אופר בניו יורק

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם אוהבים ילדים, מסתדרים איתם ומנוסים בעבודות בייביסיטר, אם תמיד חלמתם על התפוח הגדול של ארצות הברית ומעוניינים לחיות תקופה מאתגרת ומרתקת בניו יורק – יש לנו את העבודה המושלמת עבורכם – אופר בניו יורק!

מה זה אופר?

המילה אופר משמעותה אומנת. הרעיון הכללי של עבודה כאופר דומה לעבודת שמרטפות (או בייביסיטר, אם תרצו). משפחות בהן ההורים מטפחים קריירה ומעוניינים במישהו אחראי אשר ידאג לילדיהם בזמן שהם נעדרים מן הבית – יעדיפו להעסיק שמרטפים, אשר גם יחיו איתם בבית.

אופר בניו יורק

 מרבית המשפחות היהודיות בארצות הברית מחפשות אומנים ואומנות מישראל, אשר ידאגו לילדים הקטנים שלהם בזמן שהם עסוקים בענייני העבודה והקריירה שלהם. מלבד שכר חודשי, נהנים המטפלים ממגורים וכיסוי הוצאות מחיה, כולל ימי חופש קבועים אשר מאפשרים לטייל ולהכיר את העיר.

אומנם ניתן לעבוד כאופר בכל מדינה ובכל עיר, אולם האפשרות להיות אופר בניו יורק היא הזדמנות חד פעמית, אשר מכילה בתוכה פרנסה קבועה, מגורים נוחים, משפחה תומכת ובעיקר – חיים בעיר התוססת והצבעונית ביותר בעולם.

המשפחות הזקוקות לשמרטפים מסוננות על ידי חברות ההשמה השונות בהתאם לאופי העובדת ומבטיחות התאמה מלאה ככל הניתן בין השניים, על מנת לאפשר תנאי עבודה ומחייה נעימים המבוססים על קשרי ידידות, הבנה, אכפתיות ובעיקר הנאה.

לפני שמתחילים…

למרות הפיתוי הגדול של חיים בניו יורק ועבודה מתגמלת, שאינה כרוכה בהוצאות רבות, חשוב לזכור שמדובר בעבודה עם אנשים וילדים. אם אינכם מתורגלים בעבודה עם ילדים קטנים, או לא חושבים שתוכלו להתמודד עם הטיפול – עליכם לשקול את ההחלטה בכובד ראש.

בסופו של דבר מדובר בעבודה, וכמו בכל עבודה – אתם מחויבים אליה. אם אתם מעוניינים בטיולים, מסיבות והיכרויות בלבד, כדאי שתוותרו כבר עכשיו.

אז אם אתם מעוניינים להרוויח בדרך מחייבת פחות, אם אתם רוצים לחיות  בעיר הצעירה והתוססת ביותר בעולם, השאירו את פרטיכם באתר ואנו נחזור אליכם עם כל הצעות העבודה האקטואליות בניו יורק בצורה מרוכזת ונוחה!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!