עבודה בחול אחרי צבא – עולם האפשרויות הבלתי נגמרות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחול אחרי צבאשחרור מצה"ל מהווה תפנית חדשה בחייכם, חיילים משוחררים רבים מסיימים את שירותם הצבאי ומחפשים את הדרך הכי טובה גם להנות וגם על הדרך להרוויח כסף טוב. רבות מדובר על עבודה בחו"ל כחוויה יוצאת דופן, חוויה של פעם בחיים.

כמעט כל חייל משוחרר יחליט שעבודה בחו"ל היא הדבר שהוא רוצה לעשות לאחר השחרור מצה"ל, מהסיבה הפשוטה שעבודה בחו"ל פותחת אפשרויות רבות, מעניקה חופש עצמאי וכלכלי ומעצימה את הצעירים שהרגע יצאו לחופש ממסגרת צבאית.

גם אם תחליטו לעשות את הצעד הזה בשנה הראשונה או בשנה השנייה לאחר שחרורכם, זה לא יהווה בעיה עבורכם. עליכם לחשוב על כל האפשרויות. שימו לב, אם תרצו לנסוע לאחר תקופת זמן מסויימת תוכלו להרוויח את העבודה המועדפת בארץ. גם תוכלו לחסוך לנסיעה וגם תוכלו לקבל מענק חד פעמי מהמדינה ולאחר מכן לטוס, לטייל ולעבוד.

בחברות מסויימות של מכירה בעגלות, קיימת אופציה לקבלת מענק חד פעמי. אמנם לא מהמדינה, אך אם אתם עובדים טובים תוכלו להיות מתוגמלים בכ-2000 דולר, ובכך להרוויח גם שכר נאה בעבודת העגלות וגם להרוויח את המענק החד פעמי שהן מציעות לסלזמנים (אנשי מכירות) טובים. לכן שווה לכם להתעניין באופציה הזו אם חשקה נפשכם בעבודה במכירות בעגלות.

 

יעדים רבים ומשרות רבות ברחבי הגלובוס פרוסים לעיני החיילים המשוחררים

ברחבי הגלובוס, מגוון מדינות מאפשרות מגוון עבודות שיכולות להתאים לכם. כמובן שלא לכל אחד מתאימה עבודה בחול, לכן עליכם להשקיע מחשבה בצעד כזה. אם אתם טיפוסים שאוהבים את הבית וצריכים את המשפחה והחברים שלכם על ידכם, אולי דבר זה יקשה עליכם בהסתגלות במדינה זרה. ההסתגלות כוללת לרוב מגורים עם שותפים, התנהלות כספית נכונה ועצמאית, ללא אבא ואמא שיכולים לעזור לכם בזמן אמת, ויהיה עליכם לדבר ברמה בסיסית בשפת האנגלית כדי להרגיש בנוח.

כדי לעבוד בחו"ל צריכים להגיע מלאי מוטיבציה, ועליכם להיות במצב נפשי טוב, רגועים ושמחים כדי להצליח. לא סתם אומרים שחיוך אחד משנה הכל. אם תחליטו שאתם מעוניינים להגיע לעבוד בחו"ל תגיעו בשמחה. כמובן שחששות יש תמיד, אך אם אתם חושבים שתוכלו להסתדר מכל הבחינות במדינה זרה, עבודה מסוג זה, היא בשבילכם.

מומלץ לא לנסוע לעבוד בחו"ל בצורה לא מסודרת. חיילים משוחררים רבים רוצים לנסוע לעבוד בצורה לא חוקית, במצב כזה אתם עלולים להסתכן בקנסות רבים, סיכון שהייתכם במדינה שאתם נמצאים בה ובמקרים חמורים, אף גירוש ממנה. במקרים מסויימים, המדינה מרשה לעצמה לשלול את האפשרות לחזור לאותה מדינה למשך שנים ארוכות.

קחו בחשבון והיזהרו, קרוב לוודאי שתרצו לנסוע למדינה כלשהי לעבודה ולאחר כמה שנים תרצו לחזור לטייל בה. עליכם להשיג אשרת עבודה במדינה אליה אתם נוסעים, זהו אחד השלבים החשובים בתכנון נסיעה עבודה בחו"ל.

משרות בחו''ל

אפשרויות רבות ומגוונות לעבודה בחול אחרי צבא – נשאר לכם רק לבחור

בין העבודות שבהן תוכלו להשתלב יהיו עבודות כמו עבודת מכירה בעגלות. עבודה זו יכולה לתגמל אתכם בצורה בלתי רגילה, במיוחד אם אתם משקיעים מאמץ ואם תפתחו כישורי מכירה טובים. אין צורך להגיע עם נסיון לעבודה מסוג זה, אך אל תחששו, במידה ואין לכם ניסיון ובכל זאת כן מעניין אתכם למכור מוצרים שונים בעגלות בקניונים תעברו הדרכה מסודרת על ידי מדריך מוסמך בחברת המכירות, ליווי צמוד בעבודה על העגלה בלייב למספר ימים עד שתתחילו "לשחות עם הזרם".

איש מכירות טוב בארצות הברית יכול להגיע לשכר של 1,000-1,500 דולר בשבוע, בזמן חגים, חג מולד ובימי memorial day לדוגמא תוכלו להגיע ל2,500 דולר בשבוע! המשכורת שלכם כמובן תהיה תלויה במכירות, אך גם יש פקטור חשוב שהוא המדינה בה תעבדו. לדוגמא, באוסטרליה תוכלו להרוויח בין 1,000-2,000 דולר בשבוע.

