עבודה בברלין

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מאז שאתם זוכרים את עצמכם אירופה משכה אתכם? תמיד רציתם להיות מספיק גדולים (אבל לא גדולים מידי) כדי להיות מסוגלים עבודה בברלין לישראלים לקחת תרמיל גדול ופשוט לנסוע? לעבור ממדינה למדינה באיחוד האירופי ולא לדאוג משום דבר? לדעת שיש לכם מספיק כסף, אנרגיה ורצון לחקור את העולם ולטעום ממנו? אם כך, אין ספק שעכשיו, רגע לפני שאתם מסיימים את השירות הצבאי האינסופי שלכם, זה הרגע הנכון לעשות זאת. הבעיה היא רק מאיפה יהיה לכם כסף לכל הטיולים בכל המדינות שמעניינות אתכם, והאמת היא, שאין על כך תשובה אחת ברורה. מה שמאפיין חיילים משוחררים בדרך כלל זה שאין להם כסף, ולרוב זה מה שמוביל אותם לעבוד ב"עבודה מועדפת". האומנם? זו האפשרות היחידה? התשובה היא כמובן לא. הגיע הזמן שתדעו: עבודה בברלין, בעגלות מכירה, היא בחירה נפלאה. אתם תראו שכבר מהרגעים הראשונים בעבודה הזאת אתם הולכים להצליח, למכור ולעשות הרבה מאוד כסף, אז למה שלא תפרגנו את זה לעצמכם?  

מה באמת כוללת העבודה?

האמת היא, שקיימים אינספור סיפורים על עבודה בחו"ל, באיטליה ובעוד הרבה מקומות אחרים בעולם. לכן נשאלת השאלה: מה באמתמבחר משרות בברלין לישראלים כוללת העבודה? האם היא חוקית? ומה צריך לעשות? נתחיל מהסוף, ואולי למעשה מהדבר החשוב ביותר: העבודה חוקית. אתם לא צריכים לחשוש, כי למעשה מדובר על עבודה שלא תסבך אתכם בשום צרה, אלא להפך – העבודה הזאת תשמש כמקפצה לטיול הגדול שתוכלו לעשות בעולם. שנית, העבודה הזאת בהחלט דורשת לדבר עם אנשים זרים, כי אתם עומדים לכם עם עגלת המכירה וצריכים לגשת אל האנשים שמסתובבים במקום. זה אולי נשמע מביך בהתחלה, אך אתם לא תאמינו כמה מהר תיכנסו לעניינים ועד כמה תהפכו להיות מוכרים מיומנים. אל תשכחו: בדרך ככל עבודות כאלה מבצעים בכניסה לקניונים, מה שאומר שהאנשים שעוברים במקום כבר באים במטרה לקנות. לכן לא יהיה לכם יותר מידי קשה לשכנע אותם לרכוש מכם מוצרי קוסמטיקה שונים, מישרי שיער ועוד, כך שאין סיבה לחשוש.

כמה באמת מרווחים?

בסופו של דבר, שאלת השאלות על עבודה בברלין בעגלות, היא כמובן האם תוכלו להרוויח בצורה יפה. חשוב להבין: בדרך כלל עבודותכמה מרוויחים בעבודה בברלין? כאלה כוללות בסיס קטן ועמלה מאוד גבוהה. משמעות הדברים היא: ככל שתמכרו יותר מוצרי קוסמטיקה, מישרי שיער ועוד מכשירים – העמלה שלכם תהיה יותר גבוה ולמעשה, אתם לא תאמינו על כמה כסף מדובר! זה אומר שתוכלו לצאת לטיול ענק בעולם אחרי כמה חודשים של עבודה בברלין, כך שברור מדוע היום עוד ועוד צעירים בוחרים באופציה הזאת. בנוסף, אי אפשר להתעלם גם מהחוויה עצמה, כי אין משהו מרגש יותר מאשר לקחת את הדברים שלכם אחרי שירות צבאי ארוך ולנסוע לעבוד בחו"ל. בבת אחת העולם ייפתח בפניכם, תכירו הרבה מאוד ישראלים כמותכם שבאו לעבוד בברלין ותוכלו גם ליצור קשר עם המקומיים, אז למה לחשוב פעמיים? 

