ויזת עבודה בדובאי

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

ויזת עבודה בדובאיהלא יאומן קרה וישראל חתמה כבר ארבעה הסכמי שלום עם מדינות ערב במפרץ הפרסי ובאפריקה. מעבר להישג המדיני בהסכמי שלום אלה, ישנם גם הישגים כלכליים גדולים שלא ניתן להתעלם מהם ועל אף שעבודה של חבר'ה צעירים בדובאי לא ייחשב כהישג לאומי בהיבט זה, עבורכם מדובר בהזדמנות נהדרת להרוויח כסף ועבורכם מדובר בהישג כלכלי חשוב יותר מכל הישג אחר. השאלה היא האם אתם יכולים בכלל לעבוד בדובאי? האם יש אפשרות כזאת לעבוד בדובאי ובאילו סוגים של עבודות? האם נדרשת לכם ויזת עבודה בדובאי ואיך מוציאים ויזה כזאת? מה אתם צריכים לעשות מחר בבוקר אם אתם רוצים לעבוד בדובאי? את כל התשובות לכל השאלות, תוכלו לקבל ממש כאן בשורות הבאות.

 

האם ישנה בכלל אפשרות לעבוד בדובאי?

התשובה היא בהחלט כן. למעשה, אם בוחנים את הדמוגרפיה של האמירויות במפרץ הפרסי, מגלים שהאוכלוסייה המקומית היא רק חלק קטן מהאוכלוסייה הכוללת, שמבוססת מרביתה על עובדים זרים. עובדים זרים אלה עובדים בעבודות בנייה של המבנים האגדיים באמירויות, בשירותי התיירות השונים ובעוד אינספור סוגים של עבודות בתחומים שונים ומגוונים. במילים אחרות, דובאי היא אמירות שבה לא רק יכולים עובדים זרים לעבוד, אלא שהם אף מתקבלים בברכה ומהווים חלק ניכר ומשמעותי מכוח האדם המקומי. יחד עם זאת, זה לא אומר שכל מי שרוצה להגיע לעבוד בדובאי יכול פשוט לעלות על מטוס ולמצוא לעצמו עבודה במקום. בכדי לעבוד בדובאי יהיה עליכם תחילה להוציא ויזת עבודה בדובאי ואתם ממש לא רוצים לוותר על השלב החשוב הזה שנאכף בדובאי באופן קפדני ביותר.

ויזת עבודה הוא תנאי הכרחי לעבודה בכל מדינה זרה ועל אף שישנם ישראלים רבים שעובדים במדינות רבות כמו ארה"ב, מדינות אירופה ואוסטרליה ללא ויזת עבודה מתאימה, זה לא אומר שזה אפשרי גם בדובאי. דובאי היא מדינה קטנה הרבה יותר עם מדיניות הגירה קפדנית הרבה יותר וגם עם מערכות אכיפה יעילות יותר. הסיכוי שתצליחו להיכנס לדובאי ולהישאר שם בעבודה מקומית ללא ויזת עבודה בדובאי הוא סיכוי שכמעט ולא קיים פשוט מכיוון שאף אחד לא יעסיק אתכם ללא ויזה כזאת וגם אם כן, לא יחלוף זמן רב לפני שתיתפסו על ידי רשויות האכיפה במקום. על כן, עבודה בדובאי זה לגמרי אפשרי ואף מבורך, אבל זה חייב להתנהל על פי הכללים.

 

 

באילו עבודות תוכלו לעבוד בדובאי?

