רחובות הקניות השווים בעולם – פריז

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אחרי שעבדתם בחו"ל כיף לחזור הביתה עם דברים חדשים ויפים שלאף אחד אין. קיבצנו עבורכם 4 מוקדי קניות עיקריים בלונדון, ניו-יורק, פריז ומילאנו בסדרת כתבות מיוחדת. הרי בסופו של דבר, כמה כסף אפשר להרוויח מבלי לבזבז אותו במהלך העבודה בחו"ל? עבודות בחו"ל כידוע תורמות הרבה מזומנים לכיס, אבל לא צריך להיות בונקרים ולשמור את הכל לפנסיה. במהלך עבודה בחו"ל תוכלו למצוא הרבה פריטים ומוצרי אופנה שאין סיכוי שתמצאו בארץ. רשתות, מעצבים, חנויות ומה לא.

אוי פריז, בירת האופנה העולמית! העיר שמזוהה יותר מכל מקום אחר בעולם עם אופנה היא ביתם של היכלי האופנה הוותיקים כמו כריסטיאן דיור, איב סאן לורן, שאנל ולואי ויטון, ומציעה מבחר משובח ורחב של בוטיקים, חנויות מעצבים ואזורי קניות.

 בין האזורים שבהם אפשר למצוא בגדי מעצבים בולט ,Faubourg Saint-Honore  הממוקם בין הלובר לאופרה. כאן שוכנת גם חנות הקונספט המקסימה קלודט. רחובות נוספים של אופנה עילית הם Avenue Montaigne והשאנז אליזה, ולצדם אזורים רבים של בוטיקי מעצבים צעירים ומעניינים וחנויות קונספט ייחודיות. הרחוב המוכר ביותר הוא Boulevard Haussmann . רחוב שבו שוכנים בתי הכלבו הגדולים Galeries Lafayette  ו-Printemps.

 האיזור הצעיר נמצא ברובע היהודי של פריז .Marais  מתחם חנויות ברובע עתיק, שם מרוכזים מעצבים צעירים, בוטיקים, חנויות תכשיטים ואמנות. מעצבים צעירים יש בעיקר ברחוב .Rosiers  דוגמה טובה הוא ,Boutique Farida  הממוקם ב-Rue Charlot, שם יש מבחר ייחודי של מעצבים כאלי קישימוטו או ויויאן ווסטווד. דוגמאות נוספות הן חנות הקונספט לנשים L'eclaireur  ברחוב Rosiers והחנות לגברים ברחוב .Malher Canal St. Martin  מתחם שכונתי עולה ברובע העשירי. מסומן כדבר הבא אחרי המארה, לאלו האוהבים מקומות עמוסים פחות. הבוטיקים, הברים והלאונג'ים  נמצאים בין הרחובות Beaurepaire ו Quai de Valmy .Rue Des Recollets-  הוא הרחוב האטרקטיבי ביותר במתחם לחובבי אופנה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!