מחפשים עבודה בברלין? אתם לגמרי לא לבד. אחד היעדים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים המבקשים לעבוד בחו"ל הוא ברלין וברלין יודעת להציע מגוון רחב של עבודות מקצועיות ובלתי מקצועיות. מן הסתם, אתם נחשפים לא מעט לאנשים שירדו מן הארץ ועובדים בברלין בעבודה מקצועית בתחום ההייטק, החינוך, העבודה הסוציאלית או ההנדסה, אלא שהאופציה של עבודה בברלין פתוחה גם בפני אנשים בלתי מקצועיים, המבקשים לעבוד בעיר ולהרוויח סכומים יפים ביורו בכדי לחסוך סכום מכובד להתחיל או להמשיך איתו את החיים ועל כך מספרים לכם בשורות הבאות, המומחים של טרמינל , חברת ההשמה הגדולה בישראל – עבודות בחו"ל.

עבודה משתלמת בחול

האם אפשר לעבוד חוקית בברלין?

התשובה היא בהחלט כן. ממשלת גרמניה מעודדת כניסת ישראלים לעבודה בגרמניה, אם כי מדובר במקצועות מאוד נבחרים שבהם קיים מחסור בעובדים מקצועיים בגרמניה. אם אתם מחזיקים בהשכלה רשמית ונחשבים לבעלי מקצוע באחד מהמקצועות הללו, תוכלו בקלות לקבל רישיון עבודה בברלין וגם למצוא בה עבודה אטרקטיבית, לרוב בשכר מאוד אטרקטיבי. יחד עם זאת, האופציה הזאת שמורה גם לשורה של עבודות בלתי מקצועיות בהן מעניקה גרמניה רישיונות עבודה זמניים, במיוחד אם לא קיים כוח אדם מקומי שנותן מענה מתאים. עבודות אלה, כדוגמת הובלות, דיג, עבודות בחוות חקלאיות וכדומה, מאפשרות לכם למצוא עבודה בברלין בתוך זמן קצר ולהשתלב בה בצורה לגמרי חוקית, מה שפותח בפניכם שורה של עבודות בשכר אטרקטיבי מאוד שלא תוכלו להשיג בעבודה בלתי מקצועית טיפוסית בישראל. 

איך מגיעים אל העבודות האלה?

העניין הוא שכדי להגיע לעבודות האלה, אתם צריכים לשמוע עליהן, להיחשף אליהן וגם לעבור תהליך של רישוי מול הרשויות וסגירת הקצוות מול המעסיק. מכיוון שמדובר בהזדמנויות עבודה בברלין, סביר להניח שאפילו את הצעד הראשון לא תצליחו להשלים לאור חוסר הידע שלכם בשפה הגרמנית בה מתפרסמות מודעות הדרושים. ישנן כמובן מודעות דרושים רבות של עבודה בברלין בשפה האנגלית, אך אלו מיועדות בדרך כלל לעובדים מקצועיים בלבד ועבור משרות שמלכתחילה מיועדות להיות מאוישות על ידי עובדים ממדינות זרות.

בכל מקרה, בין שאתם מחפשים עבודה מקצועית ובין שאתם עובדים בלתי מקצועיים ללא השכלה גבוהה רשמית, חברת טרמינל מעמידה לרשותכם מאגר של הזדמנויות עבודה בברלין, הן לעובדים מקצועיים והן לעובדים בלתי מקצועיים. החברה מסדירה עבורכם את כל הנושא מול המעסיק ומטפלת גם בנושא הוצאת ויזת עבודה והכל עוד לפני שעליתם למטוס. בעבודה עם טרמינל , כאשר תעלו על המטוס, תדעו בדיוק לאן אתם טסים, מתי תתחילו לעבוד והיכן, מה יהיה סדר היום שלכם וכמה בדיוק תרוויחו, כך שלכם נותר רק לנחות ולהתחיל להרוויח כסף. אם אתם רוצים להיחשף למקסימום אפשרויות ובהן גם כמה מהעבודות הרווחיות ביותר בברלין, טרמינל מעניקה לכם כנראה את הפתרון הטוב ביותר למציאת עבודה בברלין.

