עבודה בחו"ל לא מכירות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל לא מכירותחולמים לעבוד בחו"ל אבל מרגישים שיש בעיה קטנה- אתם שונאים למכור, חושבים שאין לכם את מה שנחוץ ובעיקר לא בא לכם, וכל מה ששמעתם עליו לגבי עבודות בחו"ל זה עבודה בעגלות ומכירות? אנחנו פה בשביל להרגיע אתכם, יש מגוון עבודות בחו"ל שלא כוללות מכירות.

ריכזנו עבורכם מגוון רחב של עבודות בחו"ל ללא מכירות.


עבודה בחו"ל לא מכירות -אבטחה

לרוב מיועד לחיילים משוחררים מיחידות קרביות. ברחבי העולם דרושים עובדי בטחון רבים, ולישראלים ששירתו ביחידות קרביות יש ביקוש רב. עבודה עם שכר גבוה ומתגמל, עבודה מרתקת, מאתגרת, עם אפשרות לטייל במדינות שונות בעולם. ישנם שני סוגים עיקריים של אבטחה. הסוג הראשון הוא אבטחה בשגרירויות השונות ברחבי העולם. הסוג השני הוא אבטחת אישים. עבודה כשומר ראש. בעבודה זו תאלצו לאבטח אנשי ממשל בכירים ולהגן עליהם מפני איומים שונים שהמרכזי בהם הוא איום הטרור.

 

עבודה בחו"ל לא מכירות -הדרכה

הדרכה במחנות הקיץ ברחבי העולם, מתאים למי שמחפש חוויה משמעותית ואוהב התעסקות עם ילדים. בארצות הברית בעיקר, ובמקומות רבים בעולם, דרושים עובדים רבים שיעבדו כמדריכים בתקופת הקיץ. בקרב הקהילות היהודיות דרושים עובדים ישראלים במיוחד, כדי שיוכלו ללמד עברית, ולהעניק ערך מוסף לחניכים. עדיפות לבעלי רקע בהדרכה בקייטנות, תנועות נוער או בצבא. אפשרות להרוויח כסף ולחוות חוויה משמעותית כאחד.


עבודה בחו"ל לא מכירות – טיפול בילדים

בעיקר עבור נשים, עבודה כנני או אופר, או בעברית- אומנת. מתאים למי שאוהבת לטפל בילדים. בקהילות היהודיות ברחבי העולם, דרושות בעיקר מטפלות ילדים ישראליות, מהסיבה שכך הטיפול יכלול איתו ערך מוסף. לעתים, חברי קהילה רבים אפילו ירצו שתלמדו את ילדיהם עברית. בעבודה זו בדרך כלל תקבלו מגורים, דבר שיוזיל את עלויות המחייה וכך תוכלו לחסוך את מרבית הכסף שתרוויחו.


עבודה בחו"ל לא מכירות – לימוד אנגלית במדינות עולם שלישי

אם אתם מחפשים חוויה משמעותית ואתם שולטים בשפה האנגלית, אתם יכולים ללמד אנגלית במדינות עולם שלישי. מדינות עולם שלישי רבות מחפשות בעיקר מורים מערביים שילמדו את השפה האנגלית. לימוד האנגלית יכול להיות בגני ילדים, בבתי הספר ולפעמים אף באוניברסיטאות. הכל תלוי ברצונכם, ביכולת שלכם ובשליטה שלכם בשפה האנגלית. ביפן, אפילו קיימת תוכנית מיוחדת עבור מערביים שרוצים ללמד אנגלית. בתוכנית תעברו למדינה לשנה ותלמדו במקומות שונים את השפה האנגלית עבור מלגה.

עבודה בחו"ל לא מכירות – מלונאות בחו"ל

עבודה במלונות השונים ברחבי העולם היא עבודת תיירות נפוצה מאוד בחו"ל. סוגי התפקידים שאליהם דרושים בחו"ל עובדים במלון הם מגוונים מאוד. ריכזנו עבורכם את עיקר התפקידים להם דרושים עובדים במלונות

פקיד קבלה- בעבודה זו תהיו הפנים של בית המלון. תאלצו לקבל (צ'ק אין) את האורחים שמגיעים, לשחרר (צ'ק אאוט) את האורחים שעוזבים. לתת שירות פרונטלי לכל בעיותיהם ובקשותיהם של אורחי המלון בכל שעה. לרוב פקידי הקבלה גם יתנו שירות טלפוני. השירות הטלפוני הוא עבור אורחי המלון שיוכלו להתקשר לקבלה בכל שעה, ולאורחים העתידיים שמתקשרים על מנת לשריין מקום בבית המלון, או על מנת לבטל הזמנה. תפקיד שדורש תודעת שירות ברמה גבוהה, ייצוגיות, אחריות, רצינות, אדיבות וסבלנות רבה. עבודה במשמרות, כולל לילות.

מלצרים/ עובדים בחדר אוכל- חדר האוכל בבית מלון דורש עובדים רבים. בחלק מהמלונות יש מלצרים בחדר האוכל, שתפקידם הוא לשאול כל אורח מה ברצונו לאכול ולהגיש את האוכל לשולחן. במלונות בהם אין מלצרים תמיד יש עובדי חדר אוכל, שתפקידם הוא להגיש את האוכל לצלחות, להיות בקיאים באוכל המוגש ולסדר את חדר האוכל.

עובדי מטבח- אם אתם טבחים ואוהבים את עולם המטבח, אתם מוזמנים לעבוד בבתי מלון רבים בתור טבחים. תוכלו לצבור ניסיון רב בעולם המטבח ולעבוד בעבודה שאתם אוהבים.

