עבודה בחו"ל לדוברי עברית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

משרות בחו''ל

חולמים על עבודה בחו"ל אך אין לכם מושג בשום שפה מלבד עברית? אין סיבה שתוותרו על החלום שלכם, יש מגוון עבודות בחו"ל לדוברי עברית.


עבודה בחו"ל לדוברי עברית -עבודה בקהילות היהודיות

בכל העולם יש קהילות יהודיות רבות. בקהילות אלה, לרוב, יחפשו עובדים ישראלים במיוחד. חברי הקהילות, לרוב ידברו בעברית בעצמם. רבים מהם הם ישראלים שהיגרו או שנמצאים ברילוקיישן. בקהילות היהודיות העבודה לרוב תהיה בטיפול בילדים, עבודה בתור נני או או-פר. עבודה זו מקובלת מאוד בקרב הקהילות באירופה או ארצות הברית. הרבה חברי קהילה ישמחו להעסיק עובד ישראלי כמורה פרטי לעברית בשביל הילדים שלהם. עוד עבודה נפוצה בקרב הקהילות היא עבודה במשק בית. גברים, יוכלו למצוא עבודות בגינון ושיפוץ עבור חברי הקהילה.


עבודה בחו"ל לדוברי עברית -עבודת הדרכה

עבודה במחנות קיץ. מחנות קיץ רבים בקרב הקהילות היהודיות מחפשים עובדים ישראלים במיוחד. העבודה כוללת הדרכת חניכים, לעתים לימוד עברית, הפעלות שונות, שיעורי ציונות ועוד. כך תוכלו להרוויח כסף שמגיע עם חוויה כיפית ומאתגרת. בעבודת ההדרכה תהיה עדיפות לבעלי ניסיון הדרכתי בתנועת נוער, בקייטנות, ותפקידי פיקוד והדרכה בצבא.


עבודה בחו"ל לדוברי עברית – שירות לקוחות

יש מוקדי שירות רבים בעולם שמחפשים עובדים דוברי עברית במיוחד עבור לקוחותיהם דוברי העברית. מוקדי השירות יכולים להיות עבור חברות אלקטרוניקה, מותגי אופנה, חברות צעצועים, אתרי תיירות בינלאומיים, ואפילו פייסבוק או גוגל. המוקדים האלו ממוקמים במדינות שונות בעולם החל בארצות הברית, אירופה ועד המזרח הרחוק. בעבודה כזו נהנים ממגורים במדינה זרה, ובזכות העבודה לא מתקשים עם למידת שפה חדשה ונהנים מעבודה עם ישראלים נוספים, מה שיכול להקל לעתים רבות על שהייה במדינה זרה. אמנם לא תדרשו לדעת שפה זרה, אך עבודה בשירות לקוחות דורשת סבלנות רבה, אדיבות ותודעת שירות ברמה גבוהה.


עבודה בחו"ל לדוברי עברית – עבודות כפיים שונות

בעבודות הכפיים השונות, דרושה אנגלית ברמה בסיסית מאוד בשביל להצליח, ולמעשה אפשר להסתדר כמעט לגמרי ללא השפה האנגלית, לכן עבודה זו מתאימה לדוברי עברית. איך זה אפשרי? בעבודות אלה הדרישה העיקרית היא פיזית, אתה צריך להראות נכונות למעסיק שלך ויכולת לעבודה פיזית. אין לכם מפגש עם לקוחות, אין צורך לדבר עם אנשים, ובעצם התנהלותכם היומית היא בפעולות השונות. אם תעבדו בחקלאות, לדוגמא, תדרשו לבצע פעולות כמו קטיף, הקמת חממות, תיחזוק בריכות אקולוגיות ועוד. לכן, אין לכם צורך בידיעה שפה אחרת. בין היתר, מעסיקים רבים של עבודות כפיים הם ישראלים שמחפשים עובדים ישראלים. הובלת דירות היא עבודת כפיים נפוצה מאוד. עוד עבודה שנכנסה לשוק בתקופה האחרונה היא מנעולנות, שבה תצטרכו לדעת לפרוץ מנעולים, כמובן שניתן ללמוד. באוסטרליה וניו זילנד, לדוגמא, נפוצה מאוד עבודת החקלאות לישראלים. יש אפשרות לעבוד בחווה אחת, ויש אפשרות לעבור בין כמה חוות שונות.


עבודה בחו"ל לדוברי עברית – עבודה במכירות

כמובן שהעבודה הנפוצה ביותר בחו"ל עבור ישראלים היא עבודת המכירות בעגלות. בעבודה במכירות תדרשו לדבר עם לקוחות באופן יומיומי. אם כך, איך בכל זאת אפשר לעבוד בעבודה כזאת אם אתם דוברי עברית בלבד? במכירת מוצר, תדרשו ללמוד הכל על המוצר על מנת שתוכלו למכור אותו בצורה הטובה ביותר. אך כדי ללמוד הכל על המוצר לא תצטרכו לדעת אנגלית. מעסיקים רבים נותנים לעובדים שלהם טקסט, שמתמצת את המידע על המוצר אותו הם מוכרים. את הטקסט תוכלו לקבל באנגלית שכתובה עם אותיות בעברית ובעצם כל מה שתצטרכו לעשות הוא לשנן את הטקסט ולחזור עליו בפני הלקוחות.

 אנחנו בחברת טרמינל פה עבורכם, על מנת שתוכלו לחוות חוויה בלתי נשכחת, עם אפשרות להכיר אנשים חדשים, מקומות חדשים וכמובן להרוויח כסף.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>