עבודה לישראלים בדובאי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עבודה לישראלים בדובאיסיימתם צבא ואתם מחפשים עבודה בחו"ל לעשות בה סכום נאה של כסף, שיסייע לכם לעשות את הצעדים הראשונים בחיים? יש לכם כמובן את האופציות המוכרות של עבודה בארה"ב, עבודה בנורבגיה ובמדינות נוספות באירופה, עבודה באוסטרליה או בדרום אפריקה ובמדינות נוספות בהן מתקיימת פעילות של עבודת ישראלים צעירים בעבודות שונות. אלא שבחודשים האחרונים נוספה לסל האפשרויות שלכם אפשרות אחת נוספת של עבודה לישראלים בדובאי. כן, הסכמי השלום עם האמירויות צפויים לייצר לישראל שורה ארוכה של הישגים כלכליים במישורים רבים ומגוונים ועל אף שעבודה של חבר'ה צעירים בדובאי אינה נחשבת כאחד ההישגים האלה ברמה הלאומית, הרי שעבורכם מדובר בהישג לא פחות חשוב מכל הישג אחר ואולי אפילו יותר. היום, בניגוד לאי פעם בעבר, יש לכם את האפשרות לצאת לעבוד גם בדובאי וליהנות לא רק מרמת החיים הגבוהה שם, אלא גם מהזדמנות להרוויח סכומי כסף גדולים, כמובן כתלות ביכולות שלכם. באילו עבודות תוכלו להשתלב בדובאי ואיך עושים את זה? על כך תוכלו לקרוא בשורות הבאות.

 

אז באמת אפשר לעבוד בדובאי?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, דובאי היא מדינה שמזמנת בברכה עובדים זרים יותר מכל מדינה אחרת שבה עובדים היום ישראלים צעירים. בארה"ב עובדים מרבית הישראלים ללא אישור עבודה והרחק מעיני רשויות האכיפה. כך גם באירופה, אוסטרליה, דרום אפריקה ומדינות נוספות, פשוט מאוד מכיוון שמדינות אלה אינן מקדמות בברכה חבר'ה צעירים ולא מקצועיים לעבודה בעבודות שבהן היו יכולים לכאורה לעבוד אזרחים מקומיים. בדובאי המצב שונה לחלוטין שכן מרבית האוכלוסייה באמירויות מורכבת מעובדים זרים המבצעים כמעט את כל סוגי העבודות במדינה, החל בענף הבניין וכלה בענף התיירות. הנתונים הדמוגרפיים של דובאי מראים כי רק שיעור קטן מתוך האוכלוסייה הכללית המתגוררת בדובאי היא אזרחים מקומיים של המדינה. כל שאר האוכלוסייה הם למעשה עובדים זרים המגיעים ממדינות שונות ברחבי העולם ומשתלבים באינספור סוגי עבודות, חלקן מקצועיות יותר וחלקן פחות.

המשמעות של הדברים היא קודם כל, שדובאי היא מדינה שמקדמת בברכה עובדים זרים ושניתן למצוא בדובאי מגוון רחב של עבודות להשתלב בהן. המשמעות הנגזרת היא שהאופציה של עבודה לישראלים בדובאי היא אופציה רלוונטית ואותנטית לחלוטין, שאותה אתם יכולים לשקול לצד אפשרויות מוכרות אחרות כמו עבודה בארה"ב, אירופה או אוסטרליה.

 

 

האם אפשר פשוט לנסוע לדובאי ולהתחיל לעבוד?

