עבודה בחברות ישראליות בחו"ל – משכורת של חו"ל בחברה ישראלית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחברות ישראליות בחו"לעבודה בחברות ישראליות בחו"ל – משכורת של חו"ל בחברה ישראלית

ישראלים רבים מעוניינים בעבודה בחו"ל בגלל השכר הגבוהה, ההזדמנות להכיר תרבויות חדשות, איכות החיים הגבוהה, הוצאות מחייה נמוכות וההזדמנות לשפר כישורים אישיים ולהוסיף לקורות החיים שלכם פרק מעניין ומאתגר. אם חשבתם עד היום שעבודה בחו"ל מחייבת אתכם באנגלית ברמת שפת אם או בידיעת השפה המקומית – הגיע הזמן שתדעו שאפשר למצוא עבודה בחו"ל בה תתבקשו לדבר בעיקר עברית. עבודה בחברות ישראליות בחו"ל מתאימה גם לישראלים דוברי אנגלית בסיסית בלבד. החברות הישראליות בחו"ל בחלקן נותנות עדיפות לעובדים ישראלים ומעדיפות גם הן להתנהל בעברית. 

איך אפשר למצוא עבודה בחו"ל אצל חברות ישראליות?

עקב ביקוש גבוה מול היצע מצומצם יהיה עליכם לגלות יוזמה. בכדי למצוא עבודה בחברות ישראליות בחו"ל תתבקשו לפנות בעצמכם אל אותן חברות ולהגיש מועמדות או להירשם כמועמדים לעבודה בחברות השמה ישראליות שפועלות בחו"ל. פנייה יזומה שלכם אל מחלקת משאבי אנוש לגיטימית לחלוטין. נסחו פנייה קצרה, עניינית ובו זמנית גם מזמינה ומעניינת. צרפו לתכתובת את קורות החיים שלכם ואל תשכחו להיות מנומסים ולציין את הערך המוסף שאתם מביאים עמכם (אם אתם אופים עוגות מדהימות – ציינו זאת בדרך אגב). 

אלו חברות השמה יכולות להציע עבודות בחו"ל בעברית?

הדברים הטובים ביותר מתרחשים בימנו לאלו שמחפשים הזדמנויות ואפשרויות קידום. אם תמיד חלמתם על עבודה בחו"ל צרו קשר עוד היום עם מספר חברות השמה שמסייעות לישראלים בהשתלבות בעבודות בחו"ל ובקשו לקבל הצעות רלוונטיות. צרפו את קורות החיים שלכם וציינו אלו משרות בעבודות בחו"ל אתם מבקשים לקבל. אל תרשו לעצמכם לפספס הזדמנויות, הקפידו להתעדכן במשרות פנויות וחזקו את המיומנויות הדרושות בכדי להצליח. 

איך חברות ישראליות מגייסות עובדים למשרות בחו"ל?

תשמחו לגלות שחלק מהחברות הישראליות מבצעות גיוסים למשרות בחו"ל כאן בארץ. מחלקת משאבי אנוש שפועלת בארץ מגייסת בעבור החברה עובדים שעתידים להעתיק את מקום המגורים שלהם לחו"ל. משרות שמוציאות אתכם לעבודה בחו"ל לתקופה קצרה או ארוכה הן משרות רילוקיישן. היתרון הגדול במשרות הללו הוא העובדה שהחברה המעסיקה דואגת מראש לקבלת אשרת עבודה בעבורכם. נדגיש שלרוב מדובר במשרות לבעלי מקצועות מבוקשים בתחום ההייטק, הכלכלה, הרפואה והדיפלומטיה כך שמדינת היעד אינה מציבה קשיים לקבלת אשרת עבודה. ניתן למצוא עבודה בחברות ישראליות בחו"ל במתכונת של רילוקיישן בכל רחבי העולם. 

באלו חברות ישראליות בחו"ל אפשר לעבוד ללא ניסיון?

