עבודות זמניות לסטודנטים

תמיד חלמתם לעשות כסף בחו"ל? הגעתם למקום הנכון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

עבודות זמניות לסטודנטים

סטודנטים רבים רוצים לעבוד בחו"ל בחופשות הקיץ או חופשות הסמסטר. הרבה מפחדים שהם לא יוכלו מאחר ויש להם תקופה קצובה בזמן שבה יוכלו לעבוד. אך למרבה המזל, הדבר אכן אפשרי. יש מגוון רחב של עבודות זמניות לסטודנטים בחו"ל. חברת טרמינל ריכזה עבורכם עבודות זמניות ובנוסף לכך מספר טיפים עבור עבודות זמניות לסטודנטים. 

עבודות זמניות לסטודנטים

עבודות זמניות לסטודנטים- מכירות בעגלות

עגלות היא אחת העבודות הזמניות לסטודנטים הטובות ביותר ויש לכך כמה סיבות. ראשית, סטודנטים יוכלו לעבוד בחו"ל בעיקר בתקופת הקיץ. זו תקופה מושלמת לעבודה זמנית כי בתקופה זו המכירות נמצאות בשיא ולכן מחפשים עובדים רבים רק בשביל התקופה הזו. לכן הסטודנטים יוכלו להגיע רק לתקופת הקיץ ואפילו להצליח למכור הרבה כי זו תקופה מושלמת למכירות. שנית, ניתן להרוויח המון כסף בעבודה הזו גם בתקופות קצרות, שכן המשכורת מתבססת על עמלת מכירות ולכן תוכלו להיות אחראיים לרווח שלכם- ככל שתמכרו יותר כך תרוויחו יותר. בצורה כזו אפילו לא תהיו חייבים לעבוד כל היום ותוכלו לנצל את שאר היום לבילויים וכדי לחוות את המדינה בה אתם נמצאים. שלישית, התנאים בעבודה הזו מדהימים. אם אתם סטודנטים כנראה אתם שוכרים דירה בארץ, ולא תרצו לבזבז הרבה כסף על דירה בחו"ל. בנוסף, כנראה שלא יהיה לכם הרבה זמן להקדיש לחיפוש דירה שכן לפני שתעברו תהיו שקועים בתקופת המבחנים. בעגלות, ברוב המקרים תקבלו דירה על חשבון המעסיק או במחיר מסובסד מה שיחסוך לכם שכר דירה גבוה ואת הצורך לחפש דירה בזמן תקופת המבחנים. בנוסף, בדרך כלל הטיסות יהיו על חשבון המעסיק ותקבלו הסעה משדה התעופה לדירת המגורים. דבר נוסף הוא שתקבלו רכב צמוד שאיתו תוכלו לנסוע לעבודה ולדירת המגורים ביום יום. לסיכום התנאים של העבודה הזו מעולים, ובמיוחד כאשר מדובר בעבודה זמנית ובאים לזמן קצוב מאוד. 

מה צריך לעשות? עבודת העגלות לא מצריכה ניסיון תעסוקתי קודם. אתם תצטרכו למכור מוצרים מעגלה בקניון. המוצרים יהיו בעיקר מוצרי קוסמטיקה. תמצאו בעיקר עגלות של תכשירי ים המלח כמו סבונים, קרמים ועוד, או עגלות של מכשירי שיער כמו מסלסלים, מחליקים ועוד. לפני שתגיעו לעבוד תעברו הכשרה מתאימה בה תלמדו על המוצר כמה שיותר על מנת שתוכלו למכור אותו טוב. 

עבודות זמניות לסטודנטים- הדרכה במחנות קיץ

עבודה זמנית וחוויתית מאוד. בארצות הברית בעיקר, אך גם במדינות נוספות ברחבי העולם מחפשים עובדים רבים למחנות הקיץ. בנוסף לכך, בקהילות היהודיות ברחבי העולם מחפשים בעיקר עובדים יהודים מישראל שידריכו במחנות קיץ. הסיבה לכך, היא שישראלים יוכלו ללמד את החניכים עברית ויהוו עבורם מודל ערכי וציוני, מה שחשוב למשפחות יהודיות רבות ברחבי העולם. זו עבודה זמנית שמתאימה לסטודנטים בחופשת קיץ. צריך לדעת לעבוד עם ילדים ולשלוט בשפה האנגלית. עבודה חוויתית מאוד, כיפית ומאתגרת. 

