עבודה חוקית בארצות הברית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בארצות הברית המדריך המקיף עבודה בארצות הברית

סיימתם 12 שנות לימוד, סיימתם שירות צבאי וכעת אתם חופשיים ומשוחררים מכל מסגרת, מחפשים את הנתיב להתחיל בו את חייכם הבוגרים. מצד אחד, הרצון לצאת, להשתחרר, לגלות עולם ולהרגיש חופשיים לחלוטין ומצד שני, הצורך לבנות את חייכם, להרוויח כסף שיאפשר לכם לעשות את הצעדים הראשונים ולהתבסס כבר מההתחלה. הפתרון שאהוב על צעירים ישראלים בסיטואציה הזאת הוא הפתרון של עבודה בחו"ל ובשורות הבאות תוכלו לקרוא את כל מה שאפשר לספר לכם על עבודה בארצות הברית, שנחשבת לאחד היעדים הפופולאריים ביותר על צעירים וחיילים משוחררים ישראלים ולא לחינם.

 

למה דווקא עבודה בארצות הברית?

הסיבות שבגינן בוחרים ישראלים רבים לעבוד דווקא בארצות הברית הן רבות ומגוונות. עבור ישראלים רבים נחשבת ארצות הברית למדינה אטרקטיבית שמעוררת את הדמיון, ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות, החלום האמריקאי ואורח החיים האמריקאי עליו למדנו בעיקר מסרטי הוליווד. אבל מעבר לתפיסות כלליות, ארצות הברית היא גם הכלכלה החזקה ביותר בעולם, מדינה בגודל חצי יבשת שמייצרת המון ביקוש לעבודה וגם יודעת לשלם היטב עבור ה

עבודה חוקית בארצות הברית

עבודה הזאת. ארצות הברית, על אף חוקי ההגירה הנוקשים שלה, נחשבת למדינת הגירה חשובה ומשמעותית – השלטונות האמריקאים מכירים בצורך של המדינה בידיים עובדות זרות, שתשמחנה לעבוד בעבודות שהאזרח האמריקאי הטיפוסי פשוט לא שש לאייש. עבור צעיר ישראלי, שרמת השכר הממתינה לו כחייל משוחרר כאן בישראל, ארה"ב היא בהחלט הזדמנות להרוויח המון כסף ללא הכשרה מקצועית, הסמכה אקדמאית 

או ניסיון מקצועי. לצד זאת, ארה"ב היא גם הזדמנות לראות עולם, ללמוד אנגלית, לנהל חיים עצמאיים הרחק מבית אבא ואמא, לבלות ולטייל במדינה שמציעה כל סוג אפשרי של בילוי, נוף או חוויה ובשורה התחתונה, להרוויח לא מעט כסף לצד חיי בילוי ונופש.

במה תוכלו לעבוד בארה"ב?

ככלל, התחום של עבודה בחו"ל לחבר'ה צעירים הוא תחום שכולל בתוכו עבודות בלתי מקצועיות, שאינן דורשות תואר אקדמי, הסמכה מקצועית או ניסיון. מעט מאוד ישראלים משתחררים מהצבא כשיש בידיהם מקצוע. עבור רובנו המכריע, המטרה היא פשוט למצוא עבודה בלתי מקצועית, שאפשר ללמוד בקלות ולהרוויח בה המון כסף, גם אם זה כרוך במאמץ מרוכז. בכפוף לכך, עיקר העבודות שתוכלו למצוא בארה"ב כוללות עבודה בעגלות מכירות, הובלות ומכירות נדלן. הובלות הוא תחום שמתאים במיוחד לגברים בעלי חוסן גופני ובעלי יכולת פיזית ולא פחות מכך גם נפשית, להרים משאות כבדים בכל יום מחדש לאורך תקופה ארוכה. מכירות נדלן הוא תחום שיכול לייצר הכנסות יפהפיות ויחד עם זאת, דורש תקופה של הסתגלות והכשרה וגם תלוי מאוד בכישורים האישיים שלכם. במצב זה של הדברים, הופכות עגלות המכירות לאופציה האטרקטיבית ביותר עבור מרבית הישראלים שבוחרים באופציה של עבודה בארצות הברית, שאכן בוחרים בעבודה זו בכדי להרוויח את סכום הכסף שאיתו יתחילו את חייהם הבוגרים. מעבר לעבודות אלה ישנן עבודות נוספות כמו מכירות בחנויות חוף בערי תיירות, מכירות באוטו גלידה וכדומה, אבל בסך הכל מדובר על עבודת מכירות שנחשבת לעבודה שמייצרת הכנסות גבוהות גם עבור אנשים בלתי מקצועיים. 

 

עבודה בעגלות מכירות – מה זה כולל?

כאמור, עבור מרבית הישראלים שבוחרים באופציה של עבודה בארצות הברית, עבודה בעגלות מכירות היא אחת האפשרויות האטרקטיביות והזמינות ביותר. עגלות אלה הן למעשה דוכני מכירה ממש כמו אלו שאתם מכירים מהקניונים פה בישראל. במסגרת העבודה, יהיה עליכם למכור את מרכולתכם לעוברים והשבים ומהסיבה הזאת בדיוק, עגלות אלה מוצבות במרכזים הומי אדם כמו קניונים, מרכזים מסחריים ומרכזי תיירות. ככל שתהיו יותר אקטיביים, ככל שתבצעו עבודת מכירות יותר יסודית ורצינית, כך תוכלו למכור יותר פריטים ולהרוויח עמלות מכירה גבוהות יותר, שיכולות לסגור לכם סכומים גדולים מאוד בכל חודש.

