שגרירות קנדה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

שגרירות קנדה בישראל נמצאת בתל אביב ברחוב נירים חמש. השגרירות הקנדית ממלאת תפקידים רבים וביניהם גם הנפקת אשרות לישראלים המעוניינים לבקר, ללמוד, לעבוד או להגר לקנדה.

מדיניות ההגירה לקנדהשגרירות קנדה

בעבר קנדה הייתה ידועה כארץ שקל היה להגר אליה ולקבל אשרת שהייה חוקית. בשנים האחרונות שינתה הממשלה הקנדית את מדיניות ההגירה. במאמר זה נסקור את אפשרויות ההגירה השונות.

  • מהגרים עסקיים – מי שיכול להוכיח יכולות כלכלית גבוהה ומעוניין להקים בקנדה עסק או מפעל יוכל לקבל אשרת הגירה. סכום המינימום להוכחת יכולת כלכלית הוא לפחות ארבע מאות אלף דולר.
  • בעלי מקצועות נדרשים – כל שנה מפרסמים פקידי ההגירה בקנדה את המקצועות הנדרשים המועדפים ואת מכסות ההגירה לבעלי המקצועות האלו. למי שנמצא ברשימת המקצועות המבוקשים קל לקבל אישור הגירה. בין המקצועות הפולארים, מקצועות הרפואה,  מקצועות המחשב, רואי חשבון ועוד.
  • מי שאינו נמצא ברשימת המקצועות המבוקשים יכול להגיש בקשה על בסיס שיטת הנקודות. שיטת הנקודות מעניקה נקודות לפי קריטריונים שונים כמו ידיעת שפות, בעיקר אנגלית וצרפתית, השכלה אקדמאית, גיל ועוד. אישור תעסוקה בחברה קנדית בצירוף מסמכים מאמתים מוסיף נקודות רבות.
  • מי שאינו נמצא ברשימת בעלי המקצועות הנדרשים יכול להגיע לקנדה עם אשרת שהייה זמנית ולאחר מספר חודשים לבקש מעמד של תושב קבע.

שגרירות קנדה – על סוגי הוויזות השונות

  • ויזת תייר – ישראלים המעוניינים לטייל בקנדה יוכלו לקבל ויזת תייר למשך חצי שנה. את הוויזה אפשר לקבל כאשר מגיעים לשדה התעופה בקנדה.
  • ויזת לימודים – כדי לקבל ויזת לימודים יש להירשם למוסד לימודים אקדמי ולהוכיח אישור קבלה. ויזת לימודים מעניקה באופן אוטומאטי אישור עבודה חוקי לבן הזוג של הסטודנט.
  • ויזת עבודה – יש להגיש בקשה מיוחדת אל שגרירות קנדה בישראל. כדי לזרז את ההליכים מומלץ להצטייד בבקשת עבודה ממעסיק קנדי. כדי לקבל ויזת עבודה יש להציג התחייבות לעזוב את קנדה בתום תקופת ההעסקה, להוכיח כי אתה אזרח שומר חוק ואין לך עבר פלילי וכי מצב בריאותך תקין.

מעוניינים לעבוד בקנדה? מעוניינים לקבל אשרת הגירה?

בפורטל טרמינל נוכל לעזור לכם. יועצי האתר המקצועיים ישמחו לייעץ להדריך וללוות אתם בכל המסלול עד למציאת העבודה ולקבלת האישור הנדרש. צרו קשר, אנו מחכים לפנייתכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!