ויזה ניו זילנד

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

ויזה ניו זילנדכבר הייתם באירופה, מאסתם בארה"ב וגם המזרח כבר מיצה את עצמו. אתם צריכים משהו מקורי, חוויות חדשות, להגיע למקומות רחוקים יותר. אתם חייבים להגיע לניו זילנד: ארץ מלאת ניגודים בין אקלים, נופים ותרבויות.

אז אם החלטתם לטייל, ללמוד, לעבוד או אפילו להגר, כדאי לקחת בחשבון מספר דברים:

הוצאת ויזה ניו זילנד

בכל הקשור לנושא של ויזה ניו זילנד אינה נוטה לעשות בעיות קשות לאלו המבקשים לבקר או ללמוד בתחומי המדינה:

ויזת תייר

ויזה זמנית שיש לבקש טרם הנסיעה. הדרישות הבסיסיות לקבלת הויזה הן בריאות תקינה, ללא עבר פלילי ודרכון תקף לכל הפחות לשלושה חודשים מעבר לתאריך העזיבה של המדינה. כמו כן, יש לספק הוכחה ליכולת כלכלית שתממן את השהות שלכם כתיירים.

קחו בחשבון שניו זילנד מאשרת לתיירים לשהות בשטחה תשעה חודשים בכל פרק זמן של 18 חודשים. החדשות הטובות הן שבמידה ואתם מתכוונים לבלות בניו זילנד פחות משלושה חודשים – לא תצטרכו ויזה כלל.

ויזת סטודנט

במידה והחלטתם ללמוד בניו זילנד מעל לשלושה חודשים – תחויבו להוציא ויזת סטודנט, אולם גם במקרה ומדובר בלימודים קצרי מועד, תדרשו להוציא ויזת תייר בכל מקרה. על מנת לקבל את ויזת הסטודנט בצורה קלה יש לקבל הצעה ממוסד השכלה במדינה (שכר הלימוד, שם הקורסים וזמן הלימוד ושאר הפרטים הטכניים).

עבודה בניו זילנד

אזרחי ישראל שאינם בעלי דרכון זר, לא יוכלו לעבוד בניו זילנד בתשלום בזמן ביקורם, כל עוד הם שוהים בניו זילנד עם ויזת תייר. אל תנסו להתחכם, שכן במידה ותתפסו, יפתחו נגדכם בהליכים נוקשים הכוללים גירוש ללא אפשרות חזרה (אשר קבילה גם במדינות חבר העמים הבריטי). אל תמהרו לסכן את עצמכם ולהיכנס למצבים לא נעימים, השכר ממלא לא גבוה יותר מאשר בישראל.

מעוניינים בכל זאת לשלב טיול מאורגן בניו זילנד עם עבודה או לימודים וחוויה כלכלית מכניסה? אל תסתבכו, השאירו פרטיכם באתר ונציגינו יחזרו אליכם עם כל הפרטים הרלוונטיים, הסברים, המלצות ועצות – ללא התחייבות מצידכם. כי אם כבר להוציא ויזה ניו זילנד היא יעד מועדף, אז במקום להתבלבל ולוותר, תנו לנו לעשות את העבודה והסידורים עבורכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!