עבודה באירופה בעגלות

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודה באירופה המדריך המקיף עבודה באירופה

אם אתם נמצאים עכשיו בתהליך של חיפוש עבודה בחו"ל, לבטח שמעתם על כמה וכמה הזדמנויות עבודה בארה"ב, אולי גם באוסטרליה ואולי גם ביפן, אבל כדאי שתדעו שישנן גם לא מעט הזדמנויות עבודה באירופה והכוונה היא למדינות רבות ברחבי אירופה ובמיוחד במערבה. אז באילו מדינות באירופה תוכלו למצוא עבודה טובה עם הכנסה נאה בצידן? מהן העבודות המרכזיות בהן תוכלו להשתלב? האם תוכלו לשלב גם טיול לצד עבודה? האם תחיו שם בתוך קהילה של ישראלים? האם תהיה לכם הזדמנות להתערות באוכלוסייה המקומית? את כל התשובות לכל השאלות הללו, תוכלו למצוא כאן במסגרת המדריך המקיף של עבודה באירופה.

 

אז באילו מדינות באירופה תוכלו לעבוד?

תחילה חשוב להדגיש את הדבר הבא: עצם הבחירה של צעירים ישראלים לצאת ולעבוד בחו"ל טומנת בחובה שתי מטרות מרכזיות: האחת היא מטרת הטיול וחוויית התרבות הזרה החדשה והשנייה היא עשיית רווח כספי משמעותי, שלא ניתן להשיג אותו פה בישראל ללא מקצוע, ללא תואר וללא ניסיון. המשמעות היא שמצד אחד אתם רוצים לבחור במדינה שבה אתם יכולים למצוא עניין בפעילות פנאי, טיולים, אטרקציות תיירותיות ואווירה כללית ומצד שני, אתם רוצים לבחור מדינות שבהן רמת השכר היא אכן כזאת שנחשבת לאטרקטיבית ביחס לרמת השכר פה בישראל. בבחינה של יבשת אירופה, אנחנו מדברים בעיקר על מדינות מערביות כמו אנגליה, ספרד, גרמניה, שוויץ ועל ערי מפתח ובראשן אמסטרדם, בירת הולנד, שנחשבת לאחד היעדים התיירותיים הגדולים בעולם, שגם מציע שלל הזדמנויות עבודה סביב פעילות תיירותית זו.

ישנן כמובן מדינות נוספות בהן תוכלו למצוא עבודות, אך מדובר בעיקר במדינות בהן חוקי ההגירה הם נוקשים מאוד ושבהן רמת השכר אינה גבוהה דיה בכדי להעניק לכם את האטרקטיביות הנדרשת כשהמטרה המרכזית שלכם היא להרוויח כמה שיותר כסף בתוך פרק זמן קצר. בסופו של דבר, המדינות והערים שמנינו לעיל הם היעדים המרכזיים לעבודת ישראלים בחו"ל ואם אתם מתחברים לאופציה של עבודה בחו"ל ובאירופה, אלו המדינות והערים שבהן אתם רוצים להתמקד.

מהן העבודות בהן תוכלו להשתלב במסגרת עבודה באירופה?

עבודה בעגלות באירופה

יבשת אירופה היא יבשת גדולה ומגוונת, המאכלסת שורה ארוכה של אוכלוסיות גדולות ומקיימת פעילות תיירותית ומסחרית ענפה מאוד. כל אלה יוצרים אינספור הזדמנויות עבודה בלתי מקצועית, המותאמות בדיוק עבור חבר'ה צעירים ישראלים המבקשים לשלב עבודה מכניסה עם רווח גבוה לצד פעילות פנאי, הכרת תרבויות חדשות ואפילו שילוב של טיול תוך כדי עבודה. אחרי שאמרנו את כל זה, אפשר בהחלט לזהות מספר סוגי עבודות בהן משתלבים מרבית הישראלים הבוחרים באופציה של עבודה באירופה ובכלל זה עגלות ציורי שמן, מכירות בחנויות קמעונאיות במגוון ענפים ואפילו לוקסמיט (מנעולן). כל אלו הן עבודות שאינן דורשות תואר אקדמי, אינן דורשות הסמכה מקצועית או ניסיון מקצועי ולכן יכולים ישראלים צעירים שזה עתה השתחררו מהשירות הצבאי, להשתלב בהן.

