עבודות אבטחה בחול – שומר הסף

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות אבטחה בחול – שומר הסף

כאשר רוב האנשים שומעים "עבודה בחול" הדבר הראשון שעולה להם בראש הוא עבודה בתחום העגלות, מכירות, קוסמטיקה, ואפילו בתחום המלונאות. קיים תחום מבוקש ואטרקטיבי לא פחות כאשר אנחנו מדברים על עבודה בחול, וזה תחום האבטחה. בניגוד לתחום האבטחה בארץ, אשר מעלה בנו אסוציאציות של אנשים קשי יום שמאבטחים מרכזי קניות, ומוסדות חינוכיים, בחול, תחום האבטחה נחשב ליוקרתי במיוחד. אז למי זה מתאים? מה עבודה בתחום האבטחה דורשת? על השאלות האלו ועוד, נענה בהמשך המאמר. המשיכו לקרוא אם התשובה מעניינת אתכם.

עבודות אבטחה בחול

עבודות אבטחה בחול – דרישות התפקיד

עבודות אבטחה בחול, לרוב יחפשו אדם עם רקע בנושא. לרוב מדובר ביוצאי יחידות קרביות, אשר יודעים לתפעל סוגי נשק מסוימים, ופעול בסיטואציות של שמירה והגנה. לרוב, הדרישה תהיה רובאי 05 לפחות. אם תרצו לעבוד בחברה אירופאית פרטית, תצטרכו להצטייד בדרכון אירופאי אשר יהווה יתרון על מתמודדים אחרים לתפקיד. שליטה בשפה האנגלית, תהווה תנאי הכרחי לקבלת התפקיד, ובנוסף, כל מקום שדורש מאבטחים, מחפש התחייבות של מינימום שמונה חודשים. ישנם מקומות בהם ההתחייבות תהיה לשנה ואפילו שנתיים. אי עמידה בחוזה תגרור עמה קנס כספי. 

אבטחה – לאיזה אנשים זה מתאים

מלבד הפרטים היבשים, אתם צריכים להיות בעלי תכונות אופי מסוימות, בכדי להצליח בתחום האבטחה בחול. ראשית, עליכם להיות אסרטיביים במיוחד. על המאבטח להפגין סמכות, קור רוח, וסוג מסוים של איום על הסובבים. על המאבטח לא לאשר כניסה של גורמים לא מאושרים לאזור אותו הוא מאבטח, ולהשרות תחושת רוגע בקרב לקוחותיו. תכונה נוספת אליה זקוק המאבטח, הינה עמידה במצבי לחץ. אם אתם אנשים שנכנסים ללחץ בקלות, וקופאים במצב לחץ, כנראה שהעבודה הזו פחות בשבילכם. עבודות אבטחה בחול מחפשות להעסיק אנשים שהלחץ מכניס אותם לדריכות, ושלא ייבהלו כל כך בקלות.

באילו מדינות ניתן לעבוד

עבודות אבטחה הן נפוצות במגוון רחב של מדינות. השכר משתנה ממדינה למדינה, ומושפע מהיקף המשרה, ומיוקרתה. בקנדה לדוגמה, מקצוע זה מבוקש ונפוץ במיוחד, ותהליך הוצאת ויזה העבודה נחשב לפשוט. באירופה לדוגמה, תהליך הקבלה קשה יותר, ולרוב, ישראלים בעלי דרכון אירופאי יקבלו עדיפות. כמעט בכל מדינה ניתן לעבוד בתחום האבטחה, אך תמיד מומלץ להיעזר בחברה מנוסה, כדי להימנע מטעויות ועגמות נפש.

התנאים הנלווים – עבודות אבטחה בחול

כאשר מדובר במעסיק ממשלתי, המעסיקים יספקו לכם תנאים יוקרתיים במיוחד. החל ממימון כרטיס הטיסה הלוך וחזור, ועד דאגה למקום לינה מוסדר ונקי. המעסיק לרוב ישלם עבורכם גם את דמי הביטוח האישי –  דבר חשוב מאוד בעת טיסה לחול ובמיוחד בעת עבודה בחול. בנוסף לכך, ישתתף המעסיק בהוצאות הדלק או התחבורה הציבורית, וידאג לשלם לכם את דמי הביטוח הלאומי בארץ. מעסיקים מסוימים יפרישו לכם לקרן הפנסיה, וידאגו לכם לתנאים סוציאליים מלאים. לעומת זאת, כאשר מדובר בחברת אבטחה פרטית, שום דבר לא מובטח לכם, ובעל החברה יחליט על הנהלים. טרם העבודה מומלץ מאוד לברר את כל הפרטים ולהבין מהן ההוצאות הנלוות לעניין. כאשר מדובר על חברה פרטית, לרוב רמת הסיכון תגבר, אך הדבר ישפיע על עליית השכר באופן משמעותי. 

לסיכום, עבודות אבטחה בחול הן דבר שיש לשקול בכובד ראש. בכדי ליהנות משלל התנאים ולבצע את התהליך בצורה הטובה ביותר, פנו לחברת טרמינל. חברת טרמינל תדאג לקשר אתכם למעסיק הגון, ותוודא שקיימת עבורכם מעטפת מלאה. אם אתם אנשים צעירים, יוצאי יחידות קרביות, שמחפשים עבודה מעניינת, רווחית, וחווייתית, פנו לחברת טרמינל. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!