עבודה חוקית לישראלים בדובאיהתשובה היא בהחלט לא. דובאי היא מדינה מאוד מסודרת בנושא ההגירה, כמו גם בנושאים רגולטוריים רבים אחרים ועל פי חוקי המדינה, כל עובד העובד בתחומי דובאי חייב להחזיק ויזת עבודה בתוקף. את החוק הזה אתם לבטח מכירים גם ממדינות אחרות בהן נוהגים ישראלים צעירים לעבוד, אלא שבניגוד למדינות אלה שהן מדינות ענק עם עשרות ומאות מיליוני אזרחים מקומיים, דובאי היא מדינה מאוד קטנה שמקפידה מאוד על הכללים, כך שהאופציה של עבודה לישראלים בדובאי ללא אישור חוקי היא אופציה סבירה הרבה פחות. למעשה, מה שצריך להטריד אתכם זה לא רק שלא תוכלו לעבוד בדובאי בצורה בלתי חוקית מבלי להיתפס, אלא שאף אחד לא יעסיק אתכם ללא הוויזה המתאימה, פשוט מכיוון שהענישה למעסיקים שעושים זאת היא מחמירה יותר מאשר במדינות רבות אחרות.

אחרי שאמרנו את כל זה, די ברור שאתם לא יכולים פשוט לקחת את הדברים שלכם, לטוס לדובאי ולחפש עבודה במקום. כל הנושא של עבודה לישראלים בדובאי מנוהל היום על ידי חברות המתמחות כבר שנים בתחום של עבודה לישראלים בחו"ל, וכבר הספיקו להכין את הפלטפורמה הנדרשת בכדי להציע לישראלים את האופציה של עבודה בדובאי. חברות אלה מנהלות עבורכם למעשה את כל התהליך, החל משלב הגשת הטפסים לקבלת ויזת עבודה, דרך מציאת מקום העבודה המתאים לכם וכלה בהסדרת סוגיות שונות כמו מקום מגורים, רכב פרטי וכן הלאה. חברות אלה גם תספקנה לכם את כל המידע לו אתם זקוקים בכדי לקבל החלטה בצורה חכמה. כך למשל, תוכלו לקבל מידע על המטבע המקומי בדובאי, על המיסוי של עובדים זרים, על רמת השכר לה אתם יכולים לצפות בסוגי העבודות השונות וכמובן על מבחר העבודות הזמינות עבורכם בדובאי. במילים אחרות, עבודה לישראלים בדובאי היא אופציה ריאלית לחלוטין, אבל היא חייבת להתנהל בצורה מקצועית ומסודרת ולא באופן פרטי ושרירותי.

 

באילו עבודות תוכלו לעבוד בדובאי ומהו השכר?

אילו עבודות מתאימות לישראלים בדובאיכפי שאמרנו קודם לכן, על העבודות הספציפיות בהן תוכלו לעבוד בדובאי ועל רמת השכר בכל עבודה, יהיה זה נכון יותר מבחינתכם לשמוע מאותן חברות המנהלות את כל התחום של עבודה לישראלים בדובאי. כל מספר שנזרוק פה הוא לא מספר שעל בסיסו תוכלו לקבל החלטה ממקום מושכל, אלא רק יכול להטעות אתכם. ככלל, העבודות שיכולות להתאים לכם בדובאי כוללות בעיקר עבודות בענף התיירות וזה כולל עבודה בשלל בתי מלון, מקומות בילוי וכדומה וכן עבודה בעגלות במרכזי תיירות, מרכזים מסחריים וקניונים. את התחום של עבודה בעגלות אתם כבר בטח מכירים ממדינות אחרות ולמעשה ישנם המון ישראלים שעבדו בשלב כזה או אחר של חייהם בעגלות בחו"ל. המדובר למעשה בדוכני מכירה המוצבים בקניונים, במרכזים מסחריים, בבתי מלון ובמרכזי תיירות, בהם נמכרים מוצרים שונים כמו קוסמטיקה, אקססוריז, מזון מיוחד, אופנה, תמונות, יודאיקה, חפצי אמנות וכדומה. עבודה זה נהנית מפופולאריות רבה בקרב ישראלים פשוט מכיוון שמדובר בעבודת מכירה, שמתאימה מאוד לאופי הישראלי ויכולה לייצר רמת שכר גבוהה מאוד.

