הצעות עבודה באפריקה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

הצעות עבודה באפריקההצעות עבודה באפריקה הן לא דבר נדיר כל כך על אף שאנו אכן מדברים על עולם שלם של הזדמנויות שעלול להרתיע לא מעט ישראלים צעירים. זאת משום שאנו מדברים על יבשת המשובצת מדינות עולם שלישי בהן תוכלו ליהנות מהזדמנויות וחוויות של פעם בחיים מצד אחד אבל מהתמודדות לא קלה מהצד השני.

עבודה באפריקה היא לא דבר שיכול להתאים לכל אחד. אבל, אם אתם אוהבים הרפתקאות, סומכים על עצמכם שאתם יודעים איך להתמודד במצבים מורכבים ורוצים ליהנות משכר שלא תזכו לקבל בשום מקום אחר בעולם, אנו מאמינים שתוכלו למצוא את עצמכם בקלות נהנים מעבודה באפריקה.


הצעות עבודה באפריקה – לא מדובר על הצעת עבודה אחת

הצעות עבודה באפריקה הן רבות משום שאנו מדברים כמובן על יבשת ולא על מדינה אחת. יבשת אפריקה מלאה בהצעות עבודה שונות ומשונות המתאימות לסוגים שונים של עובדים. כך שגם אם אתם לא בטוחים ורק מתחילים לחשוב על הרעיון, יכול להיות שתופתעו לגלות כי באפריקה ישנן עבודות רבות שיכולות להתאים לכם ואולי לא חשבתם עליהן. כאן בחרנו לתת דגימה קטנה מכמה תחומים נפוצים הדורשים ידיים עובדות ביבשת אפריקה.

 


הצעות עבודה באפריקה עבור אנשים עם רקע אקדמאי

הצעות עבודה חמות באפריקהלאלו מבניכם שעברו הכשרה אקדמית באחד ממקצועות ההנדסה יכול להיות שתתאים עבודה בתחום באפריקה. חברות הייטק ופיתוח מכל רחבי העולם צובאות את היבשת בשנים האחרונות בניסיון לפתח את המדינות המתפתחות ולרשת אותן בתשתיות שיאפשרו לתושבי המדינות חיים נוחים יותר. אנו מדברים על עבודות בהן השכר גבוה במיוחד והן יכולות לתת לכם ניסיון חד פעמי שיאפשר לכם בהמשך להתקבל לכל עבודה שתרצו בארץ ולעבודה בחו"ל.

חשוב לזכור כי אפריקה משוועת לידיים עובדות ולאנשי מקצוע משכילים שיאפשרו לה להתמודד עם הקשיים איתם זו מתמודדת. כך שחברות רבות מכל העולם מנסות לשכנע צעירים מוכשרים לעבור ליבשת תמורת תנאים משתלמים במיוחד.


הצעות עבודה באפריקה – עבודה במכירות

אנחנו יודעים שזה נשמע מוזר כי במרבית הישראלים הצעירים שחושבים על אפריקה מדמיינים כמה פילים וג'ירפה על רקע בקתות קש. אבל האמת היא שבאפריקה נמצאות כמה ערים גדולות במיוחד בהן מתגוררות אוכלוסיות עשירות מאוד. כך שלא נופתע אם תמצאו את עצמכם עובדים בעגלות בקייפטאון או יוהנסבורג.

עבודה במכירות היא רעיון מעולה עבור צעירים ישראלים שרוצים לעשות הרבה מאוד כסף בזמן קצר תוך שהם נהנים ומבלים בערים החמות של דרום אפריקה. עבודה במכירות מתאימה במיוחד עבור אלו שיודעים איך לסחוף אנשים ולהתאים להם בדיוק את מה שהם צריכים.


הצעות עבודה באפריקה – עבודה בביטחון

יבשת אפריקה מלאה במקומות בהם מחפשים צעירים ישראלים בוגרי צבא לעבודה בביטחון. עבודה בביטחון היא עבודה משתלמת במיוחד שכן אנו מדברים על עבודה הנעשית עבור אנשים עשירים מאוד. יכול להיות שתמצאו את עצמכם עובדים באבטחה של יאכטות עבור עשירי עולם ויכול להיות שתמצאו את עצמכם עובדים בתנאים משתלמים במיוחד עבור הקהילה היהודית בדרום אפריקה.

כך או אחרת, כאמור מדובר על עבודה משתלמת במיוחד בתנאים נוחים.


הצעות עבודה באפריקה – עבודה בחקלאות

הצעות עבודה בדרום אפריקהאלו שיש להם רקע פיקודי ואוהבים חוויות, יכולים למצוא את עצמם נהנים מעבודה בחקלאות באפריקה. אפריקה מלאה חברות פיתוח שמחפשות כוח אדם איכותי ואנרגטי על מנת לנצל את המשאבים של היבשת ולהוציא מהם תוצרים איכותיים אותם יהיה אפשר לשלוח לכל העולם המערבי.


ישנן עוד הצעות עבודה באפריקה נוספות

כאמור, אנו מדברים כאן על כמה אפשרויות בודדות בעוד אפריקה מלאה הזדמנויות יוצאות דופן. לכן אנו ממליצים לכם פשוט להרים טלפון על מנת שנוכל לבחון ביחד את האפשרויות העומדות בפניכם.

