היכן לבקר בטיול בווייטנאם

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נסיעה לויאטנם היא חוויה שאין כמותה. פנינה זו מדרום מזרח אסיה מציעה שילוב שובה לב של היסטוריה, תרבות, טבע ותענוגות קולינריים. מערים שוקקות ועד נופים שלווים, בווייטנאם יש משהו לכל מטייל. במדריך המקיף הזה, נחקור כמה מהמקומות החשובים והמרגשים ביותר לביקור בוייטנאם. אז בואו נצא למסע דרך היעדים הקסומים שישאירו אתרים אחרים מאחור!

האנוי – הבירה הנצחית

הפיתוי של הקסם הנצחי של האנוי

ההרפתקה הווייטנאמית שלנו מתחילה בהאנוי, עיר הבירה המשמשת את הלב והנשמה של המדינה. האנוי היא שילוב שובה לב של מסורות עתיקות ומודרניות, עם הארכיטקטורה עתיקת היומין שלה, השווקים השוקקים וחיי הרחוב התוססים. ביקור באגם הואן קיאם, הממוקם בלב העיר, הוא חובה, מכיוון שהוא מציע נווה מדבר שליו בתוך הכאוס האורבני.

 חקר הרובע העתיק

הרובע העתיק, או "רחובות 36", הוא מבוך של סמטאות צרות מלאות בחנויות, בתי קפה וציוני דרך היסטוריים. צאו לטיול נינוח ברחובות ההומים הללו ותחוו את האנרגיה התוססת של חיי היומיום של האנוי. אל תחמיצו את ההזדמנות לטעום את המנה האייקונית של העיר, "פו", מרק נודלס מעורר תיאבון שישאיר אתכם חשק לעוד.

 המאוזוליאום האייקוני של הו צ'י מין

ביקור במאוזוליאום הו צ'י מין הוא חוויה חגיגית אך מרתקת. האנדרטה המפוארת הזו עושה כבוד למנהיג הנערץ הו צ'י מין והיא סמל חשוב להיסטוריה הווייטנאמית.

מפרץ הא לונג – פלא טבע

הא לונג ביי – שבו הטבע מצייר יצירת מופת

רק כמה שעות נסיעה מהאנוי שוכן מפרץ הא לונג, אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ופלא טבע שיעצור את נשימתכם. יעד איקוני זה מפורסם במימי האזמרגד שלו ובאלפי קרסטות אבן גיר המזדמנות מהים. צאו לשייט מסורתי בסירת זבל וטבלו בנוף עוצר הנשימה שנראה היישר מתוך אגדה.

 חקר המערות המדהימות

מפרץ הא לונג הוא ביתם של מערות רבות הממתינות לחקור. מערת סונג סוט, הידועה גם כמערת ההפתעה, היא המפורסמת ביותר ומציעה מסע מרתק דרך תצורות הסלע הייחודיות והיופי השמימי שלה.

 כפרים צפים וחיים מקומיים

גלו את כפרי הדייגים הצפים של מפרץ הא לונג, שבהם המקומיים חיים בהרמוניה עם המים. התנסו באורח חייהם, למדו על טכניקות הדיג המסורתיות שלהם, וקבלו תובנות על התרבות הייחודית של תושבי המפרץ.

הוי אן – הצצה לווייטנאם העתיקה

הוי אן – צעד אל העבר

הוי אן היא עיירה מקסימה שמציעה הצצה לווייטנאם העתיקה. העיר העתיקה, הרשומה על ידי אונסק"ו, מתהדרת בארכיטקטורה שהשתמרה היטב, ברחובות מוארים בפנסים קסומים, ובאווירה רומנטית שכובשת את המטיילים.

 פסטיבל עששיות

אם הביקור שלכם חופף לירח המלא, צפוי לכם פינוק קסום. פסטיבל הפנסים של הוי אן הוא אירוע מהפנט שבו כל העיירה מעוטרת בפנסים צבעוניים, והמקומיים משחררים פנסים צפים לנהר, ויוצרים אווירה של עולם אחר.

אוצרות מותאמים אישית

הוי אן ידועה בחייטים המיומנים שלה שיכולים ליצור בגדים בהתאמה אישית תוך ימים ספורים. נצלו את ההזדמנות לקבל תלבושת ייחודית המעוצבת מבדים יוקרתיים ומותאמת להעדפותיכם.

