עבודה בעגלות בארצות הברית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה בעגלות בארצות הבריתזה באמת נשמע קצת כמו חלום. לגור בחו"ל, להרוויח הרבה כסף, לבלות ימים שלמים עם חבר'ה צעירים בראש טוב. אבל האמת היא שזה ממש לא צריך להיות חלום רחוק. עבודה בעגלות בארצות הברית זו אפשרות שפתוחה לישראלים רבים הרוצים לעשות הרבה כסף בזמן מוגבל באווירה טובה.

אם אתם מחפשים עבודה בעגלות בארצות הברית, המאמר הזה הוא ממש בשבילכם. כאן תוכלו למצוא את כל הידע הדרוש לכם כדי להיות בטוחים כי אתם יודעים למה אתם נכנסים. נסקור כאן בהרחבה את היתרונות האינסופיים שיש לעבודה בארצות הברית, כמו כן גם את הבירוקרטיה הנלווית לכך.

מכיוון שמדובר על תחום רחב לו הרבה פנים, אנחנו מזמינים אתכם לפנות קצת זמן, למצוא מקום נוח לקריאה ולראות איך תוכלו גם אתם לעבוד בעגלות בארצות הברית!


מה זה אומר עבודה בעגלות בארצות הברית

אם רק שמעת את המושג ואינך יודע במה מדובר, אנחנו מדברים על עבודה בקניונים, ברחבות ובכל מקום בו יש קהל גדול של אנשים, כאשר מדובר על מכירה של מוצרים שונים אותם יכולים לרכוש העוברים ושבים 'על הדרך'. בעגלות תוכלו למצוא הכל, החל ממכשירי חשמל כמו מחליקי שיער וכלה במוצרי קוסמטיקה המיובאים מים המלח.

סכום הכסף אותו תרוויחו בכל חודש נגזר במרבית המקרים משילוב של המשכורת המינימלית החודשית עליה סוכם מראש עם המעביד ורווח אישי שלכם מהריביות על המוצרים אותם הצלחתם למכור באותו חודש.

כך שלמעשה פוטנציאל הרווח שלכם תלוי אך ורק בכם. ככל שתמכרו יותר, כך גם תזכו להרוויח יותר.


איפה גרים כשעובדים בעגלות בארצות הברית?

כאן זה קצת תלוי במעסיק שלכם. בדרך כלל המעסיקים דואגים למגורים מאובזרים ונוחים עבור העובדים שלהם. יכול להיות שתהיו לבד בחדר ויכול להיות שתהיו עם שותפים, על זה כדאי לשאול את המעסיק מראש.

בכל מקרה במרבית המקרים, המגורים נמצאים בסמוך למקום העבודה. כך שלא תצטרכו לבזבז זמן על נסיעה אל העבודה וממנה.

קחו בחשבון שהמגורים עצמם הם ממש חלק לא מבוטל מהחוויה. זה המקום שלכם להתחבר לחבר'ה נוספים שבאו לעבוד אחרי צבא, ממש כמוכם. הם יהיו המשפחה שלכם, כשאתם רחוקים מהבית ומרגישים לפעמים קצת לבד. בדירה תוכלו להכין יחד אוכל, לראות טלוויזיה. אולי תרצו ללכת להופעות יחד או לשתות באיזה פאב. לא פעם, עובדים רבים מעידים כי הדירה בה הם חיו, היא זו ששינתה להם את החוויה. לא נהיה מופתעים אם נשמע, שגם אתם מצאתם בשותפים שלכם, חברים לא רק לימי העבודה, כי אם גם להמשך החיים ממש.

על מה תשלמו בעת השהות שלכם בעגלות בארצות הברית

קודם כל, חשוב לציין כי היתרון הגדול של העבודה הזו הוא כמובן, הכסף. אתם לא עובדים בחינם. הרווחים הם בדרך כלל לא קטנים. כך שעלויות המחיה והשהות בדרך כלל מתקזזים עם השכר שתקבלו על העבודה.

יכול להיות שתצטרכו לשלם על כרטיס הטיסה חזרה לארץ ולהוסיף תשלום מסוים בשביל שכר הדירה. כאן, ההמלצה שלנו היא לא לשכוח, לפני שאתם מגיעים, לברר את המשמעויות הכלכליות של הנסיעה לארצות הברית היטב. אנחנו כישראלים אוהבים להגיד 'יהיה בסדר' אבל האמת היא שתמיד כדאי להיות על הצד הבטוח ופשוט לברר לפני כן עם המעסיק את כל הפרטים שחשוב שתדעו.