מבין כל העבודות האלה, עבודה בעגלות היא ללא ספק העבודה המבוקשת והמובילה במסגרת הכוללת של עבודה באירופה ויש לכך סיבות ברורות. עגלות הן למעשה דוכני מכירה ממש כמו אלו שאתם מכירים מהקניונים פה בארץ. עגלות אלה משמשות לממכר מגוון רחב של סוגי מוצרים ובכלל זה מוצרי קוסמטיקה, ציורי שמן, אביזרי מובייל, תוספי תזונה וכדומה. תחומי הקוסמטיקה וציורי השמן נחשבים לשני התחומים המובילים והכדאיים ביותר ולא רק באירופה, אם כי ניתן להשתלב גם בתחומים אחרים. זה אולי המקום להדגיש, שאם אתם רוצים להשיג את המטרה של מקסימום הכנסות בתוך זמן קצר, חשוב מאוד שתתמקדו לא רק בתחומים אליהם אתם מתחברים באופן אישי, אלא בתחומים בהם קיים הפוטנציאל הגבוה ביותר ליצירת רווח. בהיבט זה, כפי שאמרנו קודם לכן, עגלות קוסמטיקה וציורי שמן הן ללא ספק האופציות הטובות ביותר, אופציות בהן תוכלו לייצר היקפי מכירות גבוהים וליהנות מעמלות מכירה גבוהות. לחילופין, תוכלו להשתלב בעבודה כמנעולנים (לוקסמיט), מה שיאפשר לכם גם לרכוש מקצוע טוב, שבו תוכלו להשתמש גם לאחר שתחזרו ארצה.

לבסוף, ממש כמו עבודת מכירות בעגלות ציורי שמן, תוכלו להשתלב גם כמוכרים בחנויות קמעונאיות ממוסדות במגוון תחומים ובכלל זה חנויות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, חנויות בגדים ואופנה, חנויות אקססוריז, נעליים ומשקפי שמש ועוד. בהשוואה בין עבודה בחנויות ובין עבודה בעגלות, העבודה בעגלות היא בעלת אוריינטציה מכירתית משמעותית יותר, אם כי גם בחנויות תוכלו להרוויח לא מעט עמלות מכירה וליהנות משכר גבוה יותר משמעותית מזה שתוכלו להרוויח כחיילים משוחררים פה בישראל.

 

ומה לגבי טיול, נופש ופנאי תוך כדי עבודה?

אחד היתרונות שמציעה לכם האופציה של עבודה באירופה הוא זה של שילוב פעילות פנאי ענפה לצד עבודה טובה. מן הסתם, כאשר אתם משתלבים במקום עבודה מסוים, אתם ממלאים תפקיד חשוב והופכים לחלק ממצבת העובדים באותו מקום עבודה, כך שאין לכם את החופש לצאת ולחזור לעבודה כרצונכם. יחד עם זאת, אותם מעסיקים שמציעים לכם את האפשרות של עבודה באירופה מודעים היטב גם לצורך והרצון של העובדים לשלב פעילות פנאי וטיול לצד העבודה ולכן מעמידים לרשותכם אופציות יצירתיות, שמטרתן לאפשר לכם לצאת מעת לעת לטיול, לקחת יום או יומיים חופש או לצאת לשבוע טיול ברחבי המדינה בה אתם עובדים. בנוסף לכך, יש לכם כמובן את האופציה ליהנות מהתרבות המקומית, מחיי הלילה ומבילויים במקום בו אתם עובדים ואם כל אלו חשובים לכם, זהו גם שיקול מרכזי וחשוב שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם בוחרים את היעד בו אתם רוצים להשתלב. יחד עם זאת, שימו לב שאתם לא מעניקים לנושא הפנאי משקל חריג בסך השיקולים שלכם ושאתם שומרים על איזון בין הצורך ליהנות ולבלות ובין הצורך להרוויח סכום כסף נאה שאיתו תוכלו לחזור ארצה, שכן זוהי המטרה המרכזית שלשמה אתם נוסעים לעבוד בחו"ל.

