עובדים במיאמי? בוא תראו מה יש לעיר להציע

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם עובדים במיאמי, חוויה בלתי נפרדת מהעיר הם חיי הלילה התוססים במסעדות, בפאבים ובמועדוני הלילה, שמושכים אליהם מכל רחבי אמריקה נערי שעשועים במכוניות ספורט יוקרתיות. ממש כמו בסרטים, מיאמי היא עיר התענוגות והכיף בצל השמש של ארה"ב. גם אם אתם במהלך עבודה בארה"ב ולאו דווקא במיאמי, שווה לכם לבדוק את העיר. חלק א' בסדרת כתבות על מיאמי.

מיאמי שבפלורידה, היא אחת הערים הצעירות בארה"ב. רק בשנת 1870 נוסדה, בשם פורט דאלאס, על-ידי משפחה בשם לום, שהגיעה מקיי ווסט ורכשה את אדמת מיאמי במחיר מציאה של 35 סנט ל-4 דונם. מי שנחשבת לאמא של העיר, היא ג'וליה תותלי, ששכנעה את המולטי מיליונר הנרי פלגלר להמשיך את מסילת הברזל – שהסתיימה עד אז במרכז פלורידה – לעבר דרום חצי האי פלורידה. כידוע, מסילות הברזל תרמו רבות להתפתחות הכלכלה האמריקאית, ולכל מקום בו הגיעה המסילה הגיע גם השפע.

אותו איל רכבות השתכנע לעשות זאת לאחר שקיבל מהגברת המתוחכמת סלסלה של פירות טרופיים שגדלו בדרום פלורידה, בעיצומו של חורף נורא שהקפיא את אמריקה כולה בשנת 1894. המסילה זירזה את פיתוח אזור מטרופולין מיאמי כולו. אם היסטוריה של מיאמי וסביבתה מעניינת אתכם, אתם יכולים לקפוץ למוזיאון ההיסטורי של העיר, הנמצא בדאון-טאון, ליד בית המשפט המקומי, בקריית המוזיאונים ומבני הציבור.

 

חובבי הארכיטקטורה שביניכם, יכולים להצטרף כמעט מדי יום לסיור רגלי בין הבתים ההיסטוריים, שם מרצים מתנדבים ישתפו אתכם בסיפורים מאחורי הקלעים של מיאמי בשנות ה-20 העליזות. מיאמי נמצאים מבנים מרהיבים מתחילת המאה הקודמת, שכיום שופצו ועברו הסבה לבתי מלון בוטיק, שבהחלט שווה לבדוק יחד עם האורחים האקסקלוסיביים שמתארחים שם.

 

המשך בחלק ב'

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!