טיסות לתאילנד

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מי מאיתנו אינו חולם על חופשה מפנקת בתאילנד האקזוטית והרחוקה? החופים הקסומים, הנופים עוצרי הנשימה, האווירה הנעימה והשהות הזולה, גורמים לרבים מאיתנו לרוץ ולחפש טיסות זולות לתאילנד. אולם, מכיוון שמדובר במדינה די רחוקה, המילה "זול" מקבלת משמעות חדשה.טיסות לתאילנד

טיסות תאילנד – יש חיה כזו טיסות זולות לתאילנד?

כשמדברים על טיסות לתאילנד בזול, יש לקחת בחשבון מספר גורמים:

  • חברת אל-על, המוציאה טיסות תאילנד ישירות, מתמחרת את הכרטיסים שלה במחירים שלרוב עוברים את רף האלף דולר ומעלה. אולם, ישנן חברות תעופה כגון החברה האוזבקית והחברה האוקריאנית, המציעות טיסות לתאילנד עם עצירת ביניים זולות בהרבה, כל עוד תדאגו להזמין את הכרטיסים מראש. טיסות אלה יכולות להגיע ל800 דולר לאדם ואפילו פחות מזה.
  • המונח טיסות לתאילנד בזול מקבלות משמעות שונה גם בהתאם לעונת השנה. למרות שהקיץ התאילנדי מתרחש במהלך עונת החורף הישראלית, בדומה לדברים רבים אחרים, הטיסות בעונת הקיץ הישראלית ובחגים הישראליים, יקרות יותר ומבוקשות יותר מטיסות החורף. אולם, במידה ותדאגו להזמין את הכרטיסים זמן רב מראש (אפילו חצי שנה מראש), יגברו הסיכויים שלכם למצוא טיסות לתאילנד במחירים זולים, גם בחודשי הקיץ והחגים הישראלים.
  • ישנן חברות תעופה נוספות כגון החברה הירדנית המציעות טיסות זולות אולם, לעתים מדובר במסע מפרך, הכולל נסיעה באוטובוס מתל אביב ועד הגבול הירדני ורק לאחר מכן מתבצעת העלייה למטוס.
  • בכל הנוגע לעסקאות תאילנד טיסות ונסיעות זולות, יש צורך להיות עם היד על הדופק, לתכנן את הנסיעה מראש ולבצע סקר שוק במגוון חברות תעופה.

תאילנד טיסות ונסיעות – טיסות פנים בתאילנד

ישנם ישראלים רבים המעדיפים לבצע את נסיעות הפנים שלהם באוטובוסים. אולם, טיסות פנים בתאילנד הן מאוד מאוד זולות ואף ניתנות למיקוח אל מול סוכנות הנסיעות התאילנדית המקומית.

טיפים לטיול מוצלח ומקיף

הרבה מאוד ישראלים בוחרים להגיע ישירות אל דרום תאילנד אשר התברכה באיים קסומים ובאטרקציות רבות בעבור ישראלים. אולם, אנו ממליצים לכם לא לוותר על ביקור בבנגקוק ובצפון תאילנד.

 

טיסות לבנגקוק

בנגקוק היא עיר שוקקת חיים, עמוסה בשווקים זולים ובקניונים רבים. אנו ממליצים לכם להגיע תחילה אל אזור הקוואסן, שבו ממוקמים הקשר הישראלי ולמטייל. מקומות אלה יוכלו לעזור לכם רבות ולכוון אתכם למקומות לינה מומלצים ויעדים שחבל לוותר עליהם. הקניון הגדול והמושך ביותר בבנגקוק הוא ה-MBK. בקניון זה, תוכלו למצוא כל מוצר ומוצר שאתם חושקים בו ובמחירים זולים במיוחד.

צפון תאילנד

צפון תאילנד היא אזור מוקף בהרים ובנופים עוצרי נשימה. אנו ממליצים לכם להגיע אל שוק הלילה שבצ'אנג מאי ולעיירה הקטנה והמקסימה פאי. מפאי תוכלו לצאת לטיולים רבים ומגוונים ובתוך כך גם להגיע אל שבט ארוכות הצוואר המפורסם.

אתר טרמינל – הפורטל שלכם בחו"ל

רוצים מידע נוסף על אטרקציות ברחבי תאילנד בפרט והמזרח הרחוק בכלל? היכנסו למדריכים שלנו ולפורומים בהשתתפות הגולשים. מעוניינים לעבוד בעבודות רווחיות מעבר לים? מלאו את טופס יצירת הקשר המופיע באתר וקבלו הצעות עבודה משתלמות ישירות אליכם.

 אירופה טומנת בחובה שפע אטרקציות והפתעות למי שמוכן להעמיק בה. למרות הדימוי הקר של היבשת ותושביה, ברגע שתתנו לה את האפשרות לסחוף אתכם ביחד איתה, תגלו את פניה האמיתיות שמבקשות לגרום לכם ליהנות, להתרשם ולספוג כמה שיותר חוויות.

מעבר לנופים, הארכיטקטורה, האמנות והתחום הקולינארי שאירופה מתהדרת בהם, ישראלים יוכלו למצוא שפע של עבודות המותאמות להם: החל מעבודות פיזיות בתחום ההובלות והאבטחה, דרך עבודות מכירה בתחום הנדל"ן, ציורי שמן ועגלות בקניונים, עבודות עם ילדים בתחום מחנות קיץ ושמרטפות ועד עבודות מזדמנות בתחומי המלצרות וכדומה.

באופן כללי, מתקבלים הישראלים בצורה נעימה במרבית מדינות אירופה ומדווחים על יחס חם, אוהד ומקבל. עם זאת, מומלץ לכל השוהים באירופה לתקופת זמן ארוכה להירשם בשגרירות ישראל ולקבל עדכונים על המתרחש בארץ, כמו גם על התראות ודיווחים שיוצאים ממשרד החוץ.

בנוסף, אל תבלבלו את היחס הסימפטי של תושבי אירופה כלפיכם כאינדיבידואלים יחד עם יחסם אליכם כעובדים. מדיניות אירופה היא מהמחמירות עם עובדים זרים – ובטוח לא תרצו למצוא עצמכם מגורשים חזרה לארץ בבושת פנים, ללא יכולת חזרה.

אז אם גם אתם רוצים לחיות ולעבוד באירופה באופן חוקי לחלוטין, לקחת חלק באווירה התוססת והמיוחדת שהיא מציעה, לחסוך כסף ולטייל ברחבי היבשת – הגעתם למקום הנכון! השאירו את פרטיכם באתר עוד היום ונציגנו ישמחו לחזור אליכם עם כל מה שאתם צריכים לדעת על עבודות של ישראלים באירופה, אופציות המגורים וכל מה שחשוב שתדעו לפני שתנחתו ביעד המועדף עליכם!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!