האם אתם משתלבים בקהילה ישראלית מקומית או שאתם חופשיים לעצמכם?

התשובה היא שאתם בכל מקרה חופשיים לבחור את אורח החיים שלכם ואת הקהילה שבה תשתלבו. יחד עם זאת, בכל מקום בו עובדים ישראלים בחו"ל ובכלל זה גם במקרה של עבודה באירופה, מתגבשות קהילות ישראלים החיים זה עם זה ומעבירים את מרבית זמנם יחד. מודל זה של קהילה מקל מאוד על התהליך, על המרחק מהבית ועל העצמאות הקיצונית שנוחתת עליכם כך פתאום. לרוב, אתם תעבדו באותו מקום עבודה יחד עם ישראלים אחרים שיהפכו לחברי הנפש שלכם, לפחות לתקופה בה תשהו בחו"ל. לצד זאת, יש לכם כמובן את האופציה להתערות ככל שתרצו באוכלוסייה המקומית ואם זה הכיוון שאליו אתם חותרים, תוכלו לבחור לנתב את הזמן הפנוי שלכם דווקא לכיוון הזה ולהתמקד פחות בקהילת הישראלים המקיפה אתכם, ושתמיד תהיה שם בשבילכם אם וכאשר תרצו בכך.

כדי לקבל את כל הפרטים אודות עבודה באירופה וכדי לעשות את הדברים בצורה הנכונה ביותר, שתשאיר בידיכם את מרחב האופציות הגדול ביותר, מומלץ מאוד לעבור דרך חברת השמה המתמחה בהשמת צעירים ישראלים בעבודה בחו"ל ובמיוחד עבודה באירופה. חברה כזאת תוכל לדאוג לכל ההיבטים הרלוונטיים עוד לפני שבכלל תעלו למטוס בדרככם אל היעד החדש.

עבודה בעגלות באירופה זו אחת הדרכים החביבות על ישראלים רבים על מנת לעשות כסף. עבודה בעגלות היא לא סתם הדבר המזוהה ביותר עם העובד הישראלי במדינה זרה. האופי הישראלי, החמימות והשיחה הקולחת שצעירים ישראלים יודעים לפתח כמעט עם כל אחד, מאפשרים לרבים לנצל זאת ולהרוויח סכומי כסף גדולים בזמן קצר.

אז אם גם אתם רוצים לעשות הרבה כסף אחרי השחרור מהצבא או בין הסמסטרים באוניברסיטה, מעוניינים לחוות חוויה קצת אחר באחת מבירות אירופה, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את עולם המכירות בעגלות. במאמר הבא נספר לכם את כל מה שאתם חייבים לדעת, רגע לפני שאתם מתחילים לארוז את המזוודה.

 

קודם כל, מה זו בכל לעבודה בעגלות?

עבודה בעגלות היא למעשה עבודה במעין חנות ניידת קטנה. עליה תניחו את המוצרים שתמכרו. אלו יכולים להיות מכשירם חשמליים או מוצרים מים המלח, קוסמטיקה וכיוצא באלו. העגלה שלכם תוצב באחד הקניונים המרכזיים בעיר כזו או אחרת, או שאולי תעמדו באחד מהרחובות המרכזיים המיועדים למסחר בעיר.

העבודה בדרך כלל עורכת כחמישה ימים בשבוע, כאשר יש אפשרות שתעבדו גם באחד הימים של סוף השבוע, שכן מדובר בסופו של דבר על הימים הטובים ביותר למכירות. יום עבודה הוא בדרך כלל משהו בין 9-11 שעות בממוצע.