בימי החופש שלכם תוכלו להינות ממה שהמדינה מציעה, תוכלו לטייל, לחקור את סביבתכם, לטייל בטבע, בעיקר תוכלו להרוויח כסף, לחסוך חלק ממנו ובחלק הנוסף תוכלו לבזבז וליהנות. חלק מהחברות מציעות עזרה בהוצאת אישורי עבודה במדינות מסויימות לדוגמא מדינות אירופה, אך עליכם יהיה להתחייב לתקופת זמן שתיקבע. בדקו את החוקיות בעניין ואל תקלו ראש.

אם אתם מחפשים סוג עבודה נוסף שלא מצריך רקע מקצועי או ניסיון תוכלו לעבוד במכירת ציורי שמן מדלת לדלת, זוהי עבודה רווחית מאוד ומשתלמת!  היעדים הטובים ביותר למכירת ציורי שמן הם אנגליה, מדינות סקנדינביה (נורווגיה, שוודיה ודנמרק) ואירלנד, ניתן לעבוד לא רק ביבשת אירופה, ישנם מעסיקים שמחפשים עובדים גם במדינות כמו ארצות הברית, דרום אפריקה, קנדה ועוד.

הרווחים שלכם מעבודה זו תלויים רק בכם, כמובן שככל שתמכרו (כמו בעבודות מכירות בעגלה בקניונים) תוכלו להרוויח שכר נאה על עבודתכם. השכר הנע בעבודה מסוג זה משתנה לפי כישורי המכירה שלכם, לדוגמא אם אתם מוכרים ציור שמן ב-150 אירו, ועלות הציור היא 75 אירו, הרווח יהיה כ75 אירו. זהו אחד היתרונות בעבודה מסוג זה, מחיר המכירה נתון לשיקול דעתכם.

בעבודה זו תעבדו בצוות של חבר'ה ישראליים, המעסיק נותן את הציורים לעובדים ודואג להסעות למקומות מכירה. המעסיקים בדרך כלל דואגים למחייה אך תצטרכו לשלם על כך סכום סמלי מהמשכורת שתרוויחו. העבודה מתבצעת לרוב שישה ימים בשבוע ויום שבת הוא יום חופשי עבורכם לטיולים, מנוחה וכיף.

תוכלו לשמוע על עבודות נוספות ככל שתעמיקו ותתעניינו. אם אתם יוצאי יחידה קרבית בצה"ל תוכלו לשמוע על עבודות אבטחה. כיום יותר ויותר מעסיקים בחו"ל מבקשים מישראלים לבוא ולעבוד בעבודות אבטחה, זהו יתרון מעולה גם לכם וגם למעסיקים, לכם מבחינת ניסיון, שכר מתגמל ועבודה מספקת, ולמעסיקים הרגשת ביטחון שהם מעסיקים חיילים מצבא שנחשב חזק, מקצועי ומנוסה בעיני רבים בעולם.

כמו כן, לצעירות שמעוניינות בעבודה לתקופת זמן ממושכת ואוהבות את עולם הילדים, קיימות עבודות נוספות כגון שירותי אופר. עבודה נוספת בחו"ל היא בהובלות (moving), עבודה מסוג זה היא עבודה לגברים חסונים, עבודה לא פשוטה מבחינה פיזית אבל מעניקה כסף טוב, טיפים, תנאי מחייה ואין צורך בניסיון קודם. עבודה במנעולנות יכולה גם כן להיות עבודה מצויינת עבורכם. זוהי עבודה שניתן להרוויח בה משכורות גבוהות במיוחד, לדוגמא בארצות הברית תוכלו להרוויח 1,500-3,000 דולר בשבוע!  תקבלו הדרכה צמודה וגם תוכלו להרוויח מקצוע לחיים אם זה מקצוע שמעניין אתכם.

עכשיו כשאתם משוחררים, כל האפשרויות עומדות בפניכם

עבודה בחו"ל אחרי צבא כרוכה במאמץ לא פשוט. מעבר למדינה זרה, שליטה בשפה זרה, הסתגלות מחדש במקום שאתם לא מכירים ובעיקר עצמאות שלא לכולם מתאימה בשלב זה בחיים לאחר שחרור מצה"ל, אך לעבודה בחו"ל יתרונות מדהימים. כסף טוב ומתגמל שככל הנראה לא תרוויחו אם תעבדו בארץ. שילוב של כסף טוב טיולים וחוויה מעניינת, תחושה של עצמאות אישית וכלכלית שתלמד אתכם להסתדר לבדכם. וכשתגיעו לארץ דבר זה לא יהווה בעיה עבורכם.

אמנם תצטרכו לעבוד קשה ולהתאמץ עבור שכרכם, אך דבר זה יבטיח צמיחה ושגשוג ובסופו של דבר תגמול מכל הבחינות. כל שעליכם לעשות הוא לחשוב מה מעניין אתכם, במה אתם חושבים שתוכלו לעבוד וליהנות. איזו מדינה מעניינת אתכם וכמובן, לחשוב על הסדרת והשגת אישורי עבודה חוקית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!