עבודה בעגלות בדובאי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בעגלות בדובאילא עברו יותר ממספר חודשים מאז נחתם הסכם השלום עם דובאי וכולם כבר מתכננים את הטיול הבא שלהם אל ממלכת הפלא הזאת. למעשה, אלמלא הקורונה, אפשר היה להניח שעד כה כמחצית מאיתנו כבר יכולנו לספר על החוויה המדהימה בדובאי. ולמה כל זה חשוב? מפני שאם אתם ממש ממש רוצים להרוויח כסף בעבודה בחו"ל, עבודה בעגלות בדובאי יכולה להתאים לכם מאוד, במיוחד לאור היקפי התיירות העצומים באמירות המדהימה הזאת. אז מה זה בדיוק עבודה בעגלות ומה עושים בעבודה הזאת? מהם הסכומים שאפשר להרוויח בעבודה הזאת? מה נדרש מכם בכדי לעבוד בדובאי? האם זה כדאי יותר מאשר עבודות בעגלות במדינות אחרות בהן כבר יש לא מעט הצעות עבודה מהסוג הזה? על כל אלה תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זה בדיוק עבודה בעגלות בדובאי?

עבודה בעגלות בדובאי היא לא האופציה היחידה שעומדת בפניכם וישנן לא מעט הזדמנויות עבודה בתחום ספציפי זה, גם במדינות אחרות. יחד עם זאת, דובאי בהחלט נחשבת לאחד היעדים האטרקטיביים ביותר לעבודה בעגלות פשוט עד עכשיו זאת לא הייתה בכלל אופציה עבור ישראלים. בהתאם לכך, אפשר להניח שזאת לא הפעם הראשונה שאתם שומעים על התחום הזה שנקרא עבודה בעגלות, אבל הנה בכל זאת תקציר שיסביר לכם את האפשרויות הקיימות בתחום: עגלות הן למעשה דוכנים המוצבים בקניונים ובמרכזים מסחריים, ממש כמו דוכני המכירה שאתם מכירים מהקניונים פה בארץ. במרבית המקרים, דוכנים אלה מוכרים מוצרי קוסמטיקה, אם כי ישנם סוגים שונים של דוכנים לרבות משקפי שמש ומוצרי אופנה, מזון מיוחד, מוצרים לבית ועוד. למעשה, המדובר בעבודת מכירות קלאסית ואם אתם אנשי מכירות מלידה או שחשוב לכם לגלות את איש המכירות שמסתתר בתוככם, עבודה בעגלות בדובאי יכולה להיות הזדמנות נפלאה עבורכם.

 

כמה אפשר להרוויח בעבודה בעגלות בדובאי?

מן הסתם, הסיבה המרכזית שבגינה בוחרים חבר'ה צעירים לצאת לחו"ל ולעבוד בעבודת מכירות היא כסף. כולם רוצים להרוויח סכום גדול של כסף, שאיתו יוכלו להתחיל את החיים ולא חסרים סיפורים על חבר'ה צעירים שבאמצעות הכסף שהרוויחו בעבודות מסוג זה, הספיקו לקנות כבר דירה או רכב פרטי. ואכן, גם עבודה בעלות דובאי היא עבודה שהפוקוס שלה הוא יצירת רווח כספי גבוה יותר מכל מה שיכול חייל משוחרר להרוויח בעבודה שגרתית בישראל. לצד זאת, לעבודות מסוג זה ישנם יתרונות חשובים נוספים ובמיוחד היתרון החברתי, החוויה האישית והחברתית ושיעורים חשובים לחיים שאפשר ללמוד בעבודות מסוג זה. לעניין סכומי הכסף שניתן להרוויח, התשובה יכולה להשתנות משמעותית ממקרה למקרה. בואו נשים את זה כבר עכשיו על השולחן – ישנם חבר'ה צעירים שיוצאים לעבוד בחו"ל וחוזרים ארצה בלי שקל. הסיבה לכך היא בדרך כלל התנהלות פזרנית ובזבוז כל הרווחים על חיים "משוגעים" בחו"ל. לצד זאת, ישנם גם חבר'ה שפשוט לא מצליחים לייצר את הסכומים שעליהם חולמים כולם. כמו בכל מקום עבודה ובכל סוג של עבודה, גם במקרה של עבודה בעגלות בדובאי ובעבודה בחו"ל בכלל, ישנם אנשים שיצליחו יותר, אחרים יצליחו פחות ואחרים פשוט לא מתאימים למשימה.