השכר מורכב משכר בסיס בתוספת בונוסים על מה שהצלחתם למכור באותו היום. כך שאם אתם טובים בלמכור, יודעים איך לשווק כל דבר, מכירים את האופן בו אנשים פועלים, אין ספק כי מחכה לכם כאן 'מכרה זהב'.

העבודה בעגלות מתרחשת בדרך כלל בתקופות קבועות בשנה כאשר אחד מרגעי השיא שלה הוא כמובן 'עונת החגים'. שבאירופה נחגגים בדצמבר, סביב חג המולד ותחילת השנה החדשה. כך שמעבר לכסף אותו תוכלו לעשות, תיהנו גם משלג אירופי, יופי עוצר נשימה של עצי האשוח המקושטים שממלאים את הרחובות המרכזיים של אירופה בקסם אין סופי.

איך עובדים בעגלות בצורה חוקית

מדובר על נושא רחב לו דקויות שונות. אבל, עבודה שמתרחשת לאורך כמה חודשים ספורים היא בדרך עבודה שקל לקבל עליה אישור עבודה תקין במידה והמעסיק אכן מעדכן את הרשויות כי אתם נחשבים לחלק מצוות העובדים שלו. אבל חשוב לזכור, כי עבודה לא חוקית עלולה להביא אתכם לסיטואציות מורכבות ולא נעימות שלא הייתם רוצים לעבור אותן.

אם אתם בעלי אזרחות זרה הדרך קלה בהרבה עבורכם. למעשה, אתם לא צריכים לקבל כל אישור כלל במידה ואתם שייכים לאיחוד האירופי. רק שימו לב כי אתם לא עובדים במדינה השייכת לאיחוד האירופי באמת שכן לעיתים זה עלול לבלבל.

 

היכן גרים כאשר עובדים בעגלות ואלו הזדמנויות עומדות לפניכם כתוצאה מעבודה בתחום

בדרך כלל, המעסיק ידאג לשכן אתכם בדירה אותה הוא הכין מראש לעובדים. תגורו עם מי שיעבדו אתכם. כך שתיווצר מאין סוג של 'קומונה' קטנה בדירה ובעבודה. לא פעם הופכים העובדים לחברים טובים וממשיכים לאחר מכן לטייל בכל רחבי אירופה. כך שלא רק שתזכו להרוויח יפה, גם תחוו חוויה של פעם בחיים עם אנשים שיהיו שם עבורכם, בארץ זרה, ממש כמו המשפחה שלכם.

זה לא קל לעזוב את הבית והמשפחה ולעבור לעבוד בארץ זרה. אבל אם תמיד חלמתם על הרפתקאות, יש לכם אנגלית מצוינת ואתם יודעים למכור, מאוד יכול להיות שהדבר הכי טוב שתעשו לעצמכם בחיים הוא- לעבוד בעגלות.

עבודות באירופה

במציאות בה אנו חיים, ישראל מוקפת בהמון אויבים, והצורך בצבא ובשירות חובה הוא הכרחי. חיילים רבים חשים תסכול, שביזות ותחושות שליליות בזמן השירות הצבאי. במיוחד בחודשים לקראת השחרור, התחושות גוברות, והרצון לפצות על כך באזרחות גובר. צעירים רבים מתחילים לחשוב על היום שאחרי השחרור מצבא ההגנה לישראל, או אפילו סיום של שירות לאומי כזה או אחר. כמובן שהשאיפה היא לטייל בעולם, להכיר חברים חדשים, לחוות חוויות חדשות ולראות נופים. בשביל להגשים את החלום, יש לעבוד קשה מאוד, ולהרוויח כסף בעזרתו הטיול הגדול יצא לפועל. מה אם היינו אומרים לכם, שאפשר לשלב את השניים? עבודות באירופה במגוון ארצות, מציעות חוויה אורבנית ייחודית, בנוסף לשכר מתגמל במיוחד. 

