איזה ויזה נטען הכי משתלמת?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

כרטיס נטעןכרטיסי האשראי הפכו להיות לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. מבלי שנשים לב, כמעט מכל אחד מאיתנו מבצע את מרבית העסקאות דרך כרטיס האשראי. יש כאלה שמספרים כי הם כמעט ולא מבצעים עסקאות במזומן, כי פשוט זה הרבה יותר נוח. מידיי שנה אנו נחשפים לסוגים שונים של כרטיסי אשראי, כאלה שעד לא מזמן היו נראים לנו כרטיסים דמיוניים. אחת מגולות הכותרת זה כמובן כרטיס נטען, מדובר על כרטיס שאתם מטעינים לתוכו סכום כסף קצוב לטובת שימוש כזה או אחר. השאלה שנשאלת היא איך תדעו איזה ויזה נטען הכי משתלמת?

 

כמה כסף ניתן להטעין על הכרטיס?

בכדי שתוכלו לדעת איזה ויזה נטען הכי משתלמת, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות. כאשר השאלה הראשונה היא כמה כסף תוכלו להטעין על גבי הכרטיס? הרי לכל כרטיס תהיה את המדיניות ואת התנאים שלו. לכן לפני שאתם בוחרים כרטיס כזה או אחר, מוטב כי תהיו בטוחים כי הוא מתאים לצרכים שלכם. יש כרטיסים שבהם יהיה ניתן להטעין לא מעט כסף, ויהיו כאלה שיגבילו אתכם בצורה שהיא מאוד משמעותית.

 

כמה יעלה לרכוש את הכרטיס?

בשונה מכרטיס אשראי רגיל שבו העלות היא חודשית, כאשר מדובר על כרטיס נטען העלות היא חד פעמית. לכן עליכם לוודא איזה מבין הכרטיסים הנטענים יעלה לכם הכי פחות כסף. כי בסוף לא תרצו למצוא את עצמכם חוסכים במקום אחר, אך משלמים הרבה על רכישת הכרטיס. מה שגם לא מן הנמנע כי בשלב מסוים מסיבות כאלה או מסיבות אחרות יהיה עליכם לרכוש ויזה נטען חדשה.

 

מהי העמלה על כל סליקה בכרטיס?

ויזה נטעןכרטיס נטען אתם רוכשים על מנת שתוכלו לבצע עסקאות, ולא מעט מהעסקות הן עסקאות בחו"ל. לכן לפני שתבחרו בכרטיס כזה או בכרטיס אחר, יהיה עליכם לברר מהי עמלת הסליקה שאותה יהיה עליכם לשלם. הרי לכל כרטיס יהיו את העמלות שלו, ומוטב כי תכירו את העמלות השונות מראש. כך לא תמצאו את עצמכם בסיטואציה שבה רק לאחר הרכישה, אתם תראו את גובה העמלות. בסוף העמלות הללו יכולות להיות הקש שישבור את גב הגמל מנקודת המבט שלכם.

 

האם תצטרכו לשלם על הטענת הכרטיס?

בנוסף לדמי התשלום על הכרטיס עצמו, יהיו חברות אשראי שיגבו מכם כסף גם על הטענת הכרטיס. גם את הנושא הזה יהיה עליכם לבחון מראש, כך שתוכלו לדעת איך לפעול בצורה נכונה. הרי אם תצטרכו לשלם בכל פעם שאתם מטעינים את הכרטיס, מוטב להטעין לתוכו סכומי כסף גבוהים. אך לא עבור כולם האפשרות הזאת היא אפשרות אידיאלית, ולכן כל אחד יצטרך לעשות את החושבים שלו. כי בסוף המטרה היא שהכרטיס ישרת את הצרכים שלו, ולא תמצאו את עצמכם מוציאים כסף בלי סוף.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!