עגלות אלה משמשות למכירה של מגוון סוגי מוצרים ובראשם ציורי שמן וקוסמטיקה. זאת יכולה אולי להישמע לכם כמו מגבלה, כי אתם מתחברים אולי למוצרי מובייל או תוספי תזונה, אלא שמדובר בבשורה מעולה עבורכם – לא לחינם מהוות עגלות קוסמטיקה העגלות השכיחות והנפוצות ביותר בארצות הברית ובעולם בכלל. עגלות מכירות של מוצרי קוסמטיקה, וגם של ציורי שמן, הוכיחו את עצמן כעגלות שמייצרות את המכירות הגבוהות ביותר, העגלות שבהן הכי קל למכור. אנשים פשוט אוהבים להיתקל בדוכן מכירות של מוצרים אלה ולקנות לעצמם פריט או שניים וזאת הסיבה שעיקר התחום סובב סביב שני תחומים אלה ובמיוחד קוסמטיקה.

כך למשל, בעגלות קוסמטיקה תוכלו למכור מגוון מוצרי קוסמטיקה רווחיים כמו מיישרי שיער, מכשירים חשמליים לטיפול בשיער, החלקות, סלסול וכדומה. תוכלו למכור מוצרי איפור מינרלי, שנחשבים לאהובים מאוד הן על תיירים והן על אמריקאים, וכמובן עוד מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה שכל אישה אוהבת וצריכה ושבתוכם יכול גם גבר למצוא את מבוקשו. כאמור, ככל שתמכרו יותר פריטים כך תוכלו להרוויח יותר וישראלים צעירים שלוקחים את העבודה ברצינות, לומדים תוך כדי תנועה ורוכשים יכולות מכירה, מצליחים גם לחסוך סכומי כסף גדולים מאוד וגם לרכוש יכולת חשובה, שתשרת אותם הלאה בחייהם.

 

עבודה בארצות הברית – מהם היעדים המרכזיים?

כפי שאמרנו קודם לכן, עבודה בעגלות מכירות ובמיוחד עגלות קוסמטיקה, נחשבת לעבודה הטובה ביותר עבור ישראלים ורובה מתרחשת במרכזים הומי אדם ובמיוחד במרכזים תיירותיים. מהסיבה הזאת, מרבית העבודות בעגלות מוצעות בערים ובמדינות תיירותיות בארצות הברית ובראשן פלורידה, מיאמי, לאס וגאס, לוס אנג'לס וטקסס. המשמעות היא שבעבודה בעגלות מכירות, אתם למעשה גם מקימים את חייכם בארה"ב, באזורי תיירות שבהם אתם עצמכם יכולים לבלות ולקיים פעילות פנאי עשירה ומהנה וזוהי גם אחת הסיבות, שבגינה בוחרים ישראלים רבים בעבודה זו.

 

מה לגבי אישור עבודה?

על פי החוק האמריקאי, כל אדם שעובד במדינה חייב להחזיק בידיו אישור עבודה. אישור זה ניתן אוטומטית לכל אזרח אמריקאי, אלא שעובד זר נדרש להוציא אישור כזה באופן ייעודי וגם להאריך אותו מעת לעת. בפועל, היכולת להוציא אישור עבודה בארה"ב היא מאוד מוגבלת, אבל זה לא אמור ממש להפריע לכם. רובם המכריע של הישראלים העובדים בארה"ב, כמו עובדים זרים רבים מכל רחבי העולם, מתנהלים במסגרת עבודה בארצות הברית ללא אישור עבודה. רשויות ההגירה עצמן אמנם מעוניינות לאכוף את החוק, אך כאמור, מודעות לצורך בידיים העובדות האלה ולכן נוטות להעלים עין ולאפשר את העבודה באין מפריע.

אם קיים עבורכם נתיב מסוים שבו תוכלו לקבל אישור עבודה כזה (למשל אם אתם ילדים לאב או אם אזרחי אמריקה), תוכלו בהחלט לנסות להוציא אישור כזה וזה המקום בו כדאי להזכיר גם את החברות הישראליות, שמתמחות בהשמת צעירים ישראלים במסגרת עבודה בארצות הברית. חברות אלה מנהלות מאגרים גדולים של הזדמנויות עבודה בארצות הברית, יכולות להציע לכם מגוון רחב של הזדמנויות בכל רחבי ארצות הברית וגם בארצות אחרות, להסדיר עבורכם את כל נושא העבודה, המגורים וההשתלבות בקהילה המקומית עוד לפני שעליתם על המטוס ולבסוף יודעות גם לטפל בנושאים כמו הוצאת אישור עבודה, כאשר קיים ערוץ כלשהו שהופך את האופציה הזאת לאפשרית עבורכם.

עבודה בארה"בכולנו מכירים את הדימוי שיש לנו בראש על הישראלי הממוצע, העובד בעגלות בקניונים הגדולים של ארצות הברית. אנחנו מדמיינים את הצעירים מוכרים מוצרים מים המלח ועוצרים נשים מבוגרות על מנת לשווק להן מוצרי קוסמטיקה שאלו חייבות להתנסות בהן.