ובכן, שני המרכיבים הכלכליים החשובים ביותר בדובאי כוללים את מרכיב הבנייה והפיתוח ואת מרכיב התיירות. זה אומר שאם אתם רוצים לעבוד בדובאי תוכלו להשתלב באחד משני התחומים הללו וזה אומר שאם אין לכם שום ידע וניסיון בתחום הבניין, זה משאיר לכם את תחום התיירות. יחד עם זאת, תחום התיירות הוא תחום רחב ומגוון מאוד שמציע לכם מגוון רחב של עבודות כמו עובדים בבית מלון, בארמנים, מלצרים, מוכרים בחנויות וכמובן עבודה בעגלות בדובאי שאותה אתם לבטח מכירים ממדינות אחרות בהן עובדים ישראלים. עבודה בעגלות היא למעשה עבודה במכירות, כשהעגלות הן למעשה דוכנים המוצבים במרכזי תיירות, בקניונים ובמרכזים מסחריים ומציעות מגוון רחב של פריטים כמו תמונות, מוצרי קוסמטיקה ויופי, מזון מיוחד, יודאיקה ותכשיטים, מוצרי אופנה ואקססוריז וכדומה. אם יש לכם כבר מקצוע ואפילו ניסיון, תוכלו אולי להשתלב בעבודות מסוגים אחרים לגמרי כמו יועצים פיננסיים, יועצי תקשורת, חקלאות, הייטק, ביוטכנולוגיה וכדומה, אבל כל עוד אנחנו מדברים על חבר'ה צעירים וחיילים משוחררים שמחפשים לעשות כסף אחרי הצבא, עבודה בעגלות ועבודות שונות בתחום התיירות בדובאי, הן העבודות הרלוונטיות ביותר עבורכם.

איך לקבל ויזת עבודה בדובאי?

איך מוציאים ויזת עבודה בדובאי?

הוצאת ויזת עבודה בדובאי צריכה להתנהל בצורה מסודרת מול הרשויות המקומיות בדובאי ואת זה יש לבצע עוד לפני שעליתם למטוס. זאת אומרת שכאשר אתם נוחתים בדובאי אתם צריכים כבר לאחוז בידכם את הוויזה שניתנה לכם. בכדי להוציא ויזה יהיה עליכם למלא טפסים רלוונטיים עם פרטים אישיים ועם מידע לגבי העבודה שבה אתם רוצים להשתלב, לצרף תצהירים חתומים על ידי עורך דין ולבצע עוד מספר פעולות רק כדי להגיש את הבקשה. כאמור, מאחר ודובאי היא מדינה שמקבלת בברכה עובדים זרים ולאור היחסים החמים שמתפתחים כנראה בין ישראל לדובאי, סביר להניח שאם אין בעיה חריגה בהיסטוריה האישית שלכם, תוכלו בהחלט לקבל ויזת עבודה בדובאי. יחד עם זאת, התהליך כולו דורש היכרות עם הרשויות הרלוונטיות ועם התהליך הנדרש, במיוחד לאור העובדה שאתם עובדים מול מדינה בעלת שפה שונה (ערבית) שכלל לא בטוח שאתם יכולים להתנהל מולה באופן עצמאי.

על כן ואחרי שאמרנו את כל זה, אם אתם רוצים להוציא ויזת עבודה בדובאי, מה שאתם צריכים לעשות זה להתחבר לאחת מהסוכנויות הפועלות בארץ בתחום של עבודה לצעירים בחו"ל. בישראל פעילות מספר סוכנויות שעוסקות בכל הנושא של מציאה וארגון מקומות עבודה לישראלים צעירים בחו"ל, בארה"ב, באירופה, באוסטרליה, בדרום אפריקה ועכשיו גם בדובאי. מן הסתם, לא כל הסוכנויות כבר הספיקו לפתח את היכולות הנדרשות בכדי להוציא ויזת עבודה בדובאי או בכלל לארגן עבודה לישראלים בדובאי, אך ישנן כבר מספר סוכנויות שהקדימו וערכו את כל הבירורים הנדרשים על מנת לבסס פעילות בערוץ החדש הזה. כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לאחת הסוכנויות הללו ושם כבר תוכלו לקבל את כל הפרטים הנדרשים לכם ולעבור את כל התהליך של הוצאת ויזת עבודה בדובאי בצורה מסודרת.

 

מהם השירותים הנוספים שתוכלו לקבל מסוכנות עבודה בדובאי?