שנות העשרים בהן אנחנו צעירים (רווקים) ונטולי דאגות אידאליות בעבור עבודה בחו"ל. יש לצעירים את היכולת לארוז מזוודה ולצאת לעבוד בחו"ל כבר בשבוע הבא. חברות ישראליות בחו"ל מגייסות צעירים ישראלים חסרי ניסיון תעסוקתי לעבודות במכירות, אבטחה, סבלות, טיפול בילדים, הדרכה. הצעירים הישראלים שמשתחררים מהצבא עם ניסיון פיקודי או רקע במחשוב מבוקשים בארץ ובעולם. הכישורים האישיים שלהם יחד עם החריצות הישראלית והמוטיבציה הגבוהה הופכים אותם לנכס בעבור כל מעסיק. 

עבודה בחו"ל בחברות בבעלות ישראלית היא הזדמנות לגור בחו"ל ולהרגיש בבית. ההסתגלות למגורים בחו"ל תהיה הרבה יותר מהירה וקלה כאשר אתם מוקפים בישראלים. מעסיקים ישראלים מבינים טוב יותר את המשמעות של השירות הצבאי, את האופי הישראלי ואת החיבור לבית. ישנה סיבה לכך שישראלים חוברים יחד בכל רחבי העולם. צעירים ללא ניסיון תעסוקתי נקלטים בקלות לעבודה במשרות של מכירה בעגלות, נהנים מהאווירה ומפתחים כישורי שיווק. לאחר שנה של עבודה בחו"ל תגלו בעצמכם יכולות טובות של הסתגלות, יצירת קשרים חברתיים והתמודדות עם קשיים. 

עבודה בחו"ל אצל ישראלים עם מגורים

אם גם אתם התברכתם באותן תכונות טובות שהופכות את הצעירים הישראלים לעובדים מבוקשים – קיימות חברות בחו"ל שמוכנות להציע לכם תנאי העסקה טובים עם שכר גבוה ומגורים. החברה שוכרת בעבור העובדים דירה כך שאתם עולים על המטוס בידיעה שיש מעסיק שמחכה לכם ויש לכם גם מקום מגורים בדירה עם ישראלים נוספים. 

יתרונות של עבודה בחברות ישראליות בחו"ל

עבודה בחברה ישראלית לצד עובדים ישראלים ותחת מנהלים ישראלים מאפשרת לכם להרגיש כמו בבית. האווירה תהיה ישראלית, קוד הלבוש יהיה ישראלי וכך גם המנטליות. ייתכן ותמצאו בפינת הקפה נס קפה של עלית וממרח שוקולד "השחר". שני יתרונות נוספים של עבודה בחברות ישראליות בחו"ל הם האפשרות להתנהל בעברית ואופציה של המשך העסקה בסניף של החברה בארץ (אם יש). מחסום השפה מעורר חשש בקרב ישראלים רבים. הם חוששים שרמת האנגלית שלהם אינה מספקת ומוותרים על החלום. האפשרות לעבוד בחברות ישראליות פותרת להם את הבעיה כך שהם יוצאים לחו"ל, נהנים מאווירה ישראלית, מגשימים חלום ובו זמנית גם מחזקים את כישורי האנגלית. 

עובד מקצועי ומסור הוא נכס בעבור כל מעסיק. כל חברה תשמח להעביר עובד כזה אל סניף אחר במקום לאבד אותו לטובת המתחרים. עבודה בחברות ישראליות שיש להן סניפים בכמה מדינות (כולל בארץ) תאפשר לעתים עבודה ומגורים בכמה מדינות עם אופציה לקבל לבסוף תפקיד בכיר בסניף של החברה בישראל. אם אתם מחפשים מקום עבודה לטווח הארוך בו תוכלו להתפתח ולהתקדם – חפשו מראש חברות שמציעות אופק מתאים ומאפשרות זאת. אל תשכחו לוודא שאתם מועסקים דרך חברה שמקפידה על התנהלות חוקית עם אשרות עבודה וצאו לכבוש את העולם. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!