איך נראה היום יום של מוכרים בעגלות בארצות הברית

כמובן שאנחנו לא יכולים להגיד איך בדיוק יום העבודה שלכם יראה כאשר תעבדו בארצות הברית, שכן אצל כל מעביד החוקים קצת אחרים. אבל בדרך כלל, מדובר על ימי עבודה הנעים בין 9-11 שעות ביום. אתם יכולים לעבוד שישה ימים בשבוע או פחות, גם פה, כאמור, זה תלוי במעסיק שלכם.

במרבית המקרים המעבידים מעבירים את העובדים שלהם השתלמות קצרה במסגרתה הם לומדים על המוצרים, מכירים את המונחים בהם יש להשתמש כאשר הם ניגשים ללקוחות ועוד. יש מקומות בארצות הברית בהם ניתן לגשת לעוברי אורח ולהציע להם מוצרים ויש מקומות בהם ניתן לתת שירות רק כאשר הלקוח מגיע לדוכן ישירות. כך או אחרת, בדרך כלל העבודה תתחיל במתן דגימות ממוצרים נבחרים וממשיך למכירה של המוצרים עצמם. יש מקומות בהם ידרשו מכם לתת נאום מוכן מרוש ללקוחות. אל תדאגו, גם לזה תקבלו הכשרה מסודרת לפני שתתחילו לעבוד.


איפה בארצות הברית כדאי לעבוד בעגלות

ארצות הברית היא מדינה עצומה בגודלה. כך שלא כל מי שעובד בעגלות בארצות הברית עובד באותו המקום. יש כאלו שהולכים לעבוד בחוף המערבי השונה לחלוטין, באופיו ובמזג האוויר שלו מהחוף המזרחי. שלא נתחיל לדבר על לאס וגאס ומקומות נוספים.

האמת היא שאין נכון ולא נכון כאשר אתם נדרשים לשאלה: איפה כדאי לעבוד בתוך ארצות הברית. כאן מדובר בראש ובראשונה בטעם האישי שלכם. האם אתם אנשים שאוהבים חום? קור?  מעדיפים לחוות את האינטנסיביות של ניו יורק? או להשתזף בשמש של מיאמי? זה תלוי רק בכם. ההמלצה שלנו היא לבדוק תמיד כמה אופציות כדי שתוכלו לבחור בניהן.

כך או אחרת, אנחנו תמיד מזמינים אתכם לדבר אתנו, אנחנו ב- 'טרמינל 3' מומחים בלמצוא את מקום העבודה המושלם עבור כל צעיר וצעירה על פי טעמם האישי.


כל מה שאתם צריכים לדעת על עבודה בארצות הברית לפי החוק

אם אתם רוצים לעבוד בעגלות בארצות הברית אתם כבר בוודאי עסוקים בשאלת השאלות: האם תוכלו לקבל ויזת עבודה לארצות הברית?  התשובה הפשוטה היא שקיימת אפשרות להוצאה של ויזת עבודה בארצות הברית, אבל מדובר בתהליך מעט מורכב.

  1. ישראלים בעלי אזרחות ישראלית בלבד: לצערנו, מאז שנת 2001, לאחר אסון התאומים, ארצות הברית נלחמת בעובדים הבלתי חוקיים השוהים בשטחה. במרבית המקרים ישראלים צעירים לא מקבלים ויזת עבודה כל כך בקלות למעט מקרים חריגים. כך שאם אתם בעלי אזרחות ישראלית בלבד, אולי שווה לכם לשקול אפשרויות נוספות.
  2. ישראלים בעלי דרכון אירופי: ישראלים בעלי אזרחות אירופית יכולים להיכנס לארצות הברית לתקופה של עד שלושה חודשים ללא צורך בהוצאת ויזה. אלא שהויזה הזו היא לא משמשת כתחליף לאישור עבודה. כך שעליכם להישמר ולא לפול למלכודת הזו. מה שכן, לבעלי אזרחות אירופית ממדינות מערב אירופה, בדרך כלל יהיה קל יותר להוציא ויזת עבודה. אלא שחשוב לזכור, שוב, כי ארצות הברית נלחמת בתופעת העובדים הבלתי חוקיים כך שגם כאן, אין הבטחות או פתרונות קסם.
  3. ישראלים בעלי אזרחות אמריקאית: רובם של העובדים בעגלות הם ישראלים בעלי אזרחות אמריקאית מה שמקנה להם את הזכות לעבוד במדינה בלי שום בעיה.

מעוניינים לקבל מידע נוסף? פרטים נוספים, טיפים, המלצות והכוונה שתסייע לכם למצוא את העבודה הטובה עבורכם ביותר מחוץ לגבולות הארץ? אתם מוזמנים לדבר אתנו! אנחנו, בטרמינל, זמינים עבורכם על מנת לאפשר לכם למצוא את העבודה המתאימה לכם ביותר בחול. עשר שנים של ניסיון בתחום לא הולכות ברגל. בואו והצטרפו גם אתם למאות אלפי הצעירים הישראלים שמצאו דרכנו עבודה טובה ומשתלמת בחו"ל.