 

 

 

 

עבודה באפריקהעבודה באפריקה היא אולי לא נשמעת כמו הצעד הכי אטרקטיבי בעולם. אבל כל זה נכון רק ממבט ראשון. עבודה באפריקה היא ההזדמנות שלך להרוויח הרבה מאוד כסף וליהנות מאפשרויות קידום תעסוקתי שלא תמצא כמותן במקומות אחרים בעולם.

אפריקה זו ייבשת שתהליכי הפיתוח בה עוד בחיתולים. הסיבות לכך מגוונות אבל עיקרן כרוך במשטרים ריכוזיים שמלאו את היבשת עד סוף שנות התשעים וראשית שנות האלפיים. מדינות כמו אתיופיה, קניה וטנזניה עוד לא היו בשלות מספיק כדי להביא את התושבים ואת השטח שלהן לשלב בו אלו מוכנות לעבור את תהליכי הפיתוח הנדרשים שיהפכו גם את המדינות הללו למדינות מפותחות ומתקדמות.

לכן, אנו עדים כעת לתקופת ביניים ייחודית בנוף העולמי בו ניתן ליהנות מאפשרויות תעסוקה יוצאות דופן באפריקה. שם תוכלו לרכוש ניסיון, ידע וכמובן – שכר גבוה בהרבה מזה שתקבלו בארץ עבור אותן עבדות ממש.

אמנם ההקדמה הארוכה עסקה בעיקר בעובדים המגיעים עם ידע אקדמאי ומקצועי כזה או אחר. אבל אל תחשבו שאין מקום באפריקה לצעירים שרק השתחררו מהצבא ורוצים לעשות כסף טוב וליהנות מכל הטוב שיש ליבשת להציע.

כך שאם אתם מעוניינים למצוא עבודה באפריקה, אנחנו מאמינים שתיהנו לקרוא את המאמר הבא!


איזה סוגים של עבודות יש באפריקה ולמי הן מיועדות

מכיוון שאפריקה זו יבשת ולא מדינה, אנחנו יכולים לתת כאן מידע ממש על קצה המזלג שייתן לכם תמונה מסוימת על סוגי העבודות הנפוצים באפריקה. אבל חשוב לנו להדגיש כי אפריקה זו ייבשת גדולה והיא מכילה אינספור אפשרויות. כך שאנחנו בכל מקרה היינו ממליצים לכם לדבר איתנו ולהביא רשימה של סוגי עבודה רלוונטיים מבחינתכם גם אם במבט ראשון נדמה לכם כי אין עבודה מסוג זה באפריקה. האמינו לנו כי מעט יצירתיות, היכרות ונחישות, ימצאו לכם בדיוק את מה שאתם מחפשים.

בכל מקרה, אם בא לכם לשמוע עוד קצת על האפשרויות העומדות בפניכם, הכנו עבורכם את הרשימה הבאה!


עבודה באפריקה בעגלות

הצעות עבודה באפריקהכן, כן מה ששמעתם. אנחנו יודעים, אתם חושבים שעבודה בעגלות יכולה להתרחש רק במדינות מפותחות. אז יש לנו חדשות בשבילכם: אפריקה היא ייבשת ויש בה ערים מתקדמות מאוד. כך שאם תבחרו לעבוד בקייפטאון או ביוהנסבורג אתם תמצאו את עצמכם עובדים עם אוכלוסייה עמידה שיכולה לרכוש מכם לא מעט מוצרים.

עבודה בעגלות באפריקה לא שונה בהרבה מעבודה בעגלות בכל מקם אחר בעולם. מדובר על עבודה עם 'עגלה' בה תניחו את המוצרים אותם תתבקשו למכור עבור המעסיק. עבודה בעגלות יכולה להתמקד במכירה של מוצרי ים המלח, קוסמטיקה או מוצרי חשמל. בכל מקרה, אין לכם שום סיבה לדאגה. גם אם אתם לא מכירים את המוצרים, במרבית המקרים המעסיק מעביר את העובדים החדשים שלו מאין 'השתלמות' קצרה של כמה ימים. בהם תלמדו להכיר את המוצרים אותם אתם עתידים למכור בשווקים הגדולים של אפריקה.

עבודה בעגלות חביבה על ישראלים צעירים רבים בעיקר משום שאנו מדברים על צפי השתכרות גבוה במיוחד. הרי כידוע, בעגלות מרוויחים את שכר הבסיס אליו מתווספות עמלות הניתנות על פי כמות המכירות שעובד זה או אחר ביצע לאורך היום. רבים מעידים על הכנסה גבוהה במיוחד תוך זמן קצר יחסית. הדירה בה תתגוררו תהיה בדרך כלל דירה אותה שוכר עבורכם המעסיק לו תידרשו לשלם סכום מינימלי בכל חודש. בדירה תכירו את מי שיהפכו להיות החברים הכי טובים שלכם. איתם 'תחרשו' את העיר ותחוו ביחד את אפריקה.