עבודות זמניות לסטודנטים- טיפול בילדים

מתאים בעיקר עבור נשים, אך תוכלו למצוא גם גברים. עבודה כנני או או-פר אצל משפחות יהודיות שונות ברחבי העולם. בקהילות היהודיות בעולם מחפשים מטפלי ילדים יהודים מישראל. בדיוק כמו בהדרכה במחנות קיץ, הסיבה לכך היא שיהודי מישראל יהווה מודל ערכי ויוכל ללמד את הילדים עברית. עבודה זו נפוצה בעיקר ברחבי אירופה או בארצות הברית. מלבד טיפול בילדים תוכלו לעזור במשק בית ובבישולים. לעתים תוכלו לחפש עבודה כמורים לעברית בלבד, שכן יש לכך ביקוש גדול מאוד בקהילות היהודיות. 

עבודות זמניות לסטודנטים- עבודות פיזיות

הובלת דירות, מנעולנות, שיפוץ ועוד. במקומות רבים ברחבי העולם מחפשים עובדים עם יכולת פיזית. זו עבודה זמנית שניתן להרוויח הרבה כסף. העבודה מצריכה בעיקר יכולת פיזית ונכונות לעבודה קשה. 

טיפים לעבודות זמניות לסטודנטים בחו"ל

על מנת להצליח בתקופה זמנית וקצובה בעבודה בחו"ל, אנחנו בחברת טרמינל, ריכזנו לכם מספר טיפים-

  • שפה- אם אתם מעוניינים לעבוד תקופה זמנית בחו"ל, מומלץ לשלוט באנגלית או ללכת למקום שאתם יודעים את השפה כמה שיותר. בעגלות לדוגמא, תצטרכו לדבר עם לקוחות כחלק משגרת יומכם לכן אם לא תשלטו בשפה האנגלית או באחת השפות המקומיות לא תצליחו למכור הרבה מוצרים. כמובן שניתן לעבוד במקום זר ללא ידיעת השפה, אך חשוב לקחת בחשבון שבתקופה קצרה קשה יותר להצליח בעבודה ללא ידיעת השפה.
  • הגדרת יעד- עליכם להגדיר לעצמכם יעדים כמו כמה אתם מעוניינים להרוויח בתקופה הזו, האם אתם רוצים לטייל קצת ולא רק לעבוד כל היום, כמה שעות תהיו מוכנים לעבוד ועוד. בדקו מה כולל חוזה העבודה, מהם תנאי המגורים, מה ההבדלים בין יעדים שונים, מהן עלויות המחייה, מהי חוקיות ההעסקה ועוד. 
  • סוג  העבודה- על מנת להנות מהעבודה הזמנית ולא רק להרוויח כסף בחרו בעבודה שמתאימה לכם. חשבו באיזו עבודה תהנו יותר מכירות, עבודה פיזית, טיפול בילדים ועוד. כך תוכלו גם להנות. 
  • מקום- חשבו איזו מדינה עדיפה לכם. מבחינה כספית, מבחינה חווייתית, מזג אוויר, קרבה לישראל וכל מה שנלווה לזה. כמובן שגם בתוך המדינה יש העדפות בין עיר לכפר, לדוגמא.

 

 

הרבה ישראלים רוצים לעבוד בחו"ל אך לא רוצים לעשות רילוקיישן ולהתחייב לתקופה ארוכה במדינה זרה. בדיוק בשביל זה יש מגוון עבודות זמניות בחו"ל שניתן לעבודה בהן. בין אם רק השתחררתם מהצבא, או שאתם סטודנטים בחופשת סמסטר, או שסתם בא לכם תקופה קצרה בחו"ל, עבודה זמנית בחו"ל תאפשר לכם להרוויח הרבה כסף בזמן קצר של חודשים בודדים.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים, ואת סוגי העבודה השונים שיש.

עבודה זמנית בחו"ל


עבודה זמנית בחו"ל – עבודה במכירות

רוב העבודות הזמניות בחו"ל, שבהן תצליחו להרוויח הרבה כסף יהיו עבודות במכירות. עבודת המכירות הנפוצה ביותר היא בעגלות. כמובן, לעיתים יכולה להיות אפשרות למכירה מדלת לדלת ולעתים מכירה בחנות. חברות רבות מחפשות עובדים רבים בתקופות החמות של השנה. הכוונה בתקופות חמות היא לתקופת חג המולד ולתקופת הקיץ, החודשים בהם המכירות הכי חזקות. בעבודה כזו תדרשו למכור מוצרי קוסמטיקה, תכשירי שיער, ציורי שמן ועוד. בעבודה כזו עובדים על עמלת מכירות, כלומר ככל שתמכרו יותר תרוויחו יותר, ולכן, בזמן מועט והתנהלות נכונה ניתן להרוויח הרבה כסף.