איך מוציאים ויזת עבודה לדובאיובכן, כאשר אתם עוברים למדינה זרה לצרכי עבודה, ישנה שורה של סידורים שצריך לבצע מראש ואלו כוללים למשל מקום מגורים, כלי תחבורה, אישורים ורישיונות וכמובן ויזת עבודה. את כל אלה תוכלו להסדיר דרך אותן סוכנויות שלמעשה מציעות לכם חבילה שלמה מקצה לקצה. בפנייה לסוכנות לצורך הוצאת ויזת עבודה בדובאי, תוכלו גם לקבל הצעות לעבודה בדובאי, להסדיר את כל הנושא של מקום מגורים, כלי רכב פרטי אם אתם מעוניינים בכך וכל מידע אחר שאתם זקוקים לו לפני שאתם יוצאים למדינה זרה. בסוכנויות אלה תוכלו לקבל גם פרטים על היקפי ההכנסות שאתם יכולים לצפות להם, על המטבע המקומי ביחס למטבע הישראלי, על כל נושא המיסוי של עובדים זרים בדובאי וכל פרט אחר שאתם צריכים לדעת עליו לפני שאתם עולים למטוס.

ההמלצה החד משמעית היא לעבור את כל התהליך דרך סוכנות מתמחה כזאת ולא לעשות שום דבר בעצמכם. הדברים יכולים להיות מעט מסובכים והם מלכתחילה דורשים ידע והיכרות עם התהליכים הרגולטוריים והתפעוליים של הסדרת מקום עבודה בדובאי. כשמחברים את זה עם העובדה שהדרך היעילה והמהירה ביותר להוצאת ויזת עבודה בדובאי היא דרך סוכנות מקצועית כזאת, הרי שזה בדיוק הדבר שאתם צריכים לעשות כבר מחר בבוקר: לפנות לאחת הסוכנויות שכבר הספיקה לבסס פעילות בערוץ החדש של עבודה לצעירים ישראליים בדובאי ולהסדיר את כל הנושא עוד לפני שאתם עולים למטוס. אם תפנו כבר מחר, בתוך מספר שבועות תוכלו כבר להיות על המטוס בדרך לעבודה החדשה שלכם בדובאי והכל על פי החוק.

 

ויזת עבודה בדובאילפני מספר חודשים התבשרנו ערב אחד בחדשות על נרמול היחסים עם איחוד האמירויות. כתוצאה מכך, מקום שעד לא מזמן היה נראה לכל הישראלים בתור חלום רחוק מאוד, הפך בין רגע למקום נגיש אליו כל אחד ואחת מאיתנו יוכלו להגיע. איחוד האמירויות קיבלה את עצמאותה בשנת 1971 ומורכבת משבע אמירויות ערביות ששוכנות בשטח המדינה כאשר עד קבלת העצמאות מי ששלט בשטחים היו אלה הבריטים. איחוד האמירויות הפך עד מהרה לכפר גלובלי בו מעל לשמונים אחוז מן התושבים הם למעשה זרים שאינם אמירתים כאשר מידי שנה יותר ויותר זרים מרחבי העולם קובעים את מקום מגוריהם באחת מן האמירויות שדובאי ואבו דאבי הנחשבות לפופולריות יותר מבין שבעת האמירויות שמרכיבות את המדינה. במדריך הבא נציג בפניכם מידע על ויזת עבודה בדובאי, על סוגי המשרות הקיימות בה ותוכן נוסף הרלוונטי עבורכם. אבל לפני כן, קצת רקע…

 