אבל אחרי שאמרנו את זה, בואו נדבר גם על המקרים היותר משמחים. ככלל, במסגרת עבודה בעגלות בדובאי תוכלו להרוויח כל סכום שבין כמה אלפי דולרים ועד כמה עשרות אלפי דולרים בחודש. הקצה התחתון של כמה אלפי דולרים הוא לכשעצמו יותר ממה שתוכלו להרוויח פה בישראל בכל עבודה כחיילים משוחררים. הקצה העליון של כמה עשרות אלפי דולרים הוא נדיר מאוד. אין שום טעם לנקוב בשכר ממוצע בתחום מכיוון ששכר כזה לא קיים. מה שחשוב לדעת הוא שזה בעיקר תלוי בעצמכם – העבודה קיימת, התיירות בדובאי היא ענפה מאוד, ההזדמנויות קיימות וככל שתצליחו למצות יותר מהן, כך תוכלו למכור יותר וכך תוכלו להרוויח יותר. מה שעוד חשוב מבחינתכם הוא, שהשמים הם הגבול. אם אתם יוצאים למשימה עם כל הדרייב והמוטיבציה, תוכלו לחזור לארץ עם סכום כסף נאה שיוכל לקנות לכם דירה חדשה.

 

 

עבודה בעגלות בדובאי – האם זה חוקי?

עבודה בעגלות בדובאי באופן חוקיכפי שאתם יודעים, מרבית האנשים שיוצאים לעבוד בחו"ל הם חבר'ה צעירים שעושים זאת ללא ויזה מתאימה ולמעשה באופן לא חוקי. לרוב זה עובר בשלום, לפעמים פחות. מה שכן, דובאי היא לא ארה"ב ובסך הכל מדובר באמירות קטנה עם רשויות אכיפה מאוד מסודרות וכללים מאוד מוקפדים. על כן, עבודה בעגלות בדובאי חייבת להתבצע על פי חוק ואולי זה יפתיע אתכם, אבל יש אפשרות חוקית לעשות זאת. לשם כך, יהיה עליכם לנהל את כל התהליך דרך סוכנות המתמחה בדיוק בתחום הזה וישנן כבר כמה סוכנויות בישראל שלמדו היטב את הנושא וכבר גיבשו תהליכים להוצאת ויזת עבודה עבור ישראלים בדיוק למטרות אלה. בכל מקרה, ההמלצה היא לא לנסוע לבדכם ולחפש עבודה בעגלות בדובאי אם אין לכם את כל האישורים הנדרשים לכך ואם לא עשיתם את הסידורים הנדרשים מראש. דובאי הוא מקום מדהים אבל הוא יכול בקלות להפוך גם לסיוט אם לא מכבדים את כללי המקום. עשו את הדברים בצורה מסודרת וזה גם יסייע לכם להתברג בדוכנים היותר אטרקטיביים במתחמים היותר הומים בדובאי.

 

האם דובאי הוא יעד אטרקטיבי לעבודה בעגלות?

