עבודות לקיץ- סטודנטים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות לקיץ- סטודנטים

סטודנטים רבים מחפשים עבודות בחו"ל לחופשת הקיץ שלהם. כך יוכלו להרוויח משכורות גבוהות בתקופה קצרה וגם לחוות חוויה ייחודיות ומהנה. אילו עבודות לקיץ יש עבור סטודנטים? 

חברת טרמינל מתמחה בעבודות בחו"ל. לכן, ריכזנו עבורכם מידע רב עבור עבודות לקיץ לסטודנטים

עבודות לקיץ- סטודנטים

עבודות לקיץ סטודנטים- עגלות

עבודת העגלות היא אחת העבודות הנפוצות ביותר בחו"ל. תוכלו לעבוד בכל מדינה בה תבחרו. בנוסף, אין בה התחייבות, לכן היא מעולה עבור סטודנטים בחופשת קיץ. כמו כן, בעגלות תוכלו להרוויח משכורות גבוהות מאוד, כיוון שהעבודה מתבססת על עמלת מכירות. לכן, אם תמכרו מוצרים רבים, תוכלו להרוויח משכורות גבוהות מאוד. עגלות הן בעצם דוכנים ניידים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות גדולים. בעגלות נמכרים מוצרים שונים כשהנפוצים ביותר הם מוצרי קוסמטיקה שונים. יש עגלות של מוצרי ים המלח בהם תמכרו סבונים שונים, קרמים, מסכות פנים וגןף, פילינגים, מלחי אמבט ועוד תכשירים שונים תוצרת ים המלח. יש עגלות בהם תמכרו מכשירי שיער שונים כמו מסלסלי שיער, מחליקי שיער, מייבשי שיער ועוד. לפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה מתאימה בה תלמדו על המוצרים השונים אותם תאלצו למכור. חשוב לציין שבתקופת הקיץ המכירות בשיא, לכן תוכלו למכור מוצרים רבים ללא התאמצות רבה. כמובן, שתאלצו לאמץ את הנודניקיות הישראלית ולפנות לכמה שיותר אנשים.

מלבד משכורות גבוהות, יש תנאים מדהימים למי שעובד בעגלות. קודם כל, כחלק מהתנאים תקבלו דירת מגורים משותפת לכם ולשאר העובדים, על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד. זהו תנאי חשוב מאוד, שכן, אם אתם סטודנטים בחופשת קיץ אין לכם זמן לבזבז עבור חיפוש דירה, וכמובן שתרצו גם לחסוך כמה שיותר כסף מהעבודה. לכן, קבלת דירת מגורים יאפשר לכם מעבר ללא חיפוש דירה, ולא תצטרכו לבזבז את המשכורת שלכם על שכר דירה. בנוסף לכך, תקבלו רכב צמוד איתו תוכלו להתנייד בתקופת שהותכם בחו"ל. בנוסף, תקבלו טיסות הלוך חזור על חשבון המעסיק או במחירים סמליים. כמו כן, תקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים וחזור, כאשר תחזרו לארץ. 

לסיכום, תנאים מדהימים, משכורת גבוהה וכמובן סביבת עבודה צעירה וכיפית.

עבודות לקיץ סטודנטים- הדרכה במחנות קיץ

ישנם מחנות קיץ רבים שמחפשים עובדים למחנות הקיץ. במחנות הקיץ של הקהילות היהודיות השונות ברחבי העולם יש ביקוש למדריכים יהודים מישראל, כיוון שאלה יהוו מודל ערכי, חינוכי וציוני עבור החניכים וגם יוכלו ללמד אותם עברית. עבודה מאתגרת ומרתקת מאוד. מתאימה למי שאוהב לעבוד עם ילדים. ברוב המקרים תקבלו דירת מגורים בבקתות של המחנה אם זה מחנה עם שינה, או אצל משפחות יהודיות שונות אם זה מחנה ללא שינה. בדקו שהתקופה של מחנה הקיץ מסתדרת לכם עם חופשת הקיץ. 

עבודות לקיץ סטודנטים- עבודות פיזיות

במדינות שונות בעולם מחפשים עובדים לעבודות פיזיות שונות כמו מנעולנות, הובלת דירות, גינון, שיפוץ, ניקוי שטיחים ועוד. ברוב המקרים לא מבקשים התחייבות, לכן סטודנטים בחופשת קיץ יוכלו לעבוד בעבודות אלה. עבודות המצריכות בעיקר יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. 

עבודות לקיץ סטודנטים- חקלאות

במדינות רבות בעולם, כשבמרכזן אוסטרליה וניו זילנד מחפשים עובדים רבים לחקלאות. במקרים רבים זו עבודה זמנית, כמו קטיף תפוחים- העבודה תהיה בעיקר לתקופת הקטיף. לכן, סטודנטים רבים יוכלו לעבוד בעבודות אלה. עבודות המצריכות יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. עבודה מאתגרת ומעניינת מאוד בה תלמדו על חקלאות. 

טיפים למציאת עבודות לקיץ עבור סטודנטים

התחייבות

כאשר מחפשים עבודות לקיץ בשביל סטודנטים, צריך קודם כל לבדוק שהעבודה המדוברת לא מצריכה התחייבות ארוכה יותר מתקופת הקיץ. אם העבודה מצריכה התחייבות לתקופה ארוכה, בדקו האם הפרת החוזה שווה את התקופה בה תעבדו, כיוון שברוב המקרים תאלצו לשלם קנס עבור הפרת חוזה. 

שפה

אם אינכם יודעים אנגלית טוב, ואתם נוסעים לתקופה קצרה עדיף לנסוע למדינה שאתם מכירים את השפה המקומית בה, או לבחור בעבודה שלא מצריכה תקשורת עם לקוחות כחלק משגרת העבודה. כך, תוכלו להצליח בעבודה גם מבלי ידיעת השפה. כמו כן, יש מדינות בהן לא המקומיים לא שולטים בשפה האנגלית, לכן קחו זאת בחשבון.

הגדרת יעד

כאשר נוסעים לתקופה קצרה חשוב להגדיר מראש את היעד שלכם- כמה אתם צריכים לחסוך, האם אתם מעוניינים לטייל קצת ועוד. כך תוכלו לבחור בעבודה שתספק לכם את התנאים הדרושים לכם. כמו כן בררו מראש מה כולל חוזה העבודה, כמה שעות תצטרכו לעבוד, מה המשכורת והאם יש אפשרות לבונוסים ועוד. 

סוג העבודה

חשבו מראש איזה סוג אנשים אתם ואיזו עבודה תתאים לכם. אם אתם אנשי מכירות תוכלו להצליח במכירות בעגלות, אם אתם אנשים שאוהבים עבודה עם ילדים כדאי לכם לעבוד בהדרכה או בטיפול בילדים. כך תוכלו לבחור בעבודה המתאימה לכם ביותר ותוכלו להצליח בה. 

מקום

יש מדינות בהן שכר המינימום גבוה יותר מבמדינות אחרות. לכן בדקו מה ההבדל בין המדינות השונות. כמו כן, בדקו האם יש מדינות שעדיפות לכם מבחינת מזג אוויר, חווית עבודה, קרבה לישראל ועוד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!