטל טרמינל – עוזר לכם לדעת, להבין ולהחליט.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!