רבים טועים לחשוב שאם הם לא ניחנו בכישרון למכירות אין להם מה לחפש בארצות הברית. אלא שטעות היא בידיהם. גם אם אין לכם כישרון במכירות, אתם לא אוהבים לעבוד שעות רבות ולהסתמך על עמלות, אתם עדיין יכולים ליהנות ממגורים ועבודה בארצות הברית. כזו שתיתן לכם כסף טוב ותספק חוויה לכל החיים.

אם אתם רוצים לשמוע עוד על האפשרויות העומדות בפניכם ועל ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אתם מוזמנים להמשיך לקרוא!

 

'עבודה בארצות הברית לא עגלות', זה לא רק חלום

כאמור, עבודה בארצות הברית לא צריכה להיות רק עגלות. קיימים ענפים נוספים בהם מחפשים צעירים ישראליים לעבודה ברחבי ארצות הברית.

הובלות

אחד הענפים שמושכים הכי הרבה ישראלים צעירים בכל שנה, זה ענף ההובלות. ענף ההובלות מורכב מכמה צורות עבודה הנראות קצת אחרת בכל מקום.

  1. עבודה יומית: משמע, במרבית המקרים המעסיק דואג למגורים קבועים עבור צוות ההובלה שלו. לא פעם, השותפים שלכם לדירה יהפכו לחברים שלכם ולסוג של 'קומונה' עבורכם. איתם תקומו בבוקר לעבודה שנמשכת בדרך כלל בין שמונה לתשע שעות בכל יום. מתחילים בבוקר, מסיימים בערב ובשעות הפנויות שלכם אתם חופשיים לעשות כרצונכם. המשכורת בנויה משכר בסיסי לו מצטרפים סכומי כסף נוספים הניתנים עבור שעות נוספות וכיוצא באלו. עבודה בהובלות מצריכה יכולת פיזית. כך שהיא מיועדת בעיקר עבור בחורים צעירים שיכולים להתמודד עם משקל רב.
  2. עבודה המשכית: עבודה המשכית היא עבודה במסגרתה העובדים מתחייבים על כמה שבועות בהם הם עובדים של חברת ההובלות. ארצות הברית גדולה. לא פעם אזרחיה של יבשת אמריקה נעים ליעדים חדשים במרחקים גדולים מיוחד. הובלה נעשית בדרך כלל בכלי רכב שכן שינוע במטוסים הוא דבר יקר למדי. לכן, יש מקרים בהם חברות הובלה שונות שוכרות את שירותיהם של עובדים צעירים, להם אין משפחה וילדים, על מנת שיוכלו לעשות הובלה שתיארך זמן רב בדרכים. במקרה הזה הלינה היא בצידי הדרכים, אוכלים בפונדקים בצד הדרך ורואים את הנוספים עוצרי הנשימה של ארצות הברית. מכיוון שמדובר בסכומי כסף גבוהים במיוחד, רבים עושים הובלה אחת או שתיים כאלו וממשיכים אל עבר הטיול הגדול שלהם במזרח או בדרום אמריקה. חשוב לציין כי עבודה מהסוג הזה לא מתאימה לכולם. היא דורשת מאמץ פיזי רב במיוחד ומוסר עבודה גבוה. כך שאם אתם מעוניינים לעשות המון כסף בזמן קצר, על אף האתגר הגופני הנלווה לכך, יכול להיות שזו סוג העבודה הטובה עבורכם.

עבודה בקהילות היהודיות ברחבי ארצות הברית של אמריקה

אם אתן בחורות שאוהבות חינוך וילדים, יכול להיות שכאן נמצאת עבודה טובה ומתאימה עבורכן במיוחד. ברחבי ארצות הברית יש אינספור קהילות יהודיות של יהודים אמריקאים וישראלים לשעבר, המחפשים בחורות ישראליות עבור משרות שונות. עליהן נפרט כעת.

  1. עבודה כמטפלת בבית פרטי: יהודים אמריקאים רבים מחפשים מטפלות ישראליות שיהיו אמונות על טיפול בילדים שלהן. לא פעם המנטליות הישראלית, העברית השגורה בפי הבנות הללו ועוד, מעלה את קרנן והופכות אותן לאפשרות טובה עבור משפחות רבות. מדובר בעבודה לא קשה במיוחד, בוודאי אם את אוהבת ילדים. במרבית המקרים מדובר על עבודה הנעשית בשעות אחר הצהריים, מהרגע בו הילדים חוזרים מבית הספר והמסגרות. בלילות תהיי חופשיה לעשות כרצונך בדרך כלל אלא אם כן בני הזוג מכוונים לצאת ואז תצטרכי למלא את מקומם. המגורים הם בבית המשפחה. כך שככל שהמשפחה נמצאת במקום יוקרתי ונחשב יותר, כך את יכולה להרוויח מגורים במקומות המבוקשים ביותר בעולם.
  2. עבודה במוסדות של הקהילה היהודית: בתי כנסת, מועדונים, תנועות נוער ועוד מחפשים בכל שנה מחדש צעירים ישראליים שיעבדו עם בני הנוער והילדים הצעירים יותר. גם כאן אנחנו מדברים על משכורות גבוהות באופן יחסי ומגורים המשולמים מכספה של הקהילה. יהודי ארצות הברית, בהכללה גסה, יושבים לא פעם באזורים בעלי ביקוש גבוה כך שמדובר במגורים במקומות ששווה לתת בהם הצצה. עבודה בחינוך היא בדרך כלל עבודה בשעות מוגדרות למעט ימים מיוחדים בהם צריך לעבוד מעט יותר עבור ימי שיא וכדומה. העבודה מתאימה במיוחד לבעלי ראש יצירתי. אנשים שאוהבים חינוך ויכולים להפיק את המרב משנה של עבודה בחינוך בארצות הברית.