כפי שאמרנו קודם לכן וכפי שאתם כבר בטח יודעים, האופציה של עבודה בעגלות קיימות בעוד שורה ארוכה של מדינות, במיוחד באירופה, ארה"ב ואוסטרליה והשאלה היא האם במקומות האלה אי אפשר להרוויח סכומים גבוהים יותר מאשר במסגרת עבודה בעגלות בדובאי. ובכן, בהנחה שיש לכם את הכישורים הנדרשים ובהנחה שבכל אחת מהמדינות האלה תוכלו להפגין את הכישורים שלכם באותה מידה של יעילות, דובאי היא בהחלט אחד היעדים היותר אטרקטיביים למי שרוצה לעשות כסף גדול. הסיבה לכך היא שמדובר במקום קטן יחסית, אליו זורמים עשרות מיליוני תיירים בכל שנה עם מצב רוח מובהק של החיים הטובים. מן הסתם, במציאות כזאת יהיה לכם הרבה יותר קל לייצר מכירות מאשר בקניון שכונתי שבו אתם יכולים לפנות לתושבים המקומיים בעיר כלשהי בארה"ב או אוסטרליה. זה לא שבדובאי תוכלו לשבור את כל התקרות ולחוות משהו שאי אפשר לחוות באף מדינה אחרת. עבודה בעגלות היא עבודה רווחית מאוד בדרך כלל, וזה נכון בכל מדינה ובכל עמדה. הגורמים המנהלים את העגלות האלה בוחרים היטב את המיקומים שלהם בכדי למקסם את הרווח גם עבורם עצמם וגם עבורכם.

יחד עם זאת, על הנייר עבודה בעגלות בדובאי בהחלט מציעה אפשרויות שקשה למצוא במדינות אחרות. אחת האפשרויות החשובות שבהן היא האפשרות להתברג בדוכן במיקום תיירותי מרכזי. בארה"ב ובאוסטרליה תוכלו בקלות למצוא עבודה בעגלות, אבל לא ברור בהכרח שהעגלה הזאת תמוקם במיקום אטרקטיבי עם תנועה גבוהה של לקוחות פוטנציאליים. בדובאי, איפה שמוצבת עגלה כזאת, יש אוקיינוס של תיירים ואיפה שיש אוקיינוס של תיירים, מוצבת גם עגלה כזאת. את כל המידע הדרוש לכם וכל סיוע שאתם זקוקים לו בקבלת ההחלטה, תוכלו למצוא בסוכנויות המתמחות בעבודות בחו"ל ושכבר הספיקו לבנות את הפעילות שלהן סביב התחום הספציפי של עבודה בעגלות בדובאי.

 

עבודה בעגלות בדובאיעד לפני מספר שנים היינו שומעים איך ישראלים רבים, בעיקר צעירים אחרי צבא או כאלה שיש להם זמן פנוי מהרגע שסיימו ללמוד עד הרגע שהם מתגייסים לצה“ל מחפשים עבודה בחו"ל, עבודה בעגלות במקומות שונים בעולם כמו למשל מדינות בארצות הברית, קנדה, צרפת, פורטוגל, ספרד, אנגליה ואיטליה. עם חתימתו של הסכם השלום בין ישראל לדובאי, החלו החיפושים גם בעבודה בעגלות בדובאי. למעשה, דובאי הפכה בן לילה ליעד המבוקש בעולם לא רק עבור תיירים מכל העולם אלא גם עבורנו הישראלים.

 

עבודה בעגלות בדובאי למה זה כדאי?

מיליוני תיירים מכל העולם מגיעים לדובאי בכל שנה. מאירופה, מארצות הברית, מהמזרח הרחוק, מאפריקה, מהמזרח התיכון ועוד. בדובאי פזורות עגלות בקניונים וגם בשווקים בהם מוכרים כמעט כל מה שאתם רק יכולים לדמיין החל מבגדים אותנטיים או מודרניים, תכשיטים, אביזרים ומוצרים לשיער, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח, תיקים, ארנקים, אביזרי אופנה, מתנות, מזכרות מהאזור ועוד. בגדול, אנשים מגיעים לדובאי גם בשביל לבזבז. למרות שבתי המלון הנחשבים למפוארים בעולם נחשבים ליחסית זולים (בדומה לתאילנד למשל) החיים בה מאוד יקרים, ממש כמו ביפן. לכן, יש לה פוטנציאל מסחרי אדיר ואם בא לכם לעשות כסף והרבה ממנו, זה המקום. במקום למלצר משמרות כפולות, במקום לעשות עבודה מועדפת ולחסוך שקל לשקל, לעבוד אל תוך הלילה בתחנת דלק או לטרטר את עצמכם בחוף הים בשביל כמה עשרות שקלים לשעה, בדובאי אתם יכולים לעשות כסף גדול והרבה ממנו. חלום שמתגשם.

