עבודה בחקלאות באפריקה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחקלאות באפריקהאם אתם מחפשים עבודה המשלבת חוויה של פעם בחיים, תנאים טובים והזדמנות לעשות שינוי אמיתי, אנחנו מאמינים שתמצאו כי עבודה באפריקה היא הדבר הטוב ביותר עבורכם. באפריקה מתרחשת תהליך ייחודי. אנו מדברים על מדינות עולם שלישי המבקשות בעשר השנים האחרונות לקבל את מה שיש לעולם החדש להציע.

ישראל היא מדינה המוכרת בכל רחבי העולם כמוקד של חידושים טכנולוגיים בתחום החקלאות. יתרה מזאת, בישראל קיימת תשלובת גבוהה יחסית של צעירים ישראלים בעלי השכלה שעברו במערכת החינוך הישראלית, מה שגידל את אלו להיות בעלי לא מעט יכולות. מהצד השני, לחלק לא קטן מהצעירים הישראלים הללו יש איזה ניסיון בתחום החקלאות ובוודאי בתחום הניהולי, שכן הצבא הכשיר צעירים ישראלים רבים לניהול על ידי הבאתם של אלו לתפקידי פיקוד כאלו ואחרים.

כך שחברות רבות העוסקות בפיתוח תשתיות ביבשת אפריקה מחפשים צעירים ישראלים שיעבדו בניהול ענפים שונים על מנת להביא את החוות החקלאיות המפוזרות באפריקה למימוש של כל הפוטנציאל הטמון באלו.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על עבודה בחקלאות באפריקה, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא.

אפריקה זו לא מדינה

ראשית כמובן חשוב לציין כי אפריקה זו לא מדינה אלא יבשת. זה אומר שאופי העבודה משתנה מאוד ממקום למקום. יש פער עצום בין עבודה בערים הגדולות של דרום אפריקה ובין עבודה בחוות של קניה או טנזניה. מה שצריך דעת הוא שמכיוון שאפריקה היא יבשת ענקית, אתם עלולים להיתקל בהצעות שונות שחלקן אולי נשמעות טוב מבחוץ אבל בפועל, הן לא בדיוק הדבר אליו כיוונתם לכתחילה. לכן, ההמלצה היא לא לעבור את תהליך קבלת העבודה לבד.

 


קיימות אפשרויות שונות לעבודה בחקלאות באפריקה

עבודה בחקלאות היא בדרך כלל עבודה הכוללת גם חלקים ניהוליים. אבל חשוב לזכור כי עבודה בחקלאות לא מתמקדת בתחום אחד. חקלאות זה ענף גדול הכולל בתוכו עבודה בתחום הכותנה, לולים, רפתות, גידול של גידולים שונים ועוד. כך שאכן מדובר בעולם שלם בו תוכלו למצוא את עצמכם די בקלות במידה ויש לכם זיקה לנושא.

 

מציאת עבודה בחקלאות באפריקה
עבודה בחקלאות באפריקה – מה חשוב לדעת מראש

  • שכר : אנו לא יכולים להגיד כבר עכשיו בוודאות מה יהיה גובה השכר שלכם עבור עבודה בתחום החקלאות באפריקה. אנו כן יודעים לומר כי חברות רבות מחפשות עובדים ומוכנות לשלם על כך הרבה כסף. לכן לתחום הזה לא היינו דואגים בשלב הזה.
  • מגורים: המגורים הם כמובן לא בבקתות קש אבל אנו כן מדברים בדרך כלל על מגורים בסביבה חקלאית בה אולי אין מרכזי קניות גדולים וכן הלאה. לכן, חשוב לזכור כי מדובר על מקום המיועד לאלו המסוגלים  ליהנות ממגורים בתנאים השונים מאלו שתמצאו בעיר מצד אחד. אבל אין ספק כי מדובר על חוויה ייחודית שלא תמצאו כמותה באף מקום אחר.
  • ביטוח: בדרך כלל, במידה ואתם יוצאים תחת כנפיה של חברה גדולה תזכו לביטוח בריאות שייתן לכם הגנה לכל אורך השהות שלכם ביבשת. אבל, כמובן שחשוב לוודא לפני שאתם יוצאים למסע כי יש לכם ביטוח שיאפשר לכם לקבל טיפול רפואי איכותי במידת הצורך.
  • חיסונים: אפריקה היא יבשת מתפתחת כך שבייחוד אם אתם עובדים בסביבה חקלאית חשוב לעשות את החיסונים הנדרשים על מנת להימנע ממחלות.
  • רישיון עבודה : מכיוון שעבודה חקלאית נעשית תחת כנפיה של חברה גדולה בדרך כלל לא אמורה להיות בעיה בדרך לקבלת רישיון עבודה. אנו כאן בטרמינל מקפידים על חיבור בין צעירים ישראלים למקומות עבודה חוקיים בלבד בעבודה בחו"ל.

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על עבודה בחקלאות באפריקה אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!