עבודה בברלין

עבור ישראלים רבים, ברלין היא לא רק עוד עיר בגרמניה או עוד יעד לירידה מהארץ או לעבודה בחו"ל. ברלין הפכה למעין מוקד למשיכה עבור ישראלים רבים, חלקם מגיעים למקום כחלק מתהליך של ירידה מהארץ, חלקם מגיעים לעיר לטובת עבודה מקצועית בתפקידים בכירים וחלקם באים להרוויח סכום נאה של כסף בעבודה בלתי מקצועית כלשהי ולחזור ארצה עם סכום כסף נאה, שיאפשר להם להתחיל את חייהם ברגל ימין. ישנם כמובן יעדים רבים ברחבי העולם, שיודעים להציע בדיוק את אותו הערך עבור ישראלים אלה ובשורות הבאות מספרים לכם המומחים של חברת טרמינל עבודה בחול על האפשרויות השונות, שמתוכן עבודה בברלין היא רק אפשרות אחת.

עבודה בברלין

אז במה אתם יכולים לעבוד בחו"ל?

עבודה בחו"ל לצעירים ישראלים חייבת להתאפיין בשני מאפיינים מרכזיים: העבודה הזאת חייבת להיות לא מקצועית, כלומר עבודה שאינה דורשת השכלה רשמית או ניסיון במקצוע מסוים והיא חייבת להיות כזאת שניתן להרוויח בה כסף רב יחסית, לבטח יותר ממה שניתן היה להרוויח בעבודה לא מקצועית דומה פה בישראל. האופציה של עבודה בחו"ל יכולה להתאים גם לאנשים שפשוט רוצים ליהנות מחו"ל ובאותה הזדמנות לעבוד גם בעבודה שלא מכניסה יותר מדי, אך מאפשרת להם להתקיים לאורך הטיול הארוך שהם עושים בחו"ל. כל האפשרויות פתוחות ואתם צריכים לבחור באפשרות הטובה ביותר עבורכם בהתאם למטרות המרכזיות שלכם: חיסכון של סכום כסף גדול וצבירת חוויות של פנאי, בילוי ונופש בחו"ל.

כשלוקחים את העובדות הפשוטות האלה, ישנם מספר סוגים של עבודות שיכולות להתאים לצעירים ישראלים בחו"ל ובכלל זה הובלות, ספינות דיג, אבטחה ומכירות. בתוך כל אלה, תחום המכירות הוא ללא ספק התחום שאליו פונים מרבית הישראלים, גם מכיוון שזה מאפשר להם להיחשף לאנשים רבים ולתרבויות אחרות בחו"ל וגם מכיוון שפוטנציאל הרווח שמציעות עבודות אלה הוא הגבוה ביותר. אז אם למשל ניקח את האופציה של עבודה בברלין, הרי שבברלין תוכלו למצוא גם עבודות אבטחה ואולי גם הובלות ועבודות פיזיות דומות אחרות, אבל התחרות על עבודות אלה על ידי עובדים זרים היא מאוד לא פשוטה במדינות אירופה, מה שמשאיר לכם את תחום המכירות כתחום האטרקטיבי ביותר.

עבודה בעגלות – עבודה במכירות

בתוך עולם המכירות, התחום הספציפי שאליו פונים צעירים ישראלים רבים הוא התחום של עבודה בעגלות. עגלות הן למעשה דוכני מכירה בהם נמכרים מוצרים שונים כמו מוצרי קוסמטיקה, אקססוריז, חפצי נוי, מוצרי אופנה, דברי אמנות, מוצרי מובייל וכדומה. עגלות אלה, שהן עגלות גדולות ומפוארות, מוצבות במרכזים תיירותיים ,בקניונים הומי אדם ובמרכזים מסחריים, באופן כזה שמאפשר לכם להיחשף לכמות גדולה של עוברים ושבים, שכל אחד מהם הוא לקוח פוטנציאלי. במקרה של עבודה בברלין אתם יכולים לסמוך גם על האוכלוסייה המקומית, שנחשבת לאוכלוסייה באשכול גבוה וגם על התיירות הרבה שמגיעה לעיר מכל רחבי העולם ופותחת בפניכם פתח לאינספור עסקאות מכירה, שעל כל אחת מהן תוכלו להרוויח עמלה נאה, שתצטבר לסכום כסף נאה בכל חודש של עבודה.

