עבודה בחו"ל ללא אנגלית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל ללא אנגליתהרבה ישראלים שמשתחררים מהצבא מחפשים דרך חווייתית וכיפית להרוויח כסף. האפשרויות לעבודות בחו"ל הן רבות ומגוונות מאוד.

תמיד חלמת לעבוד בחו"ל אך הרגשת שרמת האנגלית שלך לא מספיקה לכך? אנחנו פה בשביל להרגיע אותך- לא חייב לדעת אנגלית ברמה גבוהה בשביל לעבוד בחו"ל. לא רק שיש הרבה ישראלים שטסים לעבוד בחו"ל, יש גם הרבה מעסיקים ישראלים.


איך זה אפשרי?

הרבה מהעבודות בחו"ל הן עבודות מכירות בעגלות. בעבודת מכירות בכלל ובעגלות בפרט, הקסם האישי, הכריזמה והיכולת שלך למשוך את הלקוחות הם שיקבעו כמה תצליח. בדרך כלל בעבודה כזו, אתה תתעסק עם מגוון מוצרים ספציפיים אותם תצטרך למכור, כמו מוצרי היגיינה שונים, תכשירי שיער, ציורי שמן ועוד. ברגע שאתה מתמקצע במוצר מסוים אותו אתה מוכר, אתה יכול ללמוד באופן נקודתי את המשפטים הבסיסיים באנגלית הנדרשים לך למכירת המוצר המסוים. אם אתה מוכר תכשירי שיער, לצורך העניין, אתה יכול ללמוד ספציפית על תכשירי שיער. כשאנחנו אומרים ללמוד, הכוונה היא שבדרך כלל תקבל טקסט (אל תדאג, הוא יכול להיות כתוב גם באותיות בעברית). הטקסט יעסוק בדברים העיקריים במוצר, בכל מיני שאלות שיכולים לשאול אתכם וגם במין שאלות רטוריות שתוכלו לשאול את הלקוח. מטרת השאלות הרטוריות הוא בעיקר לסקרן את הלקוח כדי שירצה לשמוע עוד על המוצר. את הטקסט תוכלו ללמוד בעל פה, מה שיוכל להקל עליכם כשתצטרכו למכור את המוצר.


עבודות כפיים שונות

אם לא תרצו לעבוד במכירות, יש אפשרויות רבות שלא מחייבות ידיעת אנגלית ברמה גבוהה. בעבודות הכפיים השונות אפשר להסתדר לגמרי ללא השפה האנגלית, ולמעשה תצטרכו לדעת אנגלית בסיסית מאוד בשביל להצליח בעבודות אלה. נתחיל בזה שרוב מה שנדרש לעשות הוא פיזי וכמעט ואין לכם מפגש עם לקוחות כחלק מהעבודה או צורך לדבר עם אנשים בשפה האנגלית כחלק מהיום יום שלכם, בשונה מעבודת המכירות. באוסטרליה וניו זילנד, לדוגמא, נפוצה מאוד עבודת החקלאות לישראלים. בין אם אתה עובד בחווה אחת, או בין אם אתה עובר בין כמה חוות שונות, הדרישה העיקרית היא פיזית, אתה צריך להראות נכונות למעסיק שלך ויכולת לעבודה פיזית. תוך כדי העבודה אתה תוכל ללמוד אנגלית, אבל זה לא קריטי להצלחה בעבודה וכמובן שרק יתרום לך. דבר נוסף שאפשר לקחת בחשבון, הוא שיש הרבה מעסיקים ישראלים, מה שיכול להקל על העבודות אפילו יותר. עוד דוגמא לעבודות כפיים שניתן לעבוד בהן, היא סבלות, והובלת דירות. דוגמא נוספת היא גינון או שיפוצים.  


עבודה בקהילות היהודיות

בכל העולם יש קהילות יהודיות רבות. בקהילות אלה, הישראלים מתקבלים באהבה ובשמחה. כמובן שהרבה מחברי הקהילות היהודיות מדברים בעברית, מה שיקל על השהות שלכם במקום זר. בקהילות היהודיות יכולה להיות עבודה עם ילדים בתור נני או או-פר, דבר שמקובל מאוד באירופה או ארצות הברית, לדוגמא. עוד עבודה שתתקבל בברכה היא משק בית, כך תוכלו לעזור בניקיון הבית ובישולים. לעתים חברי הקהילה יחפשו מורה לעברית בשביל הילדים שלהם. גם עבודת כפיים כמו גינון או שיפוץ מתקבלת בקהילות אלה. האפשרויות הן רבות ומגוונות.

 חשוב לזכור, במהלך שהותכם בחו"ל, בין אם תרצו ובין אם לא, אתם תשלטו טוב יותר בשפה האנגלית. הצורך להתמודד עם השפה הזרה כל יום יעזור לכם להתגבר על המכשול (שאתם מציבים לעצמכם, בעיקר), לשחרר מההרגשה שאתם לא יודעים אנגלית, ולהתנסות, וכך להשתפר בכל יום.   

אנחנו מאפשרים לכם חוויה בלתי נשכחת, עם אפשרות להכיר אנשים חדשים, מקומות חדשים להרוויח כסף ועל הדרך גם להשתפר בשפה האנגלית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!