שכירת דירה באנגליה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

למי שמתכוון לעבוד באנגליה ולשהות שם תקופה ארוכה, בתי מלון, אכסניות ודומיהם הם שואבי כסף גדולים מאוד, שסביר ביותר שלא תוכלו להרשות אותם לעצמכם לאורך כל התקופה. ובכל זאת, צריך לגור איפה שהוא, והאפשרות הרלוונטית ביותר היא שכירת דירה. מהן הדרכים לשכירת דירה במהלך עבודה באנגליה?

שכירת דירה באנגליה באמצעות תיווך

באנגליה לא כל כך נהוג להציב שלט ליד דירה שעומדת להשכרה. תוכלו לבדוק עם מנהלי בניינים אם הם יודעים על דירה המוצעת להשכרה בבניין שלהם או בסביבה, אבל אם אתם מחפשים שיטה קצת יותר מדויקת ושפחות מסתמכת על מזל וטוב לב, הדרך הקלה גם אם יקרה ביותר עבורכם היא לפנות למתווך. הוא יגבה מכם או מבעל הבית או משניכם עמלת תיווך, אבל הוא מחזיק לרוב מידע מהימן על הדירות המוצעות להשכרה, לרבות תמונות שלהן ומפתח כדי שתוכלו להתרשם מהן. אתר זה מציע רשימת סוכני תיווך: www.naea.co.uk .

שכירת דירה באמצעות העיתונות

בעיתונים מפרסמים בעלי הדירות ישירות, מה שחוסך לכם את עמלת התיווך, אך זכרו שגם דירות מתווכות מתפרסמות בעיתונים, כך שכדאי לזכור לחשב גם את דמי התיווך בשכר הדירה המצוין. העיתונים הגדולים מצרפים בכל יום רביעי מוסף דיור לעיונם, השתדלו להתקשר לבעלי הבתים מוקדם ככל הניתן, אולם בשעות סבירות, אלא אם מצוין אחרת במודעה. העיתון Loot מכיל מידע רב על דירות באנגליה, השתמשו בו.

שכירת דירה באנגליה באמצעות האינטרנט

ערוץ נוסף לפרסום דירות באנגליה הוא האינטרנט כמובן, העיתון Loot שצוין קודם מציע את מרכולתו גם בצורה מקוונת: www.loot.com. תוכלו גם אתם להשתמש באותו הכלי כדי לפרסם שאתם מחפשים דירה, בעיקר אם אתם מחפשים לגור עם שותפים. דוגמה לאתר כזה: http://www.metroroommates.com/City_Rentals/SouthwestEngland_Rentals.asp

חילופי אירוח באנגליה

אפשרות נוספת למגורים באנגליה היא להחליף את הדירה שלכם בישראל באחרת באנגליה. העניין כמובן תלוי בכך שיש לכם אמנם מקום מגורים שאתם יכולים להציע בארץ. פיתרון זה מיועד למי שלא מפריע לו שאחרים ישנים בביתו, שלא אכפת לו לגור בבית של מישהו אחר, וגם כמובן מוכן בלב שלם ליהנות ממגורים באנגליה ללא תשלום כלל… להלן מספר אתרים שמפרסמים דירות באנגליה, שדייריהן מעוניינים להחליף אותן בדירות במקומות אחרים בעולם: אתר הומלס הישראלי מציע דירות להחלפה באנגליה ובמקומות אחרים בעולם, תוכלו להציץ בו בקישור הבא, תחת "פלנט הומלס": http://www.homeless.co.il/sitemap/.
אתר נוסף, להחלפת דירות באנגליה ובעולם: www.HomeForExchange.com
אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!