ומה לגבי בילוי ופנאי?

בילוי ופנאי הוא מרכיב חשוב אצל מרבית הישראלים העובדים בחו"ל ואם גם לכם זה חשוב, כדאי שתדעו שבכל יעד בו קיימת פעילות ענפה של עגלות מכירה קיימת גם פעילות פנאי ותרבות ענפה. עגלות מכירה אלה פונות בעיקר לתיירים ולמרכזי ערים הומות אדם, שני אלמנטים שמבטיחים לכם אינספור חוויות בארץ זרה. דברים אלה נכונים כמובן גם במקרה של עבודה בברלין, בה תוכלו להציע את מרכולתכם גם לאוכלוסייה המקומית וגם לתיירים המגיעים לעיר מכל רחבי העולם. מאחר והמטבע המשולם בברלין הוא אירו ומאחר ורמת המחירים באזורי התיירות של ברלין היא גבוהה יחסית, תוכלו לסמוך בהחלט על עמלות גבוהות שייצרו לכם את רמת ההכנסות שאתם חולמים עליה.

אם אתם מחפשים עבודה בברלין או בכל מדינה או עיר אחרת ברחבי העולם, חברת טרמינל עבודה בחול היא הכתובת הנכונה עבורכם. חברת טרמינל תסייע לכם לאתר את העבודה המתאימה לכם ביותר, לאתר את מקום העבודה הספציפי בו תשתלבו, להסדיר את כל הסוגיות הנדרשות מראש ובמקרים מסוימים אף לסייע לכם בסידור אישור עבודה בחו"ל. חברת טרמינל סוגרת לכם עבודה בחו"ל מא' ועד ת'.

אם חשקה נפשכם במקום עבודה שמשלב הן הנאה והן הכנסה מניבה, ואם אפשר לתבל גם בקורט תחושה של חופש וכיף אדיר בלוקיישן

איך מוצאים עבודה בגרמניה

אירופאי וחלומי, הגעתם למקום הנכון ביותר- עבודה בגרמניה לישראלים. בגרמניה, כל יום עבודה מרגיש ממש כמו חופשה של ממש, ויש לציין שבייחוד עבור הישראלים מבינינו- דלתיה של גרמניה מזמינות, זמינות ופתוחות לרווחה.

שוק העבודה בגרמניה נחשב לידוע כאחד היציבים והבטוחים לעבודה בגרמניה, וכן כזה שהוא בעל היצע מדהים עבור הצעירים מבינינו, בעלי שאיפות ורצון להתפתח ולפתח. שעריה של גרמניה מלאים בכל טוב ואהדה כלפי הקהל הצעיר, אשר יתרונותיו מספקים גם עבורה מפתח לפיתוח משמעותי של המדינה. כך, שני הצדדים מרוויחים ומורווחים, הכלכלה שוקקת והחיוך פרוש על הפנים.

שוק העבודה והתעסוקה בגרמניה מגובש. הוא רק מחכה לכוח עבודה טוב, צעיר ושאפתן שיכנס אליו, וימלא אותו בכל טוב. אפשרויות הקידום בגרמניה רבות ומגוונות, המשכורות גבוהות מהממוצע-בייחוד ביחס לממוצע בארץ, והתנאים הסוציאליים והפנסיונים מדהימים.

דוגמה טובה לכך היא עבודה בעגלות או מכירות בגרמניה, דוגמת קוסמטיקה ומוצרי שיער. שם, איכות החיים בעבודה נשמרת ברמה הגבוהה ביותר. זה מתחיל באיסוף משדה התעופה ברכב חברה מפואר, ממשיך בעגינה בתחנת היעד- היא הדירה שלכם לכל אורך השהייה, וחולש על כל זמן השהייה ביעד בהנאה צרופה וחיי חברה עשירים, עם אנשים שהגיעו לעשות בדיוק את מה שאתם עושים.

הכניסה בשערי שוק התעסוקה בגרמניה

רוב רובם של אזרחי המדינות הזרות שמחפשים עבודה בגרמניה לישראלים צריכים להגיש בקשה לאשרת עבודה בשגרירויות גרמניהמבחר עבודות בגרמניה בארצותיהם. הוצאת אשרת עבודה עבור עבודה בגרמניה לישראלים לעומת זאת, היא עסק הרבה פחות מסובך.

