עבודות אבטחה לחיילים משוחררים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות אבטחה לחיילים משוחררים עבודות אבטחה לחיילים משוחררים

אם השתחררתם הרגע משירות קרבי, או אפילו לפני מספר שנים, ואתם רוצים להשתמש בניסיון יקר הערך והיכולות שרכשתם בצבא, עבודות אבטחה בחוץ לארץ, הם הדבר בשבילכם. עבודות אבטחה לחיילים משוחררים יש בשפע גם בארץ, בעיקר במקומות כמו משרד מבקר המדינה, משרד ראש הממשלה, ותעשייה אווירית. עם זאת, המשרות הללו נחשבות לקשות בשל משמרות לא נוחות ותנאים קפדניים. בשל כך, מצאנו עבורכם פתרון מעולה שיענה לכם ראשית על הצורך בעבודת אבטחה משתלמת עם שכר גבוה, ושנית, תקנה לכם טיול מסביב לעולם וחוויה נוספת ומקבילה בתקופת העבודה. 

 

הפתרון המושלם עבורכם

עבודות אבטחה בחוץ לארץ הן הפתרון המושלם עבורכם ולבוחרים בכך, מובטחת תקופה בלתי נשכחת עם חוויה של פעם בחיים. אם אתם מסוקרנים, ורוצים לדעת עוד על עבודות אבטחה לחיילים משוחררים, המשיכו לקרוא את המדריך הבא. 

שכר ממוצע של עבודות אבטחה בחוץ לארץ

השכר של מאבטח סטנדרטי מושפע מהמון גורמים. ראשית, משמרות בסופי שבוע או שעות לילה, יקנו לכם תוספת בשכר. בנוסף, זה מאוד תלוי האם תאבטחו משרד, אדם פרטי, חברה ממשלתית או אניית נוסעים. באופן כללי, השכר הממוצע של מאבטח נע בין 3000 דולר עד 5000 דולר בחודש. לרוב ההוצאות מחייה שלכם יסובסדו על ידי המעסיק, ולעתים גם כרטיסי הטיסה יכללו. דבר זה נותן לכם אופציה לחסוך המון כסף, וכמעט ולא לבזבז אותו, מלבד על בילוי, טיולים והמון כיף.

 

ההבדל בין עבודת אבטחה בחברה פרטית לעבודת הבטחה בחברה ממשלתית

עבודת אבטחה בחברה פרטית, לא מבטיחה לכם דאגה למעטפת מלאה. אבל, ויש אבל גדול, לרוב השכר בחברה פרטית יהיה גבוה משמעותית. יש לקחת בחשבון שלעתים גם הסיכון יגדל ביבשות כמו אפריקה, ועליכם לחשוב האם זה הוא סיכון שתרצו לקחת. לעומת זאת, במידה ותבחרו לעבוד בחברה ממשלתית, החברה לרוב תממן עבורכם כלכלה מלאה ותנאים כמו דירה, רכב, וכיסוי הוצאות מחייה בסיסיות. בנוסף, ידאגו עבורכם לביטוח, קרן פנסיה, קורסים, ולמתמידים, יוחזר הכסף עבור הטיסה. חברה ממשלתית לרוב דואגת לכלל התנאים הסוציאליים.

 

האם אני יכול להתקבל לעבודת אבטחה?

אתם בטח שואלים את עצמכם, איך אפשר לדעת האם אתם מתאימים לעבודה שכזו. אז בואו נעשה לכם קצת סדר בבלגן. ראשית, אחת הדרישות למאבטח בסיסי בחוץ לארץ, היא רובאי 05 לפחות. בנוסף, תידרשו לעמוד בקריטריונים פיזיים כמו מבחן ריצה, בדיקת פוליגרף, ובנוסף, צעירים בעלי עבר פלילי לא יוכלו להתקבל לעבודה. עוד על זאת, עליכם לעבור קורס קצר שיכשיר אתכם לתפקיד, כך שלרוב המעסיקים מחפשים אנשים רציניים, מתמידים, סבלניים ומחויבים. דריכות היא תכונה חשובה לא פחות לעבודה. 

עבודת אבטחה של אניית נוסעים

תוכלו לאבטח המון דברים, בעיקר בחוץ לארץ, כאשר רוב האוכלוסייה לא עברה אף הכשרה קודמת, לכם יש יתרון. האופציה הראשונה היא לאבטח אניית נוסעים. מדובר על עבודה במשמרות, כאשר המגורים שלכם נמצאים ממש על האנייה. תוכלו ליהנות מאוכל משובח, נופים מיוחדים, והמון כיף והנאה בשעות הפנאי. לרוב אניית נוסעים מגיעה אל איים ומדינות מאוד מיוחדות, כך שלגמרי הרווחתם. 

עבודת אבטחה של אדם פרטי

אדם פרטי בעל הון רב או תפקיד בכיר, יכול לשכור את שירותיכם כמאבטחים באופן פרטי. במצב שכזה, אופי העבודה יושפע מאוד מהחלטות האדם אותו תאבטחו. השכר שלכם ישתנה מאדם לאדם, התנאים, אופי החיים שלו, וכמובן שההמלצה היא לחתום מראש על חוזה עבודה מוסדר שיתאר את דרישות התפקיד.

חברת טרמינל שומרת עליכם

חברת טרמינל הינה פורטל ישראלי שמציע אין ספור עבודות בחו"ל. החל ממכירת תכשיטים, ציורי שמן מדלת לדלת, ומכירות בעגלות, ועד עבודות אבטחה לחיילים משוחררים ובכלל. באתר שלנו, תוכלו לקבל סיוע מלא בכל הנוגע לחיפוש אחר עבודות אבטחה, וליהנות מתנאים נוחים ושכר גבוה ומשתלם. ללא התחייבות, בתהליך משותף, נעזור לכם לצאת לחוויה של פעם בחיים, ומלבד שכר גבוה תוכלו ליהנות מאנשים טובים, מסיבות, חיי לילה, ואטרקציות מיוחדות בכל רחבי אירופה, ארצות הברית, ואפילו תאילנד. הגדירו איזו עבודה אתם מחפשים, ותוכלו למצוא מבין המגוון האדיר עבודה שתתאים לכם כמו כפפה ליד. השאירו פרטים, ואחד מהנציגים שלנו ישמח לתת לכם מענה. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!