 

תוכלו תוך מחצית מהזמן שאתם חוסכים כסף למטרה בישראל, לחסוך אותו בדובאי. בין אם אתם רוצים לחסוך כסף לרכב חדש, לשנה שכירות קדימה כשתהיו סטודנטים ותלמדו באינטנסיביות את התואר הראשון, לתואר עצמו, לטיול אחרי הצבא או כל מטרה אחרת שיש לכם – דובאי זה המקום. תוך זמן קצר תוכלו להשתכן בדירת שותפים ולהתחיל למכור. השפה המדוברת בדובאי היא אנגלית כך שלא צפויה לכם שום בעיה להתעקלם ממש בקלות.

 

 

עבודה בעגלות בדובאי ומה עוד?

רוב הישראלים שמחפשים עבודה בעגלות בדובאי חולמים לעשות את זה גם משום שהם רוצים לטייל. לא סתם מכנים אותה ”לאס וגאס של העולם הערבי“. יש בה הכל מהכל ובכמויות. קניונים מרהיבים ויוקרתיים, מרכזי מסחר והייטק, מקומות בילוי אל תוך הלילה כמו מסעדות יוקרה, גלריות, בתי קפה ומועדונים, מוזיאונים, פארקים מכל הסוגים והמינים, שלל אטרקציות, חופים מרהיבים. שפע כזה לא ראיתם הרבה מאוד זמן. תוכלו לעבוד ובמקביל להיחשף לאחד המקומות הכי יפים ומרשימים שיש בעולם כולו, לטייל, להנות, להכיר אנשים מכל העולם ולקחת את כל הנושא של העבודה לישראלים בדובאי צעד אחד קדימה.

 

קצת על דובאי לידע כללי

איך מוציאים עבודה בעגלות בדובאי לפני שאתם מחפשים עבודה בעגלות בדובאי, כדאי קצת להכיר אותה. דובאי נחשבת לאחת משבע האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות הערביות במפרץ הפרסי. הבירה של דובאי היא למעשה העיר דובאי ועליה אנו מדברים. היא שוכנת בחצי האי ערב לחופים של המפרץ הפרסי וגובלת עם אבו דאבי מדרום ועם שארג‘ה ממזרח וממערב. הנמל שלה בעצם מהווה צומת חשובה המקשרת בין אירופה לבין המזרח הרחוק ולכן היא נחשבת למדינה עם אסטרטגיה מאוד חשובה. בקיץ מאוד חם והטמפרטורות יכולות להגיע עד 45 מעלות, אך בשאר השנה נעים מאוד .

 

עבודה בעגלות בדובאי איך זה עובד?

בשלב הראשון עליכם לדבר עם אנשים שכבר עובדים שם וטיפה לנסות לגשש קצת איך זה עובד. תוכלו להצטרף לקבוצות בתחום הזה בפייסבוק או לנסות להכיר אנשים בקבוצות בווטאצ‘אפ שנמצאים שם. אפשר גם לנסות לתקשר עם אנשי עסקים ישראלים שעובדים שם שיספרו לכם קצת יותר על העיר. מומלץ לנסות להכיר את האזור גם מרחוק ולהבין איפה בדיוק בדובאי אתם רוצים לעבוד שכן היא מאוד מאוד גדולה.

 

כמובן ששווה לפנות לאזורים היותר תיירותיים כמו למשל האזורים של בתי המלון המפוארים, הקניון המכונה MALL OF THE EMIRATES, הקניון DUBAI FESTIVAL ועוד. אין זה אומר שאתם חייבים לגור בסמוך לשם אבל אלו הם האזורים עם הפוטנציאל המסחרי הגדול. תוכלו תמיד לפנות לחברה שמעסיקה ישראלים וכך בעצם לברג את עצמכם בתחום העגלות. אתם צריכים אנגלית די טובה כדי שתוכלו למכור וכמה שיותר. זהו. כעת כל שנותר לכם הוא לרכוש כרטיס טיסה לדובאי ואתם בדרך הנכונה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!