טיסות לברצלונה – מתי נכון לטוס ואיך עושים את זה חכם

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחד היעדים הפופולאריים ביותר לחופשות בקרב ישראלים, צעירים ומבוגרים, רווקים, זוגות ומשפחות, היא ללא ספק, ברצלונה. העיר השנייה בגודלה בספרד, מושכת אליה עשרות אלפי ישראלים מדי שנה, ונחשבת ליעד הפופולארי ביותר במדינה.

כבר בשנות התשעים החלה הנהירה הגדולה לברצלונה, והיו לכך סיבות רבות. החל מכך שמדובר בעיר ים תיכונית עם אווירה נעימה, חופשית ומשוחררת, מגוון אתרים תיירותיים והיסטוריים, אוכל נהדר ואנשים חמים, הרבה מאוד מקומות בילוי, מועדונים, חנויות ועוד. במהלך שנות האלפיים נוספה סיבה נוספת, משחקי כדורגל של הקבוצה המקומית, שמשכה לא מעט משפחות עם ילדים, לא רק מישראל אלא מכל העולם.

מאחר ומדובר ביעד פופולארי לא קשה למצוא טיסות לברצלונה. למעשה, כמעט מדי יום יוצאות מספר טיסות אל העיר, הן של חברות מקומיות והן של חברות זרות. טיסה לברצלונה נמשכת קרוב לחמש שעות והיא מתבצעת כמובן באופן ישיר. ישנם ישראלים רבים הבוחרים לנחות ביעד זה על מנת להמשיך מכאן אל יעדים אחרים, רחוקים יותר, כמו למשל ארה"ב או דרום אמריקה.

 

מתי נכון לטוס לברצלונה ואיך מארגנים נסיעה בצורה נכונה

אחת הסיבות בגללן אנשים אוהבים לטוס לברצלונה היא, מדובר ביעד עם מזג אוויר אטרקטיבי ונוח, כמעט ברוב ימות השנה. בדומה לישראל, מדובר במקום חם, ולכן אפשר לטייל בו ממרץ-אפריל עד לספטמבר-אוקטובר. גם בתקופת החורף, ניתן לטייל בעיר, מאחר והוא לא קשה מדי, בדומה ליעדים אחרים באירופה.

ניתן למצוא טיסות לברצלונה במשך כל ימות השנה, מספר פעמים ביום, כשהאופציה האידיאלית היא לטוס מוקדם בבוקר על מנת להגיע אל העיר כשהיא מתעוררת, ולעזוב אותה מאחור בלילה, על מנת לנצל את היום עד תום. מי שרוצה, יכול לארגן את הנסיעה בעצמו, על כל המרכיבים השונים שלה, קרי טיסות, לינה ושאר הדברים הרלוונטיים, וכן אפשר לרכוש דיל הכולל טיסה פלוס חדר בבית מלון וכן העברות.

התקופה הטובה ביותר לטוס לברצלונה היא תקופת האביב והקיץ. אז מזג האוויר הוא מושלם, בעיר נערכים אירועים שונים ואפשר למצוא בה תיירים מכל רחבי העולם. יחד עם זאת, צריך לזכור, שבתקופה זו סביר להניח שיהיה עומס של אנשים, מה שיכול להשפיע במידה מסוימת על החוויה שלכם. אם תרצו לבקר במקומות מסוימים, תצטרכו להזמין כרטיסים מראש וכן להגיע מוקדם על מנת שלא תמתינו זמן רב בתור.

 

איך רוכשים כרטיס טיסה לברצלונה

היום, מאחר וישנן הרבה טיסות לברצלונה במהלך השבוע אז קיים סיכוי רב שגם אם תחכו לרגע האחרון תוכלו למצוא מקום בטיסה. עם זאת, תמיד עדיף לקנות כרטיס שבועות או ימים מראש, ולא לחכות לרגע האחרון. בפרט אם אתם מתכננים להגיע לאירוע מסוים ולא תרצו להפסיד אותו או לחפש דרכי הגעה חלופיות

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!