עבודה בחו"ל כולל מגורים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל כולל מגורים

ישראלים רבים חולמים לעבוד בחו"ל אך חוששים מהבירוקרטיות ומכל ההתעסקות לקראת הטיסה. מעבר למקום חדש דורש קניית כרטיס טיסה, מציאת מקום מגורים, הוצאת אשרת שהייה ועוד. בדיוק עבורכם, יש חברות רבות שמציעות עבודה בחו"ל כולל מגורים.

חברתנו ריכזה לכם יתרונות בעבודה בחו"ל כולל מגורים, ואת מגוון העבודות שמציעות עבודה כולל מגורים.

למה עדיף לחפש עבודה בחו"ל כולל מגורים?

חברות רבות שמעסיקות עובדים ישראלים בחו"ל מציעות כחלק מחוזה העבודה כרטיס טיסה ומגורים על חשבונן. יש יתרונות רבים לעובדה שהחברה דואגת לכם לכרטיס טיסה ולמקום מגורים. היתרון הראשון הוא כספי. כרטיסי טיסה יכולים לעלות המון כסף במקרים רבים. בנוסף שכר דירה בחו"ל, יכול להיות יקר מאוד, תלוי במדינה בה אתם נמצאים ובערך המטבע שלה. ברגע שהחברה דואגת לכם לכרטיס הטיסה ולמקום המגורים אתם יכולים להיות בטוחים שתוכלו לחסוך כסף רב מהעבודה ולמעשה תוכלו לחסוך את רוב הכסף שתרוויחו בעבודה. היתרון השני הוא חיסכון בזמן, באנרגיה ובטרחה. מציאת מקום מגורים הוא לא עניין קל בפני עצמו והוא דורש הכנות רבות. במיוחד אם אתם מחפשים מקום מגורים במקום זר, במדינה שאתם לא מכירים. אינכם יודעים היכן כדאי לחפש, אינכם יודעים מה שכר הדירה ההגיוני, אינכם יכולים להגיע ולבדוק את הדירות אותן מציעים לכם ולכן תצטרכו להסתמך בעיקר על תמונות, ובנוסף אינכם יודעים באיזה מצב תקבלו את הדירה, אם היא צריכה ניקיון, מה הרהיטים שקיימים בה, אם אפשר פשוט להגיע ולגור בה. כשהחברה דואגת לכם למציאת מקום מגורים, היא בעצם מבטיחה לכם שקט נפשי, אתם יודעים שאתם מגיעים למקום מוכן למגורים, מקום שתוכלו פשוט להגיע מהטיסה ולחיות בו בלי שום הכנה מוקדמת.

מגוון העבודות בחו"ל שכוללות מקום מגורים


עבודה בעגלות כולל מגורים

חברות רבות ברחבי העולם שמעסיקות עובדים לעבודת העגלות מציעות כחלק מחוזה העבודה מקום מגורים על חשבונן. עבודת העגלות היא למעשה עבודה במכירות. העגלות ממוקמות בקניונים שונים ומוכרות מוצר מסוים, כמו מוצרי קוסמטיקה מים המלח. בתור מוכרים בעגלות עליכם לדעת כמה שיותר מידע על המוצר אותו מוכרים. אל תדאגו, רוב החברות יעבירו אתכם הכשרה לפני שימקמו אתכם בעגלות השונות. מלבד הכרת המוצר, כדי להצליח למכור מוצר אתם צריכים כריזמה ונודניקיות ישראלית. ככל שתמשכו יותר לקוחות ותצליחו למכור להן מוצרים כך תרוויחו יותר כסף מהסיבה הפשוטה שהמשכורת בעבודה במכירות היא על עמלת מכירות. בנוסף, יש אפשרויות לבונוסים. מדובר בעבודה רווחית בסביבת עבודה צעירה וחווייתית, וברגע שהחברה מספקת לכם מגורים גם באמת תצליחו לחסוך את הכסף שאתם עובדים עבורו.


עבודה בבתי מלון כולל מגורים

בהרבה בתי מלון בחו"ל מספקים מגורים כחלק מחוזה העבודה. לרוב המגורים יהיו במעונות של בית המלון, או בדירות שהמלון שוכר עבור העובדים הצעירים שלו. מגוון העבודות בבתי מלון הוא רחב מאוד. ריכזנו עבורכם את העבודות הנפוצות ביותר בבתי מלון.

פקיד קבלה- בהרבה בתי מלון מחפשים פקידי קבלה. עבודה במשמרות, כולל לילות. עבודה שדורשת ייצוגיות ותודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, מאחר ובתפקיד זה אתם בעצם הפנים של בית המלון. בתור פקידי קבלה עליכם לדאוג לצרכים השונים של אורחי המלון, לבצע צ'ק אין וצ'ק אאוט, לתת מענה טלפוני לאורחי המלון בכל שעה ביום. בנוסף, לרוב גם תהיו אחראיים על הזמנות וביטולים של אורחים עתידיים של בית המלון. עליכם לדעת את כל המידע על החדרים, להיות בקיאים במחירים השונים של כל חדר ובמבצעים השונים שבית המלון מציע. עבודה שמצריכה רצינות, אחריות והרבה סבלנות.