מכירות מדלת לדלת

עבודה של מכירות מדלת לדלת היא זו שיש לה את הקרבה הגדולה ביותר לעבודה בעגלות. אלא שעבודה במכירות מדלת לדלת לא מחייבת אתכם להיות באותו קניון כל יום מחדש. אין לכם בוס ש- 'יושב לכם על הראש' או משהו לו אתם נדרשים לתת דין וחשבון. אנחנו מדברים על עבודה של מכירות אמנם, אבל בראש שקט. עבודה של מכירות מדלת לדלת מקנה לכם בדרך כלל שכר בסיס בתוספת עמלות עבור כל מחירה ומחירה. המגורים משולמים גם כן, במרבית המקרים על ידי המעסיק.

עבודה במנעולנות

תחום המנעולנות הוא תחום המשויך באופן כמעט מסורתי לחברות ישראליות ברחבי ארצות הברית. היתרון בעבודה הוא שזו דורשת מיומנות קלה ובעזרתה ניתן לעשות לא מעט כסף בלי להתאמץ יותר מדי. בדרך כלל מדובר על עבודה בשעות קבועות או במשמרות כאשר לעיתים יש קריאות דחופות עליהן יש לענות באופן מידי. חשוב לקחת בחשבון כי בדרך כלל המעסיק דורש מהעובדים להגיע עם המיומנות הנדרשת לכתחילה. או, שהוא דואג להכשרת העובדים בעצמו. אלא שבמקרים כאלו, תידרשו לשלם על המגורים ועל הקורס ללא הכנסה. מכיוון שמדובר על עבודה שבצידה סכומי כסף גדולים, לא נתפלא אם תצליחו להחזיר לעצמכם את כל הכסף הזה חזרה ואף יותר מכך.

עבודה באבטחה

הקהילה היהודית ספגה, בשנים האחרונות, גלי טרור ואלימות אליהם לא היו מורגלים בעבר. התופעה הביאה מוסדות יהודיים רבים לביקוש אחר ישראליים צעירים, בעלי עבר קרבי שיוכלו לעבוד באבטחה. עבודה באבטחה היא בדרך כלל עבודה בשכר גבוה אותה ניתן לעשות בלי הרבה מאמץ. כמו בארץ, גם כאן מדובר על עבודה במשמרות כאשר בשאר הזמן, תוכלו לעשות ככל העולה על רוחכם. בנוסף, היתרון הגדול של העבודה הוא בכך שלא צריך אנגלית גבוהה על מנת לבצע את העבודה בצורה טובה. גם במקרה הזה, ניתן ליהנות ממגורים במקומות מרכזיים בערים גדולות של ארצות הברית.

איך תדעו איזו עבודה מתאימה לכם

אנחנו ב- 'טרמינל' עוסקים כבר קרוב ל- 10 שנים בהתאמה בין מקומות עבודה ברחבי העולם לישראלים צעירים הרוצים לחוות חוויה חדשה מעבר לים. אם אתם לא מוצאים את הידיים והרגליים בתוך שפע האפשרויות העומדות לפניכם, אנחנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר. אנחנו נתחקר אתכם לגבי היכולות שלכם, העדפות שלכם וכל מה שצריך על מנת שנוכל למצוא יחד את מקום העבודה הטוב ביותר עבורכם.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר. כבר עכשיו!

ישראלים רבים חולמים לעבוד בארצות הברית. עבודה בעגלות היא דבר מפתה. הרי מי לא היה רוצה להרוויח כסף רב, בקלות ולעשות חיים עם חבר'ה טובים על הדרך. מי לא רוצה לצאת קצת מההווי הישראלי ולפתוח לעצמו שער עבור עתיד אחר?  אלא שחשוב לזכור כי אי אפשר לעבוד בארצות הברית ללא האישורים המתאימים לכך.

חיפוש קצר ברשת יגלה לכם כי ישנם אינספור מעבידים שמבטיחים לכם עבודה בארצות הברית בלי שום הגבלה. הם אומרים לכם שאין בעיה לעבוד בארצות הברית גם בלי אישורי עבודה. אלא שהאמת היא שונה לחלוטין.

בכל מה שקשור לעבודה חוקית בארצות הברית אין ספק כי מדובר על נושא מורכב בו נמצאים פרטים רבים. אם גם אתם לא מוצאים את הידיים והרגליים בתוך התחום, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. כאן ריכזנו עבורכם, בעזרתם של אנשי מקצוע, את כל המידע שאתם צריכים על ​עבודה חוקים בארצות הברית.