למרות מה שנהוג לחשוב אודות הדרוש למציאת עבודה בגרמניה לישראלים, התהליך פשוט הרבה יותר ודורש הרבה פחות. מצבו של הישראלי איננו שונה בהרבה מאדם המחזיק בדרכון גרמני או אזרחות של מדינה אחרת באיחוד האירופי, אשר יכול לחפש עבודה בגרמניה מבלי להוציא אשרות מיוחדות. במצב בו אדם מחזיק בדרכון ישראלי בלבד, יש ביכולתו למצוא תעסוקה בגרמניה בקלות יתרה, בעיקר אם באמתחתו מקצוע הנחשב למקצוע נדרש בגרמניה.

השמנה והסלתה של שוק התעסוקה הגרמני:  יחס מועדף לישראלים

בכל הקשור לשוק העבודה בגרמניה, לישראלים (וגם לגבי אזרחי ארה"ב, אגב), החיים קלים יותר והביקוש גדול במיוחד. משרד הזרים הגרמני מתיר לישראלים להגיע לגרמניה עם אשרת תייר רגילה או אשרת סטודנט, ולהמיר אותה מאוחר יותר באשרת עבודה.

אזרחים ישראלים יכולים להגיע לגרמניה תחת ויזת תייר, ולהסדיר את ענייני השהייה תוך שלושה חודשים מרגע הגעתם לגרמניה. ניתן אף לחסוך בזמן ולקבוע טרם הטיסה לגרמניה תור למשרד הזרים הגרמני עוד מהארץ. הכנה מראש של כמה מסמכים תאפשר הגעה חלקה ופגישה יעילה, חיסכון בהמתנות מייגעות, ואפשרות לייעל נמרצות את הליך קבלת הויזה, וקבלתה עוד בפגישה עצמה.

עלויות הויזות משתנות בהתאם לסוג הויזה המבוקשת. עלויות הויזה נעות בין 50-110 אירו. את הבקשות יש להגיש תחילה ללשכת התעסוקה הגרמנית. בלשכה, מרכז המידע של סוכנות התיווך המרכזית למדינות זרות וכוח אדם מקצועי הוא המקבל את הבקשה ומעניק את הזכאות הראשונית.

הטופ שבמקצועות המבוקשים ביותר בגרמניה

שוק העבודה הגרמני צמא במיוחד לאנשי מקצוע בתחום הרפואה, היי-טק, מתכנתים, מהנדסי רכב וחשמל, מתמטיקאים ומדענים,לחיות ולעבוד בגרמניה וחוקרים בתחומי הכימיה והביוטכנולוגיה. חברות רבות המצויות בגרמניה מחפשות עובדים זרים עם כישורים בתחומים אלו, כיוון שהיא מודעת ליתרונות הרבים בכך עבורה. מכאן הדרך קלה, שהרי לשכת התעסוקה הגרמנית ששה להנפיק לאנשי מקצוע אלו אשרות עבודה.

בנוסף, חברות בינלאומיות רבות פועלות בגרמניה, ואלו האחרונות זקוקות לעובדים דוברי שפות זרות כמו אנגלית, רוסית ואפילו עברית. למשל, חברות גדולות כמו פייפל או איביי מאתרות אחר ישראלים שיאיישו בהן משרות, שהרי גם בהן ישנו צורך בדוברי השפה העברית. כמו כן, הקהילה היהודית המתחדשת מספקת גם היא עבודה לישראלים בגרמניה, ואין ספק, כי היד עוד נטויה.

עבודה לישראלים בברלין

מאז שאתם זוכרים את עצמכם ברלין היה יעד שרציתם להגיע אליו? תמיד רציתם לבלות שם, לטייל ברחובות ולהכיר יותר מקרוב את ההיסטוריה של המקום המיוחד הזה? אם כך, אין ספק שעכשיו, אחרי השירות הצבאי שלכם, זה הזמן לעשות זאת. הבעיה היא שאחרי הצבא אנחנו אומנם צעירים ונמרצים, אך מצד שני, לרוב אין לנו כסף. מה עושים? פשוט מאוד: בוחרים באופציה של עבודה לישראלים בברלין.

