תחבורה בספרד – מה, מתי ואיך?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באירופה ועבודה בספרד כרוכה לא פעם בנסיעות בתוך העיר, המטרופולין או ברחבי המדינה. לפעמים תצרכו גם להתנייד בין עבודות בחו"ל שונות, או גם בשביל שעות הפנאי לנוח ולהרגע מהעבודה בחו"ל הקשה.

טיסה בתוך ספרד כדאי לשקול רק אם תרצו להגיע לאיים. מברצלונה, מוולנסיה או מאליקאנטה, מציעים לעתים דילים טובים של טיסות שכר. גם מעבורות סדירות מקשרות בין חצי האי לבין האיים הבאלאריים, אבל הטיסה היא אפשרות כדאית יותר בהתחשב בחיסכון בזמן. עשרות חברות אוטובוסים מפעילות אינספור קווים, רשת האוטובוסים נרחבת הרבה יותר מרשת הרכבות, והנסיעה בה זולה יותר. אם לעומת זאת תרצו להכיר את המקומיים, ההליכה ברגל היא הדרך המומלצת.

בספרד יש נמלי תעופה בינלאומיים רבים, בהם אלה של הערים מדריד, ברצלונה, בילבאו, סנטיאגו דה קומפוסטלה, סביליה, גרנדה, מלגה, אלמריה, אליקאנטה, ולנסיה, פלמה דה מיורקה, איביזה ומאו. רשתות האוטובוסים והרכבות יעילות, ואוטובוסים סדירים נוסעים אל ספרד מכל הערים הגדולות באירופה, בהן ליסבון, לונדון ופאריז. הנסיעה לספרד ברכבת יקרה יותר מאשר באוטובוס, אלא אם טרם מלאו לכם 26 ומטה ויש לכם כרטיס לנסיעה חופשית ברכבת.

כמו כן, אם בא לכם לצאת קצת מהגבולות, מעבורות מקשרות את ספרד עם בריטניה ועם מרוקו. מס הנמל לטיסות מחוץ לספרד כלול כבר במחיריהם של כרטיסי הטיסה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!