עבודה בחו"ל לשומרי מסורת – יש חיה כזו

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל לשומרי מסורת – יש חיה כזו עבודה בחו"ל לשומרי מסורת

עבודה בחו"ל, היא דבר נפוץ שצובר תאוצה בשנים האחרונות. האופציה לשלב טיול יחד עם עבודה מתגמלת, קורץ לצעירים רבים. הדעה הרווחת היא, כי צעירים דתיים או שומרי מסורת, שקרובים לדת, לא ימצאו את עצמם משתלבים בעבודות שונות מחוץ לארץ. הסטיגמה שקיימת על עבודות בחול היא עבודה של שחרור, חופש, שטויות ובלגן. הרשו לנו לנפץ לכם את הסטיגמה, ולגלות, כי גם עבודה בחו"ל לשומרי מסורת היא דבר שקיים. אז אם תמיד חלמתם לעבוד מחוץ לארץ, ואתם שומרי מסורת, אתם לגמרי יכולים למצוא מקום שיתאים לכם. המשיכו לקרוא וגלו מה הם הדברים שכדאי לשים לב אליהם, כאשר תחפשו עבודה בחו"ל לשומרי מסורת, ומה הן האופציות שעומדות בפניכן. 

 

בית כנסת בקרבת מקום

כאשר תחפשו מקום עבודה מחוץ לארץ, כדאי לוודא כי יש לכם מקום תפילה קרוב יחסית למקום המגורים או העבודה. בית כנסת, מעבר למקום שבו תוכלו לבצע תפילה, יהווה עבורכם בריחה מהשגרה, ומקום בו תרגישו שייכות וקרבה. האווירה בבית כנסת היא משפחתית, ותהווה לכם תחושה של בית במדינה הזרה. לכן, וודאו כי בשכונה בה תימצאו, קיים בית כנסת במרחק הליכה סביר. 

 

אוכל כשר בהישג יד

דבר חשוב לא פחות, שכדאי לשים לב אליו, הוא אוכל כשר למהדרין להשגה באופן פשוט. בערים המרכזיות כמו ניו יורק, לונדון, ואמסטרדם, קיימות מסעדות כשרות בשפע, וכמו כן בשכונות היהודיות קיימים סופרים ומכולות עם מוצרים כשרים וסגורים. כמובן שבדירה הפרטית יהיה קל יותר לשמור על כשרות, ותוכלו למצוא מגוון פתרונות לפי רמת הכשרות שלכם. במקומות מסוימים אפילו ידאגו לכם לפלטה של שבת עליה תוכלו לחמם אוכל לאורך כל סוף השבוע. 

מגורים נפרדים לגברים ונשים

דבר נוסף עליו יש לשים דגש, הוא עניין המגורים. חברת טרמינל לדוגמה, דואגת לכם למעטפת מלאה הכוללת מגורים, וכל שיש לעשות הוא לבקש לחלוק מגורים יחד עם בני אותו המין בהקדם האפשרי. בכדי לחסוך מבוכה או עוגמת נפש, בררו מה הן אופציות הלינה, ובררו במשרות בהן לא כלולה דירה, מה הן האפשרויות הקרובות למקום העבודה. 

 

חופש ומנוחה בסופי השבוע 

וודאו כי המשרה אותה מצאתם, לא כוללת עבודה בימי שבת. משתלמת ככל שתהיה העבודה, קיימות עבודות רבות, שיאפשרו לכם לבחור בשבת כיום חופש קבוע כמו מכירת ציורי שמן, עבודות בקהילות יהודיות, וכמובן עבודה בתור משגיחי כשרות. 

 

עבודה בתור משגיחי כשרות

אחת מהאפשרויות שיתאימו לאנשים שומרי מסורת, היא עבודה בתור משגיח כשרות. בארצות הברית ובאירופה קיימות מסעדות רבות בשכונות היהודיות שמחזיקות בתעודת כשרות, ונותנות מענה לכל התושבים והתיירים ששומרים כשרות. עבודה בתור משגיח כשרות תבטיח לכם שמירה על המסורת באופן פעיל, ותתגמל אתכם בשכר נאה במיוחד. 

 

עבודה בקהילה יהודית בשכונה בחוץ לארץ

קהילות יהודיות רבות, שומרות על הזיקה לדת ולמסורת, ומחפשים אדם אשר ירכז את הקהילה ויהיה אחראי על פעילויות ותפעול בית הכנסת, חגיגת החגים, ותפעול של אירועים וימי שיא. עבודה בתור שגריר של קהילה יהודית או אפילו בבית חב"ד יכולה להוות אופציה מעולה לכל מי שמחפש עבודה בחו"ל, ומקפיד על שמירת המסורת.

עבודה בעגלות קוסמטיקה

עבודה במכירות, היא אופציה שיכולה להתאים למי שרוצה לעשות כסף רב, הזמן קצר. בעבודה כזו, תתפעלו דוכן של מוצרי קוסמטיקה לרוב, וכל מכירה תזכה אתכם בבונוס שמן. כל עוד תשמרו על שמירת השבת ואוכל כשר, העבודה לא תפריע לכם כלל לשמור את המסורת, ותוכלו להיות מתוגמלים בכסף רב.

 

שכר ממוצע של עבודה בחו"ל לשומרי מסורת 

השכר בעבודות לשומרי מסורת משתנה מאוד בהתאם לעבודה. בעבודה בעגלות השכר הממוצע עומד על 5000 דולר. עבודה בקהילה יהודית השכר הממוצע עומד על 2500 דולר. 

 

טוסו עם חברת טרמינל 

לסיכום, עבודה בחו"ל לשומרי מסורת, רק דרך חברת טרמינל. חברת טרמינל מטיסה אתכם לכל המדינות הכי יפות ומעניינות, כמו ארצות הברית, גרמניה, אנגליה, ועוד מדינות רבות ואחרות. אנחנו בחברת טרמינל, דואגים לכם למענה מלא, בכל הנוגע לשמירת הדת והמסורת כהלכה. החל מדאגה לאוכל כשר למהדרין, ועד דאגה למגורים נפרדים מהמין השני, שיבוץ בשכונה עם בית כנסת בקרבת מקום, והתחשבות מלאה בכל הצרכים שלכם, על מנת שתוכלו להפיק מהעבודה את ההכי טוב שרק אפשר. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!