עבודות באירופה

עבודה בספרד

אחת מהאופציות לעבודה באירופה, היא עבודה בספרד. ספרד ממוקמת באירופה ובה ערים מרכזיות וידועות כמו מדריד, קטלוניה, וכמובן ברצלונה. המנטליות של העם הספרדי, באופן שונה משאר ארצות אירופה, מזכירה במקצת את המנטליות הישראלית. דבר זה מהווה יתרון לאנשים שיעבדו בספרד, ויעזרו להפוך את תהליך ההתאקלמות במדינה באופן פשוט יותר. בספרד ניתן ליהנות ממשחקי כדורגל, שופינג ואופנה, מראות ארכיטקטוניים מרהיבים, וכמובן אוכל מצוין. החוויה במיוחדת תוסיף להרגשה הטובה של העובד, ומלבד כסף רב שיצליח העובד להרוויח, ייהנה מהאוויר  הקסומה של ספרד. 

עבודה בניו יורק

מי מאתנו לא חולם להיות בניו יורק? כמובן שעבודה בניו יורק דורשת ויזה מתאימה ואישורים חיוניים. חברת טרמינל דואגת לכל הטפסים הנדרשים, וכל שנותר לכם הוא למכור הכי טוב שאתם יכולים. בין אם מדובר על מחליקי שיער, או אפילו על קרמים לפנים, התיירים והתושבים בניו יורק יכולים להיות מאוד מעוניינים. החוצפה הישראלית יכולה לשחק שחקן מרכזי במכירה בניו יורק, וכריזמה וביטחון יעזרו גם כן בביצוע המשימה.

עבודה בלונדון

לונדון, היא אחת מהערים האירופאיות הקלאסיות ביותר. לונדון ידועה כעיר של אופנה, יוקרה, ואוכל טוב. אדם שיעבוד בלונדון יוכל לספוג אווירה ייחודית ולהרגיש ממש כמו בסרטים. שכר ממוצע לעבודה בלונדון יכול לנוע בין 4000 דולר ל-8000 דולר לחודש. כמובן שהדבר מושפע מאיכויות המכירה של העובד, ההתמדה, והעבודה הקשה שלו. התרבות הבריטית והתרבות הישראלית שונות מאוד, וישראלי שמחפש עבודה בלונדון צריך להתאים את עצמו אל האוכלוסייה המקומית, ולראות שהוא פועל על פי חוקי הנימוס המקובלים באותה מדינה. ככל שירכוש הישראלי את כבוד הלקוחות, כך יגביר את קצב המכירות שלו. 

עבודות באירופה בתחום המכירות

בארץ, וגם באירופה, לא משנה באיזה מדינה תבחרו לעבוד, מכירות זהו תחום לא פשוט. המשכורת של עובד מושפעת ישירות מכמות ההשקעה שלו, ועליו להיות אפקטיבי ויעיל ככל הניתן, במכירות, צריך לשים את הרגשות בצד ולחייך, גם כשעבר עליכם יום פחות טוב של געגוע למשפחה. כמובן שעבודת מכירות באירופה היא דבר חוויתי ורווחי במיוחד. 

לסיכום, אם אתם לקראת שחרור, או אפילו כבר השתחררתם ואתם מרגישים שאתם קצת "מחפשים את עצמכם" בבית בתקופת הקורונה, זה הזמן לצאת מאזור הנוחות ולהגשים את החלום. חברת טרמינל מטיסה אתכם למגוון משרות עבודה באירופה בתחום מכירות הקוסמטיקה, מנעולנים, מישרי שיער למיניהם, ועוד תחומים רבים אחרים. חברת טרמינל דואגת לכם למענה מלא ומספק, ולמעטפת מלאה. החל מדירה יוקרתית ומאובזרת, ועד הסעות ואיסוף משדה התעופה. חברת טרמינל, שמה בראש סדר העדיפויות שלה את טובת העובד, ועובדת על פי האישורים החוקיים והתקנות הנדרשות. הגשימו את החלום יחד עם חברת טרמינל ותוכלו לעבוד בעבודות הכי שוות וכמובן רווחיות באירופה. 

אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הנושא, אנחנו בטרמינל מזמינים אתם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר. יחד נבין מה העבודה המתאימה עבורכם בחו"ל.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!