עבודה לישראלים בברלין

במה תוכלו לעבוד בברלין ואם זו תהיה עבודה חוקית? 

נתחיל מהסוף: אם מציעים לכם עבודה לישראלים בברלין שאינה חוקית, פשוט עדיף שתגידו "לא". אתם בטוח לא רוצים לעבוד גרמניה בצורה לא חוקית, כי אתם לא יודעים איך זה ייגמר. אתם אנשים צעירים, זה טוב ויפה שאתם מעיזים ורוצים לראות עולם, אך לא בכל מחיר. לכן, למעשה, כדאי לבדוק היטב דרך איזו חברה אתם מוצאים לעצמכם את העבודה בחו"ל, שכן לא כל החברות שמפרסומת את עצמן בתחום באמת נותנות שירות מוביל ומקצועי. אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, פנו עוד היום אל חברת "טרמינל", כי כאן תוכלו להיות בטוחים שדואגים לכם לכל מה אתם צריכים. לא רק יציעו לכם עבודה לישראלים בברלין בחברת טרמינל, אלא גם יעזרו לכם להגיע מהשדה אל היעד שלכם בעיר, יכינו אתכם לעבודה עצמה וגם יעזרו לכם למצאו מקום מגורים. בדרך כלל כאשר מדברים על עבודה לישראלים בברלין מדברים על עבודה בעגלות שכוללת מכירה של לא מעט מוצרים. המוצרים המכניסים ביותר אלה הם מוצרי קוסמטיקה מסוגים שונים לצד מישרי שיער ועוד אביזרים שכולם זקוקים להם, כך שצפויה לכם כאן הכנסה מכובדת ביותר. 

האם תהיו לבד בברלין? 

מי מאתנו לא חולם לצאת, לראות עולם וגם להרגיש שהוא משתלב בכל מקום? זה נותן תחושה מדהימה של עצמאות ולכן ברור מדוע גם אתם חולמים על כך. מצד שני, כולנו גם חוששים להיות הרבה יותר מידי לבד, מה שמסביר מדוע אתם חושבים גם על העניין החברתי. החדשות הטובות הן שאתם לא לבד. כלומר, כל מי שמתעניין בנושא כמו עבודה לישראלים בברלין רוצה לדעת האם הוא יכיר חברים חדשים, איך זה יקרה והאם האנשים יהיו טובים. חשוב שתדעו: זו עוד סיבה נפלאה שבגללה כדאי לכם לפנות רק אל חברת "טרמינל". החברה לוקחת אתכם לחוויה מדהימה שכוללת בתוכה הגשה עצמית, כסף מדהים וחברויות שאח"כ ילוו אתכם לכל החיים, אז למה לחשוב פעמיים? זה ממש לא משנה אם תחליטו לעבוד כמה חודשים בעגלות בברלין ואז לצאת לטייל בכל גרמניה או שבכלל תיסעו למזרח הרחוק. מה שבטוח זה שהעגלות האלה חוקיות והן מאפשרות לכם לעשות לא מעט כסף בזמן יחסית קצר, כך שזה כדאי ומומלץ בחום. 

האם רוב האנשים נוסעים לעבודה כזאת לבד או עם חבר? 

אין על השאלה הזאת תשובה אחת נכונה, כי כמובן שלכל אחד מאתנו עדיף לבחור באופציה אחרת. יש אנשים שבכלל לא יכולים לדמיין את עצמם עושים צעד כזה לבד ואילו אחרים לא רוצים לקחת איתם אף אדם מוכר. לכן כדאי שתחשבו גם אתם על העניין הזה, כי בסופו של דבר, מה שבאמת משמעותי זה להקשיב לעצמכם. כך או כך זו הולכת להיות חוויה מדהימה שתשאיר אתכם לא רק עם הרבה מאוד כסף, אלא גם עם זיכרונות שתמיד יהיה לכם נעים להיזכר בהם. לכן האופציה של עבודה לישראלים בברלין שווה בדיקה ואנחנו ממליצים לכם לא לדחות את העניין עוד ועוד. 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!