עבודות ללוחמים משוחררים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות ללוחמים משוחררים

אז השתחררתם מהצבא ואתם רוצים להרוויח כסף לקראת הטיול הגדול או לקראת התואר הקרב ובא? חיילים רבים מחפשים עבודות חווייתיות אחרי צבא, כשבמרכזן עומדות אפשרויות העבודה בחו"ל. למרבה הכיף יש גם עבודות המיועדות במיוחד ללוחמים משוחררים. אילו עבודות אלה? מה הן מצריכות?

אנחנו בחברת טרמינל, מתמחים בעבודות בחו"ל, לכן ריכזנו לכם מגוון של עבודות ללוחמים משוחררים

עבודות ללוחמים משוחררים

עבודות ללוחמים משוחררים- אבטחה

במדינות רבות ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים לעבודות אבטחה שונות. כמובן שללוחמים משוחררים יש עדיפות לעבודה כזו, מהסיבה הפשוטה, שהם עברו הכשרה מתאימה בצבא. עבודה זו מצריכה אחריות רבה, שכן על המאבטחים לזהות איומים מבעוד מועד, כשהאיום המרכזי יהיה איום הטרור, ולמנוע נזק. ניתן לעבוד באבטחה בכל מקום- מאבטחים בקניונים, מלונות ועוד. אך חברות האבטחה המרכזיות מתעסקות באבטחת השגרירויות השונות ברחבי העולם, ואבטחת אישים. באבטחת אישים למעשה תאלצו לאבטח באופן אישי אנשי ממשל בכירים, ובעצם לשמש עבורם שומרי ראש. עבודה זו יכולה להיות קשה מאוד, שכן היא מצריכה אחריות רבה, אך היא מגיעה עם תנאים מדהימים ושכר מתגמל. בנוסף, בחברות רבות ידאגו לכם לויזת עבודה ולכל מיני בירוקרטיות שונות ויחסכו לכם את כאב הראש. 

עבודות ללוחמים משוחררים- שדות תעופה

בשדות תעופה רבים בעולם מחפשים עובדים רבים שיאיישו את משרת הבודקים הבטחוניים. ללוחמים משוחררים יש ביקוש במיוחד, שכן הם עברו הכשרה בצבא, הם אחראים ומקצועיים. בודקים בטחוניים הם למעשה האנשים המגנים על נוסעי המטוס בשדה התעופה. על הבודק הבטחוני לבדוק את הכבודה של נוסעי המטוס, לזהות איומים ואנשים חשודים ולמנוע נזק מבעוד מועד. עבודה שמצריכה אחריות רבה וייצוגיות. כמובן שעבודה זו מצריכה שליטה גבוהה בשפה האנגלית, מאחר ותצטרכו לדעת לתקשר עם נוסעי המטוס השונים המגיעים לשדה התעופה. עבודה עם שכר מתגמל ותנאים מדהימים. יש לקחת בחשבון שזו עבודה במשמרות כולל לילות, שבתות וחגים. 

עבודות ללוחמים משוחררים- עבודות פיזיות

ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים לעבודות הפיזיות השונות- ביניהן פריצת מנעולים, ניקוי שטיחים, גינון, שיפוץ, הובלת דירות ועוד. עבודות אלה מצריכות יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. לוחמים משוחררים מתאימים מאוד לעבודות אלה, כיוון שיש להם יכולות פיזיות, הם יכולים לסחוב משקל רב ולהתמודד עם הדרישות השונות. 

עבודות ללוחמים משוחררים- חקלאות

יש מדינות רבות, כאשר המרכזיות בהן הן אוסטרליה וניו זילנד, שמחפשות עובדים רבים לעבודות חקלאות שונות. תוכלו למצוא עבודה בקטיפים שונים, בחוות אקולוגיות שונות, בבריכות דגים ועוד. אלו עבודות מאתגרות ומרתקות, עם סביבת עבודה צעירה ושל אנשים מרחבי העולם ולא רק ישראלים. אתם תוכלו לחוות חוויה מיוחדת מאוד. ישנם מקרים רבים בהם יש מגורים לכלל העובדים בחווה. עבודה שונה ומיוחדת. 

עבודות ללוחמים משוחררים- עגלות

כמובן שעבודת העגלות שהיא אחת הנפוצות ביותר במגוון העבודות בחו"ל. בעבודה זו אין צורך בניסיון תעסוקתי, לכן היא מתאימה גם ללוחמים משוחררים. עבודת העגלות, היא למעשה עבודת מכירות של מוצרים שונים, ביניהם מוצרי קוסמטיקה. בעבודה זו המשכורת מתבססת על עמלת מכירות, לכן ככל שתהיו יותר חדורי מטרה ותמכרו יותר מוצרים כך תרוויחו יותר. בשיטה זו תוכלו להרוויח משכורות גבוהות מאוד בזמן קצר מאוד. חשוב לקחת בחשבון שאם תגיעו בתקופת חג המולד, או בתקופת הקיץ, תוכלו למכור מוצרים רבים, שכן בתקופות אלה המכירות נמצאות בשיא. כמו כן, בעבודה זו עובדים בעיקר צעירים, לכן, זו עבודה מושלמת ללוחמים משוחררים שמחפשים סביבת עבודה צעירה וחווייתית. 

בנוסף לכל אלה, לעבודה זו יש תנאים מדהימים. קודם כל נציין שאתם מקבלים דירת מגורים על חשבון המעסיק, או במחיר מסובסד. מה שאומר שאתם יכולים לחסוך לעצמכם את כאב הראש הנוראי של חיפוש דירה בחו"ל כאשר אתם נמצאים בארץ, או כאשר אתם משלמים סכומים גבוהים על מלונות בחו"ל בזמן החיפוש. בצורה זו, גם תוכלו לחסוך את מרבית המשכורת שלכם ולא לבזבז אותה על שכר דירה ומחייה. דירת המגורים תהיה בדרך כלל משותפת לכם ולשאר העובדים בעגלה שלכם, כך שלמעשה תחוו את החוויה הצעירה גם בדירת המגורים שלכם. תוכלו לצאת לבלות ביחד ולתאם משמרות. אם זה לא מספיק, תקבלו רכב צמוד שישמש אתכם בתקופת השהות שלכם במדינה הזרה. בעזרת הרכב תוכלו לנסוע לעבודה וחזרה ממנה וגם לצאת לטייל ולבלות. תפקידכם יהיה לדאוג לתחזוקת הרכב, לדלק ועוד. בנוסף לכך, ברוב המקרים מקבלים טיסות על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד, כך שגם כאב הראש של הטיסות ימנע מכם. כשתנחתו, תקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים שלכם ובחזרה מדירת המגורים לשדה התעופה כשתרצו לחזור לארץ או להמשיך לטייל במדינה אחרת. תנאים מדהימים, משכורת גבוהה וסביבת עבודה צעירה- אין סיבה לא לרצות לטוס. 

עבודות ללוחמים משוחררים- מלונאות

עבודה בתחום התיירות. מלונות רבים ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים למגוון עבודות שונות. עבודה לדוגמא אותה תוכלו לקבל במלון היא פקיד קבלה, בל בוי, ברמנים, מלצרים, עובדי חדר אוכל ועוד. עבודה שמצריכה בעיקר ייצוגיות ושירותיות לאורחי המלון. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!