הקדמה קצרה על המשמעות של עבודה חוקית בארצות הברית

מאז 2001, לאחר אסון התאומים, חל שינוי כיוון ביחס של הממשל האמריקאי לעבודה בלתי חוקית. היום, בניגוד לעבר, ממשלת ארצות הברית מטילה עונשים כבדים על מי שעובדים ברחבי ארצות הברית בלי הרישיונות המתאימים.

הסנקציות עלולות להיות קשות. החל במניעה מעובדים זרים לשעבר לחזור לארצות הברית וכלה בישיבה בבית הכלא האמריקאי. אנחנו לא יודעים איך אתם מרגישים לגבי זה, אנחנו לא בטוחים שאנחנו היינו נהנים מעבודה בעגלות בארצות הברית כשמעל ראשנו מרחפת סכנת מאסר. מה גם שלא פעם תידרשו לשלם קנס גבוה שיהפוך את כל החוויה ללא שווה כלכלית בשום צורה.

מי כן רשאי לעבוד בארצות הברית באופן חוקי

 על מנת לעשות סדר בתוך התחום הענק הזה של עבודה חוקית בארצות הברית, קודם כל חשוב לזכור כי עבודה חוקית בארצות הברית מתייחסת לסוגי עבודה שונים. מבחינה חוקית, אין הבדל בין מי שנותן הרצאה בארצות הברית למי שעובד בעגלות. שניהם עובדים בארצות הברית וצריכים לקבל על כך אישור. על כך נסביר בהרחבה ממש כאן.

מבחינה חוקית, ניתן לקבל סוגים שונים של ויזות עבודה:

  1. ויזה לעובד מיומן: משמע, ניתן לקבל ויזה עבור עבודה מוגבלת בזמן לאנשים בעלי מומחיות ספציפית. דוגמא טובה לזה היא, למשל, במקרה בו מהנדס מוזמן לעבוד בחברה ספציפית בארצות הברית. במקרה הזה, המעסיק מצהיר על כך שהוא רוצה להעסיק את העובד המדובר, מה שמקל על הוצאת הויזה לתקופה מוגבלת.
  2. ויזה לחילופי תרבויות: במרבית המקרים, מדובר על ויזה שניתנת עבור זמן קצר במיוחד, של כמה חודשים בלבד, עבור צעירים המושכרים לעבודה בתור מדריכים במחנות קיץ, טיפול בילדים באופן פרטי ועוד. ממשל ארצות הברית נותן את הוויזות הללו מתוך הנחה כי אותם עובדים צעירים לא מגיעים על מנת להשתקע בארצות הברית, כי אם רק לעבוד בכמה חודשים ספורים במהלך השנה. לכן, בדרך כלל ויזות מסוג זה ניתנות לצעירים בלבד, מתחת לגיל 28.
  3. ויזה לספורטאים או אמנים: מדובר על ויזה המיועדת למי שעוסק בתחום התרבות. בין אם מדובר על שחקנים המגעים לתחרויות בינלאומיות ובין אם מדובר על אמנים ישראלים המגיעים להופיע בפני הקהל הישראלי בחוץ לארץ, אלו ואלו זכאים לוויזה המיועדת לספורטאים ואמנים.
  4. ויזה לעובד המשנה את מקום מגוריו במסגרת עבודתו: במידה ואתם מעוניינים לעבוד בעגלות בארצות הברית, בדרך כלל זה סוג הוויזה שתתאים לצרכים שלכם. מדובר על וויזה הניתנת למי שעושה ממש סוג של רלוקיישן לארצות הברית. כאן חשוב להדגיש כמה דברים חשובים. ראשית, לכתחילה הוויזה הזו מיועדת למי שיש לו ניסיון ניהולי או ביצועי בחברה גדולה והוא נדרש לעבוד בסניף אחר של אותה החברה הממוקם בארצות הברית. זו וויזה שלא פשוט לקבל אותה, שכן צריך להוכיח כי אותו עובד אכן מגיע לעבוד באופן זמני לתקופה מוגבלת במקום העבודה המיועד. לעיתים, ממשל ארצות הברית מאפשר להגדיל את מכסות העובדים לכבוד התקופות העמוסות יותר בשנה, כמו כריסמס וחודשי הקיץ, אבל חשוב לזכור כי הוויזה תקפה כל עוד אתם אכן מועסקים בחברה שהביאה אתכם לארצות הברית לכתחילה. קל להתבלבל ולהיכנס לסיטואציות שקשה לצאת מהן אחר כך. לכן, במידה והמעסיק העתידי שלכם מבטיח לכם שלא תהיה לכם בעיה לקבל וויזה, אנא, בדקו את הדברים היטב.


קבלת אישורי עבודה לישראלים בעלי אזרחות אירופאית

לישראלים רבים יש, מעבר לאזרחות ישראלית, גם אזרחות ודרכון המשויכים לאיחוד האירופי. במידה ואתם נמנים על הקבוצה הזו, שימו לב כי קיים פער בין קבלת וויזה של תייר לקבלת וויזה המאשרת לכם לעבוד ולהרוויח כסף בארצות הברית.

אלא, שאין ספק כי לבעלי אזרחות זרה קל יותר, במרבית המקרים, לקבל וויזת עבודה בארצות הברית במידה ומדובר בתקופה קצרה של עד כמה חודשים. נכון לכתיבת שורות אלו, ניתן לקבל וויזת עבודה לתקופה של עד שלושה חודשים. אבל, במידה ואתם מעוניינים לשהות בארצות הברית לאורך תקופה ארוכה יותר, שימו לב כי אתם מצליחים להוציא וויזת עבודה רלוונטית.

