עבודות אבטחה בחול – המדריך המלא לשומר

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות אבטחה בחולצעירים רבים, בעיקר לאחר שירות קרבי ומשמעותי בצבא ההגנה לישראל, מחפשים עבודה בה יוכלו לנצל את הניסיון הצבאי שלהם, בתחומים כמו אבטחה ושמירה. עבודות אבטחה נחשבות לרווחיות במיוחד, ומאפשרות לכם לעבור קורסים מתקדמים כמו קורס אקדח, על חשבון העבודה. עבודה בתחום האבטחה בחוץ לארץ, תניב לכם חוויה וטיול תוך כדי העבודה, מעבר לתגמול כספי גבוה. המדריך הבא, נועד בדיוק בשבילכם. אספנו עבורכם את כל הדרישות שמצופות מכם כמאבטחים בחוץ לארץ, ואם תמשיכו לקרוא תגלו מה הוא אופי העבודה, התנאים, וכמובן מה הוא גובה השכר עבור העובדים של עבודות אבטחה בחול.

 

דרישות התפקיד

עבודות אבטחה בחול, דורשות מכם מספר דברי, בין אם נתונים פיזיים, קוגניטיביים, או אפילו הכשרות מסוימות שעברתם. לפני שאתם ניגשים לחיפוש אחר עבודה בתחום האבטחה, וודאו כי אתם עונים על כלל הדרישות הבסיסיות.

 

התחייבות לפרק זמן ממושך

כל חברת אבטחה שמכבדת את עצמה, תדרוש מכם התחייבות ראשונית של מספר חודשים מסוים. משום שהחברה מעבירה אתכם קורסים והכשרות, היא דורשת מכם להתחייב. אם אתם מתכננים לעבוד תקופה ארוכה ולחסוך המון כסף, משרת אבטחה יכולה בהחלט להתאים לכם. תקופת ההתחייבות הממוצעת נעה בין שמונה חודשים לשנה וחצי.

רקע בתחום האבטחה

לרוב, חברות אבטחה דורשות הכשרה של רובאי 05 ומעלה. לעתים, תידרש גם בדיקת פוליגרף, מבחני כושר שיבדקו את הסיבולת שלכם, ומבחנים קוגניטיביים. אם אתם לא יוצאי יחידה קרבית, דעו שהסיכוי שלכם להתקבל למשרת אבטחה בחול קטן משמעותית.

 

רמת אנגלית טובה 

משום שאתם הולכים להכניס ולהוציא אנשים ממבנים מסוימים, ולהיות בקשר עם האוכלוסייה המקומית, נדרשת ממאבטח רמת אנגלית טובה יחסית.

 

אישורים מתאימים 

חברת טרמינל, דואגת לכם לכלל וויזות העבודה הנדרשות, לאישור מהחברה מהמעסיקה, ולעוד אישורים נלווים שנדרשים בכדי לעבוד בחול. וודאו כי אתם זכאים לכלל האישורים הללו, וכי אתם מגיעים עם כלל הטפסים הנדרשים. 

 

אופי העבודה של עבודות אבטחה בחול

כאשר תעבדו באבטחה בחו"ל, עומדות בפניכם כמה אופציות. האופציה הראשונה היא אבטחה בחברת תעופה כמו אל – על ובידוק הנוסעים וחפציהם האישיים. אופציה נוספת היא אבטחה של ספינות נוסעים או ציוד. משרת אבטחה נוספת, היא אבטחה במקומות ציבוריים כמו קזינו, או מאבטח אישי של אדם אשר ישכור את שירותכם. העבודה תדרוש מכם דריכות, רצינות, וכושר גופני גבוה, יחד עם חדות והקפדה על נהלים. 

תנאים טובים ושכר מתגמל מאוד למתאימים

השכר הממוצע למאבטח נע בין 4000 דולר ל-5000 דולר בחודש. רוב חברות האבטחה יממנו עבורכם גם את כרטיס הטיסה, קורסים, וכלכלה מלאה. חברה ממשלתית שתעסיק אתכם, תדאג עבורכם לכלל הצרכים הסוציאליים כמו ביטוח, קרן פנסיה, ביטוח לאומי, והוצאות שכר הדירה. לעומת זאת, חברה פרטית לא תדאג לכם לכלל המעטפת. בחברה פרטית אמנם השכר כנראה יהיה גבוה יותר לעומת חברה ממשלתית, אך רמת הסיכון תגדל. טרם חתימת החוזה, וודאו מה מממנת לכם החברה, וחשבו מה יהיו ההוצאות הנלוות שלכם.

 

בילוי ואטרקציות במדינה בה תעבדו

עבודות אבטחה נפוצות בעיקר באירופה ובארצות הברית. מלבד העבודה, הפלוס העיקרי של לעבוד בחול הוא גם ליהנות משלל האטרקציות שיש ליעד להציע. בין אם מדובר על ספרד, אנגליה, ואפילו לוס אנג'לס, לאחר שעות העבודה ובימי החופש שלכם, תוכלו ליהנות מהנופים היפים, הברים המקומיים, והפארקים והמוזיאונים השוכנים ברחבי האזור. יחד עם חברה ישראליים בני אותו הגיל שלכם, תוכלו לטרוף את העולם, ולשים דגש גם על החוויה המקומית לצד העבודה המתישה. 

 

עבודות אבטחה בחול – רק עם חברת טרמינל

לסיכום, אחרי שהבנתם על קצה המזלג, מה כוללות עבודות אבטחה בחול, למי הם מתאימות, ומה המתאימים ירוויחו מהעבודה, כל שנותר הוא לטוס יחד עם חברה אמינה ובעלת ניסיון. חברת טרמינל, מתמחה במציאת עבודות אבטחה בחול, ומבטיחה לכם מעטפת מלאה והסתגלות מלאה. המעבר לארץ זרה, יכול להיות מלווה בחששות לגיטימיים, וחברת טרמינל תוכל להקל על התהליך ולהפוך אותו לחווייתי וכיפי. אם אתם מחפשים להרוויח המון כסף, בזמן קצר, המקום שלכם אתנו. צרו עמנו קשר עוד היום ותוכלו ליהנות מסביבת עבודה צעירה, תוססת, ולהרוויח על הדרך גם טיול בלתי נשכח. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!