עבודה בחו"ל ללא ניסיון

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בחו"ל ללא ניסיון

אתם רוצים לעבוד בחו"ל אך פוחדים שאין לכם ניסיון לשם כך? אנחנו פה על מנת להרגיע אתכם. עבודה בחו"ל ללא ניסיון היא בהחלט אפשרית, והיא גם יכולה להיות מתגמלת מאוד ורווחית.

ריכזנו עבורכם מספר דוגמאות לעבודות שונות שאינן דורשות ניסיון תעסוקתי מיוחד.

 


עבודה בחו"ל ללא ניסיון – עבודה במכירות

כמובן, העבודה הנפוצה ביותר בקרב הישראלים היא עבודה בעגלות. בשביל לעבוד בעגלות אין צורך בניסיון תעסוקתי כלשהו, צריך בעיקר רצון להצליח. עבודה בעגלות היא בעצם עבודת מכירות. כל עגלה מוכרת מוצר שונה, אבל בדרך כלל המכירות ינועו בין מוצרי קוסמטיקה שונים כמו קרמים מים המלח, לתכשירי שיער כמו מחליקים. לפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה מתאימה על המוצר אותו אתם מוכרים. תפקידכם כאנשי מכירות הוא ללמוד את המוצר כמו שצריך, לאמץ את הנודניקיות הישראלית ופשוט לתפוס אנשים שעוברים בקניון. בעבודה זו המשכורת היא על עמלת מכירות לרוב, כלומר ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר, לכן ככל שתדעו יותר על המוצר וככל שתמשכו יותר לקוחות יהיה לכם יתרון רווחי. כמובן שבתקופות החזקות, תקופת הקיץ וחג המולד, מחפשים עובדים רבים והמכירות רבות מאוד, לכן בתקופות אלה אפשר להרוויח כסף רב.

באירופה בעיקר, נפוצה עבודת מכירות של ציורי שמן. עבודת מכירות שמתבצעת מדלת לדלת. גם בעבודה זו לא דרוש ניסיון תעסוקתי. מתאים לאנשים שפחות אוהבים לעמוד בקניון כל היום, ואוהבים ליצור קשר אישי יותר עם הלקוח. בעבודה כזו יש גם אפשרות קידום.


עבודה בחו"ל ללא ניסיון – עבודת כפיים

בעבודות הכפיים השונות אין צורך בניסיון תעסוקתי. עבודה כזו מצריכה בעיקר יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. העבודה הנפוצה ביותר היא עבודת החקלאות. בעבודה זו תלמדו את הנדרש תוך כדי העבודה. עבודות החקלאות מגוונות מאוד, מעבודה עם בעלי חיים, לקטיף או תחזוק בריכות אקולוגיות. עבודת כפיים נוספת ללא ניסיון היא הובלת דירות. הדרישה העיקרית היא פיזית ויכולת להרים משקלים כבדים. עבודה נוספת היא מנעולנות, שגם אותה ניתן ללמוד תוך כדי.


עבודה בחו"ל ללא ניסיון – עבודה עם ילדים

עבודה נוספת שאינה דורשת ניסיון תעסוקתי היא עבודת הטיפול בילדים. בחו"ל נפוצה עבודת המטפלות, נני או או-פר. בעבודה כזו תצטרכו בעיקר לטפל בילדים קטנים. עבודה זו נפוצה מאוד בקרב הקהילות היהודיות בעולם. מתאים מאוד עבור נשים ישראליות, מהסיבה הפשוטה שמשפחות יהודיות מחו"ל יעדיפו מטפלת יהודייה מישראל, על מנת שתהווה עבור הילדים מודל חינוכי וערכי, ושתוכל לסייע להם בלימוד עברית. לעבודה זו יש יתרונות רבים. קודם כל, היא מתאימה גם למי שלא אוהב את עבודת המכירות ולא רוצה לעמוד כל היום בקניון. יתרון נוסף הוא שבמסגרת העבודה הזו מקובל לקבל מגורים, ארוחות ותנאים סוציאליים מצוינים, מה שמוזיל את עלויות המחייה משמעותית. גם באופן אישי זו עבודה מתגמלת, שכן אתה זוכה להשפיע ולהיות עם ילדים רבים. עבודה מתגמלת ורווחית שלא דורשת ניסיון בכלל.


עבודה בחו"ל ללא ניסיון – שירות לקוחות

יש מוקדי שירות רבים בעולם שמחפשים עובדים רבים ללא ניסיון. המוקדים האלו ממוקמים במדינות שונות ברחבי העולם החל בארצות הברית, אירופה ועד המזרח הרחוק. מוקדי השירות יכולים להיות עבור מותגי אופנה, אתרי תיירות בינלאומיים, חברות צעצועים, חברות אלקטרוניקה ואפילו פייסבוק או גוגל. בעבודה כזו אין צורך בניסיון אבל יש צורך באחריות, רצינות, אדיבות, סבלנות רבה ותודעת שירות ברמה גבוהה מאוד.

לסיכום, יש עבודות רבות ברחבי העולם שאינן דורשות ניסיון תעסוקתי כלשהו. ברגע שמוצאים את העבודה הנכונה ניתן להרוויח כסף רב, לזכות בחוויה משמעותית וכיפית, להכיר מקומות חדשים ואנשים חדשים ולזכות בתקופת עבודה לא שגרתית במיוחד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!