ארצות הברית הייתה, וככול הנראה תמיד תהיה, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. הכל שם נוצץ, מהיר ומתומחר בדולרים… הרבה אנשים מתפתים לנסות את מזלם בארצות הברית, בעיקר בתחומי העיסוק והמחייה, במטרה לנסות ולהצליח לעשות את זה הכי בגדול!

עבודה בעגלות בארה"ב

העיסוק הפופולארי ביותר בקרב הצעירים שנוסעים לנסות את מזלם היא עבודה בעגלות בארה"ב. תחום זה נחשב לקל, הנגיש והמכניס ביותר. כולנו שמענו על חברים וחברים של חברים שחזרו לארץ עם כמות דולרים שגרמה למנהל הבנק המחמיר ביותר לרוות נחת. האומנם?

עבודה בעגלות בארה"ב

מדובר במעין דוכנים ניידים הממוקמים במרכזם של הקניונים והמרכזים המסחריים הגדולים בארצות הברית. העבודה בהן אינה דורשת ניסיון קודם (ואפילו לא שליטה באנגלית כשפת אם) ומציעה שפע של מוצרים אותם ניתן למכור.

עבודה בעגלות בארה"ב מאפשרת למועסקים לנצל את יכולות השיווק שלהם על מנת למנף אותן לרווח כלכלי מרשים. מעבר ליתרון הבולט של משכורת בדולרים, עיסוק זה עוזר בשיפור האנגלית, מפגישה אתכם עם תרבות ואנשים שונים ומזמנת חוויות בלתי נשכחות.

מה כוללת העבודה?

באופן כללי, בתחילת היום תקבלו עגלה עליה תהיו מופקדים (בדרך כלל עם עוד אנשים, תלוי בגודל הדוכן) מכל הבחינות: מכירה, סידור, עיצוב וכדומה. מבחינת שעות מדובר לרוב בין 8-11 שעות (עם הפסקות, כמובן), כולל יום חופש אחד ויום קצר בימי ראשון.

מרבית החברות הגדולות והאמינות ידאגו להכשרה מסודרת של העובדים, אפשרויות מגורים מסובסדות, רכב משותף ודאגה לרווחתם הכללית.  חשוב מאוד לשים לב לחברה בה מעוניינים לעבוד, שכן מצויים הרבה שרלטנים בתחום, שעלולים להפוך את החוויה המיוחדת והמהנה הזו לסיוט לא נעים.

רוצים להצליח בארצות הברית ולהרוויח משכורת מרשימה בדולרים? השאירו את פרטיכם עוד היום באתר ונחזור אליכם עם כל אפשרויות העיסוק החוקיות והמשתלמות בארצות הברית

הדרך הקלה ביותר לעשות הרבה כסף בעבודה בחו"ל היא בקניונים בארה"ב. בקניונים באמריקה פזורים אלפי דוכנים של ישראלים, שמוכרים בדרך כלל מוצרי טיפוח, ובעיקר מוצרי ים המלח. המוצר המוכר ביותר הוא כנראה הערכה (קיט) המפורסמת לטיפול בציפורניים – אני וחבריי שעבדנו שם היינו קוראים לו בתרגום לעברית "שפשפן".
מדובר בערכה המכילה משייף ציפורניים, שיוצר ברק בציפורן אחרי שפשוף קל. הנשים האמריקאיות נדלקות על השטות הזאת בשנייה, וקונות ערכה אחת לעצמן ועוד אחת מתנה לכריסמס לחברות. מי שכבר עובד הרבה זמן בדוכנים גם יודע כבר איך למכור ואיזה "מבצעים" להציע – תקני קרם אחד ותקבלי את השני במתנה – היא הרי משלמת גם על הקרם השני, היא רק לא יודעת שהיא משלמת עליו.
העבודה בעגלות בקניונים מכשירה אנשי מכירות מצוינים, שאפילו אם הם דוברי אנגלית עילגת, הם מצליחים למכור מעולה, והעובדה שהשכר מבוסס על עמלות ולא על תשלום לשעה ממש ממריצה אותם למכור עוד ולא לשבת חסרי מעש. התקופה הטובה ביותר לעבודה במכירה בעגלות היא לפני החגים האמריקאים – נובמבר-דצמבר. בהצלחה.

