קידומת חו"ל

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קידומת חו"ל או איך לשמור על קשר מרחוק

ההורים נסעו לחופשה באירופה ואתם לא בטוחים מתי צריך להשקות את העציצים? רוצה לדבר עם אחיך ביפן ולבקש ממנו שיקנה לך טלפון סלולארי חכם במיוחד? חייבת להתקשר לאחותך כדי לבקש שוקולדים מבלגיה? איך מחייגים עם קידומת לחו"ל – המדריך המלא.קידומת חו"ל

קידומת לחו"ל – למה זה מסובך כל כך?

האמת, לא מסובך. לכל מדינה בעולם יש קידומת משלה וכן קידומת לכל איזור או עיר. בניגוד לרוב המדינות בעולם, אם תרצו לחייג מישראל לחו"ל תצטרכו לחייג קידומת של ספק שיחות מקומי (012 או 013 למשל), אחריה קידומת חו"ל למדינה המבוקשת, קידומת העיר או האזור ואת יתר מספר הטלפון.

לדוגמא: קידומת החיוג של ארגנטינה היא 54, קידומת החיוג של בואנוס איירס היא 1. כך שאם אתם מנסים להתקשר לדודה בבואנוס איירס, חייגו: 012-54-1-67895498

קידומת חו"ל – איך מחייגים לישראל מחו"ל

הקידומת הבינלאומית של ישראל היא 972. כדי לטלפן מחו"ל אין צורך בקידומת ספק, מרוב המדינות בעולם הקידומת היא 00. אחריה יש לחייג 972 ואז את קידומת אזור החיוג ללא אפס.

לדוגמא: אם אתם בחו"ל ורוצים לחייג לאמא בתל אביב חייגו 00-972-3-7894561

מקבץ מועיל של קידומות לחו"ל

קידומת לאוסטרליה – 61, קידומת לאוקראינה – 380, קידומת לאנגליה – 44, קידומת לארצות הברית – 1, קידומת לברזיל – 55, קידומת לגרמניה – 49, קידומת לדנמרק – 45, קידומת לדרום אפריקה – 27, קידומת להודו – 91, קידומת להולנד – 31, קידומת לטורקיה – 90, קידומת ליוון – 30, קידומת לסין – 86, קידומת לספרד – 34, קידומת ניו זילנד – 64, קידומת לצרפת – 33, קידומת לפולין – 48, קידומת לקנדה – 1, קידומת לרוסיה – 7, קידומת לתאילנד – 66.

איך מחייגים עם קידומת חו"ל מטלפון סלולארי

שוב, פשוט וקל. קודם כל הקישו על סימן + בסלולארי שלכם. אם אין לכם מקש נפרד ל + הקישו לחיצה ארוכה על מקש 0 והפלוס יופיע. אחרי ה+ הקישו את הקידומת הבינלאומית של המדינה אליה אתם מעוניינים לטלפן. אחר כך את קידומת העיר או הספק הסלולארי ללא האפס המקדים, ואז את המשך המספר.

כל החברים כבר נסעו לעבוד בחו"ל? רוצה לטוס לחופשה אבל לא יכול לממן את הטיסה? אין כמו עבודה בחו"ל, משולבת עם טיול. מלא את טופס ההתקשרות ונציג של פורטל טרמינל יחזור אלייך בהקדם עם הצעות עבודה שוות.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!