נער שירות (בל בוי) – בתור נערי שירות תפקידכם העיקרי הוא לסחוב את מזוודות אורחי בית המלון השונים לחדריהם. עבודה פיזית עם יכולת להרים משאות כבדים.

עובדי חדר אוכל ומלצרים- בכל בית מלון שיש בו חדר אוכל דרושים עובדים רבים לחדר האוכל. עובדי חדר האוכל בעצם אחראים על כל מה שקשור לחדר האוכל. סידורו, בקיאות באוכל המוגש לאורחי בית המלון, מילוי אוכל חדש במידה וחסר, לעתים תאלצו להגיש אוכל לצלחות האורחים. בבתי מלון מסוימים יש גם מלצרים בחדר האוכל, ואז תפקידכם הוא להגיש את האוכל לשולחנות אורחי בית המלון.

ברמנים- בבתי מלון רבים יש ברים. לשם כך דרושים ברמנים רבים לתפעול הבר. הברמן צריך להיות בקיא בסוגי האלכוהול המוגשים בבר, בשיטות המזיגה השונות, בהכנת קוקטיילים שונים. ברמן צריך להיות אדיב וסבלן. לרוב עדיפות לברמנים שעברו קורס ברמנים.

מציל בבריכה- ברוב בתי המלון יש בריכה. תקופת הקיץ היא התקופה בה הבריכה תהיה פעילה מרבית שעות היום ולכן בתקופה זו דרושים מצילים רבים. בעבודה זו ידרשו מצילים שעברו קורס מצילים.

עובדי מטבח- אם אתם אנשי מטבח תוכלו למצוא את עצמכם במטבח בית המלון. עבודה טובה עבור טבחים שמחפשים לצבור ניסיון במטבח.


עבודה בחברות ישראליות שונות כולל מגורים

בחו"ל קיימות חברות ישראליות רבות שמחפשות עובדים רבים ומציעות מגורים בחוזה העבודה. חברות לדוגמא יהיו חברות מכירה בעגלות, כפי שכבר ציינו לעיל. חברות נוספות יהיו חברות שהעבודה בהן היא פיזית כמו הובלת דירות, ניקוי שטיחים ומנעולנות. זהו תחום שישראלים רבים התחילו להתעסק בו ולחפש עובדים רבים.


עבודה במערכי אבטחה כולל מגורים

ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים למערכי אבטחה שונים. בחלקם יציעו לכם עבודה כולל מגורים. לרוב, יחפשו חבר'ה ישראלים שהשתחררו מהצבא ושירתו ביחידות קרביות. ברחבי העולם יש ביקוש רב עבור חיילים משוחררים שעברו הכשרה קרבית. ישנו מגוון של עבודות אבטחה שתוכלו לעבוד בהם. דוגמא אחת היא עבודה באבטחת אישים. אבטחת אישים היא בעצם עבודה כשומרי ראש. בעבודה זו תאלצו לאבטח אנשי ממשל בכירים ולהגן עליהם מפני איומים רבים, כשהמרכזי בהם הוא איום הטרור. דוגמא נוספת היא אבטחה בשגרירויות רבות ברחבי העולם. עוד דוגמא שרבים מכם ימצאו אותה מושכת ביותר, היא אבטחת יאכטות נופש. כן, כן, קראתם נכון. בעבודה זו תזכו להיות על יאכטת נופש, לשוט למקומות שונים ברחבי העולם וגם להרוויח כסף, ובנוסף, תגורו על היאכטה ולא תאלצו לשלם על מגורים. נשמע כמו חלום נכון? אגב, בעבודת אבטחה לעתים דרוש רובאי 03 בלבד. עבודות האבטחה השונות מצריכות אחריות רבה, רצינות וייצוגיות. בעבודת אבטחה תאלצו להתחייב, לרוב, לשנת עבודה.


איך לבחור עבודה בחו"ל?

תנאים- כפי שכבר הזכרנו קודם, בעבודות רבות יש תנאים טובים יותר ממקומות אחרים. אחד התנאים הטובים ביותר שכדאי לכם לברר עליו הוא עבודה בחו"ל שכוללת מגורים. אם חוזה העבודה שלכם כולל בתוכו מגורים על חשבון החברה אפשר להגיד שאתם במקום טוב. בנוסף בדקו מה השכר השעתי שלכם, כמה תאלצו לעבוד ביום, האם יש לכם זמן חופשי, מהי חוקיות ההעסקה ועוד כל שאלה שעולה לכם בראש. בחרו בעבודה שהתנאים בה הם הנוחים והטובים ביותר.

מקום- בחרו במקום שהכי בא לכם להיות בו. בכל זאת לעבור לתקופה של כמה חודשים למדינה זרה זה לא תמיד קל, אך אם תבחרו במקום שיש לכם תשוקה אליו זה יכול להקל על השהות שלכם במדינה ולהפוך אותה לחווייתית יותר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!