עבודה זמנית בחו"ל – עבודת אבטחה

לרוב מיועד לחיילים משוחררים מיחידות קרביות. יש חברות אבטחה ישראליות רבות שפועלות בחו"ל ומחפשות עובדים ישראלים רבים. עבודה כזאת בדרך כלל תדרוש קצת יותר זמן התחייבות, אבל היא תבוא עם שכר גבוה ומתגמל. פחות מתאים לסטודנטים בחופשת סמסטר.


עבודה זמנית בחו"ל – עבודת הדרכה

מי לא רוצה לעבוד ב'summer camp'? מחנות הקיץ, בארצות הברית וגם במקומות רבים בעולם, מחפשים עובדים לתקופת הקיץ. בעיקר בקרב הקהילות היהודיות מחפשים עובדים ישראלים במיוחד. כך תוכלו להרוויח כסף שמגיע עם חוויה כיפית ומאתגרת. עבודה זמנית, מתאימה לחופשות סמסטר.


עבודה זמנית בחו"ל – עבודה עם ילדים

עבודה זמנית בחו"ל למי שאוהב לעבוד עם ילדים. בעבודה זו עובדים כמטפלי ילדים, נני או או-פר, אצל משפחות בקהילות היהודיות השונות. בדרך כלל יסופקו מגורים בבית המשפחה. עבודה זו נפוצה בעיקר בארצות הברית ובאירופה. עוד עבודה זמנית שתתקבל בברכה היא משק בית, כך תוכלו לעזור בניקיון הבית ובישולים. לעתים חברי הקהילה יחפשו מורה לעברית בשביל הילדים שלהם.


עבודה זמנית בחו"ל – הובלת בתים

עבודה פיזית. במקומות רבים מחפשים עובדים עם יכולת לעבודה פיזית. עבודה זמנית עם יכולת להרוויח הרבה כסף.


עבודה זמנית בחו"ל – מנעולנות

לאחרונה, נכנס למגוון העבודות הזמניות גם עבודה בפריצת מנעולים.


עבודה זמנית בחו"ל – טיפים שיוכלו לעזור לכם בעבודה זמנית בחו"ל

שפה- כמובן שניתן לעבוד במקום זר ללא ידיעת השפה, אך חשוב לקחת בחשבון שבתקופה קצרה קשה יותר להצליח בעבודה ללא ידיעת השפה. במיוחד בעבודת המכירות, שבה העובד נדרש לדבר עם הלקוחות כחלק מהיום יום שלו, יהיה קשה מאוד להגיע ללקוחות ולמכור להם. כמובן שתמיד יש יוצאי דופן, אבל קחו בחשבון שאם יש לכם תקופה קצרה כדאי לחפש עבודה במקומות שהשפה שלהם מוכרת לכם.

הגדרת יעד- אם ברצונכם לעשות כמה שיותר כסף בתקופה של חודשיים, עליכם לחשוב כמה תהיו מוכנים לעבוד בשביל הכסף הזה. כמה שעות עבודה תדרשו לעבוד וכמה זמן חופשי יהיה לכם. חשוב לבדוק מה כולל חוזה העבודה, מהם תנאי המגורים, מה ההבדלים בין יעדים שונים, מהן עלויות המחייה, מהי חוקיות ההעסקה.

סוג  העבודה- כדי שהעבודה הזמנית והתקופה שבה אתם שוהים בחו"ל תהיה גם חווייתית וכיפית, תחשבו איזה סוג עבודה הכי מתאים לכם. אם אתם אנשי מכירות, עובדי כפיים או אוהבים לעבוד עם ילדים. כשתחליטו על העבודה המתאימה לכם, תוכלו גם להנות.

מקום- חשבו איזו מדינה עדיפה לכם. מבחינה כספית, מבחינה חווייתית, מזג אוויר, קרבה לישראל וכל מה שנלווה לזה. כמובן שגם בתוך המדינה יש העדפות בין עיר לכפר, לדוגמא.

 

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פרסמו אצלנו!

קבלו חשיפה של אלפי גולשים למוצר/שירות שלכם!

למידע על אפשרויות הפרסום, השאירו פרטים ונחזור אליכם >>

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!