הסכנה הטמונה במקרים הללו לרוב היא שבקלות רבה מידי, אתם עלולים לא לשים לב ולמצוא את עצמכם עובדים גם בחודשים בהם אישור העבודה שלכם אינו תקף יותר. ישראלים רבים אוהבים להגיד 'יהיה בסדר'. אבל, האמינו לנו, זה לא נעים למצוא את עצמך מתמודד מול רשויות האכיפה במדינה שאיננה מדינתך.

כמו כן, גם אם אתם יכולים לקבל בקלות אישור כניסה לארצות הברית, מה שמכונה 'אסטה'. אותו מסמך המאשר כניסה לארצות הברית עבור בעלי דרכון אירופאי. היזהרו מלעבוד בלי האישורים המתאימים.

 

סיכום וכמה המלצות

אנחנו ב- 'טרמינל' עובדים כבר קרוב ל- 10 שנים עם צעירים רבים על מנת למצוא עבורם את מקום העבודה הטוב והמתאים הם ביותר בחוץ לארץ. עבודה בחוץ לארץ היא לא תמיד דבר קל ופשוט. אנחנו מדברים על מקום עבודה רחוק מהבית, בו החוקים והמנטליות שונים מאלו שהכרתם בארץ.

זה לא נעים לעבוד ולהרגיש כל הזמן שעננה כבדה מרחפת מעל ראשכם. האמינו לנו, אנו יודעים על מה אנחנו מדברים. עבודה בארצות הברית ללא אישורים מתאימים יכולה להיות דבר שירדוף אתכם עמוק לתוך חייכם הבוגרים.

לכן, ההמלצה שלנו היא לא להתפתות אחר פרסומות אקראיות שעלולות 'לקפוץ' לכם ברשתות החברתיות וברחבי האינטרנט. הבחירה לעבוד בארצות הברית צריכה להיעשות מתוך שיקול דעת, על מנת שלא תמצאו את עצמכם נכנסים לסיטואציה שלא תוכלו לצאת ממנה לאחר מכן.

לכן, ההמלצה שלנו היא קודם כל, לדבר אתנו. ההיכרות שלנו עם התחום תעזור לכם למצוא את מקום העבודה הטוב ביותר עבורכם בחו"ל. שם תוכלו ליהנות, לצבור חוויות ולעשות לא מעט כסף שישרת אתכם לאורך שנים.

אז למה אתם מחכים? השאירו את הפרטים שלכם ממש כאן ואנחנו כבר נדאג לחזור אליכם עם כל המידע שאתם צריכים. כל זה כדי לעזור לכם להתחיל במסע אל עבר הרפתקה שתלך אתכם עוד שנים רבות קדימה.

עבודה בארצות הברית

מאז שאתם זוכרים את עצמכם רציתם להגיע לארצות הברית? אומנם יצא לכם להיות שם עם ההורים לפני הרבה שנים אבל מאז לא חזרתם לשם? אפשר להבין מדוע. ארצות הברית רחוקה ולא תמיד קל להיכנס אליה. בנוסף, אם כבר נוסעים עד לשם, ברור מדוע נרצה להישאר יותר משבוע, כך שטבעי שעד היום לא ממש יצא לכם לחזור את המקום הקסום הזה. אם אתם נמצאים עכשיו בתקופה שבה אתם מחפשים עבודה, רוצים לעזוב קצת את הארץ וצמאים לחברם חדשים, כדאי שתדעו: עבודה בארצות הברית היא הפתרון! אפילו אם עוד לא עשיתם תואר ראשון ואפילו אם עד היום לא עבדתם בעבודות מאוד רציניות, יש לכם מקום בצוות גדול ושלם על אנשים שנוסעים לעבוד בארצות הברית הקסומה, אז למה שלא תנסו זאת? 

עבודה בארצות הברית

מוכרים, מוכרים ועוד קצת מוכרים 

כשמדברים על עבודה בארצות הברית מדברים למעשה על עבודה במקום קפיטליסטי ביותר ועל המקום הכי צרכני שיש בעולם. לכן, אם אתם עדיין תוהים במה בדיוק תוכלו לעבוד כשתגיעו לשם, התשובה ברורה: אתם הולכים להיות מוכרים. מה שכן, אתם לא הולכים למכור ללקוחות שיפנו אליכם מוצרים שאינם איכותיים או שאינם שימושיים, אלא ההפך הוא הנכון! עבודה בארצות הברית כוללת בדרך כלל מכירות בעגלות, ובתוך העגלות האלה יש מוצרים שכולם באמת רוצים. אם תנסו לחשוב על האומה האמריקאית, אתם תראו שלמעשה מה שרוב האנשים שם באמת רוצים זה להיראות צעירים לנצח. לכן כדאי לקחת בחשבון את האפשרות של מכירת מוצרי קוסמטיקה איכותיים שכוללים את המינרלים של ים המלח. אתם לא תאמינו כמה יחידות של מוצרי קוסמטיקה כאלה תצליחו למכור ביום, מה שאומר שגם העמלות שתקבלו תהיינה מאוד גבוהות. בנוסף למוצרי הקוסמטיקה, אנחנו רואים שכאשר מדברים על עבודות בחול הרבה פעמים מדברים גם על מכירת אביזרים שימושיים כמו ישרי שיער. אולי עבורכם זה סתם עוד מוצר, אבל האמת היא, שאמריקאים אוהבים את זה מאוד וזה לא פלא שהם מוכנים לשלם לא מעט על העניין הזה. השכר שלכם בעבודות שונות בארצות הברית יכלול בדרך כלל שכר בסיס + עמלות, כך שבסופו של דבר, כמה תרוויחו בסוף של חודש זה משהו שתלוי רק בכם. 

