משרה נחשקת מעבר לים – משרת הייטק בחו"ל!

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

משרת הייטק בחו''לבכל שנה בין 4,000 ל- 5,000 ישראלים מגשימים חלום של עבודה בתחום ההייטק מחוץ לגבולות הארץ. עולם ההייטק מפתה ומבוקש ופי כמה וכמה במדינות שונות, ההייטק הוא מונח כללי ומתייחס לתעשיות העוסקות בטכנולוגיה כמו תעשיות הקשורות לעולם האלקטרוניקה, המחשוב ועוד. עבודת ההייטק איננה פשוטה, וקיימים קשיים בהגשמת חלום הרילוקיישן למדינה אחרת הן מבחינת הסתגלות למקום חדש עם שפה זרה, והן מבחינת ניתוק פיזי ממשפחה וחברים, אך משרה שכזו היא הזדמנות נדירה שבתנאים כאלו מקדמת ומפתחת, מספקת קידום מקצועי, ליווי בכל שלב וחוויה שונה ומעניינת לצד תרבויות שונות. אם אתם עובדי הייטק מצטיינים בארץ ויכולותיכם טובות, תיבחן האפשרות לשלוח אתכם אל מעבר לים לעבודה נחשקת.

לרוב אנו שומעים על צעירים, חיילים משוחררים אחרי צבא שמעוניינים לנסוע לחו"ל ולעבוד שם, הזדמנות כזו מצמיחה לצעירים כנפיים, מעודדת אותם לעצמאות ומכניסה בהם עניין כאשר מדובר בחו"ל. לרוב, צעירים אלו ירצו לעבוד בעבודות מזדמנות, כגון מכירת מוצרים מדלת לדלת כמו למשל מכירת ציורי שמן, מכירות של מוצרים שונים בעגלות, בדוכנים ובחנויות, שרותים מזדמנים כגון אופר, עבודה במנעולנות, אבטחה ועוד. עבודה בחו"ל לצעירים היא טרנד אופנתי ומשתלם מאוד.


משרת הייטק בחו"ל – חלום שניתן להגשים

עליכם לחשוב על רילוקיישן, מעבר לעבודה בארץ אחרת. האם רילוקיישן הוא דבר שנכון לכם כרגע? הן מהבחינה משפחתית והזוגית. אלו דברים שצריכים להילקח בחשבון טרם הינכם בודקים את האופציה הנהדרת הזו. שלא כמו בעבודות זמניות, בהן צעירים רבים ניגשים להציע את עצמם, כאן יש צורך רק בויזת כניסה ובויזת עבודה.

בעבודה שכזו קיים צורך בתחקיר מעמיק לבדיקת היתרונות מול החסרונות בקבלת החלטה. חברות ההייטק מעניקות הטבות מסויימות כדי להקל על תהליך המעבר כמו תשלום שכר דירה של העובד, ליווי עורך דין לטיפול בסידור ענייני ויזה, הענקת כרטיסי טיסה לביקורים בארץ ועוד. חשוב לבדוק שהחברה שמעסיקה אתכם מעניקה תמיכה בכדי להקל על העובד בעת המעבר. אחד היתרונות הבולטים במשרת רילוקיישן בתחום ההייטק בחו"ל הם היכרות עם אנשי תחום ההייטק, שיפור שכר, קידום מקצועי ואישי וחשיפה להזדמנויות חדשות וטובות שיכולות להיטיב עם העובד.


המקומות הנחשבים ביותר למשרת הייטק בחו"ל

באופן כללי, המשכורת עבור הצעת עבודת רילוקיישן בחו"ל היא גבוה יותר מאשר אלו שמשולמות בארץ, הנתונים עומדים על עליה בין 10-20 אחוזים, חשוב לציין שיש לקחת בחשבון את יוקר המחייה וכנראה שיהיה לעובד קל יותר להרוויח כסף יפה כשהוא עובד בסינגפור או במדינות הנמצאות במזרח הרחוק, כי רמת החיים תואמת את יוקר המחייה. לעומת זאת, המחייה בארצות הברית, במדינות כמו ניו יורק עלולות להיות יקרות יותר ולפיכך יש לעשות את ההחלטות הטובות עבורכם.

נסו גם כן לבחור את יעד העבודה לפי העדפות אישיות שלכם, לדוגמא, איפה תרגישו שאתם יכולים להנות יותר? איפה תנסו לממש את רוב הפוטנציאל שלכם? חשוב גם להנות בזמן שהייתכם במקום בו בחרתם, להנות, לטייל, ללמוד תרבויות, שפה שונה ועוד.


התחילו לחפש את העבודה הטובה בשבילכם

משרת הייטק בחו''לאיפה מחפשים משרות הייטק בחו"ל? כן, בדיוק כמו בארץ, לרשותכם עומדים אתרי דרושים שונים, חברות השמה וניתן לחפש גם במנועי החיפוש השונים. דרך נוספת ופופולרית מאוד בימים אלו היא כמובן הרשת החברתית, ברשת החברתית תוכלו לחפש משרות שונות בתוך קבוצות פייסבוק המיועדות למציאת משרה בהייטק בחו"ל. קבוצות של עובדי הייטק סביב הגלובוס גם כן יכולות לתרום לכם בחיפושי העבודה, כמו כן קיימות גם קבוצות המחפשות עובדי הייטק ללא ניסיון, נסו גם שם, ותגלו עולם!

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!