קפיצה קטנה לממלכת השוקולד של בזל

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם נמצאים במהלך עבודה באירופה, איטליה, גרמניה או צרפת אתם מוזמנים לקפוץ לעיר השוויצרית בזל, לטעום מהשוקולד המדהים שיש לעיר להציע ולהירגע בנינוחות באווירה השוויצרית המעודנת.

 

בזל שבצפון-מערב שווייץ, היא עיר בעלת ייחוד. מתגוררים בה רק 180 אלף תושבים, אבל יש בה 40 מוזיאונים, מרכז עתיק ודגש על אדריכלות, שהביא לכאן בשנים האחרונות כמה מן הארכיטקטים המעניינים והבולטים שפועלים כיום. אם מוסיפים לכך את העובדה שהיא שוכנת על גדת אחד הנהרות הגדולים באירופה, בצמידות למפגש הגבולות בין גרמניה, צרפת ושווייץ, קל יותר להסביר את האופי הבינלאומי של העיר, את הגיל הצעיר של רבים מתושביה ואת אווירת הפתיחות ורב-הלשוניות והתרבותיות השולטות בה. משהו מהכנסת האורחים המקומית אפשר ללמוד מיוזמה פשוטה: כל אורח, בכל מלון בבזל, מקבל כרטיס לשימוש חופשי בתחבורה הציבורית למשך ימי שהותו. בהחלט שווה!

 

במהלך עבודה בחו"ל צריך לנקות את הראש ולחוות קצת דממה ושקט, ובזל היא המקום המושלם עבור זה. תוכלו אולי אף למצוא עבודה בבזל עצמה או בפרבריה, ולהנות מקפיצה לנהר (המותרות לשימוש כמובן) ולהשתכשך במים הצלולים שמציעה שוויץ. בנוסף בבזל ניתן למצוא גם קופי שופס בדיוק כמו באמסטרדם.

 

בזל היא העיר בה תיאודור זאב הרצל חזה את הקמת המדינה היהודית, והמרפסת המפורסמת שלו נמצאת במלון שלושת המלכים על גדת נהר הריין. שיט בנהר הריין לאורך העיר ובסביבה הסמוכה יכול להיות אחלה מפלט למנוחה ואפילו לפיקניק נעים דרך נופים מדהימים.

 

אפשר להגיע לבזל בקלות עם רכבת, אוטובוס, טרמפים שמארגות חברות מסודרות עבור תשלום סמלי וברכב שכור. העצה לנו היא לשכור רכב, על מנת לעצור ולראות את הנופים היחודיים של סביבת בזל בחופשיות.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!