הו צ'י מין סיטי – המטרופולין הדינמי

לחבק את ההמולה של הו צ'י מין סיטי

הו צ'י מין סיטי, הידועה בעבר כסייגון, היא מטרופולין תוסס המציג את הפנים הדינמיות של וייטנאם המודרנית. גורדי שחקים, מרכזי קניות וחיי לילה שוקקים משתלבים בצורה חלקה עם אתרים היסטוריים ופגודות עתיקות.

ארמון האיחוד ההיסטורי

ביקור בארמון האיחוד הוא מסע אחורה בזמן. ציון דרך איקוני זה מילא תפקיד משמעותי בהיסטוריה הווייטנאמית, וסיור בחדרים השמורים היטב מציע תובנות על העבר של המדינה.

Cu Chi Tunnels – סיפור על חוסן

התעמק בהיסטוריה של מלחמת וייטנאם על ידי חקר מנהרות Cu Chi, רשת מורכבת של מעברים תת קרקעיים ששימשו את חיילי הווייט קונג. השג הבנה מעמיקה יותר של השפעת המלחמה על האומה וראה את התושייה של העם הווייטנאמי.

סאפה – ההרים הקסומים

 Sapa – יצירת המופת הקסומה של הטבע

עבור חובבי טבע וחובבי טרקים, סאפה היא הגשמת חלום. סאפה שוכנת בהרים השופעים של צפון וייטנאם, ומציעה נופים עוצרי נשימה, שדות אורז מדורגים ומפגשים עם שבטי גבעות מגוונים.

הרפתקאות טרקים

צאו להרפתקת טרקים דרך טרסות האורז הציוריות והכפרים הנידחים המקיפים את סאפה. לטבול את עצמך בתרבות העשירה של קהילות המיעוטים האתניים, כגון שבטי המונג, דאו וטאי.

 מפל אהבה

אחד מנקודות השיא של סאפה הוא מפל האהבה, מפל מלכותי הנופל על צלע ההר, מוקף בצמחייה מוריקה. המסע אל המפל שובה לב כמו היעד עצמו.

גוון – מורשת מלכותית

גילוי המורשת המלכותית של Hue

Hue, הבירה הקיסרית העתיקה של וייטנאם, ספוגה בהיסטוריה ובקסם מלכותי. המצודה הקיסרית והקברים המלכותיים של העיר מספקים הצצה לפאר העבר של וייטנאם.

המצודה הקיסרית

היכנסו לתוך המצודה הקיסרית הרשומה על ידי אונסק"ו, מתחם עצום ששימש בעבר כמקום מושבו של הקיסרים. התפעל מהארכיטקטורה המעוטרת ולמד על ההיסטוריה המרתקת של שושלת נגוין.

קברי הקיסרים

צאו מחוץ לעיר כדי לחקור את הקברים המפוארים של קיסרי נגוין. כל קבר משקף את אישיותו והישגיו של הדייר בו, מה שהופך אותו לחוויה תרבותית ייחודית.

נה טראנג – גן עדן טרופי

נה טראנג – שמש, חול וים

נה טראנג היא פנינת חוף, הידועה בזכות החופים הבתוליים, המים הצלולים והעולם התת-ימי התוסס שלה. בין אם אתם מחפשים רגיעה או ספורט מים, בנה טראנג יש הכל.

Vinpearl Land

לבילוי ידידותי למשפחות, בקרו ב-Vinpearl Land, פארק שעשועים הממוקם על אי סמוך. תיהנו מטיולים מרתקים, מגלשות מים ומגוון אפשרויות בילוי לכל הגילאים.

צלילה ושנורקלינג

חקור את החיים הימיים המגוונים של נה טראנג על ידי צלילה או שנורקלינג באיים שמסביב. העולם התת ימי הוא קליידוסקופ של שוניות אלמוגים צבעוניות ויצורי ים מרתקים.

וייטנאם היא אוצר של יעדים שובי לב שישאירו אתכם ביראת כבוד מהיופי, ההיסטוריה והתרבות שלה. מהרחובות ההומים של האנוי ועד לנופים השלווים של סאפה, מהעיר העתיקה הוי אן ועד למטרופולין הדינמי של הו צ'י מין סיטי, לכל מקום יש סיפור ייחודי לספר. אז, ארזו את המזוודות, אמצו את ההרפתקה ותנו לפלאי וייטנאם להקסים אתכם.

רוצים לדעת עוד? ביקרו באתר: https://www.vtnm.co.il

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!