לעבוד בצורה חוקית, בראש שקט ובלי דאגות 

אתם חוששים מאוד מהאפשרות של עבודה בארצות הברית? שמעתם סיפורים על אנשים שהסתבכו ואתם לא לגמרי יודעים איך לעשות את הדברים על הצד הטוב ביותר ובצורה חוקית? הסירו דאגה מלבכם, כי יש מי שדואג עבורכם לכל הפרטים. כל מה שאתם צריכים לעשות, אם אתם חושבים ברצינות על עבודה בארצות הברית, זה לפנות אל חברת טרמינל. החברה, שקיימת כבר לא מעט זמן, עוסקת בדיוק בכל הנושא הזה של סידור עבודות בחול לישראלים. לכן, בין אם אתם חולמים על עבודה בארצות הברית ובין אם אתם רוצים לעבוד באירופה, עם חברת טרמינל אתם יכולים להיות בטוחים ורגועים. כל עבודה שיסדרו לכם תהיה חוקית, והאמת היא, שהחברה הזאת תדאג לכם לעוד הרבה מאוד שירותים. למשל, אם מטרידה אתכם השאלה איך תגיעו משדה התעופה אל המקום שבו תגורו או אל המקום שבו תעבדו, אתם יכולים להיות רגועים. חברת טרמינל דואגת אפילו להסעות שכל העובדים צריכים כך שזה לא שאתם צריכים לעשות הכול לבד. סעו לארצות הברית והגשימו חלום, כי לעבוד בחו"ל זה משהו שאח"כ נעים להיזכר בו לאורך כל החיים, אז למה שלא תפנקו את עצמכם עם זיכרון מקסים שכזה? 

ישראלים רבים בוחרים להתנתק לזמן מוגבל או בלתי מוגבל ממדינת הקודש, ולנסות את מזלם בעבודה בארצות הברית. בין אם מדובר במומחים או משכילים בעלי מקצוע מסוים, עבודה אצל מעסיקים ישראלים, עבודה בעגלות בקניון, וגם אם השקעות בנדל"ן אמריקאי, כולם מבקשים להרוויח את הכסף שלהם בדולרים. המשותף לכולם הוא ההיתקלות במערכת דיווח מס ותשלום לרשויות המס האמריקאיות בעבור כל הכנסה שהופקה על אדמת ארצות הברית.

למי נדרשים לדווח הכנסה?

תצלום ארנק הממחיש את המסים בארהב

יש לדעת ולהכיר כיצד פועלת שיטת המס בארצות הברית. קיימת רשות המס הפדראלית אשר זהה בכל רחבי ארה"ב, ואליה יש להגיש דוח אחת לשנה. בנוסף, כמעט לכל מדינה בתוך ארה"ב ישנה רשות מיסים משלה, אשר מפיק ההכנסה נדרש להמציא דוח עבורה, ולרוב גם עבור הרשות העירונית. לסיכום, בין אתם אזרחי ארה"ב או מחזיקי GREEN CARD, אם הפקתם הכנסה בארה"ב, ככל הנראה תאלצו לדווח לשלוש גופים ולשלם את המס הנדרש על פי חוק.

 

מהי ההבחנה המבוצעת?

שלטונות המס האמריקאים עושים הבחנה בין אזרחים אמריקאים, ובכלל זה גם תושבים בעלי גרין קארד, לבין זרים, כמו רוב הישראלים לדוגמא שבאים לעבוד בארה"ב, אשר שוהים במדינה תחת אשרות שהייה ועבודה זמניות. הבחנה זו קרדינאלית מבחינת המס, שכן היא משפיעה על כל נושא הדיווח ברמת סוגו וצורתו, אילו הכנסות מחייבות דיווח, האם ישנן הוצאות מוכרות שמקבלות פטור או הקלות מס, וכמובן גובה שיעור המס עבור כלל ההכנסות השונות.

 

כדאי להגיע מוכנים מראש!

פגישה ראשונה עם חוקי המס האמריקאים עשויה להיות לא נעימה כלל, ומומלץ בחום להגיע מראש עם ידע מעמיק ורלוונטי אודות רזי תשלום ודיווח המס בארה"ב, ששונה בתכלית מהתשלום המוכר בישראל. פורטל טרמינל מציע לכם את כל המידע החשוב והמשמעותי אודות הנושא, וכדאי מאוד להתייעץ עם המומחים.

