עבודה מועדפת? עדיפה בחו"ל

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה מועדפת בחולזה הרגע השתחררתם מצה"ל, וזהו שלב בו אתם הופכים להיות אנשים בוגרים שיצאו לחיים האמיתיים. היציאה לחיים האמיתיים כרוכה במחשבות על העתיד, מחשבות על כסף, כלכלה עצמית ומחשבות של מה אתם רוצים לעשות עכשיו כשאתם חופשיים ומאושרים.

עבודה בחו"ל הפכה להיות פופולארית מאוד בשנים האחרונות ואנשים בשלבי חיים שונים מבקשים לנסות את מזלם בארץ זרה. עם אפשרויות קידום טובות, תגמול כספי נאה ויצירת חוויות חדשות ומרעננות. בין האנשים שיפנו אל עבודה בחו"ל יהיו לרוב צעירים, חיילים משוחררים ואנשי עסקים.


להרוויח משני הצדדים, גם מענק אקסטרה וגם משכורת חודשית גבוה

עבודה מועדפת היא עבודתם של חיילים שהשתחררו מצה"ל או משירות לאומי, לרוב הם יעבדו בעבודות הנקבעו כמשרות נדרשות על פי המדינה, עבודה בבית מלון, עבודה בתחנת דלק, עבודה במפעלי תעשייה, חקלאות ועוד. לאחר שיסיימו תקופה של לפחות שישה חודשים מלאים, יקבלו המשתחררים מענק חד פעמי שאותו ישלם הביטוח הלאומי, חיילים משוחררים מתלבטים האם כדאי להישאר בארץ ולהנות מעבודה מועדפת וקבלת מענק חד פעמי או שמא לנסוע ולשלב טיול בחו"ל עם עבודה.

הרצון של חיילים משוחררים לעבודה בחו"ל מיד עם תום השירות הצבאי הולך וגובר בשנים האחרונות ולפעמים צעירים רבים היו צריכים לוותר על העבודה המועדפת בארץ כדי להרוויח עוד ערך מוסף בעבודה בחו"ל. אך כיום, מספר חברות ובניהן חברות מכירה של עבודה בעגלות מציעות לחבר'ה הצעירים הצעה שיכולה להיות מפתה עבור הצעירים שרוצים להרוויח אקסטרה כסף עבור עבודתם.

לא מדובר במענק מכספי המדינה, אך החברות המגייסות "מחליפות" את המענק ונותנות מענק משלהן לעובדים טובים שעובדים למשך תקופה של לפחות שישה חודשים וסכום המענק עומד על לערך 2000 דולר. שימו לב, בארצות הברית בעבודה זו עליכם להחזיק בדרכון אמריקאי בכדי להימנע מבעיות שעלולות לצוץ עם הגירה בלתי חוקית.


מגוון רחב של משרות – מה מתאים לי ביותר?

אם אינכם מחזיקים בדרכון אמריקאי אבל בכל זאת מעוניינים לנסוע ולעבוד בחו"ל, תוכלו לעשות זאת בלי בעיה, קחו בחשבון שאמנם לא תרוויחו מענק נוסף על עבודכם אך תרוויחו חוויה שונה, כסף מצויין שככל הנראה לא תרוויחו בארץ וכמובן, תוכלו לשלב את הטיול הגדול עם עבודה מעשירה ומעניינת עבורכם.

מקומות שונים ברחבי הגלובוס יציעו לכם מגוון עבודות שיכולות להתאים לכם, האפשרויות הן מגוונות והמאמץ לחיפוש עבודה כדאי ומשתלם. ברחבי האינטרנט תוכלו לחפש משרה שמתאימה לכם באתרים, ברשתות החברתיות אשר בונות קבוצות ייעודיות למטרת חיפוש עבודה בחו"ל לחיילים משוחררים.

בין משרות העבודה המועדפת שמוצעות הן מכירת ציורי שמן מדלת לדלת, שירותי אופר, מנעולנות, אבטחה, מכירה בעגלות, מלצרות ועוד. עבודות אלו אינן מצריכות ניסיון ובדרך כלל החברות המגייסות מעבירות הדרכה קצרה שלאחריה כבר תוכלו להתחיל לעבוד.


מה חשוב לבדוק בחיפוש עבודה מועדפת?

עבודה מועדפת בחו"לבחיפוש עבודה מועדפת בחו"ל חשוב מאוד להתעניין במשרות אצל חברות מקצועיות ולא חברות שלא שמעו עליהם בעבר, או 'שמריחות' לכם לא טוב. בקשו עזרה מהקרובים אליכם הורים או דודים בבדיקת הנושא, ונסו למצוא אנשים שכבר עבדו בחברה ויוכלו לתת לכם טיפים ולהמליץ לכם על העבודה בחברה. נושא זה חשוב מאוד לחוויה שלכם, ככל שתעשו בדיקה מעמיקה יותר, כך תוכלו להיות בטוחים יותר בהגעתכם למדינה בה תעבדו.

בדקו מה כוללת המשרה בה אתם מעוניינים, בררו פרטים מעמיקים כגון היכן העבודה ממוקמת בעולם, האם ניתנת הדרכה טרם תחילת עבודה, מה הן שעות העבודה, מה העבודה מצריכה מכם ואל מי אתם פונים במצבים בהם תצטרכו עזרה או תמיכה כשאתם רחוקים מהבית.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!