מן הסתם, השכר אותו תוכלו להרוויח בדובאי תלוי בראש ובראשונה ביכולות שלכם ובעבודה בה תבחרו. עבודה לישראלים בדובאי אינה כוללת מגוון כל כך רחב של סוגי עבודות, אבל סוגי העבודות שבדרך כלל כן מוצעים לישראלים בדובאי, הן עבודות מכניסות וכאלה שיכולות להיות רווחיות בהחלט. מה שכן, במקום העבודה שבו תעבדו, יהיה עליכם להפגין את היכולות שלכם ולא כל אחד מרוויח כמו האחר. גם למשל בעבודה בעגלות בדובאי, ישנם עובדים שמצליחים לייצר סכומים גבוהים מאוד בכל חודש, לחסוך סכומים גדולים ולחזור ארצה עם סכומים שמאפשרים להם אפילו לרכוש דירה. לעומתם, ישנם אחרים שלא מצליחים להגיע לסכומים אלה אבל מצליחים לפחות להעביר כמה חודשים או שנים של כיף בארץ זרה ואולי לחזור ארצה עם כמה שקלים.

מבחינת הפוטנציאל, הפוטנציאל של עבודה לישראלים בדובאי הוא פוטנציאל משמעותי, שכן מדובר במדינה מאוד תיירותית אליה מגיעים עשרות מיליוני תיירים בשנה, בהם גם לא מעט תיירים בעלי "כיסים עמוקים". אם יש לכם את יכולות המכירה ויש בכם את המוטיבציה להרוויח כסף, האופציה של עבודה לישראלים בדובאי יכולה בהחלט להתאים לכם. מה שכן, אתם רוצים לבחור היטב את החברה דרכה אתם עוברים את כל התהליך, גם בהיבט של הוותק והבטיחות של כל התהליך אבל גם בהיבט של מגוון העבודות המוצעות לכם. חברות מסוימות יודעות להציע עבודה לישראלים בדובאי במיקומים פחות אטרקטיביים בהם השכר הפוטנציאלי הוא נמוך למדי, ולעומתן ישנן חברות שיודעות לקחת אתכם ללב ליבה של הסצנה התיירותיות של דובאי, שם תוכלו להרוויח סכומי כסף גדולים במיוחד.

 

 

 

עבודה לישראלים בדובאימחפשים שינוי, גיוון, משהו קצת אחר ממה שהתרגלתם אליו ויחד עם זאת להנות מאחד המקומות הכי מדהימים שיש בעולם הזה ועל הדרך גם להרוויח כסף? עבודה בחו"ל זה בדיוק מה שאתם צריכים ובמיוחד לישראלים בדובאי. עכשיו, כשהסכם השלום בין ישראל לדובאי נכנס לתוקף ממש בקרוב, גם אתם יכולים למקסם את היתרונות של דובאי ולהרוויח בה גם כסף. זה יכול להיות מעבר זמני כמובן, קודם כל תנסו למשך כמה חודשים ותראו אם אתם בכלל מתחברים למקום ורק אחר כך תוכלו להחליט האם אתם רוצים להישאר בעיר לתקופה ארוכה יותר, למעשה דובאי הפכה בן לילה לאחד היעדים הנחשקים עבור ישראלים גם בהיבט של תיירות וטיולים, גם בפן העסקי וכן גם יש לא מעט ישראלים שבודקים על אופציה לעבודה בדובאי.

 

עבודה לישראלים בדובאי – קצת על דובאי

דובאי היא אחת מתוך שבע האמיריות המרכיבות בעצם את איחוד האמירויות הערביות. בעבר היא הייתה כפר דייגים פשוט, אך היום היא אחד מבין היעדים התירותיים המרכזיים במזרח התיכון ומשלב בין חיי תענוגות, יוקרה ואקזוטיות גם יחד. יש בה שפע. יש בה הכל. נופים מדבריים מדהימים, חופים מרהיבים, פארקי מים שאפשר רק לחלום עליהם, אטרקציות, מסעדות מעולות, אקווריום, עולם הילדים, גנים קסומים ועוד.

