אתם סטודנטים שמחפשים עבודה לחופשת סמסטר? מחפשים לעבוד וגם ללמוד?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עבודה בחול לסטודנטיםבין אם אתם סטודנטים המחפשים עבודה זמנית, ובין אם אתם מתכוונים ללמוד בחו"ל ומעוניינים לשלב עבודה עם לימודים באווירה אחרת, צעירה, מזמינה ומעניינת שיכולה להטיב עם הקריירה שתפתחו, אתם חייבים לקרוא את זה. הרבה סטודנטים בוחרים להעביר את חופשת הסמסטר בעבודות שונות בחו"ל, כך הם יכולים להרוויח כסף וגם להינות מזמן כיפי וניקוי ראש שהכרחי בתקופת חופשת הסמסטר.


לעבודה בחול לסטודנטים קיימות סוגי אפשרויות נהדרות לבחירתכם

קיימות בשוק אלפי משרות שיכולות להתאים גם לסטודנטים שמחפשים עבודה זמנית לתקופה של חודש- חודשיים וגם לסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעת ובעונה אחת בחו"ל. הצעה טובה עבורכם יכולה להיות מכירות. מכירות מדלת לדלת של ציורי שמן ושאר מוצרים, גם כן בקניונים תוכלו לעבוד בעגלות ובדוכני מכירה שונים. עבודות זמניות נוספות בתוך אופר, מלצרות בבתי קפה ועבודות ניקיון יכולות להיות אפשרות טובה, תלוי בכישוריכם, באופי שלכם ובמידת ההשקעה שתרצו להשקיע במקביל ללימודים, או לאו דווקא.

עבודות נוספות שמוצעות הן מנעולנות, אבטחה והובלה. סטודנטים רבים ירצו להשקיע את מיטב כוחותיהם להתרכז בלימודים ולכן עבודות אלו הן עבודות שלא מצריכות השקעה מירבית ונותנות שקט לסטודנט גם לעבוד, וגם ללמוד וגם להינות ממה שמציעה המדינה בה הם נמצאים, צעירים סטודנטים אוהבים לבלות והשילוב בין עבודה ללימודים הוא אידיאלי עבורם.

תוכלו למצוא אפשרות עבודה בתוך כתלי המוסד הלימודי בו תלמדו, יש משרות שמוצעות לסטודנט כעוזרי הוראה, עובדי ניקיון ואפילו ספרנים בספריית המוסד, אם אתם חובבי קריאה וספרים – זוהי עבודה מושלמת עבורכם, אתם לא צריכים ניסיון קודם, מה שעליכם לעשות זה להגיע ופשוט להציע את עצמכם.


רוצים לעבוד וגם ללמוד במדינות אירופה היוקרתיות? כך תוכלו לעשות את זה

עבודה בחול לסטודנטיםהדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להוציא ויזת סטודנט, דבר זה חשוב מאוד לסטודנטים שמתכוונים ללמוד ולעבוד בחו"ל. באירופה לדוגמא תהיו חייבים באישור עבודה בכדי שתוכלו להנות גם מלימודים וגם מעבודה בזמן שהייתכם במדינה. אם יש לכם דרכון אירופאי – הרווחתם, תוכלו לעבוד וגם ללמוד. אם אין לכם דרכון אירופאי תוכלו לשהות במשך שלושה חודשים אך יהיה עליכם להסדיר את ויזת הלימודים ולשלב ויזת סטודנט בתום שלושת החודשים. ויזת לימודים כוללת בתוכה ויזת עבודה ומאפשרת לסטודנט למצוא עבודה במשרה מלאה בזמן חופשה.

שלבי קבלת ויזת הלימודים והעבודה כוללים מילוי טפסים שתוכלו להוריד מאתרי השגרירויות השונים לקבלת ויזת לימודים, לטפסים הללו תצטרכו להוסיף תדפיסי בנק אשר מראים שיש לכם יכולת כלכלית ואישור הרשמה ללימודים במוסד אירופאי שבו אתם מעוניינים ללמוד. תצטרכו להירשם בעירייה בעיר שבה תלמדו, ופתיחת חשבון בנק בבנק מקומי הוא גם חשוב – אחרת, לאן יעבור הכסף שתרוויחו?


תעשו חושבים היכן יותר כדאי לכם לשקול עבודה בחו"ל כסטודנטים

המשכורת שתוכלו להרוויח בארצות הברית כסוכנים במכירות ציורי שמן מדלת לדלת מתחילה מ-4,000 דולר בחודש, ואם אתם מנוסים, סכום זה יוכפל. זמן העבודה הוא כעד ארבע שעות בשעות הערב, שישה ימים בשבוע. יסופקו לכם מגורים, ושכר דירה מסובסד כ-100 דולר בחודש,. במכירות בעגלות תוכלו להרוויח בין 1,000-1,500 דולר בשבוע! וכמובן במועדי חג תוכלו להגיע לעד 2,500 דולר בשבוע! נשמע מזמין!

השכר השעתי באירופה יהיה דומה לשלנו כאן בארץ, אז תוכלו לעשות סקר שוק ולבדוק האם שווה לכם להצטרף לשוק העבודה באירופה או שמא תרצו להרוויח יותר ולעבוד באמריקה, כמובן שסקר השוק צריך לכלול את בדיקת השכר השעתי בכל מקום, כך תוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר עבורכם.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!