עבודה באפריקה בתור מטפלת אצל משפחות עשירות

דרום אפריקה, אתיופיה, טנזניה וקניה אלו מדינות בהן חיות קהילות גדולות יחסית של אנשי עסקים מכל העולם שראו באפריקה פוטנציאל השתכרות לא רע ולכן החליטו להעתיק את מקום מגוריהם ליבשת. לא פעם אלו מחפשים נשים צעירות שישמשו בתור מטפלות לילדים. אנו מדברים על סכומי כסף גבוהים אותם ניתן להשיג בעבודה לא קשה שיכולה להתאים במיוחד לבחורות שאוהבות ילדים.

בקייפטאון ויוהנסבורג אלו יעדים נהדרים עבור עבודה מהסוג הזה שכן בשתי הערים הללו מתרכזות קהילות גדולות של יהודים עשירים במיוחד שהשתלבו לאורך השנים בכלכלה המקומית. עבודה בתור מטפלת היא עבודה משתלמת במיוחד שכן את לא נדרשת לכלכל את עצמך. בדרך כלל המגורים הם בבית המשפחה כך שאין ספק כי מי שרוצה לעשות כסף טוב בזמן קצר שיאפשר לה לטייל בעולם, ללמוד ועוד, יכולה למצוא את אפריקה מקום טוב לכך.

 


עבודה באפריקה בחקלאות

ישראל כידוע היא מעצמה בכל מה שקשור לפיתוח וחדשנות טכנולוגית בתחום החקלאות. כך שלא פעם מחפשים צעירים ישראליים בעלי רקע פיקודי שיעבדו תחת ארגונים גדולים העוסקים בתחום החקלאות באפריקה. חשוב לזכור כי מדובר על יבשת מתפתחת בה מרבית הפיתוח החקלאי נשען על חוות חקלאיות קטנות של תושבים מקומיים נעדרי יכולת טכנולוגית.

היתרון הגדול בהעסקה של צעירים ישראלים הוא שאלו מגיעים עם ידע טכנולוגי בסיסי וחינוך איכותי מהבית. עבודה בחקלאות באפריקה היא הזדמנות להרוויח לא מעט כסף ויותר מזה, מדובר על מקום בו תוכלו לזכות בניסיון ניהולי ולעבוד בעולם בו אתם תהיו השגרירים של מה שיש לעולם המערבי להציע.

חשוב לקחת בחשבון כי מדובר על עבודה לא קלה מצד אחד. המגורים הם בסביבה כפרית מה שאומר שהתנאים עלולים להיות 'פחות טובים' מאלו שתמצאו בעיר. אבל אין ספק שהחוויה והשכר יוכיחו לכם כי עבודה מסוג זה אכן הייתה שווה כל רגע.


עבודה באפריקה לצעירים בעלי רקע אקדמאי

 עבודה באפריקה לצעיריםכאשר אנו מדברים על רקע אקדמאי אנו מדברים על מהנדסים, מתכנתים ואלו שלמדו מקצועות להם יש ביקוש בעולם החדש. מדינות רבות באפריקה כמו אתיופיה, טנזניה, קניה ועוד שוכרות את שירותיהן של החברות הגדולות בעולם על מנת לבצע, בפעם הראשונה, פיתוח מאסיבי של תשתיות.

מדובר על פרויקטים בסדרי גודל גדולים במיוחד בהם תוכלו לזכות בניסיון חד פעמי שייתן לכם, מעבר לשכר טוב ותנאים, גם מפתח להשתלבות בתעשייה בארץ עם חזרתכם.

אבל, מעבר לכל היתרונות, חשוב לזכור כי עבודה באפריקה לאקדמאיים יכולה להיות גם דבר מאתגר. ראשית מכיוון שמדובר על עבודות לא קלות בדרך כלל. שנית, משום שבמידה ואתם בעלי משפחות, יכול להיות שרילוקיישן לאפריקה יכלול בתוכו רגעים לא קלים.

לכן, ההמלצה היא לא לעבור כל המשפחה יחד. ההמלצה היא להכין את הקרקע לפני הגעתה של המשפחה על מנת לאפשר לכולם מעבר מוצלח ונעים לעולם חדש.


רישיונות עבודה באפריקה

מאוד קשה לנו להגיד בפירוט מה התנאים לקבלת רישיון עבודה באפריקה. עליכם לזכור כי מדובר על יבשת גדולה בה לכל מדינה יש תנאים שונים בדרך לקבלת רישיון עבודה. מה שאנחנו כן יכולים לומר הוא שבסך הכול אפריקה משוועת לכוח אדם איכותי כך שבדרך כלל הרשויות לא מערימות קשיים נוספים על אלו המבקשים לעבוד בתחומה.


עבודה באפריקה – חשוב לדעת

אפריקה היא יעד מאתגר הטומן בחובו חוויות רבות ומשונות. אל תשכחו לדאוג לפוליסת הביטוח שלכם ולראות בדיוק למה תהיו זכאים בכל מקרה ומקרה. כמו כן אל תשכחו כמובן לבצע את כל החיסונים הנדרשים בטרם תעלו על המטוס אל היעד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!