 

הידעתם? במרחק ראיון קטן מחכה לכם חוויה בלתי נשכחת לכל החיים, חוויה שתרוויחו ממנה חברים והמון כסף.
עבודה בעגלות בארה"ב הפכה מזמן לנקודת יעד במסלול החיים של צעירים רבים. במקום לעבוד שעות על גבי שעות, חודשים על גבי חודשים בארץ, תוכלו גם להנות מהשהות שלכם בארה"ב וגם לחסוך לטיול הגדול, ואנו מבטיחים לכם, אתם הולכים להישאר שם הרבה ממה שתכננתם.

עבודה בעגלות בארה"ב – האם זה חוקי?

למרות מה שרבים בוודאי חושבים, עבודה בעגלות בארה"ב היא דווקא כן חוקית, כל עוד אתם עובדים מול חברה אמינה ומקצועית.
הבעיה מתחילה כאשר אתם פונים לחברות לא מסודרות אשר בדרך כלל גם מרוויחות הרבה כסף על חשבון הגב שלכם ולא לוקחת אחריות באמת. מצד שני, אנו מאמינים שבראש ובראשונה העובדים שלנו נמצאים בראש סדר העדיפויות, לכן אנו מציעים תנאים גבוהים לגבי מחייה, שכר, מגורים ואוכלוסייה איתה תחלקו בית לתקופה הקרובה.

עבודה בעגלות בארה"ב – האם אני יכול לבחור את המדינה?

כאשר אתם יוצרים קשר עם חברה המתעסקת בעגלות בארה"ב היא מעניקה לכם שאלון עדיפויות. המטרה שלנו היא לבוא לקראתכם כמה שאפשר, זאת אומרת שאתם תציינו את שלושת המקומות לפי סדר יורד. בראש הרשימה תבחרו את המדינה בה הכי הייתם רוצים להיות, לאחר מכן את המדינות אשר נמצאות בעדיפות שנייה. אנו נעשה את מיטב יכולתנו להתאים את הרצון שלכם למה שיש לנו להציע, עם זאת קחו בחשבון שלפעמים כבר אותו מדינה או אזור מלאים באנשים. נזכיר, גם לאחר שהתחלתם לעבוד תוכלו לעבור ממדינה למדינה לאחר הגשת בקשה לאחראי עליכם. אבל לרוב ברגע שאתם מגיעים למדינה מסוימת ומכירים את החברים שלכם אתם מיד מתאהבים במקום ובהם.

עבודה בעגלות בארה"ב

עבודה בעגלות בארה"ב – זה באמת כסף טוב?

אנו מאמינים שכבר סיפרו לכם סיפורים, אם שמעתם על כאלה שעבדו בעגלות ואמרו לכם שהם עשו המון כסף, הם לא משקרים. עבודה בעגלות היא עבודה מאתגרת, והיתרון בה הוא שרק בזכות הרצון שלכם תוכלו להגיע למשכורת של עובדי הייטק בכירים. בדרך כלל השכר הממוצע של עובד מתחיל יגיע לכ-5,000 אלף דולר, נשמע די מספק לא? אבל אם אתם יודעים שאתם יכולים גם להגיע ל-8,000 אלף דולר? ל-9,000 אלף דולר? האם תעצרו רק ב-5,000? ככל שאתם תהיו חריפים יותר, ככל שאתם תהיו רעבים יותר ככה תרוויחו הרבה מעבר לדמיון שלכם.

עבודה בעגלות בארה"ב – איך זה עובד?

עבודה בעגלות נמצאת בדרך כלל בקניון, מקום מקורה עם הרבה אנשים שעוברים באזור. המטרה שלכם היא למכור מוצרי קוסמטיקה, מיישרי שיער, סבונים ומוצרים בתחום האסתטיקה בעיקר לעוברים והשבים. איך עושים את זה? לומדים את המקום, תוך מספר ימים תוכלו לראות כמה קל יהיה לכם למכור את המוצרים שלכם. מלבד לכך, תמיד יש אפשרויות קידום, להיות אחראי ולהתברג בדרג גבוה יותר בחברה. אנו תמיד שמחים לצרף לביתנו אנשים שאוהבים אנשים, אוהבים להרוויח, ויודעים להיות סמכותיים אך בגובה העיניים באותה מידה.

כבר ביום בו תנחתו במדינה יחכה לכם רכב השייך לחברה, שם המלווה שלכם לתקופה הקרובה יהיה. אתם בהתחלה צמודים למישהו ותיק יותר, הוא יסביר לכם כיצד מוכרים, מה אומרים, איך פונים לאנשים וכמה אתם מרוויחים על כל מכירה למעשה. אתם לא תפגשו את אותו מלווה רק בזמן העבודה, הוא גם זה שישן אתכם במגורים, הוא זה שיצא אתכם למסיבות בערבים ובסופי שבוע, הוא יהיה אחד מהחברים הקרובים שלכם בתקופה הקרובה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!