תחבורה באוסטרליה – מה, מתי ואיך?

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באוסטרליה כרוכה לא פעם בנסיעות בתוך העיר, המטרופולין או ברחבי המדינה. לפעמים תצרכו גם להתנייד בין עבודות בחו"ל שונות, או גם בשביל שעות הפנאי לנוח ולהרגע מהעבודה בחו"ל הקשה.

אוסטרליה כל-כך גדולה (וכל-כך ריקה במקומות מסוימים), עד כי כ-80 אחוז מהנסיעות הארוכות בתחבורה ציבורית נעשות בטיסה. במשך שנים רבות, שלטו קוואנטאס ואנסט בשוק טיסות הפנים באוסטרליה, ושיתפו פעולה ביניהן כך שרמת המחירים נותרה גבוהה מאוד. לאחרונה קמו מתחרות חדשות לשתי החברות הוותיקות – וירג'ין ואימפולס – וכעת כבר מורגשת תחרות אמיתית בשוק טיסות הפנים. חפשו באינטרנט את הדילים המוזלים של אימפולס (Impulse). מעטים הם הנוסעים שמשלמים מחיר מלא על טיסות פנים, משום שחברות התעופה מציעות מגוון רחב של הנחות ודילים משתלמים.

מספר חברות אוטובוסים משרתות את המדינה, אך רק חברה אחת, גרייהאונד פיוניר אוסטרליה, נחשבת למוביל הלאומי. האוטובוסים נוחים, אך אם אתם נוסעים מעיר גדולה אחת לאחרת, היו מוכנים לנסיעות ארוכות. באוסטרליה פרושה גם רשת של מסילות רכבת, המקשרת בין כל הערים הגדולות, למעט דארווין, אבל רק מעטים נוסעים מרחקים ארוכים ברכבת, שכן זו בדרך-כלל צורת התחבורה האיטית ביותר, וגם היקרה ביותר. מטיילים רבים קונים או שוכרים מכונית בקבוצה של שניים עד שלושה אנשים – ככל הנראה הדרך הזולה ביותר לנוע ממקום למקום באוסטרליה, בתנאי שהתקלות במכונית לא יהיו רבות מדי. כביש Highway 1 מקיף את היבשת, ועובר סמוך לחוף כמעט לכל אורכו. היזהרו מ'רכבות הכביש' המפלצתיות (משאיות בעלות מספר נגררים) הנעות בכבישי אוסטרליה; באופן טבעי, יהיה זה נבון לתת זכות קדימה לכל דבר שגדול יותר מכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!