 

 

עבודה לישראלים בדובאי – אז מה היתרונות שמביאה איתה עבודה בדובאי?

היתרון הראשון של עבודה בדובאי היא בהיבט של הזדמנויות עסקיות. אם פותחים עסק במחשבה תחילה ובונים ממש אסטרטגיה עסקית אפשר להרוויח לא מעט כסף. מדובר בארץ האפשרויות. זה מאוד תלוי מה הכישורים והיכולות שלכם, מה הניסיון המקצועי שיש לכם ומה בדיוק אתם רוצים להשיג. אפשר לפתוח בדובאי עסק עצמאי, להתחיל להשקיע בנדל“ן, לעבוד באחת מחברות ההייטק שנמצאות בה, לעבוד במכירות בעגלות בדובאי, להיכנס לתחום התיירות ובתי המלון ועוד. יש לא מעט אפשרויות וכל אחד כמעט יכול למצוא את עצמו. יתרון נוסף ומרכזי של עבודה בדובאי הוא בהיבט של מיסים. בשונה מישראל ומדינות מערביות אחרות, בדובאי לא משלמים מיסים על המשכורת שמרוויחים, ככה שהרווח הוא יותר גדול בכל מקרה.

מכיוון ובדובאי יש המון סוגים של אנשים שמגיעים מכל מיני תרבויות, מאוד קל להשתלב מבחינה חברתית. זוהיא עיר רב תרבותית ויש בה אנשים מכל העולם. מכל מקום. בנוסף לכך שתעברו בשביל לעבוד, תוכלו להנות מהעיר ויש בה אינסוף של אטרקציות ופעילויות. החיים בהם איכותיים, מגוונים וכיפיים. תמיד תמצאו מה לעשות. בשונה ממדינות המזרח התיכון, דובאי נחשבת לעיר הרבה יותר פתוחה וליברלית, אין בה צנזורה בצפייה בטלוויזיה, אין בעיה של אינטרנט או משהו בסגנון אבל כן יש הגבלות על אתרים מסוימים. בנוסף, יש גם הגבלות מבחינת הלבוש. יחד עם זאת, למרות היתרונות, יש גם לא מעט חסרונות כמו למשל הקושי בהבנת השלטים בכבישים, חם בו מאוד, המחייה בה מאוד יקרה, ההתעסקות בנדל“ן היא די מורכבת ויש בה המון בירוקרטיה.

תכנית חדשה וייחודית מאפשרת לישראלים לעבור לדובאי

איך למצוא עבודה לישראלים בדובאילפני חודשיים דובאי השיקה תכנית יוצאת דופן המאפשר לעובדים מכל העולם לעשות רילוקיישן לדובאי ולעבוד מהבית. משפחות שלמות יכולות לעבור לעיר ולגור בה על בסיס שנתי קבוע כשהעלות היא רק 287 דולרים לשנה בתוסת של ביטוח רפאי תקף באמיריות. כדי שתוכלו לעבור אתם צריכים דרכון בתוקף, ביטוח בריאות, הוכחת עבודה אצל המעסיק הקיים שלכם עם תוקף חוזה עבודה לשנה ומינימום של 5,000 דולר הכנסה בחודש, תלוש משכורת אחרון ודוחות של הבנק למשך 3 חודשים אחורה.

 

איך מבררים על עבודה לישראלים בדובאי?

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר ישיר עם חברה העוסקת בתחום הזה ולהבין שלב אחר שלב איך התהליך עובד מול החברה הזו. משם, לא תאמינו אבל תוך מספר חודשים ואפילו תוך מספר שבועות תוכלו לעבור לאחד היעדים הנחשקים בעולם, לעבוד ולחיות שם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!