שכירת דירה בארצות הברית

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למי שמתכוון לעבוד בארצות הברית ולשהות שם תקופה ארוכה, בתי מלון, אכסניות ודומיהם הם שואבי כסף גדולים מאוד, שסביר ביותר שלא תוכלו להרשות אותם לעצמכם לאורך כל התקופה. ובכל זאת, צריך לגור איפה שהוא, והאפשרות הרלוונטית ביותר היא שכירת דירה. מהן הדרכים למציאת דירות בארצות הברית? 

שכירת דירה בארצות הברית דרך תיווך

שלא כמו בארץ, בארצות הברית לא כל-כך נהוג להציב שלט ליד דירה שעומדת להשכרה. תוכלו לבדוק עם מנהלי בניינים אם הם יודעים על דירה המוצעת להשכרה בבניין שלהם או בסביבה, אבל אם אתם מחפשים שיטה לשכירת דירה שהיא קצת יותר מדויקת ושפחות מסתמכת על מזל וטוב לב, הדרך הקלה גם אם יקרה ביותר עבורכם היא לפנות למתווך (או לברוקר בשמו האמריקאי). הוא יגבה מכם או מבעל הבית או משניכם עמלת תיווך, שהיא לרוב עשרה אחוזים משכר הדירה השנתי, דבר שבהחלט יכול להקל עליכם במהלך עבודה בחו"ל. 

שכירת דירה בארצות הברית שמתפרסמות בעיתונות

בעיתונים מפרסמים בעלי הדירות ישירות, מה שחוסך לכם את עמלת התיווך, אך זכרו שגם דירות מתווכות מתפרסמות בעיתונים, כך שכדאי לזכור לחשב גם את דמי התיווך בשכר הדירה המצוין. 

שכירת דירה בארצות הברית באמצעות האינטרנט

ערוץ נוסף לפרסום דירות הוא האינטרנט כמובן, להלן רשימת אתרים הכוללים רשימת דירות:
 אתר פופולרי למציאת דירות בארצות הברית:
http://craigslist.org/,אתר מאגר הדירות בארצות הברית המתפרסם בעיתון הניו יורק טיימס http://www.nytimes.com/pages/realestate/ באתר זה תוכלו למצוא דירות בארצות הברית, חלקן דירות עם שותפים
http://www.rent.com/

חילופי אירוח

אפשרות נוספת למגורים בארצות הברית היא להחליף את הדירה שלכם בישראל באחרת בארצות הברית. העניין כמובן תלוי בכך שיש לכם אמנם מקום מגורים שאתם יכולים להציע בארץ. פיתרון זה מיועד למי שלא מפריע לו שאחרים ישנים בביתו, שלא אכפת לו לגור בבית של מישהו אחר, וגם כמובן מוכן בלב שלם ליהנות ממגורים בארצות הברית ללא תשלום כלל… להלן מספר אתרים שמפרסמים דירות בארצות הברית, שדייריהן מעוניינים להחליף אותן בדירות במקומות אחרים בעולם:אתר שיתוף עצות, דירות בארצות הברית ובעולם, ואירוח: http://hebrew.hospitalityclub.org/indexheb.htmאתר מעודכן להחלפת דירות בארצות הברית ובעולם:
http://www.4homex.com/israelhomeexchange.htm

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!