ברמנים- בכל  מלון שמכבד את עצמו יש בר שפתוח מרבית היום ולעתים אפילו 24/7. לשם כך דרושים ברמנים. הברמן צריך להיות בקיא בסוגי האלכוהול השונים המוגשים בבר, צריך לדעת כיצד למזוג אלכוהול, והכנת קוקטיילים שונים. לרוב ידרשו עובד שעבר קורס ברמנים.

מציל בבריכה- הבריכה פעילה במיוחד בתקופת הקיץ ולכן מחפשים מצילים רבים/ בתקופות אלה. תפקיד חווייתי עם סביבת עבודה צעירה. יכולת לעבוד שעות נוספות, סופי שבוע. עבודה עם אפשרות להרוויח הרבה כסף. מתאים עבור אנשים שעברו קורס מצילים.

בל בוי (נער שירות)- עבודה פיזית יותר. כנערי שירות תצטרכו לסחוב את מזוודות האורחים לחדר שלהם ברגע שהם הגיעו למלון וכשהם עוזבים את המלון להחזיר את המזוודות ללובי. כך בעצם תדאגו שהם לא יתאמצו לרגע, ותעניקו להם חווית אירוח נעימה ואיכותית.


עבודה בחו"ל לא מכירות – הדרכת טיולים בחו"ל

עבודת תיירות בחו"ל שמתאימה כמובן, עבור אנשים שאוהבים לטייל ואוהבים סביבת עבודת משתנה. עבודה זו מצריכה אנשים שיכולים להתחבר לאנשים חדשים בקלות. כחלק מהתפקיד תצטרכו לדעת כמה שיותר פרטים על המקומות בהם אתם מטיילים, והתאמת המידע לקבוצה. תצטרכו לתת מענה עבור כל בעיה ובקשה שצצה בקבוצה שלכם. בהדרכת טיולים תצטרכו להיות ספונטניים ולדעת שנות תוכניות. לרוב ידרשו מדריכים שעברו קורס בהדרכת טיולים.


עבודה בחו"ל לא מכירות – שדות תעופה בחו"ל

שדות תעופה רבים בחו"ל מחפשים עובדים רבים שישמשו בודקים בטחוניים. בתפקיד הבודק הביטחוני בעצם תהיו אחראיים על בטחון נוסעי המטוס. מה זה אומר? כדי להבטיח את בטחון נוסעי המטוס הרבים, תאלצו לבדוק את הכבודה של נוסעי המטוס ברגע שהם מגיעים לשדה התעופה, לשים לב לדברים לא שגרתיים, לזהות איומים ולמנוע נזק מבעוד מועד.


עבודה בחו"ל לא מכירות – בעלי מקצוע
 

אם אתם בעלי מקצוע מסוים, יש לכם יתרון בחיפוש עבודה. במדינות רבות מחפשים אנשי מקצוע ספציפיים. אם לדוגמא אתה חשמלאי, סנדלר או נגר במדינות רבות ברחבי העולם, כמו אוסטרליה, לדוגמא, תתקבל בברכה, מהסיבה שמקצועות אלה הולכים ונעלמים מהעולם. למקצועות אלה, ובכלל לעבודות הכפיים השונות יש ביקוש רב במדינות רבות, וכך תוכלו לבחור את המדינה בה תרצו לעבוד ולהציע את עצמכם באנשי מקצוע.


עבודה בחו"ל לא מכירות – חקלאות

במדינות רבות דרושים עובדים לחוות אקולוגיות, שדות חקלאיים, או קטיפים שונים. עבודה שמצריכה יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה.


עבודה בחו"ל לא מכירות – הובלת בתים

עבודה פיזית. במקומות רבים בחו"ל דרושים עובדים עם יכולת לעבודה פיזית. עבודה זמנית עם יכולת להרוויח הרבה כסף.


עבודה בחו"ל לא מכירות – מנעולנות

דרושים בחו"ל עובדים רבים עבור עבודה בפריצת מנעולים.


עבודה בחו"ל לא מכירות – טבחים למסעדות

מגוון מסעדות ברחבי כל העולם מחפשות טבחים צעירים וחדשים. אם תעבדו בצרפת, לדוגמא, תתנסו בהכנת האוכל הצרפתי, אם באיטליה, תחוו את המטבח האיטלקי. לכל מדינה יש את האוכל שלה, את ההבדלים הקטנים בהכנת אוכל עולמי, כמו המבורגר או פיצה, ודרך עבודה במסעדה תוכלו לצבור ניסיון רב.

 

עבודה בחו"ל לא מכירות – קונדיטורים

אם אתם אנשים של אפייה, זה בשבילכם. קונדיטוריה היא ענף בתחום הקולינריה העוסק בדברי מאפה. בצקים מתוקים או מלוחים, קרמים, מוס, פאי, מרנג, פודינג, ניפוח סוכר, עבודה עם שוקולד, גלידה ועוד אינסוף אפשרויות טעימות במיוחד. תחום הקונדיטוריה צובר תאוצה רבה ודרושים קונדיטורים רבים למאפיות רבות ברחבי העולם. כמובן שכיום לא רק מאפיות צריכות קונדיטורים, וגם במסעדות, בתי מלון וכל מקום שמתעסק עם אוכל מעסיק או קונה מאפים מקונדיטורים. זו הזדמנות מעולה להתמקצע ולצבור ניסיון במקצוע הקונדיטוריה.

לסיכום, אלו רק חלק מהעבודות בחו"ל שלא קשורות למכירות. אם יש עבודה ספציפית שאתם רוצים פשוט חפשו אותה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!