התפתחותה של דובאי בתחומים שונים

דובאי מיתגה את עצמה בשנים האחרונות בתור יעד שאפתני אליו רוצים להגיע אנשי עסקים רבים כמו גם שכירים בכדי לעבוד בחברות מובילות שקבעו בה את משכנם. בנוסף, ההתקדמות שעשו האמירויות הללו בטווח זמן מאוד קצר של השלושים שנה האחרונות היא התקדמות עצומה בהיבט התעשייתי, בהיבט האדריכלי עם גורדי שחקים מרהיבים, בהיבט הקולינרי עם מסעדות יוקרתיות רבות, בהיבט התיירותי עם אטרקציות שמושכות תיירים רבים מכל העולם ועוד. עוד אחת מאותן השפעות של ההתקדמות הטכנולוגית והכלכלית בדובאי היא נהירה של אנשי מקצוע רבים לעבוד בה בחברות בינלאומיות או לפתוח עסקים בדובאי אך לשם כך דרושה ויזת עבודה לדובאי, תהליך שיש לעשות בצורה סדורה ומקצועית שכן עבודה לצעירים בדובאי בצורה שאינה חוקית באיחוד האמירויות יכולה להכניס אתכם למאסר, דבר שבהחלט רצוי להימנע ממנו גם אם מדובר במדינה עימה יש לנו הסכם שלום.

 

אז איך מוציאים ויזת עבודה בדובאי?

ההמלצה הראשונה שלנו לגבי תהליך הוצאת ויזת עבודה לדובאי היא לעשות אותו באמצעות משרד עורכי דין שמתמחה בנושאי הגירה ואישורי עבודה, כדי שכך תוכלו להיות בטוחים כי כל התהליך נעשה בצורה מקצועית שנותנת מענה לכל דרישות החוק וההגירה אל דובאי. מעבר לכך, יש לשים לב כי כפי שציינו קודם לכן, איחוד האמירויות מורכבת משבע נסיכויות שונות שלכל אחת מהן ייתכנו שינויים מינוריים בחוקי ההגירה, לכן חשוב מאוד לפעול על פי החוק של הנסיכות בה אתם מתכננים לעבוד ולא להוציא ויזת עבודה לדובאי אם אתם מתכננים בכלל לעבוד באמירות אחרת כמו למשל באבו דאבי או בשארג׳ה. לכן, לפני שאתם מתחילים בתהליך של הוצאת ויזה לדובאי, שווה לבדוק קודם כל איפה אתם מעוניינים לעבוד, לבדוק לגבי מגורים ורק אז להתחיל בתהליך.

 

 

היכן ניתן לעבוד לאחר הוצאת ויזת עבודה בדובאי?

ויזת עבודה בדובאי לישראליםאז כפי שכבר ציינו איחוד האמירויות ודובאי בפרט מציעות מגוון רב של אפשרויות עבור עובדים רבים שכירים או עצמאיים תודות לעובדה שציינו קודם לכן שלאור ההתקדמות הכלכלית שביצעה איחוד האמירויות בשלושים שנה האחרונות חברות בינלאומיות רבות קבעו בה את משכנם או לפחות פתחו סניף משרדים בדובאי תוך הבנה שהיא מרכז מסחר וכלכלה מן המובילים בעולם ולמשרדים בנסיכות יש השפעה גדולה מאוד על העסק.

 

כך התחלנו לראות חברות הייטק רבות עובדות ממטה ראשי או ממשרדים שהוקמו בדובאי כאשר אחד הדברים שמושך את החברות הגדולות לפתוח משרדים או נציגויות באמירויות הוא העובדה שמתקיימים שם כנסים רבים, תערוכות רבות ואירועים עסקיים רבים אליהם מגיעים אנשים ולקוחות פוטנציאליים מכל העולם. לכן, תוכלו לעבוד בדובאי במגוון רב של עבודות החל מעולם ההייטק, דרך עולם השיווק והמכירות, הקמת עסק עצמאי בדובאי וכמובן איך לא גם לעבוד בטרנד העולמי של עגלות בקניונים שלא פסח גם על דובאי. בנוסף, אם אתם עובדים בחברה ישראלית ורק רוצים לעבור לדובאי ולהמשיך לעבוד בצורה מקוונת בחברה הישראלית שלכם תוכלו גם כן לזכות בויזת עבודה בדובאי תחת תנאים מסויימים ולהמשיך לעבוד מהבית במקום מושבכם החדש בדובאי.

 

מה עלינו לעשות בכדי להוציא ויזת עבודה בדובאי?

