חיי לילה בלונדון

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אין דבר משחרר יותר מבילוי איכותי בחיי הלילה של לונדון בזמן עבודה בחו"ל. כדי שלא תצטרכו לשאול את עצמכם לאן לצאת בלונדון, קיבצנו עבורכם מידע על חיי הלילה של העיר, להקלת העומד במסגרת עבודה באנגליה.

חיי לילה בלונדון

חיי הלילה של בירת בריטניה לונדון הם מגוונים ביותר, ומציעים המון לתייר מזדמן כמו גם לתושב קבע. אל הפאבים הלונדוניים, שנמצאים כמעט בכל פינת רחוב, נוהרים אנשים כבר בתום יום העבודה, מה שאומר שהם מתחילים לשתות מוקדם. אולם דעו כי חל איסור על בעלי הפאבים בלונדון להגיש משקאות חריפים אחרי השעה אחת עשרה בלילה, וכי אחרי השעה הזו באי הבר נדחקים החוצה.
כמובן, חוק זה חוק ותמיד יש חריגות, כך שישנם פאבים שנשארים פתוחים עד שעה מאוחרת. מועדונים ובתי מלון נהנים מהקלות, ומסעדות דווקא כן רשאיות להגיש משקאות אלכוהוליים אחרי השעה אחת עשרה.

חיי לילה בלונדון – פאבים

הפאבים בלונדון כבר מגישים ארוחות, והן לא כל כך גרועות כפי שהיו בעבר. במועדונים, כמובן, לא ממש תוכלו למצוא אוכל, אבל החוויה מרתקת.
Duke of York הוא שם שניתן לפאבים רבים בלונדון, ויש לו סניפים רבים. הוא מציע אווירה מסורתית אבל אוכל מודרני.
The Jerusalem Tavern הוא בר יפה וצפוף, שנמצא ב: 55 Britton Street London EC1

חיי לילה בלונדון – מועדונים

Fabric מציע מגוון תכניות כולל הופעות חיות. כתובת: 77A Charterhouse Street London EC1
The End – מועדון שהוא בית למוסיקת דאנס מחתרתית. 18A West Central Street London WC1
Ministry of Sound הוא מועדון שמארח תקליטנים המציעים מגוון סוגים של מוסיקה. כתובת: 103 Gaunt Street London SE1
The Emporium שממוקם במרכז העיר, מאכלס סלבריטאים רבים, וזהו אחד המועדונים שבהחלט שווה לפקוד אותם. כתובת: 62 Kingly Street, Westminster

חיי לילה בלונדון – הופעות חיות

Ronnie Scott's הוא מועדון ג'אז מפורסם שמציע הופעות חיות ומושך אליו את גדולי הג'אז המודרני. כתובתו: Frith Street London W1 47
ב-Vortex תוכלו להאזין למוסיקאי ג'אז גם כן, המקום אף מציע תפריט צמחוני. כתובת: Stoke Newington Church Street London 139-141.
ב-Club 100 הופעות חיות רבות בסגנונות רוק, בלוז וגם ג'אז. כתובתו:Oxford Street London W1 100.

חיי לילה בלונדון – גאווה

Heaven הוא מועדון לקהל הומוסקסואלים, גם אם לפעמים הוא מושך אליו קהל מעורב. הוא נמצא מתחת לקשתות, בפנייה מרחוב Villers – London WC2
Substation Soho הוא מועדון פופולרי וידידותי, שמציע תכנית שונה מדי ערב. כתובת: 1A Dean Street London W1

חיי לילה בלונדון – הצגות

כדאי לצפות בהצגה אחת לפחות בלונדון, מכיוון שהעיר שופעת תיאטראות. שוברי הקופות הם "פנטום האופרה", "קאטס", "שיגעון המוסיקה" ועוד מחזות רבים. ניתן לקנות כרטיסים בהוזלה במשרדי הכרטיסים שב-Leiceter Square, הנה רשימה חלקית של תיאטראות שכדאי לבקר בהם: Shakespeare's Globe (21 New Globe), National Theatre (South Bank), King's Head – פאב תיאטרון (115 Upper Street), Almeida at King´s Cross הפרינג'י (Omega Place).
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!