 

מחפשים עבודה חוקית בארה"ב? נמאס לכם להרוויח 7 אלף שקל בחודש אחרי שקרעתם את עצמכם?  בשביל להמחיש לכם מה אתם מפסידים כל דקה שאתם לא מתקשרים להיבחן לעבוד העגלות ריכזנו לפניכם את כל התנאים של עבודה חוקית בארה"ב בעגלות:

עבודה חוקית בארה"ב – שכר

ישראלים כמו ישראלים, בואו נתחיל לדבר ביזנס ואז ניגע ביתר הנושאים. כאשר חיילים משוחררים מתקשרים למצוא עבודות משתלמותמבחר עבודות בארה"ב לישראלים שיניבו להם שכר הולם, הם מוצאים את עצמם עובדים בעבודות פרך, שעות ארוכות, כל זה רק בשביל לממן את הטיול הגדול. בממוצע חיילים משוחררים עובדים כחצי שנה על מנת לממן את הטיול, בעוד שבעבודה בעגלות תוכלו לממן את הטיול בחודשיים וחצי, כן! חודשיים וחצי! הבדלי השכר בין עבודה בארץ לעגלות בחו"ל משמעותית, וככל שאתם רעבים יותר ככה תרוויחו יותר. ממוצע השכר בעבודה בעגלות הוא בערך 5,000 דולר עבור מתחילים, ככל שאתם מתקדמים יותר ככה תבינו איך אתם יכולים להרוויח יותר.

עבודה חוקית בארה"ב – תנאים

עוד הכרח חשוב שיקדם אתכם לבחירה שלכם הוא התנאים בהם אתם נמצאים בשהות שלכם בארה"ב. אז נתחיל מכך שברגע שאתם נוחתים כבר יחכה לכם רכב חברה עם מלווה צמוד שיוביל אתכם למגורים, יהיה לצידכם לאורך הימים הראשונים שלכם בעבודה, ויהיה אוזן קשבת לכל דבר שעולה בראשכם, האמא והאבא שלכם לחודשים הקרובים. תנאי העבודה נוחים, מדובר על מוצרים קוסמטיים שעליכם למכור, אתם נמצאים כמובן במקום מקורה, בקניון קרוב לאזור מגוריכם. היתרון בעבודה בעגלות הוא שאתם אחראים לשכר שלכם, ככל שתשקיעו יותר מאמץ ככה הסיכויים שלכם להרוויח יותר כסף גדלים.

עבודה חוקית בארה"ב – מגורים

אז לא, אתם לא תיכנסו לבית מתפורר בתנאים של סטודנטים בארץ, עם כל הכבוד. הוויב של עבודה בעגלות הוא שונה ממה שאתםעבודה חוקית בארצות הברית מכירים בארץ, מבחינתו ככל שאתם ישנים יותר טוב ככה אתם עובדים יותר טוב. בחלק מהמגורים אפילו תחכה לכם בריכה בחצר, אתם תתגוררו עם עוד שותפים ישראלים שעובדים בעגלות, הם המשפחה שלכם לתקופה הקרובה. אין לכם שום התחייבות מבחינת תקופת הזמן שאתם נשארים, אם קשה לכם מסיבה כזו או אחרת תוכלו לפנות לאחראי והוא ינסה לפתור לכם את כל הבעיות, אם גם זה לא יעזור אתם יכולים לחזור הביתה. עובד שנשאר בכוח אף פעם לא יגיע לתוצאות טובות.

עבודה חוקית בארה"ב – חבר'ה צעירים

השארנו את הטוב לסוף, אחד היתרונות הגדולים שיש בעבודה בעגלות הוא החברים שמקיפים אתכם כל היום. מי ששירת בבסיס סגור יודע שחברים כאלה נשארים לכל החיים, גם כאן בעגלות. אתם מוקפים חברים צעירים, יש לכם זמן פנוי בערבים, יש לכם ימי חופש ויום שבתון אשר רכב החברה עומד לרשותכם, תוכלו לנסוע לטייל ברחבי העיר, תוכלו להרחיק למסלולים ונופים מרהיבים, תוכלו לצאת למסיבות ולהכיר תרבות שונה ממה שאנו מכירים בארץ. אין אף היררכיה, כולם נמצאים בשביל כולם, אם למישהו לא הולך בעבודה תמיד יהיה מי שיסייע לכם, מי שיסביר לכם איך לעשות את זה נכון יותר. בהתחלה יכול להיות לכם קשה טיפה, אבל לאט לאט אתם תבינו עד כמה פשוט להרוויח כסף ובגדול. ולא, אנחנו לא מחפשים אנשי מכירות דגולים, אנו מחפשים אנשים טובים שרוצים להרוויח כסף טוב.

השקעות הנדל"ן בארה"ב

השקעות הנדל"ן בארה"ב פורחות מאז המיתון של 2008. שוק הנדל"ן בארה"ב רואה עלייה בביקוש והיצע של נכסים. המשקיעים מקבלים תשואות טובות יותר על ההשקעות שלהם ומסוגלים להרוויח יותר כסף כתוצאה מכך. ישנם מספר גורמים שתורמים להצלחת השקעות נדל"ן, אך אחד מהם הוא הקלות שבה משקיעים יכולים להחזיר את כספם. השקעות הנדל"ן בארה"ב נמצאות במגמת עלייה. שוק הנדל"ן בארה"ב נחשב לאחד השווקים היציבים והרווחיים ביותר. ישנן סיבות רבות לגידול זה בהשקעות, אך גורם מרכזי הוא שישנם משקיעים רבים שרוצים לנצל את הריבית הנמוכה וכלכלה חזקה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!