הוצאת ויזת עבודה בדובאי

 

אז כפי שכבר נכתב לפני כן אנו שוב חוזרים על אותה המלצה בה אנו מייעצים לכם לעשות את כל התהליך של ההגירה באמצעות משרד עורכי דין שמתמחה בנושאי ההגירה לדובאי. ישנן מגוון ויזות עבודה כאשר התנאים לקבלת ויזת עבודה של שכיר אינן דומות לויזת עבודה בדובאי לעצמאי שרוצה לפתוח בה עסק. לכן, חשוב מאוד לעמוד בקשר עם משרד עורכי דין שמכיר את הניואנסים השונים של כל אחת מבין ויזות

העבודה השונות. לפני שאנו מתחילים בתהליך של הוצאת ויזת עבודה בדובאי עלינו לראות כי אנו עומדים בכל תנאי הסף שהויזה מכתיבה כאשר אחד מהתנאים של ויזת עבודה לשכיר למשל היא בדיקה רפואית מקיפה שיש לבצע בטרם הגשת הבקשה. יש לציין כי במקרה הזה מי שמגיש את הבקשה עבור אשרת העבודה הוא המעסיק הפוטנציאלי שלכם. לעומת זאת, במקרה של בקשת ויזת עבודה בדובאי עבור מגורים בה, בהמשך נעבודה עבור מעסיק ישראלי אתם אלו שתצטרכו להגיש את הבקשה עבור הויזה וישנם מספר תנאים נוספים כמו למשל חוזה עבודה לשנה אחת לפחות אצל המעסיק שלכם, הוכחות על תלושי שכר, הצהרה מהבנק, דרכון בתוקף ועוד דרישות אחרות. גם במקרה שאתם עצמאיים שמעוניינים לפתוח עסק בדובאי אתם אלו שתצטרכו להגיש את הבקשה לויזת עבודה בדובאי כאשר כאן התנאים מעט שונים. בשביל להקים עסק בדובאי אחד הדברים אותו תצטרכו להוכיח הוא איתנות כלכלית באמצעות הצהרה מן הבנק שלכם.

 

ויזת עבודה בדובאי – מדע כדאי לעבוד בדובאי?

אין ספק שויזת עבודה לדובאי תקדם את העתיד המקצועי שלכם בצורה משמעותית על ידי עבודה בסביבה חדשה ומאתגרת וגם יכולה לשדרג אתכם בהיבט הכלכלי. אבל ישנן עוד הרבה סיבות רבות ומגוונות למה כדאי לכם להוציא ויזת עבודה לדובאי ולהגר לשם. כפי שציינו דובאי היא כפר גלובלי בינלאומי אליו מגיעים אנשים רבים מכלל העולם וריכוז הזרים בה גבוה מאוד, דבר שנותן לנו הזדמנות ליצור קשרים אישיים וקשרים עסקיים וליצור רשת נטוורקינג שעלולה לעזור לנו בעתיד בהיבט האישי וגם בהיבט של עבודה. מעבר לכך, הקליטה שלכם בדובאי תהיה קלה, שכן למרות שהשפה הרשמית בה היא ערבית, הרוב המוחלט של המקומיים דוברי אנגלית ברמת שפת אם כמו גם העובדה שכרוב המוחלט הם זרים, דבר שגורם לאנגלית להיות השפה הבלתי הרשמית הכי מדוברת בדובאי. יתרון נוסף הוא השפע שמציעה לנו דובאי שכן כל מה שאתם רק רוצים תוכלו למצוא בה, פעילויות מאתגרות ומעניינות, אדריכלות מרהיבה, חופי ים כחולים, מדבריות אינסופיות, קניוני ענק, תעשיית בידור גדולה ועוד.

 

מעבר לכך במידה ואתם מתכננים לעבור עם המשפחה שלכם דובאי ידידותית מאוד למשפחות ותוכלו למצוא בה מתחמי מגורים רבים מאוד של תושבים זרים כמו גם. תקני חינוך ברמה גבוהה מאוד עבור הילדים שלכם. עוד יתרון מרכזי של עבודה דובאי שאם אתם מתגעגעים לארץ, תוך שלוש שעות טיסה אתם מבקרים את המשפחה והחברים שלכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!