שיט ב-10 נהרות מפורסמים באירופה

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

שיט ב-10 נהרות מפורסמים באירופה – חלק ב'

עבודה באירופה חוסכת הרבה כסף, אך ברור שצריך גם ליהנות. אם אתם חושקים לטייל במרחבי הטבע ומקורות המים הרבים ביבשת, הכתבה הבאה היא בדיוק בשבילכם! קיבצנו עבורכם 10 מסלולי שיט בנהרות המפורסמים של אירופה, שתרגישו את הכיף והיתרונות בזמן עבודה בחו"ל, חלק ב' בסדרה.

פו

נהר פו חוצה את צפון איטליה ממערב למזרח, אורכו 682 ק"מ והוא נשפך לים האדריאטי. השיט המרהיב בנהר, מצליח להכיל את הנופים המדהימים של צפון איטליה ביחד עם הרומנטיקה של ונציה. עמק פו ממלא באמנות וארכיטקטורה רנסאנסית, וקסם איטלקי ייחודי.

רון

נהר הרון עובר משוויץ, דרך צרפת ועד הים התיכון. מסע שיט לאורך הרון הוא דרך מצויינת לגלות את האופי האמיתי של עמק הרון הקסום, טיולי שיט באזור כוללים ביקור בעיר העתיקה אביניון, טעימות יין ובילוי גסטרונומי בביסטרו בעיר ליון. אורך הנהר כ-813 ק"מ.

תעלת גוטה

אורכה של תעלת גוטה הוא 614 ק"מ והיא נמצאת בשוודיה. גוטה נחשבת כאחת מדרכי המים הנשכחות באירופה, ועוברת לאורך ליבה של שוודיה. שיט מגוטנבורג לשטוקהולם מאפשר לגלות את הנוף הצפוני היפהפה שיש לאירופה להציע.

וולגה

הפלגה במורד הנהר הארוך ביותר באירופה, בעל 3,692 ק"מ היא עדיין לא בגדר חוויה תיירותית מסודרת ומאורגנת. הוולגה נמצא ברוסיה, אבל הייחודיות שלו שווה את הטרחה. השקיעו את עצמכם במשך 13 ימים בהיסטוריה ובתרבות של רוסיה, על כל האלימות והדרמה שלומדים על הדרך. זהו טיול אלטרנטיבי, שבהחלט מומלץ לסקרנים ולמי שמיצה את מערב אירופה.

דנייפר

הדנייפר מתחיל את דרכו בת ה-2,200 ק"מ במערב רוסיה, ואז ממשיך דרך בלארוס ואוקראינה עד לים השחור. זוהי בחירה נהדרת לחופשת שיט, כאשר אפשר להתחיל בקייב ולסיים באיסטנבול. זהו טיול מושלם שיחשוף בפניכם את הפנינים של מזרח אירופה, כולל קייב, הים השחור, סבסטופול, וקונסטנצה. שיט בנהר הדנייפר מומלץ למי שמחפש דרך אלטרנטיבית ויצירתית לגלות את מזרח אירופה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>